Dat klinkt al heel anders. Elk verhaal heeft twee kanten.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:10 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Waarbij bleek dat die buren geen subwoofer hadden/niet aangesloten was? En ze stelde echt niet de halve nacht muziek/tv te draaien op luidere toon?
Het probleem hier is dat anderen beoordeeld hebben en geen overlast hebben gevonden. Dat jij dat gewoonweg niet geloofd.
Dat jij geloofd dat ze heel sneaky alles in de gaten houden en snel de subwoofer weghalen wanneer nodig.
Dat jij het hebt over een 'onhoorbare' bas die jij wel hoort/voelt. Die niemand anders opmerkt, niemand anders last van heeft. Maar jij wel eist dat het ophoudt, zelfs als die buren stellen gewoon te slapen en helemaal geen geluid te produceren.
Dit is wat de ts zelf vertelt (zover ik me kan herinneren dan) in dat andere topic hierover.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:14 schreef T-D het volgende:
[..]
Dat klinkt al heel anders. Elk verhaal heeft twee kanten.
Ja medestanders om je klacht te onderbouwen is wel handig.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:17 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dit is wat de ts zelf vertelt (zover ik me kan herinneren dan) in dat andere topic hierover.
Vooral elke zinnige oplossing (bv politie bellen, geluidsdossier opbouwen) afstoot omdat die geen overlast zullen zien erin.
Politie en woningbouw e.d. zijn allemaal tegen hem ofzo.
In dit geval niet alleen niet aanwezig, maar vooral niet dezelfde mening.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:27 schreef T-D het volgende:
[..]
Ja medestanders om je klacht te onderbouwen is wel handig.
Je kunt merken dat jij nog nooit last hebt gehad van buren met een sub.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:35 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
In dit geval niet alleen niet aanwezig, maar vooral niet dezelfde mening.
Politie en omstanders zien geen probleem. Fuck it, zelfs de ts ziet geen probleem, maar 'verzint' dan maar dat die buren het erom doen, dingen verbergen voor hem.
brand stichten gaat wel enorm verquote:Op maandag 4 juni 2018 09:26 schreef C.L.Werner het volgende:
Waarom zo beperkt denken, TS. De mogelijkheden zijn legio:
Brandende krant met hondendrol bij de voordeur
ik heb wel dubbel glas, maar qua geluid scheelt dat echt heel weinigquote:Op maandag 4 juni 2018 15:48 schreef Sander166 het volgende:
Bij geluidsoverlast van muziek doe ik het net zo hard terug, omdat die mensen toch niet gaan veranderen. Geluidsoverlast van buiten kan ik weinig aan doen, omdat mijn woningbouwvereniging geen dubbel glas wilt plaatsen. En nee, ik ga geen bakken met geld investeren in dubbel glas in een sociale huurkrot.![]()
Kun je niet gewoon een keer door de brievenbus zeiken of zo?quote:Op maandag 4 juni 2018 08:49 schreef Demon90 het volgende:
Ja daarom, ik vind het ook zonde van me geld. ¤277 euro, kan je ook andere dingen van doen.
Echt? Mijn vorige woning had wel dubbel glas en in mijn slaapkamer was het echt doodstil, terwijl er een drukke 30 km weg naast m'n huis lag en veel mensen langsliepen. Ligt misschien ook aan het type dubbelglas.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:33 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
ik heb wel dubbel glas, maar qua geluid scheelt dat echt heel weinig
je hebt misschien verschil dubbel glas voor warmte isolatie en dubbel glas voor geluidsisolatie, voor huisen bij Schiphol en snelwegen. Ik kon niet voor het type dubbelglas kiezen, maar het kan ook nog liggen aan de ramen en de muren misschien. Ik woon in jaren 30 woning. Doodstil is het zeker nu nog nietquote:Op dinsdag 5 juni 2018 21:57 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Echt? Mijn vorige woning had wel dubbel glas en in mijn slaapkamer was het echt doodstil, terwijl er een drukke 30 km weg naast m'n huis lag en veel mensen langsliepen. Ligt misschien ook aan het type dubbelglas.
Vervelend sterkte ermee! Lijkt me idd frustrerend.quote:Op maandag 4 juni 2018 20:25 schreef Demon90 het volgende:
Maar ja het is inderdaad ook onzin om steeds een topic hierover te openen.
90% van de mensen weten niet hoe het is pas als ze er zelf inzitten.
Ja hopelijk binnenkort kopen, maar dan nog geen garantie dat buren geen sub hebben of speakers.quote:Op woensdag 6 juni 2018 19:32 schreef Davine95 het volgende:
[..]
Vervelend sterkte ermee! Lijkt me idd frustrerend.
En dan ??quote:Op zondag 10 juni 2018 01:30 schreef leolinedance het volgende:
Werkt wel maar je moet hem op een of andere manier tegen het plafond zien te monteren voor het beste effect.
Maar met een paar van deze jongens moet je een eind komen afhankelijk van je plafond
[ afbeelding ]
99% zeker dat hij nog thuis bij zn ouders woont.quote:Op zondag 10 juni 2018 20:51 schreef nostra het volgende:
Elke flat waar jij woont zijn zo ongeveer al je buren idioten die de hele dag en nacht de boel onderkotsen, jouw internet vertragen en op vol volume muziek draaien. Zoek hulp echt.
Oh, ik geloof wel dat hij ergens een sociaal huurflatje heeft, daar komt het allemaal wat te panisch voor over. En ik geloof ook wel dat je dan wel eens geluiden hoort. En dat je wel eens de pech kan hebben met een idioot naast je. Maar het gebeurt me TS wel heel erg vaak: hij woont ergens nog geen week en gaat dan al op inspectie bij de buren om te controleren welke "subs" ze allemaal hebben staan (inclusief merk en type), waarmee ze zijn leven vergallen. Flikker toch op.quote:Op zondag 10 juni 2018 20:53 schreef Questular het volgende:
[..]
99% zeker dat hij nog thuis bij zn ouders woont.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |