Jaquote:Op maandag 4 juni 2018 21:12 schreef Doublepain het volgende:
Welk stadion is dit eigenlijk? Die van Juve?
Yep.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:12 schreef Doublepain het volgende:
Welk stadion is dit eigenlijk? Die van Juve?
Raar dat beide landen er niet bij zijn deze zomer.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland bakt er niet zoveel van
Italie is ook weinig
Volgensmij zit Italie diep in de schulden hoorquote:Op maandag 4 juni 2018 21:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Italie heeft nog wat op bank zitten, Nederland niet
Ga je hele avond schijtlollige posts plaatsen?quote:Op maandag 4 juni 2018 21:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij zit Italie diep in de schulden hoor
Balotelli bojvoorbeeldquote:Op maandag 4 juni 2018 21:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Italie heeft nog wat op bank zitten, Nederland niet
Haha ik snap hem, een draak heeft vuur uit z'n bekquote:Op maandag 4 juni 2018 21:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan had er nog wat vuur in gezeten.
"Ik speel waar de trainer mij nodig heeft"quote:Op maandag 4 juni 2018 21:13 schreef Lange_Lans het volgende:
Fekir is te langzaam voor op de flanken. Ox wil daar niet meer voetballen.
LOLquote:Op maandag 4 juni 2018 21:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Haha ik snap hem, een draak heeft vuur uit z'n bek
We hebben Wout (lol).quote:Op maandag 4 juni 2018 21:12 schreef maxi-mus het volgende:
We missen een type Bas Dost om het straks open te breken.
Stukje dracarys boh sow koekoekquote:Op maandag 4 juni 2018 21:13 schreef Paul het volgende:
[..]
Haha ik snap hem, een draak heeft vuur uit z'n bek
Misschienquote:Op maandag 4 juni 2018 21:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga je hele avond schijtlollige posts plaatsen?
Nee, Memphis loopt nog.quote:
Heb je vandaag nog wat bijzonders meegemaakt maat?quote:Op maandag 4 juni 2018 21:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Wat is deze?
Ik ga mezelf geselen. Ik verwacht daar meer plezier mee te hebben dan met deze match.
Moest wel gniffelen. Ain't gonna lie.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij zit Italie diep in de schulden hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |