SPOILER: Een hoop info over dit toernooiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NL met MvG en Raymond van Barneveld. Het koppel won vorig jaar. Kunnen ze dat nu weer? Als eerste twee dagen koppelgenot. Best of 9 legs.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Volgens mij wel, ik kan me niet herinneren dat hij in een heel jaar iets hogers dan dit gooide:quote:
je bent toch geen homofiel, edgar?quote:Op zondag 3 juni 2018 20:59 schreef Szura het volgende:
Zelfgemaakte icetea met citroen en munt uit eigen tuin, life is good
Nou en?quote:Op zondag 3 juni 2018 20:57 schreef Monolith het volgende:
Toch vertekend zo'n kort format de scores ook wel behoorlijk.
quote:
hier klopt iets nietquote:
Ja dat was 50/50 maar Kim toch niet man, die minikansjes tegen MvG compenseert niet het krachtsverschil. Dan moet je alles raken, gooi je 130. Tja, gebeurt niet, je mist altijd wel ergens wat.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nou als Dimi die kleine kansjes pakt hadden ze zeker een goede kans gehad
Wie is Luckass?quote:
Uiteraardquote:Op zondag 3 juni 2018 21:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja dat was 50/50 maar Kim toch niet man, die minikansjes tegen MvG compenseert niet het krachtsverschil. Dan moet je alles raken, gooi je 130. Tja, gebeurt niet, je mist altijd wel ergens wat.
Dat was Hafcfan aka LordVoldermort.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:02 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Was dat niet die faalhaas die ook op Ted Evetts zat te geilen?
OHJA! Inderdaad. Daar zal ik 'm nog in lengte van jaren mee achtervolgen. Excuus voor de verwarring.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:03 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat was Hafcfan aka LordVoldermort.
Dit soort achterlijkheden doe ik niet hoor.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:05 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
OHJA! Inderdaad. Daar zal ik 'm nog in lengte van jaren mee achtervolgen. Excuus voor de verwarring.
Senk juuquote:Op zondag 3 juni 2018 21:02 schreef Masterminded het volgende:
Het is straks dus, voor de onwetende mensen
Single 1
Single 2
Dubbelpartij
Single 3 (if needed)
Singe 4 (if needed)
Wel beter dan Stekelenburg met Bonevaciaquote:
Moet je op tijd naar bed?quote:
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de dartwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die pijltjes naar een bord gooien. Jaaaa wat pijltjes in een bord gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.quote:
Best post ooit.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:08 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de dartwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die pijltjes naar een bord gooien. Jaaaa wat pijltjes in een bord gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.
Laat ik voorop stellen dat ik niet je mening radicaal wil veranderen, maar ik wil je meegeven dat je de zwaarte van dit hele gebeuren onderschat. Ook al ben je vies dik, ook al gooi je zes bacootjes in je mik, ook al gebruik je doping. Darten is onmogelijk te winnen door doping of bacootjes/alcohol of kalmeringsmiddelen.
Darten is meer dan alleen dat simpele pijltjes gooien. Darten is meer dan lang leve de alcohol en de gezelligheid. Misschien kan je ondervinden wat darten werkelijk is als je zelf eens dat pijltje twee en een half uur lang in het bord gaat gooien, maakt niet uit op welk getal je mikt. Na een uur zal je het al ongelofelijk lastig vinden om door te gaan wegens een pijnlijke arm. Laten we dan nog eens overgaan op het serieuze richten en mikken over 7 sets, dat is een nog grotere uitdaging. Dat vergt uithoudingsvermogen en veel mentaliteit.
Je moet het er voor over hebben, dat pijltjes gooien. Het hele jaar door, dag na dag pijltjes gooien om geld bij elkaar te sprokkelen. Het lijkt idioot simpel: het is niet simpel. Je moet lichamelijk goed fit zijn wil je dit vol kunnen houden.
Mentaliteit is misschien wel het belangrijkste. Het opbrengen van het gooien van de darts. Kan je met tegenslagen omgaan, kan je accepteren dat je even wat minder gooit. Kan je accepteren dat er kritiek op je is. Kan je met druk in een wedstrijd omgaan? Spanning? Onderschat het niet.
Thuis kunnen wij als kijker enorm genieten van dit alles. Al die dronken debielen in het publiek, al die rare figuren aan die oche, de show, het feest. Darten wordt showerig aangekleed vandaag de dag, maar de kernzaak is darten en daar gaat het nou om.
Beste GGMM, Beste Cavaliers. Ik hoop dat jullie begrijpen dat darten meer is dan jullie denken. Ik kan altijd begrijpen dat jullie darten geen sport vinden, maar soms heb ik het idee dat jullie er licht over denken.
Groetjes van een jongen die opgegroeid is met de dartpijl.
Anderson speelt straks pasquote:
Beste meltdown ooitquote:Op zondag 3 juni 2018 21:08 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Darten is geen sport. Een veel geposte uitspraak op dit forum. Misschien dat je dit oprecht meent of misschien doe je dit om puur te trollen, het interesseert me eigenlijk niet waarom. Velen kijken met walgen richting de dartwereld. Wat is dat eng, hé. ''Dikke mensen die pijltjes naar een bord gooien. Jaaaa wat pijltjes in een bord gooien en zo vies dik zijn ja dat kan toch heul niet,'' zulke uitspraken.
Laat ik voorop stellen dat ik niet je mening radicaal wil veranderen, maar ik wil je meegeven dat je de zwaarte van dit hele gebeuren onderschat. Ook al ben je vies dik, ook al gooi je zes bacootjes in je mik, ook al gebruik je doping. Darten is onmogelijk te winnen door doping of bacootjes/alcohol of kalmeringsmiddelen.
Darten is meer dan alleen dat simpele pijltjes gooien. Darten is meer dan lang leve de alcohol en de gezelligheid. Misschien kan je ondervinden wat darten werkelijk is als je zelf eens dat pijltje twee en een half uur lang in het bord gaat gooien, maakt niet uit op welk getal je mikt. Na een uur zal je het al ongelofelijk lastig vinden om door te gaan wegens een pijnlijke arm. Laten we dan nog eens overgaan op het serieuze richten en mikken over 7 sets, dat is een nog grotere uitdaging. Dat vergt uithoudingsvermogen en veel mentaliteit.
Je moet het er voor over hebben, dat pijltjes gooien. Het hele jaar door, dag na dag pijltjes gooien om geld bij elkaar te sprokkelen. Het lijkt idioot simpel: het is niet simpel. Je moet lichamelijk goed fit zijn wil je dit vol kunnen houden.
Mentaliteit is misschien wel het belangrijkste. Het opbrengen van het gooien van de darts. Kan je met tegenslagen omgaan, kan je accepteren dat je even wat minder gooit. Kan je accepteren dat er kritiek op je is. Kan je met druk in een wedstrijd omgaan? Spanning? Onderschat het niet.
Thuis kunnen wij als kijker enorm genieten van dit alles. Al die dronken debielen in het publiek, al die rare figuren aan die oche, de show, het feest. Darten wordt showerig aangekleed vandaag de dag, maar de kernzaak is darten en daar gaat het nou om.
Beste GGMM, Beste Cavaliers. Ik hoop dat jullie begrijpen dat darten meer is dan jullie denken. Ik kan altijd begrijpen dat jullie darten geen sport vinden, maar soms heb ik het idee dat jullie er licht over denken.
Groetjes van een jongen die opgegroeid is met de dartpijl.
Is dat het ja? Okee, stond me iets van bij dat de koppel voor 2 telde of zo, misschien was dat in het verleden zo?quote:
Het heeft natuurlijk een reden dat ik alleen in SPT post. Hier valt het doorgaans nog mee, want op andere delen van dit forum wil je helemaal niet posten, daar hangt al jaren een nare, extreemrechtse vibe. Ingegeven natuurlijk door de eigenaar van het hele zooitje, die het normaal vindt om racistische denkbeelden aan te hangen. Je hebt hier ook gewoon mods die openlijk racistisch zijn, zoals een Nattekat die vindt dat alle Afrikanen minderwaardig zijn. Of onze vriend Stijn, die ondanks het feit dat hij nog niet eens volwassen is nu al meent te weten hoe de wereld in elkaar zit. Alle linkse partijen zijn eng volgens hem en alles wat rechts is vindt hij fantastisch. Dit is ook zo'n plek waar de PVV en zelfs FVD populair zijn, heel bijzonder. Dat is de invloed die deze plaats op je kan hebben. Je merkt dat nu ook in dit topic, zolang het over de koers gaat helemaal prima, maar nu gaat het ineens over vrouwen. Dan is dus de algemene gedachte in dit topic dat vrouwen in de keuken horen en niet moeten zeiken. Als je dat anno 2017 nog denkt is er serieus iets mis met je. Wederom, de invloed die een extreemrechts en wereldvreemd forum op je kan hebben. Als niemand je corrigeert dat je nog denken dat het normaal is ook.quote:
quote:Op zondag 3 juni 2018 21:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het heeft natuurlijk een reden dat ik alleen in SPT post. Hier valt het doorgaans nog mee, want op andere delen van dit forum wil je helemaal niet posten, daar hangt al jaren een nare, extreemrechtse vibe. Ingegeven natuurlijk door de eigenaar van het hele zooitje, die het normaal vindt om racistische denkbeelden aan te hangen. Je hebt hier ook gewoon mods die openlijk racistisch zijn, zoals een Nattekat die vindt dat alle Afrikanen minderwaardig zijn. Of onze vriend Stijn, die ondanks het feit dat hij nog niet eens volwassen is nu al meent te weten hoe de wereld in elkaar zit. Alle linkse partijen zijn eng volgens hem en alles wat rechts is vindt hij fantastisch. Dit is ook zo'n plek waar de PVV en zelfs FVD populair zijn, heel bijzonder. Dat is de invloed die deze plaats op je kan hebben. Je merkt dat nu ook in dit topic, zolang het over de koers gaat helemaal prima, maar nu gaat het ineens over vrouwen. Dan is dus de algemene gedachte in dit topic dat vrouwen in de keuken horen en niet moeten zeiken. Als je dat anno 2017 nog denkt is er serieus iets mis met je. Wederom, de invloed die een extreemrechts en wereldvreemd forum op je kan hebben. Als niemand je corrigeert dat je nog denken dat het normaal is ook.
Van een verbod op discriminatie hebben de meeste mensen hier nog nooit gehoord. Op FOK is racisme en seksisme de norm. En dan met een item op het journaal komen dat ze hier wel echt goed modden hoor, rot toch op, het wordt hier aangemoedigd om je als een ransmakaak te gedragen.
Dit is een stukje internet waar het merendeel fan is van Trump, waar zelfs nog mensen zitten die klimaatverandering ontkennen en waar men gaat juichen als er een boot met vluchtelingen is gezonken. En nu zijn dan weer even de vrouwen aan de beurt, want die zijn alleen goed genoeg om te baren. Ranzig.
Cavaliers is er nog steeds hoorquote:Op zondag 3 juni 2018 21:17 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik mis Cavaliers wel een beetje. (GGMM niet.)
Koffieplanter is een waardeloze user.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Cavaliers is er nog steeds hoor
Wacht, is Koffieplanter Cavaliersquote:
geintje natuurlijkquote:
én jij schijnt dan ook nog luckass te zijnquote:
Dat zou ik graag willen ontkennenquote:Op zondag 3 juni 2018 21:21 schreef franklop het volgende:
[..]
én jij schijnt dan ook nog luckass te zijn
rickertman bolasiequote:Op zondag 3 juni 2018 21:21 schreef franklop het volgende:
[..]
én jij schijnt dan ook nog luckass te zijn
In 2016 tegen Lewis, ja.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:23 schreef franklop het volgende:
Paar jaar geleden chockte MvG toch al eens in de finale? Met iets van 75 gemiddeld in laatste partij ofzo
Net als ik telkens vergeet welke fokster jij batstquote:
Oké TranceSuperWave.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:22 schreef Grifte het volgende:
Ken er nou niemand gewoon zijn vaste username of account houden, godskolere.
Wright
Staat nota bene in zijn onderschrift.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Net als ik telkens vergeet welke fokster jij batst
Anneloos.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:29 schreef Szura het volgende:
[..]
foksters batsenquote:Op zondag 3 juni 2018 21:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Gewoon goed kijken.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:29 schreef Szura het volgende:
[..]
laten we het over darten gaan hebbenquote:
van Gerwen heeft al gespeeldquote:Op zondag 3 juni 2018 21:32 schreef De_Kraam het volgende:
OHHH GERRIE GERRIE
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
van hem persoonlijk wel jaquote:Op zondag 3 juni 2018 21:36 schreef Slobeend het volgende:
Gooide Ray het hoogste gemiddelde ooit op tv tegen Dimitri?
quote:Op zondag 3 juni 2018 21:33 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dan zou ik nog eerder m'n matras neuken.
Wim, houd je vrijdag wel de agenda vrij voor de herintrede van je grote held voor de camera?quote:
Kan ik goed mee leven. Het zou maar saai zijn als die alles begint te raken, zoals MVG (of Phil in zijn beste dagen).quote:Op zondag 3 juni 2018 21:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Classic Gerrie. Triple 20’s bij de vleet, moeizame dubbels.
Noujah, zelf 180 gooien?quote:Op zondag 3 juni 2018 21:44 schreef Max23 het volgende:
Barney was slecht, maar als je tegenstander in elke leg 180 gooit is er weinig aan te doen
Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijkquote:
Ik blijf moedig weerstand bieden aan de overweldigersquote:
quote:Op zondag 3 juni 2018 21:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het heeft natuurlijk een reden dat ik alleen in SPT post. Hier valt het doorgaans nog mee, want op andere delen van dit forum wil je helemaal niet posten, daar hangt al jaren een nare, extreemrechtse vibe. Ingegeven natuurlijk door de eigenaar van het hele zooitje, die het normaal vindt om racistische denkbeelden aan te hangen. Je hebt hier ook gewoon mods die openlijk racistisch zijn, zoals een Nattekat die vindt dat alle Afrikanen minderwaardig zijn. Of onze vriend Stijn, die ondanks het feit dat hij nog niet eens volwassen is nu al meent te weten hoe de wereld in elkaar zit. Alle linkse partijen zijn eng volgens hem en alles wat rechts is vindt hij fantastisch. Dit is ook zo'n plek waar de PVV en zelfs FVD populair zijn, heel bijzonder. Dat is de invloed die deze plaats op je kan hebben. Je merkt dat nu ook in dit topic, zolang het over de koers gaat helemaal prima, maar nu gaat het ineens over vrouwen. Dan is dus de algemene gedachte in dit topic dat vrouwen in de keuken horen en niet moeten zeiken. Als je dat anno 2017 nog denkt is er serieus iets mis met je. Wederom, de invloed die een extreemrechts en wereldvreemd forum op je kan hebben. Als niemand je corrigeert dat je nog denken dat het normaal is ook.
Van een verbod op discriminatie hebben de meeste mensen hier nog nooit gehoord. Op FOK is racisme en seksisme de norm. En dan met een item op het journaal komen dat ze hier wel echt goed modden hoor, rot toch op, het wordt hier aangemoedigd om je als een ransmakaak te gedragen.
Dit is een stukje internet waar het merendeel fan is van Trump, waar zelfs nog mensen zitten die klimaatverandering ontkennen en waar men gaat juichen als er een boot met vluchtelingen is gezonken. En nu zijn dan weer even de vrouwen aan de beurt, want die zijn alleen goed genoeg om te baren. Ranzig.
Daar ik vrijdagavond eigenlijk altijd volzet ben moet Barrie het zonder mijn steun doen.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:43 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wim, houd je vrijdag wel de agenda vrij voor de herintrede van je grote held voor de camera?
Dappere strijderquote:Op zondag 3 juni 2018 21:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik blijf moedig weerstand bieden aan de overweldigers
Zo gedaan johquote:Op zondag 3 juni 2018 21:45 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk
Is Mani van de verkeerde kaaaaant?quote:Op zondag 3 juni 2018 21:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ben jij de Albert Verlinde van FOK!?
Maar het kan ook vrijdagmiddag zijn, of je verwacht dat ze Barrie als hoofdact beschouwen.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar ik vrijdagavond eigenlijk altijd volzet ben moet Barrie het zonder mijn steun doen.
JA.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:48 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maar het kan ook vrijdagmiddag zijn, of je verwacht dat ze Barrie als hoofdact beschouwen.
We lossen elkaar wel af. Ik moet toch 's middags naar college (lol).quote:
Daar is half fok al overheen gegaan.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:49 schreef Mani89 het volgende:
Is er al een FOK!ker die AnneLoos heeft geschaakt?
Wereldgozer.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:49 schreef Mani89 het volgende:
Is er al een FOK!ker die AnneLoos heeft geschaakt?
De FOK! meets die ik heb gedaan waren geweldig.quote:
Ik ben best gezellig hoor op feesten en partijenquote:
Voor een aantal users zou ik graag een uitzondering maken.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De FOK! meets die ik heb gedaan waren geweldig.
Ik noem een Paxcon.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Voor een aantal users zou ik graag een uitzondering maken.
isquote:Op zondag 3 juni 2018 21:51 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Jezus, doe is normaal. Jij weet niet waar jij over praat
Mogen we ook users inruilen?quote:
Eindigen met een singlepartij vind ik ook niet allesquote:Op zondag 3 juni 2018 21:52 schreef Mani89 het volgende:
Dit format zouden ze in de finale wel wat langer mogen maken if you ask me.
Koekoek, dat spul wat jij heb gebruikt wil ik ook hebbenquote:
Doe eensquote:Op zondag 3 juni 2018 21:51 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Jezus, doe is normaal. Jij weet niet waar jij over praat
of dit R&P / Hoe voel je je nu? #934 How Do You Feel?quote:Op zondag 3 juni 2018 21:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit topic is ook mensonterond MEN / Verander één letter: starter #327 (6 letters)
Gelukkig zitten alle kwaliteitsusers hier.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit topic is ook mensonterond MEN / Verander één letter: starter #327 (6 letters)
Zou eigenlijk het beslissende potje moeten zijn (of de dubbel, maar dat is onmogelijk te plannen als laatste potje met dit format).quote:Op zondag 3 juni 2018 21:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah, mooi dat die sowieso gespeeld wordt
Of gewoon meer/langer dubbelenquote:Op zondag 3 juni 2018 21:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zou eigenlijk het beslissende potje moeten zijn (of de dubbel, maar dat is onmogelijk te plannen als laatste potje met dit format).
Ff bij spuitenquote:Op zondag 3 juni 2018 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Barney moet echt ff zijn suikertjes managen
Of van die mensen die in het 'Wat eet / drink je nu'-topic gaan posten:quote:Op zondag 3 juni 2018 21:53 schreef Coco. het volgende:
[..]
of dit R&P / Hoe voel je je nu? #934 How Do You Feel?
Vroeger zouden ze dit soort spamtopics gewoon opdoeken.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Of van die mensen die in het 'Wat eet / drink je nu'-topic gaan posten:
"brood"
"vla"
"melk"
Ja pleur op. Post gewoon wat als je iets bijzonders eet of maakt. Iwanius-reviews![]()
is baas bil er ook bij?quote:
Wat zijn eigenlijk de mooiste allitererende usernames op dit forum?quote:
Of niet, Post gewoon wat je op dat moment eet/drinkt.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:55 schreef Grifte het volgende:
[..]
Of van die mensen die in het 'Wat eet / drink je nu'-topic gaan posten:
"brood"
"vla"
"melk"
Ja pleur op. Post gewoon wat als je iets bijzonders eet of maakt. Iwanius-reviews![]()
quote:
Bier.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Of niet, Post gewoon wat je op dat moment eet/drinkt.
quote:Op zondag 3 juni 2018 21:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De FOK! meets die ik heb gedaan waren geweldig.
Duitsers ook, en we weten hoe dat is afgelopen..quote:
Ik heb een tandenborstel in mijn mik.quote:
Ga je weer een uur poetsen?quote:Op zondag 3 juni 2018 21:58 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik heb een tandenborstel in mijn mik.
Nee, gaat moeilijk met de kiezen.quote:
Ja hoor, alleen zwelt het wat op. De pijn heb ik eigenlijk nooit gehad.quote:
Op verjaardag wat HJtjes en net een HJ Grand Prestige. Pak nog ff een HJ Lentebock nu.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |