Nice, ik zal het even gaan bekijken.quote:Op zondag 29 mei 2022 08:33 schreef heywoodu het volgende:
Dit jaar nieuw trouwens, TT+ Live Pass. 22 euro en je kunt alles live én on-demand zien, als het goed is te beginnen met vandaag en helemaal inclusief de afsluitende Senior TT.
https://ttplus.iomttraces.com/products/tt-live-pass
Als ik het goed las een stuk of twintig vaste camera's en twee helikopters die beelden verzorgen, plus nog iets wat ik even vergeten benquote:Op zondag 29 mei 2022 08:42 schreef GerritDeSlak het volgende:
[..]
Nice, ik zal het even gaan bekijken.
Vraag mij wel af hoeveel er te zien valt omdat het circuit dus zo lang is en het best een opgave is om dit dus allemaal te filmen.
Alleen al omdat ik zo benieuwd ben wil ik dit haha.
Oké, ik heb de live passquote:Op zondag 29 mei 2022 08:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ik het goed las een stuk of twintig vaste camera's en twee helikopters die beelden verzorgen, plus nog iets wat ik even vergeten ben
https://www.iomtt.com/new(...)ive-coverage-changes
En het is een week of twee, euro of 2-3 per dag met actie op de baan, dat is wel te overzien. Biertje of wat minder in juni en prima
Ik wacht even op je eerste bevindingen vanmiddag. Als die positief zijn doe ik meequote:Op zondag 29 mei 2022 09:22 schreef GerritDeSlak het volgende:
[..]
Oké, ik heb de live pass![]()
Nu wachten op de kwalificatie
Ik vrees van nietquote:Op zondag 29 mei 2022 09:26 schreef vosss het volgende:
Is dit ook ergens op een tv zender te kijken bij ziggo? Ik heb het duurste pakket.
Jammer. Dat zou men toch wel moeten doen vind ik. Zo een beetje by far de gevaarlijkste race van de planeet zegmaar.quote:
In Engeland is het ook wel te kijken, volgens mij op ITV (dacht ik), maar ja. In Nederland gaat daar toch niemand naar kijken behalve vier mannen en één vrouw in dit topicquote:Op zondag 29 mei 2022 09:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Jammer. Dat zou men toch wel moeten doen vind ik. Zo een beetje by far de gevaarlijkste race van de planeet zegmaar.
Speciaal voor jou zal ik tussen de MotoGP door mijn bevindingen delen hahaquote:Op zondag 29 mei 2022 09:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik wacht even op je eerste bevindingen vanmiddag. Als die positief zijn doe ik mee![]()
Livestreams worden 'm niet want heel veel is doordeweeks, maar de on-demand optie trekt me zeer zeker wel. Lekker na het werk op de hometrainer even kijken enzo
Ik heb 'm inmiddels ook, kon niet echt wachtenquote:Op zondag 29 mei 2022 15:23 schreef GerritDeSlak het volgende:
Ik kijk nu via de live pass en het beeld en geluid schokt echt mega. Je kan het op deze manier niet fijn volgen. Dus ik zal kijken of de on-demand straks beter gaat.
Haha dat is de reden waarom ik het ook heb gekocht.quote:Op zondag 29 mei 2022 15:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb 'm inmiddels ook, kon niet echt wachten![]()
Slechte kwaliteit inderdaad, maar men geeft wel aan dat er aan gewerkt wordt. Het is dag één van dit gebeuren, ik heb nog wel vertrouwen
Ik raak zenuwachtig hiervan,quote:Op maandag 30 mei 2022 20:59 schreef heywoodu het volgende:
Red Flag: This session has been stopped.
En commentator op de stream nu: blijkbaar is Caljouw dus toch gecrashed, wachten op air med.
Voor de volledigheid: Caljouw werd met nummer genoemd door de commentator. Screenshot zelf gemaakt. Ik ken zijn machine niet goed genoeg om te zien of dat die van hem is, ik had het screenshot al gemaakt (en gepost) voor de commentator zijn naam noemde.
Puur afwachten dus eigenlijk nu.
Hoop inderdaad dat het West was (quote:Op maandag 30 mei 2022 21:24 schreef heywoodu het volgende:
Sam West is in elk geval gecrashed, dat is bevestigd, net als dat hij ogenschijnlijk in orde is. De rode vlag zou voor hem zijn geweest. Ik hoop het, en ik hoop dat dat alles is, maar de schrik zit er wel goed in, moet ik zeggen.
Edit: 'in orde' op z'n Manx dan, 'hand and leg injuries'. Dus ja, 'in orde'
Waar kom jij btw deze live lijst in? Ik kan 'm echt nergens (meer) vinden.quote:
Paar posts hierboven, dat zijn de screenshots van het helikoptershot wat er even was toen een paar van de toppers daar reden. Het is mij alleen niet helemaal duidelijk waar dit precies is.quote:Op maandag 30 mei 2022 22:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoop inderdaad dat het West was (sorry voor West). Ben zelf nog aan de uitzoek. Had je dat screenshot nog?
Dat betekent dat hij bij L2 niet bij meetpunt vier (Bungalow) aan is gekomen. Dat had een paar minuten na meetpunt drie (Ramsey) moeten zijn, maar hij kwam daar niet door en een tijd later hadden we de rode vlag. En tussen 'Caljouw mist' en de rode vlag zag ik dat onheilspellende beeld op de stream.quote:Op maandag 30 mei 2022 22:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom nog wel dit tegen overigens, als ik op zijn naam klik bij qualifying. Maar weet niet zo goed hoe ik dit moet lezen (en dan doel ik op het feit dat er bij L2 nu 3 sectoren staan ipv nogmaals 6). Zijn ze nog bezig?
https://timing.iomttraces.com/schedule.htmlquote:Op maandag 30 mei 2022 22:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Waar kom jij btw deze live lijst in? Ik kan 'm echt nergens (meer) vinden.
Of er is eigenlijk gewoon niks serieus aan de hand, waardoor de organisatie sowieso niks zal melden en Ilja wellicht geen zin had om social media bij te werken. Laten we zoiets vooral hopen.quote:Op maandag 30 mei 2022 22:58 schreef GerritDeSlak het volgende:
En ik vind dat het ietwat lang duurt voordat er een reactie komt van PRA of van Ilja zelf. De race is immers al een tijdje afgelopen.
Laten we daar vanuit gaan en rustig afwachten.quote:Op maandag 30 mei 2022 23:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of er is eigenlijk gewoon niks serieus aan de hand, waardoor de organisatie sowieso niks zal melden en Ilja wellicht geen zin had om social media bij te werken. Laten we zoiets vooral hopen.
Kun jij een beetje zien wát we daar eigenlijk op dat screenshot zien? Twee 'dingen', maar het lijkt me niet een motor en coureur te zijn, want er staat verder niks of niemand bij én verderop wordt iemand al de helikopter in gedragen.quote:Op maandag 30 mei 2022 22:55 schreef GerritDeSlak het volgende:
Ik moet zeggen dat de motor die in het weiland ligt heel veel op Ilja zijn motor lijkt. Die heeft namelijk een rode Kawasaki met een zwarte tank. Hopelijk is alles oké! Wel schrikken omdat alles zo onduidelijk is en er weinig over te vinden is.
Dat deed ik op Twitter ook, hard proberend om niet te speculeren, maar als je in de zenuwen zit is het lastig om onbedoeld toch dat te doen, dus ik heb maar weer wat verwijderdquote:Op maandag 30 mei 2022 23:05 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja, had ondertussen de live timing ook al weer uitgevogeld. Postte hier een beetje als een stresskip zonder goed te kijken of na te denken,.
Ik denk ook einde IOM voor hem dit jaar. Misschien wel sowieso. Blijft wel altijd sneu: het is toch wel zo’n ding waar hele groepen mensen met je mee naar toe leven en dan haal je eigenlijk niet eens je tweede kwali-dag.quote:Op maandag 30 mei 2022 23:13 schreef heywoodu het volgende:
Nou, einde verhaal voor hem dit jaar wat IoM betreft vrees ik, maar na de afgelopen uren ga ik toch wel wat prettiger slapen zo, ook al ken ik de beste man persoonlijk natuurlijk echt helemaal niet
Hopelijk komt hij er snel weer bovenop
Zoeken op PRA geeft dit. Ook gaaf racenquote:Op dinsdag 31 mei 2022 10:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb nog geen nieuws gelezen over Ilja. Mijn vriend heeft Facebook en is vrienden met Ilja en PRA dus misschien staat daar wat. Hij is echter nu aan het werk dus moet even wachten tot hij pauze heeft of thuis is,.
Hoop het inderdaad. Op zijn Facebook (of dat van zijn team) staat namelijk nog helemaal niets. Wel veel mensen die ernaar vragen.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 14:57 schreef heywoodu het volgende:
"Was later discharged from hospital" zag ik ergens langskomen over Caljouw? Dat zou mooi zijn.
Edit:
https://www.cyclenews.com(...)an-tt-races-results/
Als je dat gebied zo ziet ben ik er wel redelijk zeker van dat Caljouw inderdaad degene was waar de luchtbeelden van waren.quote:Op dinsdag 31 mei 2022 16:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Gecrasht bij de 27th milestone. Je kunt die hier aanklikken om te zien waar dat zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |