Van mij mogen die vreselijke fans juist nog weken wegblijvenquote:Op zondag 3 juni 2018 09:36 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dan zie ik liever de interactie met "fans" , dan de inmenging van de Febo.
Levert weer hilarische streams op
En SBS is zo betrouwbaar ookquote:Op zondag 3 juni 2018 09:38 schreef Sodeknetters het volgende:
Vast niet. het is op TV en Internet, dus moet het wel waar zijn.
Adriaan had en pan mee dacht ik , en ook die grote deksel.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:32 schreef Paule33 het volgende:
Natuurlijk ze kregen hulp ook,ik heb net gezien grote pannen, die waren er niet,
ze hebben nu pasta ook,ze kregen basis echt,ze laten mensen niet honger
kregen..straks komen langzaam de hand meer en meer..
'Jij krijgt die lach niet van mijn gezicht'quote:Op zondag 3 juni 2018 09:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik ben vandaag zo vroluk, zo vroluk...
2 grote in aliminium bij gekomen,een heel grote ook...quote:Op zondag 3 juni 2018 09:39 schreef PTLe het volgende:
[..]
Adriaan had en pan mee dacht ik , en ook die grote deksel.
"Zelfs niet met die vuist die je er nu vlak voor houdt."quote:Op zondag 3 juni 2018 09:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
'Jij krijgt die lach niet van mijn gezicht'
quote:
Snap ik, maar beter sta je er bovenquote:Op zondag 3 juni 2018 09:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja laat ik gaan nur was dat nu 3 keer in en dag gaat en betje vervelend werden
Dus niet doen,het is maar een TT.quote:
Niet op alles reageren Mario. Dat scheelt al een heleboel.quote:
Een rotonde toch?quote:
Oh, is hij nu al de onofficiële leider daar?quote:Op zondag 3 juni 2018 09:46 schreef kkka3 het volgende:
Opa bepaalt dat ze vandaag geen lichaamsactieve dingen gaan doen
Echt? ik zie totaal geen iets wat op affiniteit lijkt in dat mens.quote:
Hij vind zelf van welquote:Op zondag 3 juni 2018 09:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, is hij nu al de onofficiële leider daar?
Hij loopt vanaf het moment dat hij daar is te bazen. En de rest lijkt het te accepteren.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, is hij nu al de onofficiële leider daar?
ow oke nog niet gezienquote:Op zondag 3 juni 2018 09:41 schreef Paule33 het volgende:
[..]
2 grote in aliminium bij gekomen,een heel grote ook...
Ze vindt hem leuk volgens mijquote:Op zondag 3 juni 2018 09:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt? ik zie totaal geen iets wat op affiniteit lijkt in dat mens.
Waarschijnlijk op dezelfde plekquote:
Ze kunnen ze moeilijk van de honger om laten komen.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:50 schreef mario390 het volgende:
huub zit j te bellen
gesprek: kunnen we ze wat te eten geven
j : maar dat moeten ze selfs
h: dat is moelijk
Tot ze hem niet meer nodig hebben.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hij loopt vanaf het moment dat hij daar is te bazen. En de rest lijkt het te accepteren.
kloptquote:Op zondag 3 juni 2018 09:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze kunnen ze moeilijk van de honger om laten komen.
Gaat ook niet gebeuren natuurlijk, maar ze mogen best wel wat dieper, niet gelijk op hun reet gaan wachten op de fans met water wijn en bockworstquote:Op zondag 3 juni 2018 09:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze kunnen ze moeilijk van de honger om laten komen.
Nou inderdaad, ik ook hoor. Ik denk dat ik hem wel een paar keer in zulke gesprekken een kans geef, maar zou zelfs tijdens zijn gepraat weg kunnen lopenquote:Op zondag 3 juni 2018 09:52 schreef kaatje50 het volgende:
Ik zou vaak weglopen bij deze gesprekken, of....flink uitpakken tegen die John.
Is maar net wat voor bui ik heb
Ik zou binnen vijf minuten knallende bonje met die kwast hebben. Heb erg weinig geduld met dat soort mensen.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:52 schreef kaatje50 het volgende:
als ze komen werden ze wel belangrijke dingen a melk,water, en zo brengenquote:Op zondag 3 juni 2018 09:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gaat ook niet gebeuren natuurlijk, maar ze mogen best wel wat dieper, niet gelijk op hun reet gaan wachten op de fans met water wijn en bockworst
Zo is het eerst maar afzien met weinig eten en dan pas evt ingrijpen.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gaat ook niet gebeuren natuurlijk, maar ze mogen best wel wat dieper, niet gelijk op hun reet gaan wachten op de fans met water wijn en bockworst
Overal tegen ingaan.Waarom,wat bedoel je? Leg eens uit? Ik snap je niet?quote:Op zondag 3 juni 2018 09:52 schreef kaatje50 het volgende:
Wat staat er precies?quote:Op zondag 3 juni 2018 09:57 schreef 5thencounter het volgende:
Alvast spammen...Morgen op TV
[ afbeelding ]
Nog 6 dagen noedels en rijstquote:Op zondag 3 juni 2018 09:57 schreef 5thencounter het volgende:
Alvast spammen...Morgen op TV
[ afbeelding ]
En dat was het eerste ½ jaar verboden in UTO 1.. maar ja die hadden ook ¤10.000 en een enorme loods met water , koeien die knapte vd melk en kippenquote:
maar waar zall hier en wasmachine zijn?quote:Op zondag 3 juni 2018 09:59 schreef Rhosyn het volgende:
Krijgen we nu straks weer wanen dat de bewoners achter gaan douchen en eten krijgen en hun kleren wassen in een wasmachine...blablabla want het klopt niet we hebben het niet gezien.
of gewoon zeggen hou je muil !quote:Op zondag 3 juni 2018 09:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Overal tegen ingaan.Waarom,wat bedoel je? Leg eens uit? Ik snap je niet?
Zoiets?
Lieffie.quote:
wat eten ze nu?quote:Op zondag 3 juni 2018 10:01 schreef kkka3 het volgende:
Om 13:00 uur gaan ze spaghetti eten
Oh Jessie heeft het nu over wassen, kleding wassen
Maar ze loopt doelloos rondquote:
Eens.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Rijst, volgens mijquote:
okequote:Op zondag 3 juni 2018 10:04 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Rijst, volgens mij
Jessie: ik weet niet wat slim is
Dat idee hadden wij al een paar dagen
Jij bent ook een Bossche Bol?quote:Op zondag 3 juni 2018 09:55 schreef AnneliesvdB het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ik ook hoor. Ik denk dat ik hem wel een paar keer in zulke gesprekken een kans geef, maar zou zelfs tijdens zijn gepraat weg kunnen lopenal is dat niet moeilijk want die vent praat continu
(off topic, wat een leuke ui heb je, from my hometown)
Jessie weet het nog mooier,witte was in schoon water of niet?quote:Op zondag 3 juni 2018 10:03 schreef 5thencounter het volgende:
Christel vraag wie die grote pan heeft meegenomen.. sjahh dat is een mooie Weekvraag
Wat jij voorstelt is nog wat te vriendelijk hoorquote:Op zondag 3 juni 2018 09:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Overal tegen ingaan.Waarom,wat bedoel je? Leg eens uit? Ik snap je niet?
Zoiets?
Ja, briljant.. en Sjon maar waterzuiveren voor de witte wasquote:Op zondag 3 juni 2018 10:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jessie weet het nog mooier,witte was in schoon water of niet?
Zo ben ik Kaatje.quote:Op zondag 3 juni 2018 10:05 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Wat jij voorstelt is nog wat te vriendelijk hoor
Het blijft nog steeds een ex-militair terrein.. op de vorige locatie was zelfs een eend met loodvergiftiging…quote:
quote:Op zondag 3 juni 2018 10:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja, briljant.. en Sjon maar waterzuiveren voor de witte was
Gewoon niet inslikken..niets aan de handquote:Op zondag 3 juni 2018 10:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het blijft nog steeds een ex-militair terrein.. op de vorige locatie was zelfs een eend met loodvergiftiging…
Behalve Sjon hequote:Op zondag 3 juni 2018 10:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gewoon niet inslikken..niets aan de hand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
Okee dit is dus ook niks...quote:Op zondag 3 juni 2018 10:09 schreef magnaal het volgende:
https://i.gyazo.com/7269a7c7550f692c740335e4ea1f54fa.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |