Heeft mede te maken met de matige middenvelders die bij Utrecht niet eens zouden uitblinken.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:18 schreef tompsv18 het volgende:
Nederland speelt met 5 achterin en vaak met 6 omdat De Roon steeds terugstaat en nog lopen ze er kinderlijk eenvoudig doorheen
Doen we al 2 jaar, wordt tijd dat de verwachtingen wat naar beneden gaan een genieten van elke kans die we krijgenquote:
Dit ja wtfquote:Op maandag 4 juni 2018 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
zoveel moeite om iets te creeren en dan neem je een hoekschop kort...
Procentueel meer kans om een doelpunt te maken. Maar dit geheel terzijde.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
zoveel moeite om iets te creeren en dan neem je een hoekschop kort...
Ake en De Vrij hebben keer op keer bewezen dat blunders maken hen niet vreemd is. Doe maar niet dusquote:
Waarom begin je nou daaroverquote:Op maandag 4 juni 2018 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit Oranje zou inderdaad ook van Vitesse verliezen.
ook als je er geen tyfus van kan?quote:Op maandag 4 juni 2018 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Procentueel meer kans om een doelpunt te maken. Maar dit geheel terzijde.
Geen aanspeelpunt en dan komt naar boven dat Koeman eigenlijk een matige/slechte trainer isquote:
Is een misverstand.quote:
Blind zie ik liever helemaal niet op het veld staan.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Blind zie ik liever op LB, De Vrij - Van Dijk - De Ligt
Zelfs dan. Al is het in het amateurvoetbal vaak geen succes.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ook als je er geen tyfus van kan?
Blind op CVM oder nichts.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Blind zie ik liever op LB, De Vrij - Van Dijk - De Ligt
Gelijkspelquote:Op maandag 4 juni 2018 21:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Liefie wie denk je dat er wint? Vind je NL ook goed? Ben je ook bruin geworden door de zon of verbrand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |