Biseksuelen een sekspop met een penis van 30cm.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:49 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Vrouwen hun dildo's van 30cm, mannen hun sekspoppen.
Dat dus gelijke rechten ! voor mannen ! en vrouwen !quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:49 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Vrouwen hun dildo's van 30cm, mannen hun sekspoppen.
U slaat de spijker op de popquote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:48 schreef LurkJeRot het volgende:
Ja meid, straks is je poes niks meer waard, zou inderdaad maar vast beginnen te protesteren
Of onder de plak zitten bij jou.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:01 schreef Copycat het volgende:
Je moet toch wel een treurig leven hebben als je voorkeur naar een pop gaat.
Gelukkig herken je een sterke vrouw als je haar leest.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:03 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Of onder de plak zitten bij jou.
Neeeee, heb je Lars and the real girl niet gezien? Het is juist hartverwarmend!quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:01 schreef Copycat het volgende:
Hoe wordt zoiets onderzocht, vraag ik mij dan zomaar even af?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:43 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
LONDEN - Sekspoppen worden steeds populairder, maar dat ze gezondheidsvoordelen brengen of pedofielen een ’onschuldige’ uitweg bieden voor hun seksuele driften, is enkel gebaseerd op aannames.
Dat zegt Susan Bewley, professor Vrouwengezondheid op het Kings College in Londen, na nieuw onderzoek. De verkoop van sekspoppen stijgt exponentieel en de poppen worden steeds ’echter’. Toch is al het enthousiasme deels onterecht. „Onze conclusie is dat er een heleboel claims over gezondheid rondzingen, waar geen bewijs voor is”, aldus Bewley.
De Britse krant The Guardian suggereert dat veel van zulke claims vanuit de industrie komen, bedoeld om de sekspoppen te normaliseren. Ook Bewley hint daarnaar en stelt dat het helemaal niet duidelijk is of sekspoppen een positieve uitwerking hebben op eenzame mensen, of mensen met bijvoorbeeld een seksstoornis.
Bron; https://www.telegraaf.nl/(...)p-is-zwaar-overschat
//
Tuurlijk weer een vrouw die met deze conclusie komt (haha komt).
Discussieer hieronder verder
Een grote groep mensen ondervragen bijvoorbeeld via een FOK! enquêtequote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:11 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hoe wordt zoiets onderzocht, vraag ik mij dan zomaar even af?
Wat is het verschil tussen zo'n pop en een dildo/vibrator?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:01 schreef Copycat het volgende:
Really? Een levensechte pop versus een attribuut dat een deel van de anatomie nabootst en dat vaak (zo niet meestal) in samenspel wordt gebruikt?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:42 schreef Solstice1 het volgende:
Wat is het verschil tussen zo'n pop en een dildo/vibrator?
Gewoon een doelgroep van 5000 mensen (wel of niet eenzame zolderbewoners) en 2500 verstuur je een sekspop en 2500 niet. Daarna moeten ze anoniem over de tijd van een half jaar elke week een multiple choice lijst over de geestelijke gezondheid en mate van seksuele frustratie invullen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:11 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hoe wordt zoiets onderzocht, vraag ik mij dan zomaar even af?
"meestal", maar goed laten we even uit gaan van die keren dat een vrouw in haar uppie zo'n ding gebruikt. Wat is het verschil? Je haalt allebei je plezier van een niet-levend voorwerp dat ontworpen is om toch een bepaalde seksuele ervaring te bieden.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Really? Een levensechte pop versus een attribuut dat een deel van de anatomie nabootst en dat vaak (zo niet meestal) in samenspel wordt gebruikt?
Ja de directe vergelijking met een neppik is een fleshlight.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:50 schreef Copycat het volgende:
Nogmaals. Een levensechte pop die een vrouw nabootst verus een neppik al dan niet op batterijen, zonder nepman attached. Nogal een verschilletje, in mijn optiek.
Waar kan ik mij aanmelden?quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Gewoon een doelgroep van 5000 mensen (wel of niet eenzame zolderbewoners) en 2500 verstuur je een sekspop en 2500 niet. Daarna moeten ze anoniem over de tijd van een half jaar elke week een multiple choice lijst over de geestelijke gezondheid en mate van seksuele frustratie invullen.
Hoppa.
Dat is toch geen onderzoek. Ik kan dat zelf ook wel. Alleen maar wat briefjes printen en zelf invullen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:47 schreef jogy het volgende:
[..]
Gewoon een doelgroep van 5000 mensen (wel of niet eenzame zolderbewoners) en 2500 verstuur je een sekspop en 2500 niet. Daarna moeten ze anoniem over de tijd van een half jaar elke week een multiple choice lijst over de geestelijke gezondheid en mate van seksuele frustratie invullen.
Hoppa.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |