Diegene die dat tweet?quote:Op maandag 6 juni 2022 17:20 schreef heywoodu het volgende:
[ twitter ]
Ik heb zelf gewoon die Live Pass aangeschaft, dus niks aan de hand, maar jeetje. Wat een figuur.
Komt een beetje NSB'erig over als je dat zo gaat zitten tweeten naar ze, alsof je bij de meester gaat zeggen dat Jantje een potlood gestolen heeftquote:Op maandag 6 juni 2022 17:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Diegene die dat tweet?
En voor hetzelfde geld is het gewoon hun legale stream, want die zijn totaal niet goed beveiligd.
Godverdommequote:Op maandag 6 juni 2022 13:24 schreef heywoodu het volgende:
En een paar minuten na de finish van de grote namen een rode vlag, sessie gestaakt. Gaan we weer..
Zag het op Twitter inderdaad. Ik volg Mat Oxley (voormalig TT-winnaar maar is een leuk account om te volgen wb MotoGP en andere motoraportkampioenschappen etc.). Hij is er ook kapot van en schijnt Davy goed te kennen/gekend te hebben. Niet zo gek als je zijn eigen achtergrond in ogenschouw neemt.quote:Op maandag 6 juni 2022 21:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Godverdomme
Davy Morgan is overleden na een crash ter hoogte van de 27th Milestone, 52 jaar.
https://iom-tt-races.s3.e(...)rgan+-+Statement.pdf
Een van de grote namen wat deelnames betreft, de race waarin hij vandaag om het leven is gekomen was zijn 80e (!) TT-start, twintig jaar na zijn debuut. Enorme road race-carrière had hij, niet alleen op het Isle of Man.
quote:We now believe it was César Chanal who died at the scene of the accident on Saturday 4th June. Olivier remains in a critical condition and continues to receive treatment.
Both competitors’ families have been informed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi het punt gemist om je puntje te maken. Goed zo!quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:53 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Heel raar dat dat gebeurt bij zo'n achterlijke race inderdaad...
quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:39 schreef heywoodu het volgende:
Wow, dit is wel echt bizar. De organisatie is met een statement gekomen over de crash in de sidecarrace een paar dagen geleden, waar passagier Olivier Lavorel om het leven kwam en coureur Cesar Chanal zwaargewond bij is geraakt - in kritieke toestand overgevlogen naar het ziekenhuis in Liverpool.
Je gelooft het echt niet, maar in het statement zegt men dat de namen zijn omgewisseld (en dat dus ook de betreffende families onjuist op de hoogte zijn gesteld)
Ik citeer het meest bizarre stukje even:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Heel pijnlijk.
Wel gekke bewoording vind ik dat 'sustained injuries that would not support life',.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Ik ben nu ook in de war,quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:44 schreef heywoodu het volgende:
En Speedweek maakt er nóg weer wat anders van
Daar meldt men dat de vader van Chanal, de coureur dus, vandaag op Facebook heeft gezegd dat zijn zoon is overleden. Nou zou dat dus kunnen kloppen met de TT's berichtgeving, ware het niet dat hij meldt dat Cesar Chanal afgelopen nacht is overleden. Maar er is dus sowieso íemand ook ter plekke overleden. WTF
https://www.speedweek.com(...)en-Verletzungen.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |