Biseksuelen een sekspop met een penis van 30cm.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:49 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Vrouwen hun dildo's van 30cm, mannen hun sekspoppen.
Dat dus gelijke rechten ! voor mannen ! en vrouwen !quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:49 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Vrouwen hun dildo's van 30cm, mannen hun sekspoppen.
U slaat de spijker op de popquote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:48 schreef LurkJeRot het volgende:
Ja meid, straks is je poes niks meer waard, zou inderdaad maar vast beginnen te protesteren
Of onder de plak zitten bij jou.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:01 schreef Copycat het volgende:
Je moet toch wel een treurig leven hebben als je voorkeur naar een pop gaat.
Gelukkig herken je een sterke vrouw als je haar leest.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:03 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Of onder de plak zitten bij jou.
Neeeee, heb je Lars and the real girl niet gezien? Het is juist hartverwarmend!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:01 schreef Copycat het volgende:
Hoe wordt zoiets onderzocht, vraag ik mij dan zomaar even af?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:43 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
LONDEN - Sekspoppen worden steeds populairder, maar dat ze gezondheidsvoordelen brengen of pedofielen een ’onschuldige’ uitweg bieden voor hun seksuele driften, is enkel gebaseerd op aannames.
Dat zegt Susan Bewley, professor Vrouwengezondheid op het Kings College in Londen, na nieuw onderzoek. De verkoop van sekspoppen stijgt exponentieel en de poppen worden steeds ’echter’. Toch is al het enthousiasme deels onterecht. „Onze conclusie is dat er een heleboel claims over gezondheid rondzingen, waar geen bewijs voor is”, aldus Bewley.
De Britse krant The Guardian suggereert dat veel van zulke claims vanuit de industrie komen, bedoeld om de sekspoppen te normaliseren. Ook Bewley hint daarnaar en stelt dat het helemaal niet duidelijk is of sekspoppen een positieve uitwerking hebben op eenzame mensen, of mensen met bijvoorbeeld een seksstoornis.
Bron; https://www.telegraaf.nl/(...)p-is-zwaar-overschat
//
Tuurlijk weer een vrouw die met deze conclusie komt (haha komt).
Discussieer hieronder verder
Een grote groep mensen ondervragen bijvoorbeeld via een FOK! enquêtequote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:11 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hoe wordt zoiets onderzocht, vraag ik mij dan zomaar even af?
Wat is het verschil tussen zo'n pop en een dildo/vibrator?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:01 schreef Copycat het volgende:
Really? Een levensechte pop versus een attribuut dat een deel van de anatomie nabootst en dat vaak (zo niet meestal) in samenspel wordt gebruikt?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:42 schreef Solstice1 het volgende:
Wat is het verschil tussen zo'n pop en een dildo/vibrator?
Gewoon een doelgroep van 5000 mensen (wel of niet eenzame zolderbewoners) en 2500 verstuur je een sekspop en 2500 niet. Daarna moeten ze anoniem over de tijd van een half jaar elke week een multiple choice lijst over de geestelijke gezondheid en mate van seksuele frustratie invullen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:11 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hoe wordt zoiets onderzocht, vraag ik mij dan zomaar even af?
"meestal", maar goed laten we even uit gaan van die keren dat een vrouw in haar uppie zo'n ding gebruikt. Wat is het verschil? Je haalt allebei je plezier van een niet-levend voorwerp dat ontworpen is om toch een bepaalde seksuele ervaring te bieden.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Really? Een levensechte pop versus een attribuut dat een deel van de anatomie nabootst en dat vaak (zo niet meestal) in samenspel wordt gebruikt?
Ja de directe vergelijking met een neppik is een fleshlight.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:50 schreef Copycat het volgende:
Nogmaals. Een levensechte pop die een vrouw nabootst verus een neppik al dan niet op batterijen, zonder nepman attached. Nogal een verschilletje, in mijn optiek.
Waar kan ik mij aanmelden?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Gewoon een doelgroep van 5000 mensen (wel of niet eenzame zolderbewoners) en 2500 verstuur je een sekspop en 2500 niet. Daarna moeten ze anoniem over de tijd van een half jaar elke week een multiple choice lijst over de geestelijke gezondheid en mate van seksuele frustratie invullen.
Hoppa.
Dat is toch geen onderzoek. Ik kan dat zelf ook wel. Alleen maar wat briefjes printen en zelf invullen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Gewoon een doelgroep van 5000 mensen (wel of niet eenzame zolderbewoners) en 2500 verstuur je een sekspop en 2500 niet. Daarna moeten ze anoniem over de tijd van een half jaar elke week een multiple choice lijst over de geestelijke gezondheid en mate van seksuele frustratie invullen.
Hoppa.
Ja het moet natuurlijk wel helemaal geanonimiseerd worden met gekkigheid en double blind en weet ik het allemaal wat voor fratsen zodat de ingevulde lijsten niet vervalst kunnen worden.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:52 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dat is toch geen onderzoek. Ik kan dat zelf ook wel. Alleen maar wat briefjes printen en zelf invullen.
Hoppa.
Met een rietjequote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:00 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Je moet ook regelmatig het reservoir legen, TS!
Het liefst een paar dagen na een sekspop feest met 10 van je beste vrienden.quote:
Ahah u bent een ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Het liefst een paar dagen na een sekspop feest met 10 van je beste vrienden.
Groot inbeeldingsvermogen. Helaas.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:18 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Ahah u bent een ervaringsdeskundige
Ja, want zelfreinigend zijn ze niet.....quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:00 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Je moet ook regelmatig het reservoir legen, TS!
Alleen met de laatste beveiligingsupdates.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:47 schreef Odaiba het volgende:
Zouden jullie het met een android sekspop kunnen doen?
Nou ja, als ik menig vrouwlijk FOK!ker zie reageren had ik het wel geweten.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:01 schreef Copycat het volgende:
Zo'n android is leuk voor de bevrediging, maar zo'n robot zou zonder vrije wil echt niks kunnen toevoegen waar je als mens toch ook wel naar op zoek bent. Zo'n robot wil je dan alleen maar tevreden stellen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:49 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Nu zie ik idd nog niet echt hoe een pop problemen op kan lossen mbt eenzaamheid e.d.. Die levenloze pop kan dat net zo min als een dildo of fleshlight.
Maar als de robotisering doorgaat en dat soort poppen steeds beter instaat zijn tot interactie zou het mogelijk kunnen zijn dat ze die rol wel kunnen vervullen.
Daar zitten hier en daar ook wel haken en ogen aan, maar in potentie zou het die kant op kunnen gaan.
Nee, wel met je zusje.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:47 schreef Odaiba het volgende:
Oke, maar wat maakt dat precies uit dan?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:50 schreef Copycat het volgende:
Nogmaals. Een levensechte pop die een vrouw nabootst versus een neppik al dan niet op batterijen, zonder nepman attached. Nogal een verschilletje, in mijn optiek.
Onzin, is maar net hoe je er mee omgaat. Ik zou zo'n pop net gebruiken als een dildo, 5min per keer om wat kwijt te kunnen. Natuurlijk heb je ook van die figuren die er mee over straat lopen maar dat ligt meer aan de persoon dan het attribuut.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:50 schreef Copycat het volgende:
Nogmaals. Een levensechte pop die een vrouw nabootst versus een neppik al dan niet op batterijen, zonder nepman attached. Nogal een verschilletje, in mijn optiek.
Het zijn juist vaker de vrouwen die geen man nodig hebben en dat maakt zoveel mannen en vooral die incel-figuren zo kwaad dat ze mensen overhoop gaan schieten. Vrouwen kunnen ook beter alleen zijn. Dat een paar sociale no-no's nu poppen gaan neuken en doen alsof dat hun eerste keus is in plaats van 'the real deal', moeten ze vooral zelf weten. Geen vrouw die wakker ligt van wat die paar mannen doen die zij toch al niet zagen staan.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:48 schreef vigen98 het volgende:
Het is best creepy om zo'n pop te hebben en niks is beter dan een echte vrouw ipv een pop alleen lijkt dit wel zo'n wanhoops actie omdat vrouwen steeds minder nodig zijn lol. Tja des te meer je mannen sexist noemt enzo des te meer ze tegen je keren.
Dat durf ik te betwisten vooral wanneer vrouwen 30 worden en hun vrienden zien trouwen worden ze depressief. Mannen profiteren er volgens mij meer van dan vrouwen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Het zijn juist vaker de vrouwen die geen man nodig hebben en dat maakt zoveel mannen en vooral die incel-figuren zo kwaad dat ze mensen overhoop gaan schieten. Vrouwen kunnen ook beter alleen zijn. Dat een paar sociale no-no's nu poppen gaan neuken en doen alsof dat hun eerste keus is in plaats van 'the real deal', moeten ze vooral zelf weten. Geen vrouw die wakker ligt van wat die paar mannen doen die zij toch al niet zagen staan.
Wel de originele dan he, niet die blonde die er later voor in de plaats kwam.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:27 schreef Peligrosso het volgende:
Zo'n pop lijkt me niks, maar tegen Clementine van Westworld zou ik geen nee zeggen
Je ziet wel vaak dat na een scheiding of als de partner dood is gegaan dat vrouwen het vaak beter doen dan mannen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:58 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dat durf ik te betwisten vooral wanneer vrouwen 30 worden en hun vrienden zien trouwen worden ze depressief. Mannen profiteren er volgens mij meer van dan vrouwen.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:51 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Waar kan ik mij aanmelden?
* Wel graag de groep met gratis pop![]()
En vrouwen met een vibrator/dildo?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:01 schreef Copycat het volgende:
Vertel je dat aan de vrouwen die een vibrator hebben?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:38 schreef Hexagon het volgende:
Lijkt me niet lastig te concluderen dat niemand echt blij kan worden van seks met een levenloze machine.
Ja na een scheiding nadat de vrouw 50% steelt van de man en hem financieel kapot maakt, ik heb het over niet gwtrouwde mannen en vrouwenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:46 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Je ziet wel vaak dat na een scheiding of als de partner dood is gegaan dat vrouwen het vaak beter doen dan mannen.
Ik vind dat toch geen goede vergelijking, zo'n complete sekspop en een vibrator.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vertel je dat aan de vrouwen die een vibrator hebben?
Oh ja, en natuurlijk ook als de man dood is, dan steelt de vrouw ook nog 50 %quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:07 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja na een scheiding nadat de vrouw 50% steelt van de man en hem financieel kapot maakt, ik heb het over niet gwtrouwde mannen en vrouwen
Zucht... Kan je aub in gaan op wat ik bedoelde? Ik heb het over nog nooit getrouwde mannen en vrouwen, dan denk ik dat de mannen gelukkiger zijn dan de vrouwen. Jij niet?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:08 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Oh ja, en natuurlijk ook als de man dood is, dan steelt de vrouw ook nog 50 %
Ook dat is slechts een lapmiddel natuurlijkquote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vertel je dat aan de vrouwen die een vibrator hebben?
Ik weet het niet, heb eigenlijk nog nooit een vrouwelijke incel ofzo gezien. Maar ze zullen er vast wel zijn, ik weet het allemaal ook niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:10 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Zucht... Kan je aub in gaan op wat ik bedoelde? Ik heb het over nog nooit getrouwde mannen en vrouwen, dan denk ik dat de mannen gelukkiger zijn dan de vrouwen. Jij niet?
Incels zijn een stelletje idioten.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:11 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik weet het niet, heb eigenlijk nog nooit een vrouwelijke incel ofzo gezien. Maar ze zullen er vast wel zijn, ik weet het allemaal ook niet.
Geen idee hoe het er bij u voor staat op seksueel gebied en tevens hormoonhuishouding. Wij hopen gunstig, maar ik hoef dit verder ook niet te weten en daarbij blijft het persoonlijk hoe men over zo'n surrogaat-seks partner denkt.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:47 schreef oranjevogel1 het volgende:
sekspoppen
'professoren' Vrouwengezondheid
Boh, het is ook niks. En het is ook een vorm van pure armoe, maar als de wanhoop van zich doet spreken piept men soms toch anders. Het blijft i.i.g. beter dan (uw) grenzen overschrijden en vervolgens in zwaar juridisch weer terecht komen, lijkt me zo.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:27 schreef Peligrosso het volgende:
Zo'n pop lijkt me niks, maar tegen Clementine van Westworld zou ik geen nee zeggen
Pfff...nou nou.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:46 schreef DrMabuse het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dit soort poppen bekijkt dan is het je snel duidelijk : de kwaliteit is wel even heel wat beter / heel wat mooier dan het ooit was.
Deze poppen lopen niet leeg en hoef je niet steeds weer op te pompen.
Alleen vol te pompen.
Dus.
Yep. Bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Hoppa.
Iedere vergelijking loopt mank, altijd. Maar ik heb altijd een lichte irritatie als het om mannen en sexspeeltuig gaat, of het nu fleshlight, opblaas, realdoll poppen of andere kunstmatige gaten gaat er altijd hoon en spot wordt gegooid en bij speelgoed voor vrouwen dat niet of nauwelijks het geval is. Net zo goed over mannen met een operatie kleine penis, maar borstvergroting of verkleining dat niet heeft.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:08 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ik vind dat toch geen goede vergelijking, zo'n complete sekspop en een vibrator.
Misschien moet je de vergelijking trekken tussen een realistische sekspop en van die creepy superrealistische reborn babypoppen? (niet dat ze die neuken he, tenminste, hoop ik dan)
Internetrukker gespot.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:05 schreef Scjvb het volgende:
En hoe dan ook: mocht iemand inderdaad een seksloos leven leiden, vandaag de dag 'n veel voorkomend iets, dan kan ik er best inkomen dat iemand dergelijke rubber of plastic sekspoppen schuwt en derhalve steevast van de hand wijst en verder zoekt naar niet-strafbare alternatieven.
Wat u wilt.quote:
Je moet ook wel erg dom zijn om te denken dat een sekspop eenzaamheid kan oplossen. Ding is bedoelt voor seks niet om aanspraak aan te hebben.quote:Ook Bewley hint daarnaar en stelt dat het helemaal niet duidelijk is of sekspoppen een positieve uitwerking hebben op eenzame mensen
Wat denkt u zelf? @deedeetee:quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:47 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Je moet ook wel erg dom zijn om te denken dat een sekspop eenzaamheid kan oplossen. Ding is bedoelt voor seks niet om aanspraak aan te hebben.![]()
Gezellig samen kletsen en een bakkie doen met een pop zit er niet in.
Ik zou haar keihard doenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:46 schreef DrMabuse het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dit soort poppen bekijkt dan is het je snel duidelijk : de kwaliteit is wel even heel wat beter / heel wat mooier dan het ooit was.
Alleen vol te pompen.
Dus.
Ja dat was wel een flinke degradatie.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:45 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Wel de originele dan he, niet die blonde die er later voor in de plaats kwam.
Het gebrek aan interactie blijft.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:46 schreef DrMabuse het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen vol te pompen.
Dus.
Als je het gewoon in je agenda zet heb je dat probleem ook niet.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:48 schreef Hathor het volgende:
Zo'n pop loopt tenminste niet de hele tijd aan je kop te zeiken dat je het vuil buiten moet zetten.
Nee. Want Apple.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:47 schreef Odaiba het volgende:
Dat is waar.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:46 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Je ziet wel vaak dat na een scheiding of als de partner dood is gegaan dat vrouwen het vaak beter doen dan mannen.
Als hun voorkeur daarna uitgaat boven een man: ook treurig.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En vrouwen met een vibrator/dildo?
Die van mij woont in ons huis en heeft een pak geld meegekregen. Scheiden is duurder dan trouwen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 17:07 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ja na een scheiding nadat de vrouw 50% steelt van de man en hem financieel kapot maakt, ik heb het over niet gwtrouwde mannen en vrouwen
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 19:53 schreef VEM2012 het volgende:
Die van mij woont in ons huis en heeft een pak geld meegekregen. Scheiden is duurder dan trouwen.
Maar ja, daar staat dan weer tegenover dat ik nu wakker word naast een veel jongere vrouw, waar ik het heel erg veel leuker mee heb dan de afgelopen jaren met mijn ex vrouw (ik denk zelfs leuker dan ooit met ex, maar dat kan ook perceptie zijn, mijn ex vrouw is op zichzelf ook een geweldig leuke en aantrekkelijke vrouw, maar je hebt nu eenmaal baas boven baas).
Kortom: fiep niet over wat je verloren hebt, maar kijk naar wat je gewonnen hebt. Daar word je echt veel vrolijker van.
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 18:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Iedere vergelijking loopt mank, altijd. Maar ik heb altijd een lichte irritatie als het om mannen en sexspeeltuig gaat, of het nu fleshlight, opblaas, realdoll poppen of andere kunstmatige gaten gaat er altijd hoon en spot wordt gegooid en bij speelgoed voor vrouwen dat niet of nauwelijks het geval is. Net zo goed over mannen met een operatie kleine penis, maar borstvergroting of verkleining dat niet heeft.
Reacties op deze post zullen dan ook weer dit kennen waarschijnlijk.
Ik denk sinds de tijd dat vrijwel iedere vrouw er minimaal 1 heeft liggen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:31 schreef Tanatos het volgende:
Overigens sinds wanneer zijn vibrators ed redelijk geaccepteerd?
En dat is sinds?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik denk sinds de tijd dat vrijwel iedere vrouw er minimaal 1 heeft liggen.
Doe maar Microsoft.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 13:47 schreef Odaiba het volgende:
Ach gut, hebt seks met een micro soft.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:08 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Doe maar Microsoft.
[ afbeelding ]
Hang jij die van jou maar in een appel.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 22:11 schreef VEM2012 het volgende:
Ach gut, jij moet seks hebben met een micro soft.
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 16:52 schreef LanaMyst het volgende:
[..]![]()
![]()
Mijn collega's vroegen waarom ik ineens moest lachen.
Ik dacht dat robots in het medische circuit ouderen kunnen helpen bij eenzaamheid. Zal dus vast wel kunnen werken.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:43 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
LONDEN - Sekspoppen worden steeds populairder, maar dat ze gezondheidsvoordelen brengen of pedofielen een ’onschuldige’ uitweg bieden voor hun seksuele driften, is enkel gebaseerd op aannames.
Dat zegt Susan Bewley, professor Vrouwengezondheid op het Kings College in Londen, na nieuw onderzoek. De verkoop van sekspoppen stijgt exponentieel en de poppen worden steeds ’echter’. Toch is al het enthousiasme deels onterecht. „Onze conclusie is dat er een heleboel claims over gezondheid rondzingen, waar geen bewijs voor is”, aldus Bewley.
De Britse krant The Guardian suggereert dat veel van zulke claims vanuit de industrie komen, bedoeld om de sekspoppen te normaliseren. Ook Bewley hint daarnaar en stelt dat het helemaal niet duidelijk is of sekspoppen een positieve uitwerking hebben op eenzame mensen, of mensen met bijvoorbeeld een seksstoornis.
Bron; https://www.telegraaf.nl/(...)p-is-zwaar-overschat
//
Tuurlijk weer een vrouw die met deze conclusie komt (haha komt).
Discussieer hieronder verder
quote:Op donderdag 7 juni 2018 02:50 schreef maryen65 het volgende:
Mannelijke sekspop![]()
https://www.flair.be/nl/l(...)pop-bionische-penis/
Heb je tenminste niet zo'n zielig persoon op de bank zittenquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:25 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]![]()
De mannelijke seksrobot komt naar alle waarschijnlijkheid eind dit jaar nog op de markt en zal zo’n 12.5000 euro kosten.
En dat terwijl een vrouw altijd een kerel kan regelen hoe lelijk zij ook is![]()
![]()
Hoeft ook niet alleen voor de jeuk ge/misbruikenquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:57 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Heb je tenminste niet zo'n zielig persoon op de bank zitten
Hahahha ja dat kan maar dan moet je er eerst veel energie in steken. Verleiden etc. Heb ik de puf niet meer voorquote:Op donderdag 7 juni 2018 12:03 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Hoeft ook niet alleen voor de jeuk ge/misbruiken![]()
en eruit tieften
Je weet hoop ik toch wel dat dat een fabel is?quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:25 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]![]()
De mannelijke seksrobot komt naar alle waarschijnlijkheid eind dit jaar nog op de markt en zal zo’n 12.5000 euro kosten.
En dat terwijl een vrouw altijd een kerel kan regelen hoe lelijk zij ook is![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2018 15:38 schreef Hexagon het volgende:
Lijkt me niet lastig te concluderen dat niemand echt blij kan worden van seks met een levenloze machine.
Nee, maar zo'n opmerking laat wel pijnlijk zien hoe wereldvreemd je bentquote:
Verlicht mij eensquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, maar zo'n opmerking laat wel pijnlijk zien hoe wereldvreemd je bent.
Goed, 0.000000001% van de mensen is dolgelukkig met een levenloze machinequote:Op donderdag 7 juni 2018 13:46 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Mechanophilia
Bijvoorbeeld.
Blijkbaar toch niet zo makkelijk om dat zomaar uit je duim te zuigen hequote:Op donderdag 7 juni 2018 13:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Goed, 0.000000001% van de mensen is dolgelukkig met een levenloze machine
Maar aangezien die net zo goed de stofzuiger kunnen neuken denk ik niet dat daar echt markt is voor sekspoppenquote:Op donderdag 7 juni 2018 13:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Blijkbaar toch niet zo makkelijk om dat zomaar uit je duim te zuigen he.
Stofzuigers met genoeg zuigkracht zijn best aan de prijs anders.quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar aangezien die net zo goed de stofzuiger kunnen neuken denk ik niet dat daar echt markt is voor sekspoppen
quote:Op donderdag 7 juni 2018 13:44 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, maar zo'n opmerking laat wel pijnlijk zien hoe wereldvreemd je bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |