Jaquote:Op maandag 4 juni 2018 21:12 schreef Doublepain het volgende:
Welk stadion is dit eigenlijk? Die van Juve?
Yep.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:12 schreef Doublepain het volgende:
Welk stadion is dit eigenlijk? Die van Juve?
Raar dat beide landen er niet bij zijn deze zomer.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland bakt er niet zoveel van
Italie is ook weinig
Volgensmij zit Italie diep in de schulden hoorquote:Op maandag 4 juni 2018 21:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Italie heeft nog wat op bank zitten, Nederland niet
Ga je hele avond schijtlollige posts plaatsen?quote:Op maandag 4 juni 2018 21:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij zit Italie diep in de schulden hoor
Balotelli bojvoorbeeldquote:Op maandag 4 juni 2018 21:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Italie heeft nog wat op bank zitten, Nederland niet
Haha ik snap hem, een draak heeft vuur uit z'n bekquote:Op maandag 4 juni 2018 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan had er nog wat vuur in gezeten.
"Ik speel waar de trainer mij nodig heeft"quote:Op maandag 4 juni 2018 21:13 schreef Lange_Lans het volgende:
Fekir is te langzaam voor op de flanken. Ox wil daar niet meer voetballen.
LOLquote:Op maandag 4 juni 2018 21:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Haha ik snap hem, een draak heeft vuur uit z'n bek
We hebben Wout (lol).quote:Op maandag 4 juni 2018 21:12 schreef maxi-mus het volgende:
We missen een type Bas Dost om het straks open te breken.
Stukje dracarys boh sow koekoekquote:Op maandag 4 juni 2018 21:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Haha ik snap hem, een draak heeft vuur uit z'n bek
Misschienquote:Op maandag 4 juni 2018 21:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga je hele avond schijtlollige posts plaatsen?
Nee, Memphis loopt nog.quote:
Heb je vandaag nog wat bijzonders meegemaakt maat?quote:Op maandag 4 juni 2018 21:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Wat is deze?
Ik ga mezelf geselen. Ik verwacht daar meer plezier mee te hebben dan met deze match.
Moest wel gniffelen. Ain't gonna lie.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij zit Italie diep in de schulden hoor
TFM erbij halenquote:Op maandag 4 juni 2018 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Misschien toch maar Tete uitproberen ipv Hateboer/Janmaat.
Niet zo spectaculair als gisteren. Het is niet iedere dag bal.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je vandaag nog wat bijzonders meegemaakt maat?
Brenet lijkt me.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Liefie wie denk je dat er wint? Vind je NL ook goed? Ben je ook bruin geworden door de zon of verbrand?quote:
Dat Hateboer en Janmaat überhaupt geselecteerd worden is pijnlijk.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ook niet echt eigenlijkquote:Op maandag 4 juni 2018 21:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet zo spectaculair als gisteren. Het is niet iedere dag bal.
quote:Op maandag 4 juni 2018 21:17 schreef Zorro het volgende:
"Cillessen met de redding"
Man, hij had niet op tijd aan de kant kunnen gaan als ie het gewild had.
Haha ik snap hem, Blind zo heet een speler van onsquote:Op maandag 4 juni 2018 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die verdediging van Nederland was daar een beetje blind.
Denken dat Vormer de nieuwe Pirlo is na wat jaren in Brugge (lol)quote:Op maandag 4 juni 2018 21:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:
"Te weinig voetbal met dit middenveld."
Goh dat had niemand zien aankomen
Was dat een woordgrap hihiquote:Op maandag 4 juni 2018 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die verdediging van Nederland was daar een beetje blind.
Niveau FC Utrecht jwzquote:Op maandag 4 juni 2018 21:18 schreef remlof het volgende:
Wie is die Hateboer en wat doet ie in Oranje?
Heeft mede te maken met de matige middenvelders die bij Utrecht niet eens zouden uitblinken.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:18 schreef tompsv18 het volgende:
Nederland speelt met 5 achterin en vaak met 6 omdat De Roon steeds terugstaat en nog lopen ze er kinderlijk eenvoudig doorheen
Doen we al 2 jaar, wordt tijd dat de verwachtingen wat naar beneden gaan een genieten van elke kans die we krijgenquote:
Dit ja wtfquote:Op maandag 4 juni 2018 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
zoveel moeite om iets te creeren en dan neem je een hoekschop kort...
Procentueel meer kans om een doelpunt te maken. Maar dit geheel terzijde.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
zoveel moeite om iets te creeren en dan neem je een hoekschop kort...
Ake en De Vrij hebben keer op keer bewezen dat blunders maken hen niet vreemd is. Doe maar niet dusquote:
Waarom begin je nou daaroverquote:Op maandag 4 juni 2018 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit Oranje zou inderdaad ook van Vitesse verliezen.
ook als je er geen tyfus van kan?quote:Op maandag 4 juni 2018 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Procentueel meer kans om een doelpunt te maken. Maar dit geheel terzijde.
Geen aanspeelpunt en dan komt naar boven dat Koeman eigenlijk een matige/slechte trainer isquote:
Is een misverstand.quote:
Blind zie ik liever helemaal niet op het veld staan.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Blind zie ik liever op LB, De Vrij - Van Dijk - De Ligt
Zelfs dan. Al is het in het amateurvoetbal vaak geen succes.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ook als je er geen tyfus van kan?
Blind op CVM oder nichts.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Blind zie ik liever op LB, De Vrij - Van Dijk - De Ligt
Gelijkspelquote:Op maandag 4 juni 2018 21:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Liefie wie denk je dat er wint? Vind je NL ook goed? Ben je ook bruin geworden door de zon of verbrand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |