Dan zorg ik dat jij als laatste post.quote:Op zondag 3 juni 2018 04:31 schreef devzero het volgende:
Ik ga zo slapen. dus dan kun jij op limoentje inlopen
quote:Jow een ieder, Ik ben dus Danny. Danny Roodbol. Grafisch ontwerper en HTML koning () van deze site. Verder heb ik de perl en cgi code van het forum volledig verbouwd en beheer ik ook nog 's in m'n uppie het big-brother deel dat zo bekend is geworden de laatste tijd via de media
Ik ben 28, woon in Rotterdam, en vind mezelf HEEEEEEL belangrijk
Deze site is mijn kindje (nou ja, mijn idee in ieder geval) en Arjen en ik hebben 'm samen gebouwd, met hier en daar wat hulp van ene Femme Taken, die je misschien nog wel kent van Tweakers.net
Verder natuurlijk dank aan Jaaapioooo, Jaapie Willems, Lone Gunman en Tom Antonis van Antonis Webmediavoor het logo.
Ermm, ik ben niet meer single, dus dames *pech gehad*
M'n ICQ nummer is 11361413 en je kunt me mailen op danny@fokzine.net
Je verwacht het niet.quote:Op zondag 3 juni 2018 05:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
De dader was ongeveer 24 jaar oud, had een licht getinte huidskleur, droeg een rugzak op zijn rug en sprak in een buitenlandse taal met de andere man
en zij weet ook dat wordt probleem is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
lekker gevoel jaquote:Op zondag 3 juni 2018 08:19 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
prima nacht gehad. Gevoel alsof het maandag is. Scheelt dat even
Gevoel dat het zondag is toch leuker???quote:Op zondag 3 juni 2018 08:19 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
prima nacht gehad. Gevoel alsof het maandag is. Scheelt dat even
nee nee even uitbetalingen doen straksquote:Op zondag 3 juni 2018 08:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar dan werk je vandaag niet ook hele dag toch ?
En snel even dagscore pakkenquote:Op zondag 3 juni 2018 08:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nee nee even uitbetalingen doen straks
Goedemorgen, lekker geslapen? Beetje bijgeslapen ook?quote:
Ja zekerquote:Op zondag 3 juni 2018 09:07 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Goedemorgen, lekker geslapen? Beetje bijgeslapen ook?
Niet zo'n geweldige plannen dan jij hebt vandaag....quote:Op zondag 3 juni 2018 09:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nog plannen vandaag jongens en meisjes?
ah okquote:Op zondag 3 juni 2018 09:23 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Niet zo'n geweldige plannen dan jij hebt vandaag....
allangquote:Op zondag 3 juni 2018 09:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jij? Met die andere speler had je dat al gehaald dan
wtf hahaquote:Op zondag 3 juni 2018 09:24 schreef Already_in_use het volgende:
Zo mijn oudste dochter halen. Die had een slaapfeestje afgelopen nacht. Ze gingen om half 7 vanmorgen slapen appte die moeder zojuist haha.
Sow.. komt ze thuis dan kan ze meteen nog even paar uurtjes slapenquote:Op zondag 3 juni 2018 09:24 schreef Already_in_use het volgende:
Zo mijn oudste dochter halen. Die had een slaapfeestje afgelopen nacht. Ze gingen om half 7 vanmorgen slapen appte die moeder zojuist haha.
Je moest toch ook vroeg op of niet.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kleine hier was al om 4 uur wakker
jawel, vanavond lekker op tijd het bedje in.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]is ze straks dan niet helemaal uitgeput
Dan zitten jullie in het vliegtuig tochquote:Op zondag 3 juni 2018 09:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jawel, vanavond lekker op tijd het bedje in.
nee vannachtquote:Op zondag 3 juni 2018 09:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dan zitten jullie in het vliegtuig toch
is dat zo?quote:Op zondag 3 juni 2018 09:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat vragen ze als je wilt inloggen bij FOK?
vorig jaar sliep ze tijdens de vluchtquote:Op zondag 3 juni 2018 09:38 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En dan misschien wel in vliegtuig verder slapen of zal te spannend zijn
Is al geweest..quote:Op zondag 3 juni 2018 09:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Is dat vandaag ? Tegen die Kroaat toch
Des te meer kans dat ze in het vliegtuig slaapt dan. Is haar 1e keer vliegen?quote:
2e keerquote:Op zondag 3 juni 2018 09:39 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Des te meer kans dat ze in het vliegtuig slaapt dan. Is haar 1e keer vliegen?
Ah Oke. Zo spannend is het dus nietquote:Op zondag 3 juni 2018 09:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
vorig jaar sliep ze tijdens de vlucht
quote:Op zondag 3 juni 2018 09:39 schreef Already_in_use het volgende:
O ik lees net dat ze al een keer gevlogen heeft
Tot straksquote:Op zondag 3 juni 2018 10:00 schreef Already_in_use het volgende:
Ik ga douchen. Tot laters lieverds x
ciaoquote:Op zondag 3 juni 2018 10:00 schreef Already_in_use het volgende:
Ik ga douchen. Tot laters lieverds x
even een kort bezoekje voor ik me nog een keer omdraaiquote:
Ben je nog aan het slapenquote:Op zondag 3 juni 2018 10:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
even een kort bezoekje voor ik me nog een keer omdraai
zwaar feest gehad en laat thuis dus ik lig nog in bed ja.quote:
chillquote:Op zondag 3 juni 2018 11:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
zwaar feest gehad en laat thuis dus ik lig nog in bed ja.
Feestbeestquote:Op zondag 3 juni 2018 11:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
zwaar feest gehad en laat thuis dus ik lig nog in bed ja.
Bolke beesten!quote:
Haagiequote:
Goed en daarquote:
quote:Op zondag 3 juni 2018 09:31 schreef Nattekat het volgende:
Update van powerbank: deze was ik voor vertrek al verloren
vannachtquote:Op zondag 3 juni 2018 13:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Nog niet op vakantie of zit je al in het vliegtuig?
maand? Ben maar 2 weken weg hoor.quote:Op zondag 3 juni 2018 13:47 schreef devzero het volgende:
Nu kan ik een maand geen topics over haags openen in onz
quote:Op zondag 3 juni 2018 13:53 schreef I. het volgende:
Maar zolang er nog niks op die site staat als in 'Coming soon! blabla', kan het ook nog niet als reclame gezien worden, dus dan maar dit.
Zo'n tekst heeft streepje al jaren op zijn "site"quote:Op zondag 3 juni 2018 13:53 schreef I. het volgende:
Maar zolang er nog niks op die site staat als in 'Coming soon! blabla', kan het ook nog niet als reclame gezien worden, dus dan maar dit.
heeft hij een site?quote:Op zondag 3 juni 2018 13:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo'n tekst heeft streepje al jaren op zijn "site"
quote:Op zondag 3 juni 2018 13:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo'n tekst heeft streepje al jaren op zijn "site"
whehe ok okquote:Op zondag 3 juni 2018 13:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja iets met muurtje.nogiets, zal wel een .tk site zijn anders moet hij er voor betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |