abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_179602625
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 16:10 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Waarbij bleek dat die buren geen subwoofer hadden/niet aangesloten was? En ze stelde echt niet de halve nacht muziek/tv te draaien op luidere toon?

Het probleem hier is dat anderen beoordeeld hebben en geen overlast hebben gevonden. Dat jij dat gewoonweg niet geloofd.
Dat jij geloofd dat ze heel sneaky alles in de gaten houden en snel de subwoofer weghalen wanneer nodig.
Dat jij het hebt over een 'onhoorbare' bas die jij wel hoort/voelt. Die niemand anders opmerkt, niemand anders last van heeft. Maar jij wel eist dat het ophoudt, zelfs als die buren stellen gewoon te slapen en helemaal geen geluid te produceren.
Dat klinkt al heel anders. Elk verhaal heeft twee kanten.
  maandag 4 juni 2018 @ 16:17:13 #77
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_179602690
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 16:14 schreef T-D het volgende:

[..]

Dat klinkt al heel anders. Elk verhaal heeft twee kanten.
Dit is wat de ts zelf vertelt (zover ik me kan herinneren dan) in dat andere topic hierover.

Vooral elke zinnige oplossing (bv politie bellen, geluidsdossier opbouwen) afstoot omdat die geen overlast zullen zien erin.
Politie en woningbouw e.d. zijn allemaal tegen hem ofzo.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_179602913
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 16:17 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dit is wat de ts zelf vertelt (zover ik me kan herinneren dan) in dat andere topic hierover.

Vooral elke zinnige oplossing (bv politie bellen, geluidsdossier opbouwen) afstoot omdat die geen overlast zullen zien erin.
Politie en woningbouw e.d. zijn allemaal tegen hem ofzo.
Ja medestanders om je klacht te onderbouwen is wel handig.
  maandag 4 juni 2018 @ 16:35:23 #79
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_179603077
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 16:27 schreef T-D het volgende:

[..]

Ja medestanders om je klacht te onderbouwen is wel handig.
In dit geval niet alleen niet aanwezig, maar vooral niet dezelfde mening.
Politie en omstanders zien geen probleem. Fuck it, zelfs de ts ziet geen probleem, maar 'verzint' dan maar dat die buren het erom doen, dingen verbergen voor hem.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_179603295
De juiste frequenties opzoeken ts, dan kan je misschien met een kleinere subwoofer ook wel er tegen aan. En zorgen dat dat de subwoofer direct op de betonnenvloer staat. Alle banken stoffen gordijnen etc. weghalen zodat er zo min mogelijk geabsorbeerd wordt.

Succes! ^O^
pi_179607500
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 16:35 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

In dit geval niet alleen niet aanwezig, maar vooral niet dezelfde mening.
Politie en omstanders zien geen probleem. Fuck it, zelfs de ts ziet geen probleem, maar 'verzint' dan maar dat die buren het erom doen, dingen verbergen voor hem.
Je kunt merken dat jij nog nooit last hebt gehad van buren met een sub.

Zoals ik al zei een sub hoeft niet hard te staan.

Vraag me af of jij überhaupt ooit bas gevoelt hebt in je leven pas dan kan je mee praten.

Niet zomaar onzin gaan roepen vriend want de bas komt maar vanuit een kant. Dus logisch dat andere daar geen las van hebben.

En politie komt niet zomaar in je huis.

Als ik een sub koop en zet hem tegen de muur (Waar het bas gedeelte zit) zullen ook alleen de linker buren er last van hebben.

Hetzelfde als boven buren een sub hebben met onder het bas gedeelte dan horen ook alleen de beneden buren het.

Doe eerst eens zelf onderzoek

'of ben je zelf zo'n kneus die een sub de hele dag aan heeft staan en niet tegen stilte kan de hele dag *achtergrond* muziek aan heeft en zielig alleen woont ;) ;)
Ja
pi_179607596
Maar ja het is inderdaad ook onzin om steeds een topic hierover te openen.

90% van de mensen weten niet hoe het is pas als ze er zelf inzitten.
Ja
pi_179607707
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 09:26 schreef C.L.Werner het volgende:
Waarom zo beperkt denken, TS. De mogelijkheden zijn legio:

Brandende krant met hondendrol bij de voordeur

brand stichten gaat wel enorm ver
pi_179607806
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 15:48 schreef Sander166 het volgende:

Bij geluidsoverlast van muziek doe ik het net zo hard terug, omdat die mensen toch niet gaan veranderen. Geluidsoverlast van buiten kan ik weinig aan doen, omdat mijn woningbouwvereniging geen dubbel glas wilt plaatsen. En nee, ik ga geen bakken met geld investeren in dubbel glas in een sociale huurkrot. :')

ik heb wel dubbel glas, maar qua geluid scheelt dat echt heel weinig
pi_179607913
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 08:49 schreef Demon90 het volgende:
Ja daarom, ik vind het ook zonde van me geld. ¤277 euro, kan je ook andere dingen van doen.
Kun je niet gewoon een keer door de brievenbus zeiken of zo?
Een serieuze optie lijkt mij opnemen/filmen, correspondentie met de woningbouw verzamelen en met dat alles aangifte doen bij de politie.
En je rechtsbijstandsverzekering (als je die hebt, anders ff nemen.) de woningbouw aan laten spreken.
Je hebt recht op woongenot, zij hebben dat te waarborgen, klaar! :7
  maandag 4 juni 2018 @ 20:45:23 #86
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_179608136
277 Euro uitgeven aan Behringer (een merk dat bekend staat om z’n rotzooi) om je buurman te zieken. :')
pi_179609977
niet weten van EU regulatie na 2005 ofzo :') shit gaat nooit meer hard genoeg

alleen de echte eindbazen hebben de juiste setjes nog
pi_179628294
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 20:33 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

ik heb wel dubbel glas, maar qua geluid scheelt dat echt heel weinig
Echt? Mijn vorige woning had wel dubbel glas en in mijn slaapkamer was het echt doodstil, terwijl er een drukke 30 km weg naast m'n huis lag en veel mensen langsliepen. Ligt misschien ook aan het type dubbelglas.
pi_179628702
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juni 2018 21:57 schreef Sander166 het volgende:

[..]

Echt? Mijn vorige woning had wel dubbel glas en in mijn slaapkamer was het echt doodstil, terwijl er een drukke 30 km weg naast m'n huis lag en veel mensen langsliepen. Ligt misschien ook aan het type dubbelglas.
je hebt misschien verschil dubbel glas voor warmte isolatie en dubbel glas voor geluidsisolatie, voor huisen bij Schiphol en snelwegen. Ik kon niet voor het type dubbelglas kiezen, maar het kan ook nog liggen aan de ramen en de muren misschien. Ik woon in jaren 30 woning. Doodstil is het zeker nu nog niet
pi_179642215
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 20:25 schreef Demon90 het volgende:
Maar ja het is inderdaad ook onzin om steeds een topic hierover te openen.

90% van de mensen weten niet hoe het is pas als ze er zelf inzitten.
Vervelend sterkte ermee! Lijkt me idd frustrerend.
pi_179702925
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 19:32 schreef Davine95 het volgende:

[..]

Vervelend sterkte ermee! Lijkt me idd frustrerend.
Ja hopelijk binnenkort kopen, maar dan nog geen garantie dat buren geen sub hebben of speakers.

Tegenwoordig heeft iedereen zo'n ding op zijn TV aangesloten of PC dus ontkom je er haast niet aan.

Of ik moet vrijstaand gaan wonen ...
Ja
pi_179702976
Het beste is om die sub aan te zetten als je zelf niet thuis bent, bijvoorbeeld als je gaat werken of een dagje de stad ingaat. Dus vlak voordat je de deur uitgaat zet je 'm aan op de hoogste stand.

Op die manier zit je zelf niet in de herrie. :)

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2018 01:31:02 ]
  zondag 10 juni 2018 @ 01:30:31 #93
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179702987
Werkt wel maar je moet hem op een of andere manier tegen het plafond zien te monteren voor het beste effect.

Maar met een paar van deze jongens moet je een eind komen afhankelijk van je plafond

pi_179712159
quote:
0s.gif Op zondag 10 juni 2018 01:30 schreef leolinedance het volgende:
Werkt wel maar je moet hem op een of andere manier tegen het plafond zien te monteren voor het beste effect.

Maar met een paar van deze jongens moet je een eind komen afhankelijk van je plafond

[ afbeelding ]

En dan ??

Verlaagd plafond?
Ja
pi_179715012
Gewoon vrijstaand gaan wonen, kun je ook lekker hard tegen je vriendin schreeuwen zonder dat mensen denken dat je haar in elkaar aan het rossen bent.
pi_179715066
Elke flat waar jij woont zijn zo ongeveer al je buren idioten die de hele dag en nacht de boel onderkotsen, jouw internet vertragen en op vol volume muziek draaien, terwijl je zelf een Stafford op je zolderkamer wil houden. Zoek hulp echt.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
High tariffs inevitably lead to trade wars... Markets shrink & collapse; businesses & industries shut down; and millions of people lose their jobs.
~Ronald Reagan
pi_179715128
quote:
9s.gif Op zondag 10 juni 2018 20:51 schreef nostra het volgende:
Elke flat waar jij woont zijn zo ongeveer al je buren idioten die de hele dag en nacht de boel onderkotsen, jouw internet vertragen en op vol volume muziek draaien. Zoek hulp echt.
99% zeker dat hij nog thuis bij zn ouders woont.
pi_179715208
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 20:53 schreef Questular het volgende:

[..]

99% zeker dat hij nog thuis bij zn ouders woont.
Oh, ik geloof wel dat hij ergens een sociaal huurflatje heeft, daar komt het allemaal wat te panisch voor over. En ik geloof ook wel dat je dan wel eens geluiden hoort. En dat je wel eens de pech kan hebben met een idioot naast je. Maar het gebeurt me TS wel heel erg vaak: hij woont ergens nog geen week en gaat dan al op inspectie bij de buren om te controleren welke "subs" ze allemaal hebben staan (inclusief merk en type), waarmee ze zijn leven vergallen. Flikker toch op. :')
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
High tariffs inevitably lead to trade wars... Markets shrink & collapse; businesses & industries shut down; and millions of people lose their jobs.
~Ronald Reagan
  zondag 10 juni 2018 @ 21:01:32 #99
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_179715351
Tokkies wonen toch niet in een flat?

In een flat wonen vooral allochtonen en junkies.
Een beetje het volk wat ook met OV reist, naast de studenten.
pindazakje
  zondag 10 juni 2018 @ 21:27:20 #100
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_179716138
Voor die 270 euro kan je beter een muziekinstrument kopen. Een trompet of drumstel of zoiets.

Niets ergerlijker dan iemand die net begint met muziek spelen en 100 keer per dag hetzelfde liedje probeert te spelen.

Wie weet hou je er zelfs een nieuwe hobby aan over.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')