abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_179619575
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 14:22 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Ik lees dat de mensen is gevraagd of ze alsjeblieft willen vertrekken en daarna is de wethouder gaan thee drinken, beide niks formeel.

Maar zowel amsterdam als amstelveen hebben dezelfde korpschef en officier, immers het is dezelfde driehoek. Dus ik neem aan dat, gezien de positieve houding van de gemeente, dit pand morgen met veel machtsvertoon wordt ontruimd? Immers de gemeente heeft daar veel invloed op.
Ik spring zo in de auto op weg naar het overleg tussen de betreffende driehoek. Ik zal je na afloop laten weten of de gemeente Amstelveen wel haar best gedaan heeft om de belangen van bezorgde burgers te behartigen, en of die burgers zich dus ook serieus genomen voelen door hun gemeente.

Maar iig fijn dat de gemeente Amsterdam dan gewoon ook eerlijk zegt 'Tsja, niet onze beslissing', ipv zelf stelling te nemen inzake de aanpak van kraken. Scheelt al heel wat voor de perceptie van deze kwestie. Goed gedaan Amsterdam!
"Pools are perfect for holding water"
pi_179619608
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 14:25 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik spring zo in de auto op weg naar het overleg tussen de betreffende driehoek. Ik zal je na afloop laten weten of de gemeente Amstelveen wel haar best gedaan heeft om de belangen van bezorgde burgers te behartigen.
Het gaat mij niet om belangen behartigen, dat de burgemeester adresseert dat het lijdt tot problemen, overlast en bezorgdheid dat geloof ik wel, daadwerkelijke invloed.
speak only if it improves the silence.
pi_179619651
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 14:27 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Het gaat mij niet om belangen behartigen, dat de burgemeester adresseert dat het lijdt tot problemen, overlast en bezorgdheid dat geloof ik wel, daadwerkelijke invloed.
Ok. Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik er nu mee stop en wat anders ga doen. Hier gaan we het niet meer dan gedeeltelijk over eens worden. Vond het al met al geen slechte discussie, wellicht had ik wat constructiever in mijn toon en woordkeuze kunnen zijn, maar a la.
pi_179619653
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 14:25 schreef probeer het volgende:

[..]

Maar iig fijn dat de gemeente Amsterdam dan gewoon ook eerlijk zegt 'Tsja, niet onze beslissing', ipv zelf stelling te nemen inzake de aanpak van kraken. Scheelt al heel wat voor de perceptie van deze kwestie. Goed gedaan Amsterdam!
Mijn eerste post ben ik begonnen met de conclusie dat amsterdam niet bepaald meewerkend is en wat mij betreft de verkeerde stelling inneemt, dat wil echter niet zeggen dat hun beslissing van invloed hoeft te zijn op de beslissing wel of niet ontruimen.
speak only if it improves the silence.
pi_179619706
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 14:30 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Mijn eerste post ben ik begonnen met de conclusie dat amsterdam niet bepaald meewerkend is en wat mij betreft de verkeerde stelling inneemt, dat wil echter niet zeggen dat hun beslissing van invloed hoeft te zijn op de beslissing wel of niet ontruimen.
Dan weet je met deze post op de valreep nog te bereiken dat ik nu het idee heb dat we het toch een stuk meer met elkaar eens zijn dan ik een minuut geleden nog dacht. Dankjewel daar voor. Waarschijnlijk mijn fout dat ik daar overheen gelezen heb (of er misschien zelfs een tikkeltje blind voor was omdat ik iets te gretig in discussie wilde).
pi_179619773
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 13:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ben het gewoon eens met jou ^O^
Weet ik. En daar mag je zelfs gedeelde credits voor nemen, want die mening is onder andere gebaseerd op de aangedragen deel-oplossingen van mensen op dit forum met een ehh .. meer uitgesproken standpunt betreffende (vluchtelingen)migratie dan dat ik in eerste instantie zelf had. Waaronder jij.
pi_179620182
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 14:30 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Zeg, ik had jou gevraagd om bewijzen en juridische steekhoudende argumenten en nu geef je opeens niet meer thuis?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 5 juni 2018 @ 15:41:05 #83
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_179620800
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 12:51 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Hoe kun je iemand dwingend uitzetten als illegaliteit niet strafbaar is?
Dus moet het strafbaar worden gesteld .... door wetgeving. Maar helaas is er in Nederland zat dom GroenLinks volk die deze criminele uitvreters zielig vinden en ze voorzien van diverse levensbehoeften. Waarom kan Orbán wel verzinnen dat zijn hek een paar meter naast de grens moet komen te staan om luie lapzwansen buiten zijn land te houden, maar hebben wij die profiteurs in onze steden dwalen?

Die politieke onwil moet voor het oog van de natie benadrukt worden. Het liefst in een hoofdelijke stemming, één week voor de volgende verkiezingen. Dat zien we welke landverraders de Tweede Kamer bevolken.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  dinsdag 5 juni 2018 @ 15:47:14 #84
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179620921
Ooit wel eens er over nagedacht dat niet alle illegalen direct crimineel tuig zijn en je dus het criminele tuig aan moet pakken?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_179620990
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 15:47 schreef Stoney3K het volgende:
Ooit wel eens er over nagedacht dat niet alle illegalen direct crimineel tuig zijn en je dus het criminele tuig aan moet pakken?
Je moet alles wat illegaal is aanpakken. Als je dat niet doet verwordt het begrip een wassen neus.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_179621115
Denemarken wil kamp voor afgewezen migrant buiten Denemarken

Denemarken heeft een oplossing gevonden voor afgewezen asielzoekers: die moeten naar een opvangkamp op een "niet erg aantrekkelijke" plek elders in Europa en buiten Denemarken. Het land, dat bekend staat om zijn harde koers richting migranten, zegt dat het plan al is besproken met andere landen.

"Het zou een groot verschil zijn als men een kamp kan inrichten dat niet in de aantrekkelijke asiellanden ligt maar elders", aldus premier Lars Løkke Rasmussen tegen Deense media. Het idee zou al met Oostenrijk zijn besproken maar ook met andere landen die de eerste minister niet wilde noemen. Ook vertelde hij er niet bij in welk land een dergelijke uitreisopvang moet komen.

Volgens Rasmussen kan voor het eind van dit jaar een proef beginnen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 5 juni 2018 @ 15:59:20 #87
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179621131
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 15:52 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Je moet alles wat illegaal is aanpakken. Als je dat niet doet verwordt het begrip een wassen neus.
Dus je wil een buurman die illegaal zijn schuur verbouwt zonder bouwvergunning ook even met een ME-busje een lesje komen leren?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_179621278
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 15:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Denemarken heeft een oplossing gevonden voor afgewezen asielzoekers: die moeten naar een opvangkamp op een "niet erg aantrekkelijke" plek elders in Europa en buiten Denemarken. Het land, dat bekend staat om zijn harde koers richting migranten, zegt dat het plan al is besproken met andere landen.

"Het zou een groot verschil zijn als men een kamp kan inrichten dat niet in de aantrekkelijke asiellanden ligt maar elders", aldus premier Lars Løkke Rasmussen tegen Deense media. Het idee zou al met Oostenrijk zijn besproken maar ook met andere landen die de eerste minister niet wilde noemen. Ook vertelde hij er niet bij in welk land een dergelijke uitreisopvang moet komen.

Volgens Rasmussen kan voor het eind van dit jaar een proef beginnen.
Tsja waar wil je dat zooitje ongeregeld dan neerzetten? Denk als je al die gasten bij elkaar zet dat binnen de korsten keren de pleuris uitbreekt.
pi_179621289
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 15:59 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dus je wil een buurman die illegaal zijn schuur verbouwt zonder bouwvergunning ook even met een ME-busje een lesje komen leren?
Nee daar hebben we gerechtelijke procedures voor waar gemeenten ook gretig gebruik van maken. Maar in het uiterste geval kan er inderdaad met geweld worden ingegrepen.
  dinsdag 5 juni 2018 @ 16:12:08 #91
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_179621393
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 15:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Denemarken heeft een oplossing gevonden voor afgewezen asielzoekers: die moeten naar een opvangkamp op een "niet erg aantrekkelijke" plek elders in Europa en buiten Denemarken.
Goed plan. Allemaal verplaatsen naar een kaal eiland met barre omstandigheden, Spitsbergen of zo.
pi_179621761
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 16:12 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Goed plan. Allemaal verplaatsen naar een kaal eiland met barre omstandigheden, Spitsbergen of zo.
Een soort expeditie Robinson?
pi_179622160
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 16:12 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Precies. En je mag alleen weg bij vertrek uit de EU.
pi_179622277
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 16:05 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Tsja waar wil je dat zooitje ongeregeld dan neerzetten?
Ittoqqortoormiit: https://goo.gl/maps/1Hjp7v7HzCF2
pi_179622604
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 17:03 schreef MadameMossel het volgende:

[..]

Ja het is belachelijk, ik snap werkelijk niet waarom deze mensen die vast worden gezet(jaja EU regeltjes) maar dit is toch niet houdbaar zo?
Dit soort situaties zijn ook niet houdbaar.
Men flikt dit soort dingen echt niet in landen als Spanje en Portugal. Laat staan waar ze zelf vandaan komen.

Ze vinden het allemaal 'corruptie'.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  dinsdag 5 juni 2018 @ 17:20:50 #96
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_179622757
Het beeld wat dus is blijven hangen sinds gisteren is dat na 73 jaar buitenlanders Nederlanders uit hun huizen drijven. Het Amsterdamse gemeentebestuur blijkt dus uit collaborateurs te bestaan.

Enfin, omdat het links-extremistische stadsbestuur van Amsterdam uit watjes bestaat, worden andere Nederlandse gemeenten nu geconfronteerd met wetteloosheid en bedreiging van de openbare orde.

[ Bericht 18% gewijzigd door Old_Pal op 05-06-2018 17:29:10 ]
pi_179622922
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 16:59 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Ik zou daar best willen wonen man.. met een beetje creativiteit valt daar wel wat van te maken.
  dinsdag 5 juni 2018 @ 18:17:06 #98
122053 Stoney3K
Flatsehats!
pi_179623834
Vroeger bestond zo'n eiland ook. Volgens mij heette het toen Australië...
pi_179624487
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 18:17 schreef Stoney3K het volgende:
Vroeger bestond zo'n eiland ook. Volgens mij heette het toen Australië...
Dat eiland bestaat nog steeds.
  dinsdag 5 juni 2018 @ 19:36:28 #100
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_179625154
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 16:59 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Ik ga daar wel heen, laat die kansloze illegalen dan maar lekker hier blijven.

Dat stukje land in je post is tenminste nog puur, en niet aantrekkelijk voor asielzoekers.
Klein paradijsje zou ik het willen noemen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')