SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Heb je een iOS (Apple) of Android tablet of telefoon?
Dan kun je onze eigen Radio49 app (Apple/iOS/Android) gratis downloaden via iTunes of de Google Play
Store.
Heb je de Nobex radio app, beschikbaar voor Apple/iOS en Android?
Dan kan je in de app zoeken naar Radio49 en op die manier inschakelen.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.ATTENTIE:
Eftelingmeet
Definitief gepland: zaterdag 16 juni 2018. Wie kan en wil mee? Hoe meer zielen hoe meer vreugd! Ook erg leuk om elkaar een keer irl te spreken, voor zover dat nog niet al een keer was gebeurd!
Lijkt het je leuk en gezellig om mee te gaan? De volgende users hebben zich al aangemeld!!
- MadMaster + mevrouw MM
- Oscarmopperkont + vriendin mopper
- Melting
- Symphonic
- just me
- ToT + mevrouw Tot
- spijkerbroek
- zorro28
- MTheBassman
- CindieY
- peaceman + Diaan73 + Lennon
- tailfox
- Rob + de kleine president.
Misschien
- cafca
- rafeiro
-
Tip: er zijn AH-kortingskaarten (¤ 10,= korting op een entreekaartje per persoon) van Efteling nog beschikbaar via Madmaster.
En indien gewenst: het is mogelijk om te overnachten bij melting als je niet graag 's morgens heel vroeg of 's avonds laat een lange rit wil maken. Geef het dan wel even op tijd aan bij hem.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Je hebt MTheBassmann van een station voorzien?quote:Op zondag 3 juni 2018 20:27 schreef Diaan73 het volgende:
Zo, ik ben er ook weer! Ik heb MTheBassman van het station en de heren van wat drinken voorzien.
Oeps... opgehaald en daarna van drinken voorzien.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt MTheBassmann van een station voorzien?
quote:Op zondag 3 juni 2018 20:30 schreef livelink het volgende:
Kun je mij ook van een station voorzien, Diaan? Ik zoek er nog eentje bij mij in de buurt.
Op de trein gezetquote:Op zondag 3 juni 2018 20:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je hebt MTheBassmann van een station voorzien?
En het is geen bierquote:Op zondag 3 juni 2018 20:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Oeps... opgehaald en daarna van drinken voorzien.
Ik ken het gevoel. Mijn nummer-1 van Crowded House moet ook nog komenquote:Op zondag 3 juni 2018 20:31 schreef Diaan73 het volgende:
Dit is toch zeker niet mijn nummer 1 van Bob Marley
Zo ongelooflijk eens. Dit is mijn nummer allerlaatst van Bob Marley.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:31 schreef Diaan73 het volgende:
Dit is toch zeker niet mijn nummer 1 van Bob Marley
MTheBassman naar bed brengenquote:Op zondag 3 juni 2018 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Waar was je dan? Lennon naar bed brengen?
Dat duur helaas nog even dat ik in bed lig, 2 uur en een kwartier met de trein en dan nog 20 min lopen...quote:
En ze heeft Lennon nu per ongeluk op de trein naar Groningen gezetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 juni 2018 20:35 schreef MadMaster het volgende:
We hebben hier een opvoedkundig probleem...LiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I reject reality and substitute my own
Je bent in ieder geval lekker op tijd voor je lift naar de Efteling...quote:Op zondag 3 juni 2018 20:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat duur helaas nog even dat ik in bed lig, 2 uur en een kwartier met de trein en dan nog 20 min lopen...
quote:Op zondag 3 juni 2018 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
En ze heeft Lennon nu per ongeluk op de trein naar Groningen gezet
Is hij goedgekeurd voor de meetquote:
Het is alleen Jamaicaansquote:
We hebben hier een opvoedkundig probleem...Nee hoor. Doen die van mij ook. Is gewoon normaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
We hebben hier een opvoedkundig probleem...Mok snel ondersteboven keren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
We hebben hier een opvoedkundig probleem...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik kan je niet helpen.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
We hebben hier een opvoedkundig probleem...Ik zou zeggen: een fantastisch nieuw sprookje met potentie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sneeuwwitje, de zeven dwergen en de kater...
Misschien nog eventjes een jointje halen als ik in Groningen benquote:
We hebben hier een opvoedkundig probleem...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Heeft ie er nog 8 over.quote:
wat een schatje
![]()
Make love, not war ☮
Je gaat hard peaceman. Al bijna op de helft. Dan komen er vast nog wat lange nummers.quote:
Nog een paar weekjes wachtenquote:
zou zomaar kunnen ja... maar heb ook ruim ingeroosterd.. kan zomaar dat ik vroeger klaar ben.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Je gaat hard peaceman. Al bijna op de helft. Dan komen er vast nog wat lange nummers.
We hebben hier een opvoedkundig probleem...Nahhh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke mok
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2018 20:44:31 ]
Een keer inkorten in plaats van verlengen, da's ook een verrassing, Ja!quote:Op zondag 3 juni 2018 20:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
zou zomaar kunnen ja... maar heb ook ruim ingeroosterd.. kan zomaar dat ik vroeger klaar ben.
quote:Op zondag 3 juni 2018 20:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Een keer inkorten in plaats van verlegen, da's ook een verrassing, Ja!
Dan draai je gewoon de hele lijst andersom nog een keer.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
zou zomaar kunnen ja... maar heb ook ruim ingeroosterd.. kan zomaar dat ik vroeger klaar ben.
Dat kan Madmaster niet aanquote:Op zondag 3 juni 2018 20:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan draai je gewoon de hele lijst andersom nog een keer.
Of gewoon een naprogrammaquote:Op zondag 3 juni 2018 20:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan draai je gewoon de hele lijst andersom nog een keer.
Dat liedje van Crowded Housequote:
quote:Op zondag 3 juni 2018 20:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont gaat ook eens proberen een Top1000 te maken
Met heel veel Bowiequote:Op zondag 3 juni 2018 20:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
Is toch meer een mannending geloof ik.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
Niet per se...quote:
This drummer is at the wrong gigquote:
De reactie die je wist dat ging komenquote:
+1quote:Op zondag 3 juni 2018 20:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De reactie die je wist dat ging komen
Er zijn hier dan ook welgeteld 0 vrouwelijke draaiers.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Is toch meer een mannending geloof ik.
En ik maar denken dat El Presidente een vrouw was!quote:Op zondag 3 juni 2018 20:52 schreef MadMaster het volgende:
Er zijn hier dan ook welgeteld 0 vrouwelijke draaiers.
Tja, ik moest hem makenquote:Op zondag 3 juni 2018 20:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De reactie die je wist dat ging komen
Ik moet mijn lijst ook dringend updatenquote:Op zondag 3 juni 2018 20:49 schreef OscarMopperkont het volgende:
Als jullie allemaal je muziekcollectie naar m'n laptoppie kopiëren, wil ik best een keertje draaienquote:Op zondag 3 juni 2018 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar ik beloof je, ik maak geen lijstje, nog geen Top 10...
Dit moeten we linea recta implementerenquote:
en die ene die we hadden was 'n goeie draaierquote:Op zondag 3 juni 2018 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ooit whisky-ijs gehad. Was goed te doenquote:
Whiskey met ijsquote:Op zondag 3 juni 2018 20:56 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb ooit whisky-ijs gehad. Was goed te doen
Ja, nee, andere whisky-ijs. Zoals aarbeienijs. Of vanille-ijs. Of boerenjongensijs.quote:
Maar je hoeft niet te draaien om een top1000 te willen maken.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, ja, bij deze geen probleemquote:Op zondag 3 juni 2018 20:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, nee, andere whisky-ijs. Zoals aarbeienijs. Of vanille-ijs. Of boerenjongensijs.
het is ook nooit genoeg. Nu zou de lijst er al heel anders uitzien.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Een top x maken is voor mij onbegonnen werk. Het is nooit goed genoeg.
Ik niet.quote:Op zondag 3 juni 2018 20:55 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik voorzie ruzie tussen de zanger en de drummer.
Albums lukt nog wel. Songs is niet te doenquote:Op zondag 3 juni 2018 20:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Een top x maken is voor mij onbegonnen werk. Het is nooit goed genoeg.
Als je in Amsterdam bent, kom je maar een externe HD hier wegplukken...quote:Op zondag 3 juni 2018 20:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Als jullie allemaal je muziekcollectie naar m'n laptoppie kopiëren, wil ik best een keertje draaien
Jij hebt voor elk nummer alvast een bijbehorende afbeelding gezochtquote:
Dat zou me niks verbazenquote:Op zondag 3 juni 2018 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij hebt voor elk nummer alvast een bijbehorende afbeelding gezocht
Ik denk dat n00bie de notaris...quote:Op zondag 3 juni 2018 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 juni 2018 21:07 schreef anotherRandomdude het volgende:
Nog een fijne avond allemaal, en succes met de laatste nummers peaceman.
Neehoor, een lopende zaak, gewoon livequote:Op zondag 3 juni 2018 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
De lijst is bij n00bie gedeponeerd.quote:
bedankt voor het luisteren!quote:Op zondag 3 juni 2018 21:07 schreef anotherRandomdude het volgende:
nee die andere van R.E.M. zat in het voorprogramma dus die telde niet mee. Het is wel de hoogstequote:Op zondag 3 juni 2018 21:09 schreef livelink het volgende:
Dit is de twee van R.E.M. van vanavond? Dan ook de hoogste dus.
Ah, dat had ik even niet door.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee die andere van R.E.M. zat in het voorprogramma dus die telde niet mee.
Je hebt voor alles een plaatje of niet?quote:
Geen paniek, ik heb onze kaarten nog niet in huis.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Allemaal even paraplu of poncho klaarleggen
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 juni 2018 21:11 schreef peaceman het volgende:
11 Nick Cave & the Bad Seeds - Into my arms
Goede keuzequote:Op zondag 3 juni 2018 21:13 schreef peaceman het volgende:
Die van R.E.M. was overigens het eerste nummer wat ik draaide bij mijn eerste echte uitzending op radio 49!
Ik hoop hetquote:Op zondag 3 juni 2018 21:13 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Je hebt voor alles een plaatje of niet?
Er kan nog veel veranderen in die twee wekenquote:Op zondag 3 juni 2018 21:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op zondag 3 juni 2018 21:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Er kan nog veel veranderen in die twee weken![]()
Niet eens 'Me, Myself "e:Op zondag 3 juni 2018 21:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Goede keuzeMijne was "The Beginning" van Seal.
quote:Op zondag 3 juni 2018 21:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 juni 2018 21:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's van de concurrentie, die mogen niet het park in...
quote:
Ik vind em leukquote:Op zondag 3 juni 2018 21:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Van 1 juni 2018:
Efteling introduceert 'magische' paraplu die verkleurt bij regen
De Efteling verkoopt sinds kort een bijzonder nieuw souvenir. In de winkels van het attractiepark is een 'magische' paraplu te koop: een paraplu die verkleurt bij regen.
Als er regendruppels op de kap vallen, worden er verschillende bekende sprookjesfiguren zichtbaar. Het gaat onder meer om de Draak, Klein Duimpje, de Heks en Ezeltje Strek Je.
"Zo is regen bijna leuk!", laat de Efteling weten. De paraplu kost 17,50 euro. Abonnementhouders betalen 16,63 euro.
[ afbeelding ]
https://www.looopings.nl/(...)leurt-bij-regen.html
Wel of geen regen, we hebben al draken en heksen genoeg...quote:Op zondag 3 juni 2018 21:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Van 1 juni 2018:
De Efteling verkoopt sinds kort een bijzonder nieuw souvenir. In de winkels van het attractiepark is een 'magische' paraplu te koop: een paraplu die verkleurt bij regen.
Als er regendruppels op de kap vallen, worden er verschillende bekende sprookjesfiguren zichtbaar. Het gaat onder meer om de Draak, Klein Duimpje, de Heks en Ezeltje Strek Je.
"Zo is regen bijna leuk!", laat de Efteling weten. De paraplu kost 17,50 euro. Abonnementhouders betalen 16,63 euro.
[ afbeelding ]
Het loont wel echt om abonnementhouder te zijn.quote:Op zondag 3 juni 2018 21:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Van 1 juni 2018:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 juni 2018 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel of geen regen, we hebben al draken en heksen genoeg...
Jij maakt vrienden hierquote:Op zondag 3 juni 2018 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel of geen regen, we hebben al draken en heksen genoeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |