ja zeker, vandaag de client side database ontworpenquote:Op maandag 4 juni 2018 00:08 schreef I. het volgende:
[..]
Hoe gaat 't met je app? Nog mee bezig geweest?
Nicequote:Op maandag 4 juni 2018 00:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja zeker, vandaag de client side database ontworpen
Oeh, pics.quote:
Ziet er goed uit pik!quote:Op maandag 4 juni 2018 00:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
oh ja en compiled en op telefoon gezet
Nice!quote:Op maandag 4 juni 2018 00:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
daar horen pics bij van twee goede watermeloenenquote:Op maandag 4 juni 2018 00:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Thanks.quote:
hahaha ja een easteregg maken dat als je twee watermeloenen in je lijstje zet je twee tieten in beeld krijgtquote:Op maandag 4 juni 2018 00:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
daar horen pics bij van twee goede watermeloenen
Gewoon doen!quote:Op maandag 4 juni 2018 00:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hahaha ja een easteregg maken dat als je twee watermeloenen in je lijstje zet je twee tieten in beeld krijgt
denk dat het mij reviews gaat kostenquote:
kapitein koekquote:
kloptquote:
koekmobielquote:
Gvd derde keer migraine in een week. Ben doodmoe. Morgen weer werken. Heb geen energie en kan ook niet slapenquote:
quote:Op maandag 4 juni 2018 00:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
hahaha ja een easteregg maken dat als je twee watermeloenen in je lijstje zet je twee tieten in beeld krijgt
Beterschap!quote:Op maandag 4 juni 2018 00:28 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Gvd derde keer migraine in een week. Ben doodmoe. Morgen weer werken. Heb geen energie en kan ook niet slapen
meld je ziek morgen, lijkt mij een zeer legitieme redenquote:Op maandag 4 juni 2018 00:28 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Gvd derde keer migraine in een week. Ben doodmoe. Morgen weer werken. Heb geen energie en kan ook niet slapen
En dit inderdaad!quote:Op maandag 4 juni 2018 00:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
meld je ziek morgen, lijkt mij een zeer legitieme reden
safety first
Denk dat ik wel kan stellen dat ik dat één van de moeilijkste dingem vind. Ziekmeldenquote:Op maandag 4 juni 2018 00:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
meld je ziek morgen, lijkt mij een zeer legitieme reden
safety first
Wat vind je daar zo lastig aan?quote:Op maandag 4 juni 2018 00:32 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Denk dat ik wel kan stellen dat ik dat één van de moeilijkste dingem vind. Ziekmelden
maar het is voor een bedrijf vaak beter als mensen zich gewoon ziek melden wanneer nodigquote:Op maandag 4 juni 2018 00:32 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Denk dat ik wel kan stellen dat ik dat één van de moeilijkste dingem vind. Ziekmelden
Bang voor de reacties denk ik. Migraine is best onderschat en de vermoeidheid daarbij nog meer.quote:
nieuwe appquote:
Dan snap ik dat je er niet al te happig op bent om je ziek te melden, vooral met die reden.quote:Op maandag 4 juni 2018 00:34 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Bang voor de reacties denk ik. Migraine is best onderschat en de vermoeidheid daarbij nog meer.
Zou niet de eerste keer zijn dat het maar hoofdpijn is.
Plus ben in het verleden meermaals banem kwijtgeraakt door migraine, heb nu gelukkig vaste aanstelling.
Dus is iets psychisch
Ja ik zag het. Watermeloenen bitchesssssquote:Op maandag 4 juni 2018 00:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nieuwe app![]()
draait rond boodschappen
over een tijdje open ik een topic op FOK! om mensen te laten testen als ze willenquote:Op maandag 4 juni 2018 00:36 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ja ik zag het. Watermeloenen bitchesssss
Jahoor. Heb me wel eens vaker ziekgemeld. Krijg ook nooit commentaar.quote:Op maandag 4 juni 2018 00:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan snap ik dat je er niet al te happig op bent om je ziek te melden, vooral met die reden.
Weten ze af van je migraine, op je huidige werk?
Ik wil welquote:Op maandag 4 juni 2018 00:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
over een tijdje open ik een topic op FOK! om mensen te laten testen als ze willen![]()
eerste beta versie dan maar duurt nog wel paar weken/maanden
quote:Op maandag 4 juni 2018 00:38 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Jahoor. Heb me wel eens vaker ziekgemeld. Krijg ook nooit commentaar.
Maar meestal meld ik me ziek als ik echt echt migraine heb. Heb nu vooral last van de naweeën.
Maar ga me wel ziekmelden. Het niet ziekmelden em niet luisterem naar mijn lichaam was de basis van mijn burnout. (die ik niet meer heb)
quote:Op maandag 4 juni 2018 00:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]![]()
Futloos op je werk zitten werkt voor beide partijen niet, zoals Flip al zei.
Die mag wel in slaap komen sussenquote:
Het gaat om punten.quote:
Grote puntenquote:
trustequote:Op maandag 4 juni 2018 00:58 schreef DerRabbit het volgende:
Zoveel punten pak ik toch niet meer komend uur.
Ga maar eens mijn nest opzoeken en een poging tot tukken doen.
quote:
haal me maar weer inquote:Op maandag 4 juni 2018 02:06 schreef hemarookworst het volgende:
spamfan heeft mij ingehaald ;9
maar heeft wel bijna dubbel zoveel postsals een ekte spammert
Nou, inderdaad. Verfrissend weer.quote:Op maandag 4 juni 2018 02:19 schreef devzero het volgende:
Een fijne conversatie met uitdagende standpunten. Een gesprek tussen heren.
quote:Op maandag 4 juni 2018 02:19 schreef devzero het volgende:
Een fijne conversatie met uitdagende standpunten. Een gesprek tussen heren.
quote:Worst kaas scenario!
Er is iets misgegaan. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We werken er hard aan om dit te repareren. Bedankt voor je begrip.
Klik hier om terug te gaan naar de homepage van hema.nl.
quote:Op maandag 4 juni 2018 02:24 schreef hemarookworst het volgende:
Even de nieuwe bonusaanbiedingen bekijken
ontwenningsverschijnselenquote:Op maandag 4 juni 2018 02:25 schreef I. het volgende:
[..]
Vandaag (gisteren) vrijwel niet, misschien is dat het probleem
Ik weet een veel belangrijkere vraag: Waarom willen mensen dat soort bullshit weten?quote:Op maandag 4 juni 2018 02:26 schreef hemarookworst het volgende:
Onze wetenschappers stellen nogal eens onverwachte vragen. 'Waarom moet Nederland meer autopsies verrichten? En 'Waarom willen we eigenlijk steeds verder en extremer op vakantie?'
Op deze, en andere onverwachte vragen, krijg je aanstaande dinsdag antwoord in Studio Erasmus, vanaf 20:30 in foyer van de Schouwburg.
hallo deverzo hoe gaat het vanavond met jouquote:
Natuurlijk livemuziek.quote:Op maandag 4 juni 2018 02:28 schreef hemarookworst het volgende:
Studio Erasmus is de maandelijkse talkshow van de Erasmus Universiteit over wetenschap en actualiteit. Met interviews, minicolleges en livemuziek. Verrassend, prikkelend, maar altijd academisch verantwoord. Op dinsdag 5 juni met o.a. filosoof Gijs van Oenen over de mogelijkheden van de ‘algoritmische democratie’. Op het programma:
Zijn we klaar met de democratie? – Filosoof Gijs van Oenen over zijn nieuwe boek ‘Overspannen Democratie’, waarin hij laat zien hoe het succes van ons democratische stelsel zich tegen zichzelf begint te keren. Van Oenen beschrijft de ‘democratische vermoeidheid’ van de moderne mens en suggereert hoe de ‘algoritmische democratie’ hierop een antwoord zou kunnen vormen.
Waarom Nederland meer autopsies moet gaan doen – Postmortaal onderzoek (autopsie of obductie) vindt in Nederland steeds minder plaats. Ten onrechte, zegt Britt Blokker, want in ongeveer een op de vijf gevallen wordt daarbij een andere doodsoorzaak gevonden. Ze promoveerde op een methode die minder schade toebrengt aan het lichaam.
'Snapt de Rotterdamse politiek wat er op straat gebeurt? - Minicollege i.s.m. Vers Beton door criminoloog Tom de Leeuw, die tien jaar veldonderzoek deed in de haarvaten van de Rotterdamse samenleving.
Reizen als collectieve dwangneurose – Filosoof Ruud Welten over de paradox van het moderne toerisme en waarom onze vakanties extremer worden en steeds verder weg worden gevierd.
En natuurlijk livemuziek van Sound Medics
Hard gaan.quote:Op maandag 4 juni 2018 02:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en nu lekker de pillen van je gabbermatties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Lastige vragen. Want is een autopsie op een levend onderwerp eigenlijk wel medisch noodzakelijk?quote:Op maandag 4 juni 2018 02:26 schreef hemarookworst het volgende:
Onze wetenschappers stellen nogal eens onverwachte vragen. 'Waarom moet Nederland meer autopsies verrichten? En 'Waarom willen we eigenlijk steeds verder en extremer op vakantie?'
Ik ga daar een uitvoering doen met ritmisch boeren en scheten laten, dat is natuurlijk livemuziekquote:
Dat is live natuurmuziekquote:Op maandag 4 juni 2018 02:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga daar een uitvoering doen met ritmisch boeren en scheten laten, dat is natuurlijk livemuziek
Je moeder vond het iig wel lekker wakker worden met mijn rookworst onder haar neusquote:Op maandag 4 juni 2018 02:39 schreef devzero het volgende:
Dat lijkt me wel lekker wakker worden, een rookworst onder je neus
Ze was eerder blij met de 10 euro die je na afloop betaaldequote:Op maandag 4 juni 2018 02:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je moeder vond het iig wel lekker wakker worden met mijn rookworst onder haar neus
[ afbeelding ][ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sst.
quote:
Ah, thanksquote:
Ja vond het ook niet echt lekker wegkijken. Ik kijk vids van Jeffrey Way. Die gast is echt goed met dev-vids.quote:Op maandag 4 juni 2018 03:43 schreef devzero het volgende:
die gozer in die video van mark heeft wel een vervelende stem. Raar accent, duits?
Is wel leuk om als hobby te doen hoorquote:Op maandag 4 juni 2018 03:50 schreef DerRabbit het volgende:
Over dit soort tech kan ik niet meepraten
Heb je wel eens met javascript geprogrammeerd? Is erg makkelijk om flinke spaghetti code te maken die onmogelijk is om te debuggen. Dit soort frameworks maakt het allemaal wat makkelijker. En ik heb amper ervaring met javascript (en niet eens professioneel)quote:Op maandag 4 juni 2018 03:50 schreef DerRabbit het volgende:
Over dit soort tech kan ik niet meepraten
Ik snap PHP redelijk en heb ooit geprobeerd C+ te snappen. Daar houd het ook wel op qua coden.quote:Op maandag 4 juni 2018 03:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je wel eens met javascript geprogrammeerd? Is erg makkelijk om flinke spaghetti code te maken die onmogelijk is om te debuggen. Dit soort frameworks maakt het allemaal wat makkelijker. En ik heb amper ervaring met javascript (en niet eens professioneel)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | function loadDoc() { var xhttp = new XMLHttpRequest(); xhttp.onreadystatechange = function() { if (this.readyState == 4 && this.status == 200) { document.getElementById("demo").innerHTML = this.responseText; } }; xhttp.open("GET", "ajax_info.txt", true); xhttp.send(); } |
quote:
Thanks, heb hem gebooktquote:Op maandag 4 juni 2018 04:01 schreef I. het volgende:
Als je echt geinteresseerd bent in starten met programmeren (ook al is het puur voor de gein / hobby), raad ik je dit aan: https://laracasts.com/series/php-for-beginners
Een volledig gratis serie die je door het hele proces van php, basic html, en de correcte manier om PHP te gebruiken i.c.m. forms en routing (navigatie), kijkt lekker weg en je wordt vanaf het nulpunt geholpen, in dit geval met het opzetten van een lokale ontwikkelomgeving en het installeren van een juiste editor.
Ik zou eerder python aanbevelen om te starten met programmeren (C++ of java mag ook).quote:Op maandag 4 juni 2018 04:01 schreef I. het volgende:
Als je echt geinteresseerd bent in starten met programmeren (ook al is het puur voor de gein / hobby), raad ik je dit aan: https://laracasts.com/series/php-for-beginners
Een volledig gratis serie die je door het hele proces van php, basic html, en de correcte manier om PHP te gebruiken i.c.m. forms en routing (navigatie), kijkt lekker weg en je wordt vanaf het nulpunt geholpen, in dit geval met het opzetten van een lokale ontwikkelomgeving en het installeren van een juiste editor.
Tsja, dat moet je ook echt niet willen idd.quote:Op maandag 4 juni 2018 04:02 schreef devzero het volgende:
old-school javascript met een asynchronous anonymous functie. Nou begrijp ik weer waarom ik me nooit in javascript heb verdiept
[ code verwijderd ]
(voorbeeld van w3schools)
quote:Op maandag 4 juni 2018 04:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou eerder python aanbevelen om te starten met programmeren (C++ of java mag ook).
php is toch qua webdevelopment wel de populairste taal, daarnaast qua browsersnelheid ook vrijwel de snelst compilede taal, en werkt erg prettig. PHP 7 is nu ook wel omgetoverd tot een OOP taal, voorheen was het meer waterfall code en vrij rommelig, maar het heeft zich netjes opgeruimd.quote:Op maandag 4 juni 2018 04:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zou eerder python aanbevelen om te starten met programmeren (C++ of java mag ook).
Sowieso bevat die site heel veel nuttige tutorialsquote:
Het was ook meer een aanrader voor beginnen met "algemeen" programmeren.quote:Op maandag 4 juni 2018 04:06 schreef I. het volgende:
[..]
php is toch qua webdevelopment wel de populairste taal, daarnaast qua browsersnelheid ook vrijwel de snelst compilede taal, en werkt erg prettig. PHP 7 is nu ook wel omgetoverd tot een OOP taal, voorheen was het meer waterfall code en vrij rommelig, maar het heeft zich netjes opgeruimd.
Ah, ja dat zou kunnen. Ik ben vanuit javascript php ingedoken.quote:Op maandag 4 juni 2018 04:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Het was ook meer een aanrader voor beginnen met "algemeen" programmeren.
Wel toffe website idd! Thanks!quote:Op maandag 4 juni 2018 04:08 schreef I. het volgende:
[..]
Sowieso bevat die site heel veel nuttige tutorialsDe naam 'Laracasts' komt van 'Laravel', wat een PHP framework is, waarin ook (net als in Vue.js, maar Vue.js is voornamelijk voor front-end dingen, styling en klik- / typ- actie / reactie spul, en het nuttig zichtbaar maken van data) veel handige tooltjes in zitten om je het programmeren makkelijk te maken. Daar staan ook een hele lading video's over op die site.
Hij kan het zelf niet zien, hij heeft z'n ogen dicht.quote:Op maandag 4 juni 2018 04:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Je vraagt je af wat die gozer in het midden doet
Awquote:Op maandag 4 juni 2018 04:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Slechtemorgenik wil slapen.
Maar jij wel een goedemorgen toegewenst
quote:
Guus Hoes kreeg zijn opleiding aan de Toneelacademie Maastricht waar hij in 1966 eindexamen deed. Daarna ging hij aan het werk als acteur en regieassistent bij de Haagse Comedie. Hij overleed geheel onverwacht op 41-jarige leeftijd.quote:
quote:Op maandag 4 juni 2018 04:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ja hoe dom kan iemand zijn. Eerste keer niet van mijn fout geleerd
![]()
Jij bent zeker op omdat je nog aan je voorem aan het werken bent
Slaap lekker!quote:Op maandag 4 juni 2018 04:55 schreef I. het volgende:
[..]Kan niet hoor
Heel wat filmpjes gekeken om te kijken hoe ik m'n code kan verbeteren
Nu wel richting bed.
Slaap lekker I.quote:Op maandag 4 juni 2018 04:55 schreef I. het volgende:
[..]Kan niet hoor
Heel wat filmpjes gekeken om te kijken hoe ik m'n code kan verbeteren
Nu wel richting bed.
Klinkt wel meteen als een afscheid zoquote:
quote:Op maandag 4 juni 2018 05:56 schreef DerRabbit het volgende:
Op de valreep toch nog wakker gemaakt door de wekker omdat ik in slaap getukt was op de bank
Tijdens een powernap vind ik het niet erg, maar nu was het vooral irritant.quote:
Ja kinderopvang maar is samen met een basisschool dus af en toe daar als overblijfkracht. Verjaardagen kunnen gezellig zijn zolang het maar niet je eigen verjaardag isquote:Op maandag 4 juni 2018 06:06 schreef DerRabbit het volgende:
Nice!
Je werkt op een school, toch?
Hier ochtend dienst werken en vanavond nog even naar een verjaardag.
Mentaal voorbereidenquote:Op maandag 4 juni 2018 06:07 schreef DerRabbit het volgende:
Nu even ontbijten, douchen en mentaal voorbereiden op werk
Haha welterustenquote:Op maandag 4 juni 2018 06:27 schreef hemarookworst het volgende:
Oeps per ongeluk licht geworden
Nou doei hé mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |