Ha LCMS!quote:
dochter van de schout geloof ik?quote:
Bahquote:
heee Lemonquote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik had het tegen afhaalchinees. "Wat een dag". Had hem eigenlijk moeten quoten
Lekker. Moet je eerst wat boter op je boterham doen. Dan glijd ie beterquote:
quote:
Geen nood, Bolke&Bolke altijd to the rescue!quote:
Bolke&Bolke jeuhjjjjquote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geen nood, Bolke&Bolke altijd to the rescue!![]()
quote:
Prima locatie voor een dodenspel meet tochquote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:03 schreef Already_in_use het volgende:
http://www.saunabolke.nl/sauna-bolke-nl.html
Een gay sauna
Die is van de neef van Bolke&Bolke, een roze eenhoorn die Bölke heet.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:03 schreef Already_in_use het volgende:
http://www.saunabolke.nl/sauna-bolke-nl.html
Een gay sauna
The Grrrrrrrr knows all!quote:
Leuk leuk!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Prima locatie voor een dodenspel meet toch
Dus jouw naam kunnen we al opschrijvenquote:
Ik ga niet eens meer proberen een top 10 plek te bemachtigen. Gaat hem sowieso niet worden deze maand met vakantie erbijquote:
Gewoon lekker meeposten, dat doe ik ook. Puntjes zijn bijzaak/bonusquote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga niet eens meer proberen een top 10 plek te bemachtigen. Gaat hem sowieso niet worden deze maand met vakantie erbij
Dat dusquote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon lekker meeposten, dat doe ik ook. Puntjes zijn bijzaak/bonus
Het zou me ook niet verbazen als Grrrr de eigenaar blijkt te zijnquote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:25 schreef devzero het volgende:
Een gay sauna in Enschede genaamd Bolk en Grr kent de eigenaar. Waarom ben ik niet verbaast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Bölke, niet Bolk. Is een roze eenhoorn.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:25 schreef devzero het volgende:
Een gay sauna in Enschede genaamd Bolk en Grr kent de eigenaar. Waarom ben ik niet verbaast
Bölke, de röze eenhöörn. Kun je dat öök eten?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bölke, niet Bolk. Is een roze eenhoorn.
Kan zomaar gebeuren als je op het goede moment post.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:35 schreef devzero het volgende:
79 / ONZ / [Negende ronde] Het dodetopicspel #1612 Tetten
74 / ONZ / [Negende ronde] Het dodetopicspel #1626 Voorem is coming your way
67 / ONZ / [Negende ronde] Het dodetopicspel #1638 broodje knakworst
56 / ONZ / [Negende ronde] Het dodetopicspel #1626 Voorem is coming your way
51 / ONZ / [Negende ronde] Het dodetopicspel #1630 60 seconden
Hoop puntjes met 1 post
Die 4 puntjes gaat hij niet meer inhalenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:36 schreef LCMS het volgende:
ha, ik sta alweer boven nattekat, spel is over
Denk het ook nietquote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Die 4 puntjes gaat hij niet meer inhalen
Ik mis hem.quote:
Nou nou, dat doet toch wel een beetje pijn hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2018 14:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kom hier al maanden niet meer, suf topic geworden
is ook niet gezond.quote:
Haags is geen mens.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:02 schreef devzero het volgende:
haags heeft er geen probleem mee, die wint (onofficieel) iedere maand
Mij ook, maar het is niet anders.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Nou nou, dat doet toch wel een beetje pijn hoor
kan ook nooit gezond zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:02 schreef devzero het volgende:
haags heeft er geen probleem mee, die wint (onofficieel) iedere maand
Haha jaquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Misschien half mens danhij is te goed
Ah, daarom heb ik gewonnen in de tijd dat er nog wel concurrentie was.quote:
blokquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah, daarom heb ik gewonnen in de tijd dat er nog wel concurrentie was.
Want?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:09 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hij erkent niet dat ik winnaar 8e ronde ben. Katje miauw
Alsof jij kans maakt tegen citruscruchtje.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb aloa verslagen op zijn hoogtepuntquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Alsof jij kans maakt tegen citruscruchtje.![]()
Pelease...
Zeehondenfluisteraarquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Alsof jij kans maakt tegen citruscruchtje.![]()
Pelease...
Nee hoor toen was jij er nog niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb aloa verslagen op zijn hoogtepunt
Ik ben aloa niet. Ik zou je er verzuurd achter latenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb aloa verslagen op zijn hoogtepunt
Dodetopicspelwinnendevruchtenboomquote:
Musjes zijn liefquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Musjes in de boom die ik hister gesnoeid heb.
Hahahaha. Jij zou bij lange na niet zo veel scoren als je in april had meegedaanquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:17 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ben aloa niet. Ik zou je er verzuurd achter laten
Ja en koolmeesjes ook, mooie beestjes. Gelukkig komen de katten niet in de voortuin.quote:
Ik heb geen leven dus ik denk het wel joh. Zero verplichtingen. Parttime baantjequote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hahahaha. Jij zou bij lange na niet zo veel scoren als je in april had meegedaan
Wij hebben hier veel van die groene halsbandparkieten rondvliegen. Ook leuk om te zienquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja en koolmeesjes ook, mooie beestjes. Gelukkig komen de katten niet in de voortuin.
Hoezo dan ?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:23 schreef FlippingCoin het volgende:
Volgens mij wordt het topic richting de winter het meeste competitief.
Okequote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dan zitten de mensen vaker thuis misschien. Lente zomer gaan mensen liever huis uit
Ik denk dat mensen nu eerder even in de tuin gaan zitten zonder te veel op telefoon of laptop te kijken of wat gaan doen.quote:
Met de zon op je laptop of tel gaat het ook niet echtquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen nu eerder even in de tuin gaan zitten zonder te veel op telefoon of laptop te kijken of wat gaan doen.
Nee klopt, ik zit meestal onder een zonnescherm buiten.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Met de zon op je laptop of tel gaat het ook niet echt
quote:
Ja zo kan het welquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee klopt, ik zit meestal onder een zonnescherm buiten.
Machine learning of plannen aan het smeden hoe en wanneer de zeehonden gaan toeslaan?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
O.a. en lekker te genieten.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Machine learning of plannen aan het smeden hoe en wanneer de zeehonden gaan toeslaan?
Volgens mij is het buiten ook te lekker om te studeren en raak je sneller afgeleidquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:34 schreef FlippingCoin het volgende:
Al studeer ik meestal weer binnen, aantekeningen en berekeningen maken is een beetje kut op een lounge bank.
Ja dat bedoel ik. Toen verwachte niemand dat je zou winnen en nu gaat iedereen ervan uit dat je weer veel puntjes gaat winnen. Geeft niet hoor, ga maar op de bank liggen en trek een pilsje open.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na een halve maand bovenaan staan is het wel afgelopen met het de underdog zijn hoorquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Toen verwachte niemand dat je zou winnen en nu gaat iedereen ervan uit dat je weer veel puntjes gaat winnen. Geeft niet hoor, ga maar op de bank liggen en trek een pilsje open.
Ik wist wel dat ik jou en je verloofde had gezien vanmiddagquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Volgens mij is het buiten ook te lekker om te studeren en raak je sneller afgeleid
Tussen wie ging de strijd dan ?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na een halve maand bovenaan staan is het wel afgelopen met het de underdog zijn hoor
Toen was de driestrijd pas echt begonnen.
Dat was inderdaad wel leuk om te volgen, iedere dag wisselden jullie elkaar af op 1.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na een halve maand bovenaan staan is het wel afgelopen met het de underdog zijn hoor
Toen was de driestrijd pas echt begonnen.
Godver dachten we eindelijk zonder paparazzi te zijn.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik jou en je verloofde had gezien vanmiddag
[ afbeelding ]
Winterquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Sowieso is studeren fijner in de winter en zo.
Schattig stelquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ik jou en je verloofde had gezien vanmiddag
[ afbeelding ]
Van mij mag het ook wel heel het jaar zomer zijn met koelere nachten en af en toe goede regenbui voor de tuin.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wintermag van mij heel het jaar zomer zijn. Of misschien paar maanden herfstweer mag ook wel
-20 ? Nee nooit. Het mag nou wel 10-15 graden warmer worden. 30-37 graden is goedquote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Van mij mag het ook wel heel het jaar zomer zijn met koelere nachten en af en toe goede regenbui voor de tuin.![]()
En even biem drie weken -20 om te schaatsen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
-20 ? Nee nooit. Het mag nou wel 10-15 graden warmer worden. 30-37 graden is goed
Nah, 30-37 is te warm om iets leuks te doen buiten.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
-20 ? Nee nooit. Het mag nou wel 10-15 graden warmer worden. 30-37 graden is goed
Ik ben al gezakt van 37 naar 35. Nou vind jij 30 ook al te warmquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Nah, 30-37 is te warm om iets leuks te doen buiten.
Nee maar ik kan gwn slecht tegen kou. En met 20 graden moet ik thuis een trui aan.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:07 schreef LCMS het volgende:
[..]
Kom jij soms uit het warme zuiden?
Ik vind rond de 25 prima
Welke kouquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee maar ik kan gwn slecht tegen kou. En met 20 graden moet ik thuis een trui aan.
Is toch heerlijk, zou bijna mijn shirtje uittrekkenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zoals het nu beetje is. Beetje brrr
Nou.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]Oke 30 -35 graden dan.
20-25 is te laag.
Ik moet nou lange mouwen aan door het weerquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:14 schreef LCMS het volgende:
[..]
Is toch heerlijk, zou bijna mijn shirtje uittrekken
kacheltje aan, dekentje en een glas warme choco zekerquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:15 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik moet nou lange mouwen aan door het weer
Haha je zit er niet ver naast hoor.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:15 schreef LCMS het volgende:
[..]
kacheltje aan, dekentje en een glas warme choco zeker
Kan het me echt niet voorstellenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha je zit er niet ver naast hoor.
Nou ja, misschien kun je in een kas werkenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:21 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]helaas wordt het niet vaak genoeg 30+
Niks mis op zich met 30 graden, je raakt er aan gewend na verloop van tijd, maar als het boven de 35 komt, dan wordt je minder actief buiten gewoon omdat het te warm is.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ben al gezakt van 37 naar 35. Nou vind jij 30 ook al te warm
Sorryquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:22 schreef noodgang het volgende:
Oh je bedoelt iets anders met geen T-shirtweer
Verhuizen naar spanje of floridaquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee maar ik kan gwn slecht tegen kou. En met 20 graden moet ik thuis een trui aan.
Oke dan houden we het bij 30-35quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Niks mis op zich met 30 graden, je raakt er aan gewend na verloop van tijd, maar als het boven de 35 komt, dan wordt je minder actief buiten gewoon omdat het te warm is.
Ook dan is florida dus geen optie. Spanje dus voor limoentjequote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:23 schreef FlippingCoin het volgende:
En de luchtvochtigheud moet laag zijn dan.
Nee dan liever Florida.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ook dan is florida dus geen optie. Spanje dus voor limoentje
Klopt, Australië is een mythequote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Spanje niet. Australië mag wel. Maar volgens Flippingmaster bestaat Australië helemaal niet
Maar in Australië is de helft van alle dieren giftigquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Spanje niet. Australië mag wel. Maar volgens Flippingmaster bestaat Australië helemaal niet
Dat hoeft niet hoor. Ik ben niet zo moeilijk daarinquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:23 schreef FlippingCoin het volgende:
En de luchtvochtigheud moet laag zijn dan.
En de andere helft weet wel een andere manier te verzinnen om je te vermoordenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar in Australië is de helft van alle dieren giftigEn Flip mag zijn aluminium hoedje weer opzetten
Klopt verzonnen door de elite om je bang te maken met straf honderden jaren terug.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik was ook niet van plan om met de dieren samen te wonenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar in Australië is de helft van alle dieren giftigEn Flip mag zijn aluminium hoedje weer opzetten
Skippyquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Klopt verzonnen door de elite om je bang te maken met straf honderden jaren terug.
Een eiland waar alles giftig is behalve springende honden.
Ik geloof Flippa. Kerstmis in de zomer, dat kan toch helemaal niet!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is urk.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Klopt verzonnen door de elite om je bang te maken met straf honderden jaren terug.
Een eiland waar alles giftig is behalve springende honden.
Nog zo iets ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geloof Flippa. Kerstmis in de zomer, dat kan toch helemaal niet!
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geloof Flippa. Kerstmis in de zomer, dat kan toch helemaal niet!
Dat denken zij ook van onsquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het hele zuidelijke halfrond is een hoax. Omgekeerde seizoenen, ja ja
Niet. Ze bestaan helemaal niet.quote:
Lang leve omgekeerde seizoenen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het hele zuidelijke halfrond is een hoax. Omgekeerde seizoenen, ja ja
Mars is een hoax.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Wacht maar tot we allemaal op Mars wonen, waar een jaar iets van 700 dagen is.
Wanneer zou dit moeten gebeuren? Ik wil liever niet verhuizenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Wacht maar tot we allemaal op Mars wonen, waar een jaar iets van 700 dagen is.
laat Bolke&Bolke met rust jij. Je mag de familie hebbenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:40 schreef devzero het volgende:
Right. En de aarde is plat en bolke is er niet om op te eten.
Precies!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:40 schreef devzero het volgende:
Right. En de aarde is plat en bolke is er niet om op te eten.
Volgens Mars One binnen 10 jaar.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wanneer zou dit moeten gebeuren? Ik wil liever niet verhuizen
quote:Sex On Mars Will Be Difficult, Study Finds
A study in the journal Futures found that the low-gravity environment of Mars, combined with small colony sizes, will likely make conception and pregnancy very difficult and will possibly require the bioengineering of a new kind of human being. What do you think?
Snickers Ice creamquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee hoor. Is van Nestlé. Verkrijgbaar in vrijwel elke supermarkt tankstation
Mars (en snickers) zijn toch niet van Nestle?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:43 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee hoor. Is van Nestlé. Verkrijgbaar in vrijwel elke supermarkt tankstation
Ik zit goed hier op aarde.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens Mars One binnen 10 jaar.
Zelf zie ik het niet gebeuren totdat we uitgevonden hebben hoe we Mars wat bewoonbaarder kunnen maken, als dat überhaupt ooit reëel wordt.
Ik ook, lekker bolken!quote:
Ow je hebt gelijk. Is van mars Inc.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Mars (en snickers) zijn toch niet van Nestle?
10 jaar is een beetje snel, maar misschien is het over 50 jaar wel bewoonbaarder dan hierquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zelf zie ik het niet gebeuren totdat we uitgevonden hebben hoe we Mars wat bewoonbaarder kunnen maken, als dat überhaupt ooit reëel wordt.
Mannen komen van mars dus voor jullie zal het als thuiskomen voelenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:45 schreef devzero het volgende:
https://www.theonion.com/(...)udy-finds-1826534629
[..]
50 jaar is ook nog erg snel denk ik, 100-200.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:50 schreef devzero het volgende:
[..]
10 jaar is een beetje snel, maar misschien is het over 50 jaar wel bewoonbaarder dan hier
Of hangbuikenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:51 schreef hemarookworst het volgende:
Zonder zwaartekracht dus ook geen hangtieten
Ik kom uit Neptunes.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mannen komen van mars dus voor jullie zal het als thuiskomen voelen
Voor de volgende generatie dusquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:50 schreef devzero het volgende:
[..]
10 jaar is een beetje snel, maar misschien is het over 50 jaar wel bewoonbaarder dan hier
Heel de dag met je pener fier rechtop lopen.quote:
Dat is wel het plan ja.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 04:26 schreef devzero het volgende:
Volgende maand hebben we een draaiend voorem?
Ik denk dat het voor de volgende generatie voor de rijke mensen is, die daarna voor meer mensen en dat er dan pas gekeken kan worden naar migratie.quote:
Bij iedere scheet tegen de muur worden geblazenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heel de dag met je pener fier rechtop lopen.
Iedereen op Fok! verdient toch minimaal een ton?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor de volgende generatie voor de rijke mensen is, die daarna voor meer mensen en dat er dan pas gekeken kan worden naar migratie.
Niet per maand helaasquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Iedereen op Fok! verdient toch minimaal een ton?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |