Van mij mogen die vreselijke fans juist nog weken wegblijvenquote:Op zondag 3 juni 2018 09:36 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dan zie ik liever de interactie met "fans" , dan de inmenging van de Febo.
Levert weer hilarische streams op
En SBS is zo betrouwbaar ookquote:Op zondag 3 juni 2018 09:38 schreef Sodeknetters het volgende:
Vast niet. het is op TV en Internet, dus moet het wel waar zijn.
Adriaan had en pan mee dacht ik , en ook die grote deksel.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:32 schreef Paule33 het volgende:
Natuurlijk ze kregen hulp ook,ik heb net gezien grote pannen, die waren er niet,
ze hebben nu pasta ook,ze kregen basis echt,ze laten mensen niet honger
kregen..straks komen langzaam de hand meer en meer..
'Jij krijgt die lach niet van mijn gezicht'quote:Op zondag 3 juni 2018 09:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik ben vandaag zo vroluk, zo vroluk...
2 grote in aliminium bij gekomen,een heel grote ook...quote:Op zondag 3 juni 2018 09:39 schreef PTLe het volgende:
[..]
Adriaan had en pan mee dacht ik , en ook die grote deksel.
"Zelfs niet met die vuist die je er nu vlak voor houdt."quote:Op zondag 3 juni 2018 09:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
'Jij krijgt die lach niet van mijn gezicht'
quote:
Snap ik, maar beter sta je er bovenquote:Op zondag 3 juni 2018 09:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja laat ik gaan nur was dat nu 3 keer in en dag gaat en betje vervelend werden
Dus niet doen,het is maar een TT.quote:
Niet op alles reageren Mario. Dat scheelt al een heleboel.quote:
Een rotonde toch?quote:
Oh, is hij nu al de onofficiële leider daar?quote:Op zondag 3 juni 2018 09:46 schreef kkka3 het volgende:
Opa bepaalt dat ze vandaag geen lichaamsactieve dingen gaan doen
Echt? ik zie totaal geen iets wat op affiniteit lijkt in dat mens.quote:
Hij vind zelf van welquote:Op zondag 3 juni 2018 09:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, is hij nu al de onofficiële leider daar?
Hij loopt vanaf het moment dat hij daar is te bazen. En de rest lijkt het te accepteren.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, is hij nu al de onofficiële leider daar?
ow oke nog niet gezienquote:Op zondag 3 juni 2018 09:41 schreef Paule33 het volgende:
[..]
2 grote in aliminium bij gekomen,een heel grote ook...
Ze vindt hem leuk volgens mijquote:Op zondag 3 juni 2018 09:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt? ik zie totaal geen iets wat op affiniteit lijkt in dat mens.
Waarschijnlijk op dezelfde plekquote:
Ze kunnen ze moeilijk van de honger om laten komen.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:50 schreef mario390 het volgende:
huub zit j te bellen
gesprek: kunnen we ze wat te eten geven
j : maar dat moeten ze selfs
h: dat is moelijk
Tot ze hem niet meer nodig hebben.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hij loopt vanaf het moment dat hij daar is te bazen. En de rest lijkt het te accepteren.
kloptquote:Op zondag 3 juni 2018 09:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze kunnen ze moeilijk van de honger om laten komen.
Gaat ook niet gebeuren natuurlijk, maar ze mogen best wel wat dieper, niet gelijk op hun reet gaan wachten op de fans met water wijn en bockworstquote:Op zondag 3 juni 2018 09:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze kunnen ze moeilijk van de honger om laten komen.
Nou inderdaad, ik ook hoor. Ik denk dat ik hem wel een paar keer in zulke gesprekken een kans geef, maar zou zelfs tijdens zijn gepraat weg kunnen lopenquote:Op zondag 3 juni 2018 09:52 schreef kaatje50 het volgende:
Ik zou vaak weglopen bij deze gesprekken, of....flink uitpakken tegen die John.
Is maar net wat voor bui ik heb
Ik zou binnen vijf minuten knallende bonje met die kwast hebben. Heb erg weinig geduld met dat soort mensen.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:52 schreef kaatje50 het volgende:
als ze komen werden ze wel belangrijke dingen a melk,water, en zo brengenquote:Op zondag 3 juni 2018 09:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gaat ook niet gebeuren natuurlijk, maar ze mogen best wel wat dieper, niet gelijk op hun reet gaan wachten op de fans met water wijn en bockworst
Zo is het eerst maar afzien met weinig eten en dan pas evt ingrijpen.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gaat ook niet gebeuren natuurlijk, maar ze mogen best wel wat dieper, niet gelijk op hun reet gaan wachten op de fans met water wijn en bockworst
Overal tegen ingaan.Waarom,wat bedoel je? Leg eens uit? Ik snap je niet?quote:Op zondag 3 juni 2018 09:52 schreef kaatje50 het volgende:
Wat staat er precies?quote:Op zondag 3 juni 2018 09:57 schreef 5thencounter het volgende:
Alvast spammen...Morgen op TV
[ afbeelding ]
Nog 6 dagen noedels en rijstquote:Op zondag 3 juni 2018 09:57 schreef 5thencounter het volgende:
Alvast spammen...Morgen op TV
[ afbeelding ]
En dat was het eerste ½ jaar verboden in UTO 1.. maar ja die hadden ook ¤10.000 en een enorme loods met water , koeien die knapte vd melk en kippenquote:
maar waar zall hier en wasmachine zijn?quote:Op zondag 3 juni 2018 09:59 schreef Rhosyn het volgende:
Krijgen we nu straks weer wanen dat de bewoners achter gaan douchen en eten krijgen en hun kleren wassen in een wasmachine...blablabla want het klopt niet we hebben het niet gezien.
of gewoon zeggen hou je muil !quote:Op zondag 3 juni 2018 09:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Overal tegen ingaan.Waarom,wat bedoel je? Leg eens uit? Ik snap je niet?
Zoiets?
Lieffie.quote:
wat eten ze nu?quote:Op zondag 3 juni 2018 10:01 schreef kkka3 het volgende:
Om 13:00 uur gaan ze spaghetti eten
Oh Jessie heeft het nu over wassen, kleding wassen
Maar ze loopt doelloos rondquote:
Eens.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Rijst, volgens mijquote:
okequote:Op zondag 3 juni 2018 10:04 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Rijst, volgens mij
Jessie: ik weet niet wat slim is
Dat idee hadden wij al een paar dagen
Jij bent ook een Bossche Bol?quote:Op zondag 3 juni 2018 09:55 schreef AnneliesvdB het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ik ook hoor. Ik denk dat ik hem wel een paar keer in zulke gesprekken een kans geef, maar zou zelfs tijdens zijn gepraat weg kunnen lopenal is dat niet moeilijk want die vent praat continu
(off topic, wat een leuke ui heb je, from my hometown)
Jessie weet het nog mooier,witte was in schoon water of niet?quote:Op zondag 3 juni 2018 10:03 schreef 5thencounter het volgende:
Christel vraag wie die grote pan heeft meegenomen.. sjahh dat is een mooie Weekvraag
Wat jij voorstelt is nog wat te vriendelijk hoorquote:Op zondag 3 juni 2018 09:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Overal tegen ingaan.Waarom,wat bedoel je? Leg eens uit? Ik snap je niet?
Zoiets?
Ja, briljant.. en Sjon maar waterzuiveren voor de witte wasquote:Op zondag 3 juni 2018 10:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jessie weet het nog mooier,witte was in schoon water of niet?
Zo ben ik Kaatje.quote:Op zondag 3 juni 2018 10:05 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Wat jij voorstelt is nog wat te vriendelijk hoor
Het blijft nog steeds een ex-militair terrein.. op de vorige locatie was zelfs een eend met loodvergiftiging…quote:
quote:Op zondag 3 juni 2018 10:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja, briljant.. en Sjon maar waterzuiveren voor de witte was
Gewoon niet inslikken..niets aan de handquote:Op zondag 3 juni 2018 10:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het blijft nog steeds een ex-militair terrein.. op de vorige locatie was zelfs een eend met loodvergiftiging…
Behalve Sjon hequote:Op zondag 3 juni 2018 10:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gewoon niet inslikken..niets aan de hand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
Okee dit is dus ook niks...quote:Op zondag 3 juni 2018 10:09 schreef magnaal het volgende:
https://i.gyazo.com/7269a7c7550f692c740335e4ea1f54fa.jpg
Ik vruuger ook, maar nu niet meer..quote:
die is ingeent voor hij erin werd gegooitquote:Op zondag 3 juni 2018 10:10 schreef HiDiHo het volgende:
Die vis leeft ook nog dus zo erg zal het niet zijn
Ik denk niet dat het nog 25 graden is Mario, maar ik zou er niet van drinken...Maar ja ik ben ook geen survivorquote:Op zondag 3 juni 2018 10:12 schreef mario390 het volgende:
mensen je moet en keer vorstellen dat water te drinken
het heeft misschien in de lucht over 25 grad dann mocht ik niet weten hoe plaswarm het water is
Vandaag is een rustdagquote:Op zondag 3 juni 2018 10:13 schreef Prulke het volgende:
Mogguh Cos![]()
Dag 5. Iemand al bedacht dat de prio moet liggen op voldoende schoon water, vers eten, een droge en warme hut en zorgen voor een manier om contact te leggen met de buitenwereld of gaan we vandaag gezellig verder met bestraten?
ik zag iemand weer met de stenen bezigquote:Op zondag 3 juni 2018 10:13 schreef Prulke het volgende:
Mogguh Cos![]()
Dag 5. Iemand al bedacht dat de prio moet liggen op voldoende schoon water, vers eten, een droge en warme hut en zorgen voor een manier om contact te leggen met de buitenwereld of gaan we vandaag gezellig verder met bestraten?
dat laatste dusquote:Op zondag 3 juni 2018 10:13 schreef Prulke het volgende:
Mogguh Cos![]()
ik ook nietquote:Op zondag 3 juni 2018 10:13 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het nog 25 graden is Mario, maar ik zou er niet van drinken...Maar ja ik ben ook geen survivor
Leuk toch een pleintje in het bosquote:Op zondag 3 juni 2018 10:13 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik zag iemand weer met de stenen bezig
Dat is de fundering voor de loods hoorquote:Op zondag 3 juni 2018 10:13 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Mooi toch, Mike doet wat ie zelf wel en laat zich niet verplichten tot een rustdag.quote:Op zondag 3 juni 2018 10:13 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
quote:Op zondag 3 juni 2018 10:15 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Dat is de fundering voor de loods hoor
Hebben ze nu al een rustdag ingevoerd?quote:Op zondag 3 juni 2018 10:16 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Mooi toch, Mike doet wat ie zelf wel en laat zich niet verplichten tot een rustdag.
Stenen zatquote:Op zondag 3 juni 2018 10:16 schreef Geraldb het volgende:
Leuk die bestrating. Maar na 2 dagen zijn de sten op en is alles voor niets.
ja en wat oudere vrouw maar zij kregt kritikquote:Op zondag 3 juni 2018 10:16 schreef sjampoeh het volgende:
Ik zag op fb een noodoproep van een schuimpje![]()
Mensen ga erheen, breng ze eten en drinken, ze redden het niet
Opa Sjon wil geen lichaamsactieve dingen vandaagquote:
De Utoopvaardersplassen gaat nu echt van start.. rellen aan hek, flessen wijn en bockworsten vliegen overquote:Op zondag 3 juni 2018 10:16 schreef sjampoeh het volgende:
Het begint al.quote:Op zondag 3 juni 2018 10:16 schreef sjampoeh het volgende:
echt?quote:Op zondag 3 juni 2018 10:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het blijft nog steeds een ex-militair terrein.. op de vorige locatie was zelfs een eend met loodvergiftiging…
Offtopicquote:
ojee, ik ben een beelddenkerquote:Op zondag 3 juni 2018 10:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Utoopvaardersplassen gaat nu echt van start.. rellen aan hek, flessen wijn en bockworsten vliegen over
Teleurstellend. Als oudste van de groep wil je zo toch niet beginnen aan Utopia.quote:Op zondag 3 juni 2018 10:17 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Opa Sjon wil geen lichaamsactieve dingen vandaag
oid
Die met antibiotica volgestouwde eendquote:Op zondag 3 juni 2018 10:19 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
echt?
Is dat de eend waar bas zo verdrietig over was?
Sjaahh dat beest heeft duizenden euro's gekost aan opvang. die eend had bijna een eigen spin-off reality showquote:Op zondag 3 juni 2018 10:19 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
echt?
Is dat de eend waar bas zo verdrietig over was?
Over het hek gemikt ………………………………..FEBOquote:Op zondag 3 juni 2018 10:03 schreef 5thencounter het volgende:
Christel vraag wie die grote pan heeft meegenomen.. sjahh dat is een mooie Weekvraag
quote:Op zondag 3 juni 2018 10:20 schreef sjampoeh het volgende:
https://www.facebook.com/(...)f_t=group_highlights
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 juni 2018 10:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
En dan bij een ander over offtopic beginnen.
quote:Op zondag 3 juni 2018 10:20 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op zondag 3 juni 2018 10:20 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier werkt allesquote:Op zondag 3 juni 2018 10:20 schreef Bblurker2 het volgende:
Ze zijn behoorlijk in de weer met die bestrating. Jammer dat de kwaliteit van het beeld slecht is en het geluid het niet doet.
quote:Op zondag 3 juni 2018 10:22 schreef Copycat het volgende:
Breng lucht! En bedden. Maar pas erna, niet ervoor.
opblaaszwembad van de action voor 5 euro..kunnen ze zich wassen, de was doen , als waterresevoir gebruikenquote:Op zondag 3 juni 2018 10:20 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier ook kut qua geluid, soms moet ik ff van stream switchen. Op de windows10app doen de streams het al voor de 2e dag helemaal nietquote:
quote:Op zondag 3 juni 2018 10:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is gewoon bedelen.. ernstige zaak als je "Pionier" wilt spelen
ja dann stinken ze zo als de mann in vliegtuig naar amsterdamquote:Op zondag 3 juni 2018 10:26 schreef 5thencounter het volgende:
Nahh als er één schaap over het hek is...![]()
Dan hebben ze 3 dagen shawarma
Dat zou wel een leuke zijn. Langs gaan en een schaap brengen.quote:Op zondag 3 juni 2018 10:26 schreef 5thencounter het volgende:
Nahh als er één schaap over het hek is...![]()
Dan hebben ze 3 dagen shawarma
quote:Op zondag 3 juni 2018 10:27 schreef kkka3 het volgende:
Jessie: niemand heeft ondergoed aan de lijn
Godzijdank niet nee
Geeft die 'savonds geen licht?quote:Op zondag 3 juni 2018 10:10 schreef HiDiHo het volgende:
Die vis leeft ook nog dus zo erg zal het niet zijn
schapenmelkquote:Op zondag 3 juni 2018 10:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat zou wel een leuke zijn. Langs gaan en een schaap brengen.
En die gaat al Adriaantjes rauwe gras opetenquote:Op zondag 3 juni 2018 10:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat zou wel een leuke zijn. Langs gaan en een schaap brengen.
achzo ik dacht de waslijn is datquote:Op zondag 3 juni 2018 10:29 schreef Rhosyn het volgende:
Christel is haar hangmat naast die van Mike aan het ophangen. Althans. Dat probeert ze. Ze is verschrikkelijk aan het hannessen.
quote:
Gewoon het schaap opeten dus.quote:Op zondag 3 juni 2018 10:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En die gaat al Adriaantjes rauwe gras opeten
Ze herhaalde de woorden uit het gesprek "Modeshow? Het moet toch schoon? Aardappel"quote:Op zondag 3 juni 2018 10:31 schreef kkka3 het volgende:
Jessie houdt iedereen op de hoogte, de witte sokken, daar kreeg ze de vlekken bijna niet uit
Nu gaat ze zich focussen op de trui van Mike, is wel lekker als de vlekken eruit zijn. Is toch lekker?
Mike: het is toch een werktrui
gewoon net als bij de OVP. hooi over het hek gooienquote:Op zondag 3 juni 2018 10:32 schreef Koekiebakkie het volgende:
Is er al een gironummer in het leven geroepen om de utopianen te redden van de hongersnood?
Nee, staat er niet, helaas.quote:Op zondag 3 juni 2018 10:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
je kan de resolutie veranderen , rechtsonder in het beeld, staat HD (denk ik)
Precies. Ik zie die lijst niet eens.quote:Op zondag 3 juni 2018 10:33 schreef HiDiHo het volgende:
Waar ik vroeger op vakantie ging moest je entree betalen om in het ven te zwemmen en hun hebben een gratis ven
[..]
Hier klopt ook geen reet van..dit kan nl nooit
[ afbeelding ]
met de muis erop gaan staan , rechtsonder in de streamquote:Op zondag 3 juni 2018 10:35 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Nee, staat er niet, helaas.
[..]
Precies. Ik zie die lijst niet eens.
quote:Op zondag 3 juni 2018 10:31 schreef sjampoeh het volgende:
john: tis hier toch geen modeshow
jes: is toch lekker ,schone sokken enzo
ja dat wel
ze pruttelt na tijdens t weglopen
tss tis geen modeshow, moet toch schoon, aardappel
Je kent Utopia toch?quote:Op zondag 3 juni 2018 10:37 schreef magnaal het volgende:
Je kan er een grapje van maken, maar ik zou het echte flauwekul vinden, als ze nu van buiten worden geholpen hoor!
In Safari krijg ik dat niet te zien. In Chrome wel.quote:Op zondag 3 juni 2018 10:36 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
met de muis erop gaan staan , rechtsonder in de stream
quote:Op zondag 3 juni 2018 10:35 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Nee, staat er niet, helaas.
[..]
Precies. Ik zie die lijst niet eens.
is toch te warm voor sokkenquote:Op zondag 3 juni 2018 10:37 schreef Is-It-Heaven het volgende:
[..]sterven van dorst en honger, maar dan heb je in ieder geval schone sokken aan
ja vind ik ook. #zelfredzaamheid ze proberen het niet eensquote:Op zondag 3 juni 2018 10:37 schreef magnaal het volgende:
Je kan er een grapje van maken, maar ik zou het echte flauwekul vinden, als ze nu van buiten worden geholpen hoor!
quote:
quote:Op zondag 3 juni 2018 10:37 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
In Safari krijg ik dat niet te zien. In Chrome wel.
Een oprijlaan maken....quote:Op zondag 3 juni 2018 10:39 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja vind ik ook. #zelfredzaamheid ze proberen het niet eens
Wordt eerder een pot Bockworstenquote:Op zondag 3 juni 2018 10:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En de eerste die knock out gaat door 'n fles wijn tegen z'n harses is John
Fritsie kerel, denk aan je hart......🤣quote:Op zondag 3 juni 2018 10:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En de eerste die knock out gaat door 'n fles wijn tegen z'n harses is John
Ik ook. Als ze wat harder hen best zouden doen om mensen te lokken voor een rondleiding of een uurtje vissen dan hebben ze zo een rij mensen voor de poort staan. Vraag eten in ruil of geld, dan komen ze welquote:Op zondag 3 juni 2018 10:37 schreef magnaal het volgende:
Dat kan toch. Ik heb dat ook weleens gedaanquote:Op zondag 3 juni 2018 10:46 schreef magnaal het volgende:
Valt me trouwens ook op, dat het een net straatje wordt..Ik heb het ooit geprobeerd, maar nee.. Dus dat hebben ze eerder gedaan
Ik zie er juist de lol van in, afdruk van het etiket op z'n voorhoofd.... BAMquote:Op zondag 3 juni 2018 10:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Fritsie kerel, denk aan je hart......🤣
Ik las dat Billy ook terug wilde komenquote:Op zondag 3 juni 2018 10:47 schreef kkka3 het volgende:
Ze hebben het over de nieuwe inwoner. Mike denkt aan een vrouw met een groot ego
Misschien wel tweequote:Op zondag 3 juni 2018 10:47 schreef kkka3 het volgende:
Ze hebben het over de nieuwe inwoner. Mike denkt aan een vrouw met een groot ego
Die graftak verwacht ik ook nog welquote:
Of ze moeten het tentje om 'n camera heen zettenquote:Op zondag 3 juni 2018 10:46 schreef PTLe het volgende:
Cristel zegt een tent mag niet , ze hadden het over een 2 de hands tentjes , dus dat weten we ook weer .
Ach ja ik snap hem ……….…… de camera dus .quote:Op zondag 3 juni 2018 10:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of ze moeten het tentje om 'n camera heen zetten
Ow is ze ook zo een welzijnsdocent? Ook al zitten er ook wel jongens op die MBO opleidingen, maar weinigquote:Op zondag 3 juni 2018 10:48 schreef kkka3 het volgende:
Juf vindt alleen maar vrouwen erger dan alleen maar mannen
Ze geeft ook les aan alleen meisjes
Zal ze alweer mot hebben gehad met Jessie dat ze niet meer gaat?quote:Op zondag 3 juni 2018 10:50 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
die *piep* gaat niet meer naar blanesjessie wel
Billy yes !quote:Op zondag 3 juni 2018 10:47 schreef kkka3 het volgende:
Zoiets dacht ik ook al. Meer zei ze er niet overquote:Op zondag 3 juni 2018 10:50 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ow is ze ook zo een welzijnsdocent? Ook al zitten er ook wel jongens op die MBO opleidingen, maar weinig
Ik dacht meteen toen ik het hoorde, dat ze besloten heeft naar 2 te gaan...quote:Op zondag 3 juni 2018 10:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zal ze alweer mot hebben gehad met Jessie dat ze niet meer gaat?
Ik denk niet dat ze nu al komtquote:
Dan liever Ivanquote:Op zondag 3 juni 2018 10:53 schreef DKUp het volgende:
Ze hebben wel een paar spraakmakende figuren nodig. Eigenlijk doet alleen Maaik de hele dag aan toneelstukjes.
Linda wordt het sowieso niet heb ik begrepen. Die heeft bedankt las ik gisteren.quote:Op zondag 3 juni 2018 10:47 schreef kkka3 het volgende:
denk ook dat het aantal kandidaten uit 1 tegenvalt en ze proberen het voor deelnemers aantrekkelijk te maken.quote:Op zondag 3 juni 2018 10:52 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik dacht meteen toen ik het hoorde, dat ze besloten heeft naar 2 te gaan...
En Jessiequote:Op zondag 3 juni 2018 10:53 schreef DKUp het volgende:
Ze hebben wel een paar spraakmakende figuren nodig. Eigenlijk doet alleen Maaik de hele dag aan toneelstukjes.
Ik ben er ook bang voor. Volgens mij loopt het niet echt storm met de aanmeldingenquote:Op zondag 3 juni 2018 10:49 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Die graftak verwacht ik ook nog wel
helaas
Er zijn meer vrouwen op de wereld dan de Uto1wijvenquote:Op zondag 3 juni 2018 10:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Linda wordt het sowieso niet heb ik begrepen. Die heeft bedankt las ik gisteren.
quote:Op zondag 3 juni 2018 10:50 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
die *piep* gaat niet meer naar blanesjessie wel
Het is idd een irritante gast....quote:Op zondag 3 juni 2018 10:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zie er juist de lol van in, afdruk van het etiket op z'n voorhoofd.... BAM
Muzieksmaak is niets, maar gelukkig wel verstand van voetbalquote:Op zondag 3 juni 2018 10:53 schreef kkka3 het volgende:
Hand in hand, kameraden, hand in hand, voor Feyenoord 1
Mike is voor Feyenoord
Nou die valt dus ook afquote:Op zondag 3 juni 2018 10:53 schreef kkka3 het volgende:
Mike is voor Feyenoord
Die man overschreeuwt zichzelf, maar als er iemand bijkomt, die dat negeert, blijft er een triest mannetje over..quote:
Op zaterdag en zondag komen er bijna nooit nieuwe inwoners.quote:Op zondag 3 juni 2018 10:58 schreef LaCatastrophe het volgende:
Er zal toch zo wel een nieuwe inwoner komen?
wie?quote:Op zondag 3 juni 2018 10:56 schreef DKUp het volgende:
Vlinder heeft geld problemen, dus ze zal best wel eens Utopia 2 kunnen in fladderen als het hoofdpersonage van deze soap.
Uhmmm ja, de mieren zijn er alquote:Op zondag 3 juni 2018 10:59 schreef Prulke het volgende:
[..]
Dan is het nu alleen nog wachten op de zwangere spin
Haar naam is Vlinder en ze fladdert overal heen. Ze is de koningin van Utopia. Ze heeft vele namen......quote:
quote:Op zondag 3 juni 2018 10:56 schreef DKUp het volgende:
Vlinder heeft geld problemen, dus ze zal best wel eens Utopia 2 kunnen in fladderen als het hoofdpersonage van deze soap.
De koningin van Utopiaquote:Op zondag 3 juni 2018 11:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Haar naam is Vlinder en ze fladdert overal heen. Ze is de koningin van Utopia. Ze heeft vele namen......
Zet voortaan een tr of dm met een titel naar jouw keuze en we regelen het maar wees idd de wijste verder. Voor evt verdere vragen dm je ons maar stop met de cos volplempen dus.quote:
Hij kan m hebbenquote:Op zondag 3 juni 2018 11:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Die Mike heeft ook een inktvlek waar je geen vorm of afbeelding uit kan halen
Nog wel, want ze weten nog niet wie hun medestanders zijnquote:Op zondag 3 juni 2018 11:02 schreef Paule33 het volgende:
haha..gisteren ze hadden een discussie tegen Adrian die zegt
dat ze doen alles te langzaam ,wat klopt ook...maar apart,ze zijn echt lieve mensen
zelfs hun ruzie is lief..haha...
Is toch een nieuwe regel dat iedereen mag kapen ?quote:Op zondag 3 juni 2018 11:02 schreef Urb het volgende:
[..]
Zet voortaan een tr of dm met een titel naar jouw keuze en we regelen het maar wees idd de wijste verder. Voor evt verdere vragen dm je ons maar stop met de cos volplempen dus.
Nee. Maargoed terug naar de streams maar weer.quote:Op zondag 3 juni 2018 11:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Is toch een nieuwe regel dat iedereen mag kapen ?
Ja dat zou evt de enige reden kunnen zijn dat ze dit zou doen .quote:Op zondag 3 juni 2018 10:56 schreef DKUp het volgende:
Misschiennmoet het wel van Talpaquote:Op zondag 3 juni 2018 11:04 schreef Injetta het volgende:
John wil de WC verbeteren. Mike had die stenen bedacht voor het pleintje....
Hoe is het mogelijk dat ze bezig zijn met een mooi paadje in plaats van voorzieningen te maken?
Het was in ieder geval een spraakmakend figuurquote:Op zondag 3 juni 2018 11:05 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ja dat zou evt de enige reden kunnen zijn dat ze dit zou doen .
Straks al de stenen op , en niets meer voor evt andere dingen .quote:Op zondag 3 juni 2018 11:04 schreef Injetta het volgende:
John wil de WC verbeteren. Mike had die stenen bedacht voor het pleintje....
Hoe is het mogelijk dat ze bezig zijn met een mooi paadje in plaats van voorzieningen te maken?
Mja mss zodat die rondleiding of hoe ze het nu noemen nog wat lijkt oid?quote:Op zondag 3 juni 2018 11:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Misschiennmoet het wel van Talpa![]()
Heel dom is het wel om eerst met een paadje dagen bezig te zijn.....
Echt bouwen kunnen ze er niet mee. Ze hebben geen cementquote:Op zondag 3 juni 2018 11:07 schreef PTLe het volgende:
[..]
Straks al de stenen op , en niets meer voor evt andere dingen .
Van mij mogen ze, maar ze maken het alleen moeilijker voor zichzelfquote:Op zondag 3 juni 2018 11:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Mja mss zodat die rondleiding of hoe ze het nu noemen nog wat lijkt oid?
Ja want hij had de zaadjes beloofd dat ze vandaag geplant zouden gaan wordenquote:
Ik denk het niet. Ik denk dat de regie ook verbijsterd is dat ze nauwelijks bezig zijn met hun eerste levensbehoeften.quote:Op zondag 3 juni 2018 11:06 schreef DKUp het volgende:
[..]
Misschiennmoet het wel van Talpa![]()
Heel dom is het wel om eerst met een paadje dagen bezig te zijn.....
quote:Op zondag 3 juni 2018 11:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja want hij had de zaadjes beloofd dat ze vandaag geplant zouden gaan worden...
Planten moet je tegen praten ookquote:Op zondag 3 juni 2018 11:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja want hij had de zaadjes beloofd dat ze vandaag geplant zouden gaan worden...
Als in een zo leeg plek leeft dat is ook niet zo belangrijk meer omquote:Op zondag 3 juni 2018 11:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Je laat toch een vrouw geen stenen sjouwen als je met 4 man bent
Eruit! Nu directquote:Op zondag 3 juni 2018 10:53 schreef kkka3 het volgende:
Mike is voor Feyenoord
ik denk het paadjequote:Op zondag 3 juni 2018 11:07 schreef mazaru het volgende:
Ik ben benieuwd wat er overeind blijft staan als er een flinke storm komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |