Het bouwen van fortificaties is duur. En historisch weinig effectief gebleken. Het totaal sluiten van grenzen met dit soort methodes werkt niet. Denk ik.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het wordt m.i. tijd dat we ons niet hoeven af te vragen waarheen met deze gasten, maar gewoon eens aan de grens gaan voorkomen dat dit soort volk überhaupt het land binnenkomt.
Dit is dweilen met de kraan open en zet blijkbaar geen zoden aan de dijk.
Dit soort mensen erkent niets dat niet binnen het eigen perfecte wereldje / wereldbeeld past.quote:
Het werkt wel degelijk. Niet honderd procent natuurlijk (niets werkt honderd procent) maar je kunt een boel ellende al voorkomen door gewoon aan de poort al te weigeren. Bijvoorbeeld door bootjes niet meer naar Italie of Griekenland te slepen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:34 schreef Megumi het volgende:
[..]
Het bouwen van fortificaties is duur. En historisch weinig effectief gebleken. Het totaal sluiten van grenzen met dit soort methodes werkt niet. Denk ik.
Dus het regime voor gevangen genomen illegalen gaan we ook heel snel versoberen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:00 schreef TjjWester het volgende:
[..]
hhahaahha de meeste asielzoekers bedanken ons op hun blote knieën, in de gevangenis hebben ze een veilig huis, een douche en te eten.
Een 'politieke partij' die aangeeft de Nederlandse wetten niet te willen respecteren zou m.i. per direct verboden moeten worden.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:36 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Dit soort mensen erkent niets dat niet binnen het eigen perfecte wereldje / wereldbeeld past.
En ze lijken daardoor volledig op hen waar ze zo hartstochtelijk tegen strijden.
Haat en onbegrip naar alles dat maar naar rechts ruikt (de kansloze blanke PVV tokkies) maar volledige omarming van immigranten (de kansloze zwarte tokkies) die met hun onbeschoftheid en veelal antieke handels en denkwijzen lijnrecht tegenover hun eigen waarden staan en hier komen halen waar zij (volslagen onterecht) denken recht op te hebben..
Hoe volslagen blind, narcistisch en policor moet je dan zijn om jezelf nog in de spiegel aan te (kunnen blijven) kijken?
Brutaler ga je het niet krijgen hoor. Maargoed dit gaat dus weer weken duren en dan op naar het volgende pand.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Asielkrakers: ’Gebouw is nu van ons’
De uitgeprocedeerde asielzoekers van We Are Here, die dinsdagnacht in Amstelveen een leegstaand kantoorpand hebben gekraakt, weigeren hun kraakactie toe te lichten. Gevraagd waarom ze het leegstaande pand aan de Mr. G. Groen van Prinstererlaan in Amstelveen zijn binnengedrongen, reageert een van de krakers boos. „Dit gebouw is nu van We are Here”, zegt hij via de intercom. Dat kraken illegaal is, daar heeft hij geen boodschap aan. ’Fuck you’, roept hij boos. „Waarom praat je zo tegen mij?”
Een zijdeur van het pand staat open. De krakers verblijven op de eerste verdieping, maar willen geen toelichting geven. De meeste liggen dinsdagochtend nog te slapen. Geërgerd trekt een van de mannen de deur dicht. Aan het fietsenhok hangt een spandoek. Een motorrijder trekt boos het spandoek los en rijdt weg. Sommige bewoners die langslopen willen dat de gemeente ingrijpt, vertellen ze.
De asielkrakers hadden eerder al woningen gekraakt in Amsterdam-Oost. Daar moesten ze gisteren uit. Het nieuwe linkse college in Amsterdam bood 24-uurs opvang aan, maar daar gaan de krakers niet mee akkoord.
https://www.telegraaf.nl/(...)gebouw-is-nu-van-ons
Precies dit. De gemeente en overheid doet niks en die groep gaat maar door.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:01 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Brutaler ga je het niet krijgen hoor. Maargoed dit gaat dus weer weken duren en dan op naar het volgende pand.
Als je daar politieagent bent dan jeuken je vingers toch onderhand om die lui helemaal de vernieling in te slaan...quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:03 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Precies dit. De gemeente en overheid doet niks en die groep gaat maar door.
Bananenkoninkrijk.
Dan grijpen ze in.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:57 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Vraag mij af wat de politie/overheid zou doen als burgers het dadelijk zat zijn en daar met een paar honderd man staan om dit volk (wel op een nette manier) de grens over te gooien? Burgers in Amstelveen zijn in ieder geval niet happy.
Alleen dan zou er iets gebeuren. In een land met nog echte mannen, ik noem maar wat, Polen, zou zoiets als dit allang zijn opgelost door het volk.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 11:57 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Vraag mij af wat de politie/overheid zou doen als burgers het dadelijk zat zijn en daar met een paar honderd man staan om dit volk (wel op een nette manier) de grens over te gooien? Burgers in Amstelveen zijn in ieder geval niet happy.
Onzin. Als het duidelijk is voor illegalen dat er keihard zal worden gehandhaafd, zal het probleem verdwijnen.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 10:34 schreef Megumi het volgende:
[..]
Het bouwen van fortificaties is duur. En historisch weinig effectief gebleken. Het totaal sluiten van grenzen met dit soort methodes werkt niet. Denk ik.
De kraakwet voldoet wel degelijk, er is niks mis met de wet.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:24 schreef Digi2 het volgende:
Frontpage: Amstelveen: krakers We Are Here moeten weg
Eens zien wanneer ze vertrekken want daar kan blijkbaar lange tijd overheen gaan. Het lijkt me ondertussen wel duidelijk dat de antikraakwet niet aan de verwachtingen van de 2e kamer voldoet. Ben benieuwd hoe snel/(en of) dat gerepareerd gaat worden?
We willen graag af van draaideur criminelen maar zitten ondertussen opgescheept met draaideur krakers![]()
Dan is er in ieder geval al lange tijd iets mis met de uitvoering/handhaving.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:32 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De kraakwet voldoet wel degelijk, er is niks mis met de wet.
Zoals al eerder heb uitgelegd: is de gemeente niet betrokken bij de uitvoering, het zou natuurlijk leuk zijn als ze niet tegenwerken, voor de politie heeft het geen prioriteit en is het vooral een capaciteit vretend klusje.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:34 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Dan is er in ieder geval al lange tijd iets mis met de uitvoering.
Ja dat geloof ik ook wel, het is toch van de zotte dat "criminelen" hier alles voor elkaar krijgen, en de hard werkende burger al hard wordt aangepakt zodra hij/zij 10km te hard rijd.quote:
Die echte mannen zijn er nog, alleen die houden zich na jarenlang verketteren en demoniseren een stuk rustiger. Ingrijpen omdat je de overlast zat bent wordt dan weer gedraaid alsof het een racistische aanval of zo is.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:11 schreef asco het volgende:
[..]
Alleen dan zou er iets gebeuren. In een land met nog echte mannen, ik noem maar wat, Polen, zou zoiets als dit allang zijn opgelost door het volk.
Onzin. https://nl.wikipedia.org/wiki/Driehoek_(overheid)quote:Op dinsdag 5 juni 2018 09:41 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Amsterdam heeft niks "mee te werken" het gehele traject van oppakken en uitzetten gaat zonder hulp van de gemeente, dus ja de opstelling van amsterdam is niet bepaald meewerkende maar geen enkele belemering.
We moeten niet doen als kraken een verschrikkelijke zeer ernstige misdaad is, de politie kan zijn capaciteit wel beter besteden.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:40 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik ook wel, het is toch van de zotte dat "criminelen" hier alles voor elkaar krijgen, en de hard werkende burger al hard wordt aangepakt zodra hij 10km te hard rijd.
Nee, dat heet voor eigen rechter spelen en dat doen we niet omdat anders het hek van de dam is.quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:41 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]Ingrijpen omdat je de overlast zat bent wordt dan weer gedraaid alsof het een racistische aanval of zo is.
Alsjeblieft:quote:Op dinsdag 5 juni 2018 12:42 schreef probeer het volgende:
[..]
Onzin. https://nl.wikipedia.org/wiki/Driehoek_(overheid)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |