Van mij mogen die vreselijke fans juist nog weken wegblijvenquote:Op zondag 3 juni 2018 09:36 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dan zie ik liever de interactie met "fans" , dan de inmenging van de Febo.
Levert weer hilarische streams op
En SBS is zo betrouwbaar ookquote:Op zondag 3 juni 2018 09:38 schreef Sodeknetters het volgende:
Vast niet. het is op TV en Internet, dus moet het wel waar zijn.
Adriaan had en pan mee dacht ik , en ook die grote deksel.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:32 schreef Paule33 het volgende:
Natuurlijk ze kregen hulp ook,ik heb net gezien grote pannen, die waren er niet,
ze hebben nu pasta ook,ze kregen basis echt,ze laten mensen niet honger
kregen..straks komen langzaam de hand meer en meer..
'Jij krijgt die lach niet van mijn gezicht'quote:Op zondag 3 juni 2018 09:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik ben vandaag zo vroluk, zo vroluk...
2 grote in aliminium bij gekomen,een heel grote ook...quote:Op zondag 3 juni 2018 09:39 schreef PTLe het volgende:
[..]
Adriaan had en pan mee dacht ik , en ook die grote deksel.
"Zelfs niet met die vuist die je er nu vlak voor houdt."quote:Op zondag 3 juni 2018 09:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
'Jij krijgt die lach niet van mijn gezicht'
quote:
Snap ik, maar beter sta je er bovenquote:Op zondag 3 juni 2018 09:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja laat ik gaan nur was dat nu 3 keer in en dag gaat en betje vervelend werden
Dus niet doen,het is maar een TT.quote:
Niet op alles reageren Mario. Dat scheelt al een heleboel.quote:
Een rotonde toch?quote:
Oh, is hij nu al de onofficiële leider daar?quote:Op zondag 3 juni 2018 09:46 schreef kkka3 het volgende:
Opa bepaalt dat ze vandaag geen lichaamsactieve dingen gaan doen
Echt? ik zie totaal geen iets wat op affiniteit lijkt in dat mens.quote:
Hij vind zelf van welquote:Op zondag 3 juni 2018 09:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, is hij nu al de onofficiële leider daar?
Hij loopt vanaf het moment dat hij daar is te bazen. En de rest lijkt het te accepteren.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, is hij nu al de onofficiële leider daar?
ow oke nog niet gezienquote:Op zondag 3 juni 2018 09:41 schreef Paule33 het volgende:
[..]
2 grote in aliminium bij gekomen,een heel grote ook...
Ze vindt hem leuk volgens mijquote:Op zondag 3 juni 2018 09:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt? ik zie totaal geen iets wat op affiniteit lijkt in dat mens.
Waarschijnlijk op dezelfde plekquote:
Ze kunnen ze moeilijk van de honger om laten komen.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:50 schreef mario390 het volgende:
huub zit j te bellen
gesprek: kunnen we ze wat te eten geven
j : maar dat moeten ze selfs
h: dat is moelijk
Tot ze hem niet meer nodig hebben.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hij loopt vanaf het moment dat hij daar is te bazen. En de rest lijkt het te accepteren.
kloptquote:Op zondag 3 juni 2018 09:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze kunnen ze moeilijk van de honger om laten komen.
Gaat ook niet gebeuren natuurlijk, maar ze mogen best wel wat dieper, niet gelijk op hun reet gaan wachten op de fans met water wijn en bockworstquote:Op zondag 3 juni 2018 09:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze kunnen ze moeilijk van de honger om laten komen.
Nou inderdaad, ik ook hoor. Ik denk dat ik hem wel een paar keer in zulke gesprekken een kans geef, maar zou zelfs tijdens zijn gepraat weg kunnen lopenquote:Op zondag 3 juni 2018 09:52 schreef kaatje50 het volgende:
Ik zou vaak weglopen bij deze gesprekken, of....flink uitpakken tegen die John.
Is maar net wat voor bui ik heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |