quote:
Waarom opende jij niet?quote:
misluktequote:
Je was echt traag,sorry lieffie.quote:
Ah okquote:
is oke moppie ik open ook nooitquote:
Fijne vakantie gewenst.quote:Op zondag 3 juni 2018 07:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Over een uurtje rij ik naar schiphol. op weg zo naar kaap verdie
Ik was aan het wachten op je maar er gebeurde niks...quote:
Doe ikquote:Op zondag 3 juni 2018 07:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Fijne vakantie gewenst.![]()
Stuur even een kaartje.
quote:Op zondag 3 juni 2018 07:59 schreef mario390 het volgende:
als ik deze tt mak kreg ik weer op mijn kop
Ja duh jij hebt iets met poep en let op poep praat over poep denk aan poepquote:Op zondag 3 juni 2018 07:59 schreef mario390 het volgende:
Er moet gewoon ergens een waterleiding liggen....er zit niet voor niks een loodgieter bij <<Johnquote:Op zondag 3 juni 2018 07:55 schreef b_engeltje het volgende:
Ik denk dat het niet ok is dat ze geen water hebben
In de meeste dorpen steden heb je buiten wel zon gratis hardloop/honden kraan
Dus inprincipe hoef je nergens dorst te hebben behalve in utopia
heeft hij zijn wiggelroede niet bij zich dan ...quote:Op zondag 3 juni 2018 08:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er moet gewoon ergens een waterleiding liggen....er zit niet voor niks een loodgieter bij <<John
quote:Op zondag 3 juni 2018 07:59 schreef mario390 het volgende:
Vind ik ook...quote:Op zondag 3 juni 2018 07:59 schreef b_engeltje het volgende:
Had er dan een ouderwetse waterput of waterpomp neergezet
Dat er wel water beschikbaar was... maar er wel voor moet werken
Wiggelroede,quote:Op zondag 3 juni 2018 08:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
heeft hij zijn wiggelroede niet bij zich dan ...
Zoe v dikke dat water!!...zo worden jullie allemaal ziek
Mike en Chrissie hebben chemie...let maar op, wordt een stelletjequote:Op zondag 3 juni 2018 08:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Waarom zet ze zon rare stem op tegen Mike?
ja zelfs bij expeditie robbinson krijgen/hebben ze waterquote:
Snap ik wel...quote:
Nog steeds geen bockworst gehadquote:
klopt maar door te zeiken heb je niet meer eten en water. en neem je de rest mee in negativiteitquote:Op zondag 3 juni 2018 08:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Snap ik wel...
Sorry ik zeik ik weet het, maar met voldoende drinkbaar water..kan je je honger gevoel onderdrukken..
Maar dat water is er ook niet
quote:
Dat gaat een mooie running gag wordenquote:
ja hij moest t veranderen de betweterquote:Op zondag 3 juni 2018 08:08 schreef Rhosyn het volgende:
Ze hadden al een vuurplaats die werkte. John is die nu aan het veranderen...hoger maken want hij wilde niet de hele tijd bukken ofzo...maar hij is al zo lang bezig dat er nog geen vuur gemaakt kan worden....John dacht dat Mike daar geirriteerd over was.
foutje van de febo... water had er moeten zijn..in kleine mate ja dat welquote:Op zondag 3 juni 2018 08:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt maar door te zeiken heb je niet meer eten en water. en neem je de rest mee in negativiteit
nee hoor hebben ze tochquote:Op zondag 3 juni 2018 08:11 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
foutje van de febo... water had er moeten zijn..in kleine mate ja dat wel
de een houdt het langer vol dan de ander...heeft ook met je gestel te makenquote:Op zondag 3 juni 2018 08:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt maar door te zeiken heb je niet meer eten en water. en neem je de rest mee in negativiteit
dan helpt zeiken nog steeds nietquote:Op zondag 3 juni 2018 08:13 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
de een houdt het langer vol dan de ander...heeft ook met je gestel te maken
verstende droll?quote:Op zondag 3 juni 2018 08:14 schreef spapaars het volgende:
Christel bijna versteende drollen, en oren helemaal dicht gemetseld
vies water..zelfs met een zuiverings systeem en chloortabletten, blijft dat water gevaarlijk, zeker als het straks weer warmer wordquote:
Bonjour chere.quote:Op zondag 3 juni 2018 08:15 schreef Paule33 het volgende:
Ik merk dat ze praten meer dan actie doen,ook met de tent
de eerste dag,heel dag bezig met een paar pillaren vast te maken,
en een paar plastieken boven op..
te langzaam , ze hadden kunnen de oude man die met fles water
gekomen,die daar gewerkt had,hem vragen waar water is...
of bellen de gemeente waar in het terrein elktriciteit zit!
Bonjour cos
quote:Op zondag 3 juni 2018 08:14 schreef spapaars het volgende:
Christel bijna versteende drollen, en oren helemaal dicht gemetseld
Sorry boeit me weinig ze wisten waar ze aan begonnenquote:Op zondag 3 juni 2018 08:15 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
vies water..zelfs met een zuiverings systeem en chloortabletten, blijft dat water gevaarlijk, zeker als het straks weer warmer word
Als je niet weet wat je doet , en dat weten ze niet, zelfs van een loodgieter zou je meer kennis verwachten over "water"
Is dat sloot water en of regen water "gevaarlijk"
Hulloquote:Op zondag 3 juni 2018 08:15 schreef Paule33 het volgende:
Ik merk dat ze praten meer dan actie doen,ook met de tent
de eerste dag,heel dag bezig met een paar pillaren vast te maken,
en een paar plastieken boven op..
te langzaam , ze hadden kunnen de oude man die met fles water
gekomen,die daar gewerkt had,hem vragen waar water is...
of bellen de gemeente waar in het terrein elktriciteit zit!
Bonjour cos
normaal wel, maar niet als vocht onttrokken word uit je lichaam door te weinig te drinkenquote:Op zondag 3 juni 2018 08:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]Het zit allemaal tussen de oren
ze heeft magnesiumtabletten bij zich die maken darminhoud zacht.
Ze moet meer lopen.
quote:Op zondag 3 juni 2018 08:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]Het zit allemaal tussen de oren
ze heeft magnesiumtabletten bij zich die maken darminhoud zacht.
Ze moet meer lopen.
jij bent erg druk met dat drinkenquote:Op zondag 3 juni 2018 08:17 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
normaal wel, maar niet als vocht onttrokken word uit je lichaam door te weinig te drinken
Ik wil graag het nummer van Boer Sjon.Ik weet niet waar hij woont.quote:Op zondag 3 juni 2018 08:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Hullo![]()
Zelfs dat bellen schiet niet op.
Niemand was zo handig om alvast wat nuttige nummers te onthouden van te voren en nu zijn ze het beltegoed er al aan het doorheen jassen met nutteloze zoektochten naar dingen.
Wat is er nu mario?quote:
oh okeequote:Op zondag 3 juni 2018 08:17 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
normaal wel, maar niet als vocht onttrokken word uit je lichaam door te weinig te drinken
quote:Op zondag 3 juni 2018 08:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik wil graag het nummer van Boer Sjon.Ik weet niet waar hij woont.
ik denk dat ze wel water verwachtte... wat ik al eerder zei in heel nl is er wel een hondekraan of hardloopkraan te vinden waar je gratis water kan pakkenquote:Op zondag 3 juni 2018 08:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Sorry boeit me weinig ze wisten waar ze aan begonnen
ja,ze filosoferen meer dan actie nemen,raar of geen energie hebben....quote:Op zondag 3 juni 2018 08:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Hullo![]()
Zelfs dat bellen schiet niet op.
Niemand was zo handig om alvast wat nuttige nummers te onthouden van te voren en nu zijn ze het beltegoed er al aan het doorheen jassen met nutteloze zoektochten naar dingen.
Ach ja ..het is ontopic ..en waar andere zich irriteren asn stemmen, dikke tieten en mank lopen, irriteer ik me daar aan 😉quote:Op zondag 3 juni 2018 08:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jij bent erg druk met dat drinken
ja ook nog...quote:
Klopt ze hebben waterzuiverdingetjes.quote:Op zondag 3 juni 2018 08:20 schreef pullup het volgende:
Oh, ze zuiveren water met die dingen geloof ik
Ik heb ook weer niet zoveel gekeken
Mario, Het zijn zowel vrouwen als mannen die een probleem kunnen hebben met hun darmen.quote:Op zondag 3 juni 2018 08:22 schreef mario390 het volgende:
vrouwen hebben in bijna elke RLS dat problem
ja maar is wel meer en vrouwenproblemquote:Op zondag 3 juni 2018 08:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Mario, Het zijn zowel vrouwen als mannen die een probleem kunnen hebben met hun darmen.
Het gaat om het schijten on stream.Dat boeit mannen minder dan vrouwen.quote:Op zondag 3 juni 2018 08:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Mario, Het zijn zowel vrouwen als mannen die een probleem kunnen hebben met hun darmen.
ja klopt en ik heb gezien christel is van de nähe gefilmd worden 2 keerquote:Op zondag 3 juni 2018 08:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het gaat om het schijten on stream.Dat boeit mannen minder dan vrouwen.
Maak dan even caps.quote:Op zondag 3 juni 2018 08:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja klopt en ik heb gezien christel is van de nähe gefilmd worden 2 keer
Fijne vakantie en smeer je goed in !quote:Op zondag 3 juni 2018 07:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Over een uurtje rij ik naar schiphol. op weg zo naar kaap verdie
heb je een filmpje ervan gemaakt ? Kijk dat dan maar fijn af en hou er hier over op. Wij zijn er namelijk niet geobsedeerd door.quote:Op zondag 3 juni 2018 08:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja klopt en ik heb gezien christel is van de nähe gefilmd worden 2 keer
Wat nee?quote:
nee hoor was op streamquote:Op zondag 3 juni 2018 08:29 schreef Verida het volgende:
[..]
heb je een filmpje ervan gemaakt ? Kijk dat dan maar fijn af en hou er hier over op. Wij zijn er namelijk niet geobsedeerd door.
Ze hebben ook een WC van lik me vessie , ze moeten iets beter gaan maken lijkt mij.quote:
getestet,probiert misschienquote:Op zondag 3 juni 2018 08:32 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ze zegt dat ze NIET kan, hoe kan ze dan al 2 x geweest zijn![]()
![]()
gewoon met wc rol de struiken in?quote:Op zondag 3 juni 2018 08:32 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ze hebben ook een WC van lik me vessie , ze moeten iets beter gaan maken lijkt mij.
ja heb jij toch geen last van dus laat t gaanquote:
ja en jij kickt eropquote:Op zondag 3 juni 2018 08:22 schreef mario390 het volgende:
vrouwen hebben in bijna elke RLS dat problem
als je geen drang hebt ga je het niet proberen tochquote:
Thnxquote:
ja als ze gaan zitten zit erquote:Op zondag 3 juni 2018 08:32 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ze hebben ook een WC van lik me vessie , ze moeten iets beter gaan maken lijkt mij.
quote:Op zondag 3 juni 2018 08:34 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
als je geen drang hebt ga je het niet proberen toch
Als je niet moet, dan moet je niet..
Vrouwen plegen op die "toilet" ook plasjes he mario
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Word wel een smerige bende , een diep gat graven , en iets maken er boven zo dat je kan zitten , en na gebruik wat zand er op gooien .quote:Op zondag 3 juni 2018 08:33 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
gewoon met wc rol de struiken in?
Febo gaat dat echt niet filmen hoor
je bent komisch,christeel praat de hele tijd over dat wat kann ik voor?quote:Op zondag 3 juni 2018 08:35 schreef Verida het volgende:
Bij deze het verzoek aan eenieder om aub het woord poep niet meer in een TT te gebruiken.
Oeverloze, eindeloze domme discussies levert dat op met een zekere user met een poepfetisj
quote:Op zondag 3 juni 2018 08:35 schreef mario390 het volgende:
[..]lijkt me sterk dat febo dat in beeld brengtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit niemand op te wachten
Misschien kreunde ze wel omdat het voir vrouwen best een ongemakkelijk positie is ..
Te hurken en niet over je broek heen te plassen
Ze is ook geen 20 meer 😉
yepquote:Op zondag 3 juni 2018 08:36 schreef pullup het volgende:
Ik vind dat Mario gewoon gelijk had overigens.
In meerdere RLS programma's kwamen mensen voor die gingen klagen dat ze niet kunnen poepen en het zijn toch echt wel vaker vrouwen dan mannen geweest.
Komt ook dat mannen er niet over zeuren.quote:Op zondag 3 juni 2018 08:36 schreef pullup het volgende:
In meerdere RLS programma's kwamen mensen voor die gingen klagen dat ze niet kunnen poepen en het zijn toch echt wel vaker vrouwen dan mannen geweest.
of vrouwen klagen er meer en openlijk over..terwijl mannen met pijn in hun pens doorlopen 😉quote:Op zondag 3 juni 2018 08:36 schreef pullup het volgende:
Mjah ik zou daar ook moeite mee hebben als ik daar ook uit zou moeten drinkenquote:Op zondag 3 juni 2018 08:40 schreef spapaars het volgende:
Waarom ze gewoon niet in dat meertje stappen om wat op te frissen, is mij een raadsel
Dat is idd het meest waarschijnlijkquote:Op zondag 3 juni 2018 08:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
of vrouwen klagen er meer en openlijk over..terwijl mannen met pijn in hun pens doorlopen 😉
Niet fijn voor de visjes .quote:Op zondag 3 juni 2018 08:40 schreef spapaars het volgende:
Waarom ze gewoon niet in dat meertje stappen om wat op te frissen, is mij een raadsel
Is drinkwater...mag geen zeep in.quote:Op zondag 3 juni 2018 08:40 schreef spapaars het volgende:
Ik lig dubbel om julliequote:Op zondag 3 juni 2018 08:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Mario kan er niets aan doen.lees even de TT.
Of desnoods even een schep water eruit halen en je daar mee opfrissen. Het hoeft dan niet terug gegooid te worden, maar gooi dan dat water in de bosjes ofzo.quote:Op zondag 3 juni 2018 08:40 schreef spapaars het volgende:
Dat water is toch hartstikke goor.quote:Op zondag 3 juni 2018 08:40 schreef spapaars het volgende:
Zwemt al van alles rond, en die poepen ook nog.quote:Op zondag 3 juni 2018 08:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Mjah ik zou daar ook moeite mee hebben als ik daar ook uit zou moeten drinken
vissenstrontquote:Op zondag 3 juni 2018 08:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zwemt al van alles rond, en die poepen ook nog.
ik denk dat ik me ook liever een week niet was dan dat ik me in die "sloot" opfris hoorquote:Op zondag 3 juni 2018 08:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Of desnoods even een schep water eruit halen en je daar mee opfrissen. Het hoeft dan niet terug gegooid te worden, maar gooi dan dat water in de bosjes ofzo.
Ik kan me voorstellen dat ze er niet in mogen met zeep, shampoo oid, maar je gewoon even opfrissen met wat water lijkt me toch niet meer dan normaal.
Goedemorgen.quote:
Ik zou wel doen wat Verida voorstelt. Hebben ze al emmertjes? Dan is dat toch wel het meest eenvoudigquote:Op zondag 3 juni 2018 08:43 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik denk dat ik me ook liever een week niet was dan dat ik me in die "sloot" opfris hoor
Johnquote:Op zondag 3 juni 2018 08:44 schreef Vinamp het volgende:
John klaagt over het eten, heeft zin in bier en worst
Ik vind hem een grote zeikert sorryquote:Op zondag 3 juni 2018 08:44 schreef Vinamp het volgende:
John klaagt over het eten, heeft zin in bier en worst
Bier mag wel?quote:
Dat gun ik hem welquote:
Dat helpt wel om te poepen.quote:
Wat? Bier en bockworst?quote:
eens drammertquote:
loopt wel een waterleiding ergens en john is loodgieter..quote:Op zondag 3 juni 2018 08:50 schreef Poezewoes het volgende:
Er zal toch wel ergens een kraantje verstopt zijn op dat stuk land?
Die ziet er een stuk beter uit dan op de OP-fotoquote:
Het lijkt mij wel , het is je eerste behoeft toch ?quote:Op zondag 3 juni 2018 08:50 schreef Poezewoes het volgende:
Er zal toch wel ergens een kraantje verstopt zijn op dat stuk land?
Die foto`s in de OP lijken voor geen meter.quote:Op zondag 3 juni 2018 08:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Die ziet er een stuk beter uit dan op de OP-foto
Em je kist door je vrouw in laten pakken is niet echt slim .niks mee van zulks gereedschap ?quote:Op zondag 3 juni 2018 08:51 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
loopt wel een waterleiding ergens en john is loodgieter..
Maar zonder gereedschap , kan je dat ook niet aftappen .. begin je niet veel met spijkers schroeven en een accuboor
Behalve Mike herken ik niemand van die foto’squote:Op zondag 3 juni 2018 08:52 schreef pullup het volgende:
[..]
nee ik heb een zaag gezien spijkers schroeven en een accuboorquote:Op zondag 3 juni 2018 08:54 schreef PTLe het volgende:
[..]
Em je kist door je vrouw in laten pakken is niet echt slim .niks mee van zulks gereedschap ?
accuboor wisselenquote:Op zondag 3 juni 2018 08:55 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nee ik heb een zaag gezien spijkers schroeven en een accuboor
Ben ik niet de enige dus.quote:Op zondag 3 juni 2018 08:54 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Behalve Mike herken ik niemand van die foto’s
Onder de voorhuid vast wel.quote:
Zeker nietquote:
Dat was wat hij zei ja.quote:Op zondag 3 juni 2018 08:59 schreef yaello het volgende:
Gm allen. Hoe zit het met het hout in Utopia? Jurjen gaf het een week toch? Dan zouden de takken op zijn.
nu was zij wel successful denk ikquote:Op zondag 3 juni 2018 08:59 schreef 5thencounter het volgende:
Zal geen drinkwater zijn mag ik hopen
[ afbeelding ]
wat is voedselbank?quote:Op zondag 3 juni 2018 09:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
Echt hoor,de voedselbank bellen voor eten.Wat een mongolen.![]()
![]()
Ja precies. Hoop dat ze van klimmen houden. Zijn ze eigenlijk de hele dag door aan het stoken of niet?quote:
Met hun manier van vuur maken blijft het gehele “bos” intactquote:Op zondag 3 juni 2018 08:59 schreef yaello het volgende:
Gm allen. Hoe zit het met het hout in Utopia? Jurjen gaf het een week toch? Dan zouden de takken op zijn.
dit is net zo'n miscast als in 1 hahahahahaquote:Op zondag 3 juni 2018 09:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
Echt hoor,de voedselbank bellen voor eten.Wat een mongolen.![]()
![]()
Die geven eten aan mensen die geen geld hebben.quote:
Gratis eten rondbrengen.. nahh dat wil iedereen wel die daar in de rijen staanquote:Op zondag 3 juni 2018 09:01 schreef spapaars het volgende:
Johny over de voedselbank, maar weet niet hoe ze er in staan.
m.a.w. hij wil dat ze komen leveren?
achzoquote:Op zondag 3 juni 2018 09:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die geven eten aan mensen die geen geld hebben.
Volgende stap is een uitkering aanvragen.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gratis eten rondbrengen.. nahh dat wil iedereen wel die daar in de rijen staan
Dat tikt lekker aan,6 keer uitkering.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgende stap is een uitkering aanvragen.
Nix aan de hand.quote:
Heej goed idee, bijstand, maar ja, allemaal op het zelfde adres, zal de gemeente Laren dat niet raar vinden?quote:Op zondag 3 juni 2018 09:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgende stap is een uitkering aanvragen.
Daar komt Wim wel voor om wat neer te zettenquote:Op zondag 3 juni 2018 09:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat tikt lekker aan,6 keer uitkering.
Dat viel mij ook op. Op stream heeft hij een goede kop...op die foto lijkt het een uuhhh bang jongetjequote:Op zondag 3 juni 2018 08:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Krijgen ze niet, ze hebben immers een inkomen van Talpa.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heej goed idee, bijstand, maar ja, allemaal op het zelfde adres, zal de gemeente Laren dat niet raar vinden?
Na Vanessa en Andrea vindt de gemeente Laren niks meer vreemdquote:Op zondag 3 juni 2018 09:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heej goed idee, bijstand, maar ja, allemaal op het zelfde adres, zal de gemeente Laren dat niet raar vinden?
Een Paultjequote:Op zondag 3 juni 2018 09:04 schreef PTLe het volgende:
1 x gepiest in 4 dagen ow mijn hemel die gaat het niet redden die John
Als hij niet drinkt komen zo wie zo ze nieren in opstand .quote:Op zondag 3 juni 2018 09:07 schreef 5thencounter het volgende:
Zout eten om vocht vast te houden denkt Sjon..niet handig, dan dikt bloed nog meer in, resultaat dat het hart nog harder moet werken en nieren in problemen komen
O, is dat zo, wist ik nietquote:Op zondag 3 juni 2018 09:07 schreef 5thencounter het volgende:
Zout eten om vocht vast te houden denkt Sjon..niet handig, dan dikt bloed nog meer in, resultaat dat het hart nog harder moet werken en nieren in problemen komen
Jahh dat klopt, thuis, natuurlijk niet op hun Utopia adres.. maar ja straks moet toch de NUON komen en Waternet. die willen een rekeningnummer, factuuradres enzzquote:Op zondag 3 juni 2018 09:05 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Krijgen ze niet, ze hebben immers een inkomen van Talpa.
Gelukkig was het bijnaquote:Op zondag 3 juni 2018 09:09 schreef mario390 het volgende:
en vrouw 30-35 bij de duitse utopia was 14 dagen niet en dann heeft zij werteld had het 30 min geduurt en zij was bijna explodiert
Tja als je vooral zout verliest ipv binnenkrijgt hou je al helemaal geen vocht meer vast. Je moet geen bakken met zout naar binnen gaan werken nee, maar een bouillonetje zou voor hun geen kwaad kunnen hahaquote:Op zondag 3 juni 2018 09:07 schreef 5thencounter het volgende:
Dat zal wel op de BV Utopia gaan, net als in 1.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh dat klopt, thuis, natuurlijk niet op hun Utopia adres.. maar ja straks moet toch de NUON komen en Waternet. die willen een rekeningnummer, factuuradres enzz
Ze doen er geen eens moeite voor om het te zoeken, nee het belangrijkste is nu de toegangquote:Op zondag 3 juni 2018 08:51 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
loopt wel een waterleiding ergens en john is loodgieter..
Maar zonder gereedschap , kan je dat ook niet aftappen .. begin je niet veel met spijkers schroeven en een accuboor
Droogvoer, astronauten voedsel.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:10 schreef Dotteke het volgende:
Ik zou dit soort dingen thuis al uitgezocht hebben, wat heb je nodig als je weinig eten ter beschikking hebt. Dan had je je dat al mee kunnen nemen
Ze lijken te wachten tot ze gered worden. Net als telefoonnummers ed, die had je toch bij je kunnen hebben, iig in je hoofd.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:10 schreef Dotteke het volgende:
Ik zou dit soort dingen thuis al uitgezocht hebben, wat heb je nodig als je weinig eten ter beschikking hebt. Dan had je je dat al mee kunnen nemen
ik zie ze zo zitten op de bank thuis, alle tips wegwuivend want je hebt utopia 1 toch gezien? die begonnen ook met duizenden euro's en een loodsquote:Op zondag 3 juni 2018 09:10 schreef Dotteke het volgende:
Inderdaad beetje dom om thuis niet al telefoonnummers te verzamelen.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:11 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ze lijken te wachten tot ze gered worden. Net als telefoonnummers ed, die had je toch bij je kunnen hebben, iig in je hoofd.
Ik had stumperd verwacht, maar dit slaat weer alles
IK ben dat een beetje kwijt ik weet nog wel van ze blaas verlamming , maar verder niet veel meer .quote:Op zondag 3 juni 2018 09:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook urinewegen, maar bij Paul liep het spontaan z'n broekspijpen in
Ja dat, ze hebben er niet goed over nagedacht.quote:
Dit is wat John altijd gewild heeft.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:11 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ze lijken te wachten tot ze gered worden. Net als telefoonnummers ed, die had je toch bij je kunnen hebben, iig in je hoofd.
Ze hebben hier voor gekozen Mario , maar er is indd een beetje te weinig , ze hadden er een kraantje moeten zetten .quote:Op zondag 3 juni 2018 09:12 schreef mario390 het volgende:
deze herr de mol boeit het niet of hebben ze melk,kas,boter,groenten alles belangrijk voor de licham
Ja, ze willen dat fans komen en van alles meenemen voor ze, en ideeën aandragen.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:11 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik niet,ik had voornamelijk mooie kleding en snoep meegenomen.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:10 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb haar nog helemaal niet gehoord vandaagquote:Op zondag 3 juni 2018 09:15 schreef mario390 het volgende:
en jessie heeft er zeer schlecht geslapen staat in de nieuws
Ja zo moeten ze haast wel gedacht hebben. John heeft het daar ook steeds wel een beetje over. Mensen komen wel en geven wel, ze willen wel flinke betalen om Utopia te zien hoe het nu is.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:12 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik zie ze zo zitten op de bank thuis, alle tips wegwuivend want je hebt utopia 1 toch gezien? die begonnen ook met duizenden euro's en een loods
ik maak me geen zorgen
Daar lijkt het wel op, ze hadden een telefoonlijst verwacht in de telefoon.. ik ook eigenlijk, vandaar dat ze nu zo lamlendig zitten te wachten Nr 7 ev zullen ongetwijfeld meer praktische zaken meehebben van Feboquote:Op zondag 3 juni 2018 09:11 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Adriaan had een heleboel telefoon nummers uit zijn hoofd geleerd, die staan allemaal al in de telefoonquote:Op zondag 3 juni 2018 09:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Inderdaad beetje dom om thuis niet al telefoonnummers te verzamelen.
Die lopen toch ook leeg ook al worden ze niet gebruikt?quote:Op zondag 3 juni 2018 09:13 schreef kkka3 het volgende:
Sjon had de accu's thuis opgeladen, helemaal vol. De held
gewoon bij de huurder van het terrein Talpa bv ze hebben al stroom daar anders geen opnames.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh dat klopt, thuis, natuurlijk niet op hun Utopia adres.. maar ja straks moet toch de NUON komen en Waternet. die willen een rekeningnummer, factuuradres enzz
Ze is net wakker.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:15 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ik heb haar nog helemaal niet gehoord vandaag
Die moeten nu ondertussen wel leeg zijn lijkt mijquote:Op zondag 3 juni 2018 09:13 schreef kkka3 het volgende:
Sjon had de accu's thuis opgeladen, helemaal vol. De held
echt?quote:Op zondag 3 juni 2018 09:17 schreef PTLe het volgende:
Op FB is al een oproep gedaan om ze te helpen , echt ik lach me rot , schuimpjes gedoe .
Idd, om ze ook nog te reddenquote:Op zondag 3 juni 2018 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo moeten ze haast wel gedacht hebben. John heeft het daar ook steeds wel een beetje over. Mensen komen wel en geven wel, ze willen wel flinke betalen om Utopia te zien hoe het nu is.
Nou ik betaal ¤2,50 pm het te zien. Kan ik onbeperkt een maand kijken. Daar moet je ¤10 voor 2 uurtjes betalen
Jij wel, maar dat krijg je als je niet spoort schatquote:Op zondag 3 juni 2018 09:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik niet,ik had voornamelijk mooie kleding en snoep meegenomen.
En bier,
En zo "Het Spel" Exp. Nixland gelijk al naar de kloten helpen?quote:Op zondag 3 juni 2018 09:17 schreef goldback het volgende:
[..]
gewoon bij de huurder van het terrein Talpa bv ze hebben al stroom daar anders geen opnames.
Zo jammer, want dat verpest het allemaal weer.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:17 schreef PTLe het volgende:
Op FB is al een oproep gedaan om ze te helpen , echt ik lach me rot , schuimpjes gedoe .
quote:Op zondag 3 juni 2018 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij wel, maar dat krijg je als je niet spoort schat
quote:Op zondag 3 juni 2018 09:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die lopen toch ook leeg ook al worden ze niet gebruikt?
Maar ze waren vol!quote:Op zondag 3 juni 2018 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die moeten nu ondertussen wel leeg zijn lijkt mij
Ik zag net op fb al een oproep voorbij komen. Dus ik verwacht vandaag nog wel binnenlopersquote:Op zondag 3 juni 2018 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ze willen dat fans komen en van alles meenemen voor ze, en ideeën aandragen.
Lekker makkelijk, en ik zelf zal balen als mensen met van alles aankomen.
Mijn persoonlijke mening is dat ze het helemaal zelf moeten doen.
Gelukkig is het nog niet op tv, ik denk dat er dan wel meer mensen heen willen.quote:
Ik hoop dat er niemand komt..mja dat hoopte ik bij 1 ookquote:Op zondag 3 juni 2018 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig is het nog niet op tv, ik denk dat er dan wel meer mensen heen willen.
Vooral die dy hardf ans van U1
Als ze die dagelijks gaan doorlaten bij de Poort is dat al de nekslag voor de geloofwaardigheid.. dan kunnen de nrs 7 t/m 15 ook wel wegblijvenquote:Op zondag 3 juni 2018 09:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik zag net op fb al een oproep voorbij komen. Dus ik verwacht vandaag nog wel binnenlopers
Hebben die mensen nu werkelijk niets anders te doen.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:19 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik zag net op fb al een oproep voorbij komen. Dus ik verwacht vandaag nog wel binnenlopers
Ik denk juist dat er veel mensen zijn die de interactie met het publiek wel mooi vinden...quote:Op zondag 3 juni 2018 09:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ze die dagelijks gaan doorlaten bij de Poort is dat al de nekslag voor de geloofwaardigheid.. dan kunnen de nrs 7 t/m 15 ook wel wegblijven
Ja, zo jammer.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hoop dat er niemand komt..mja dat hoopte ik bij 1 ook
Beetje labiele mensen geld aftroggelen
Met een paar kratjes Heineken het terrein op lopen.quote:
Echt een schooljufquote:Op zondag 3 juni 2018 09:24 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik vind Christel een beetje belerend overkomen.
ik denk dat ze mitleid hebbenquote:Op zondag 3 juni 2018 09:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik denk juist dat er veel mensen zijn die de interactie met het publiek wel mooi vinden...
We wachten het af.
Ze kregen ook tegen reacties , ik ben aan het zoeken maar kan het niet meer vinden , dat ids vaak op FB , maar er waren er die er echt op tegen waren dus .quote:Op zondag 3 juni 2018 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo jammer, want dat verpest het allemaal weer.
Het gaat niet on "die mensen" maar of Regie bereid is om al na 4 dagen hun Show naar de kloten te helpenquote:Op zondag 3 juni 2018 09:22 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik denk juist dat er veel mensen zijn die de interactie met het publiek wel mooi vinden...
We wachten het af.
Wel goed dat ze van zich laat horen , ik vind die John erger .quote:Op zondag 3 juni 2018 09:24 schreef Sodeknetters het volgende:
Ik vind Christel een beetje belerend overkomen.
Ja, die valt constant mensen in de rede. Bazig mannetje.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:26 schreef PTLe het volgende:
[..]
Wel goed dat ze van zich laat horen , ik vind die John erger .
ze kan ook gewoon haar handen wassen als ze geplast heeft, of gewoon haar handen wassen omdat ze vieze handen heeft en straks gaat eten of wat dan ookquote:
Klinkt simpel, waterleiding zoeken, opgraven en openzetten.. wie weet heeft iemand wel een kraan, snelkoppeling en een waterpomttang " bij"quote:Op zondag 3 juni 2018 09:27 schreef krabje het volgende:
ik zag hier net voorbij komen over een verborgen waterleiding,maar zo gek is dat niet,ze moeten dat terrein eens wat beter gaan onderzoeken,want dat hebben ze nog niet echt gedaan,er zal heus wel iets zijn,
Daar trekken mensen zich niets van aan, ze willen graag met hun neus vooraan staan.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:25 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ze kregen ook tegen reacties , ik ben aan het zoeken maar kan het niet meer vinden , dat ids vaak op FB , maar er waren er die er echt op tegen waren dus .
Denk niet dat de regie zomaar iedereen toelaten tot het terreinquote:Op zondag 3 juni 2018 09:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als ze die dagelijks gaan doorlaten bij de Poort is dat al de nekslag voor de geloofwaardigheid.. dan kunnen de nrs 7 t/m 15 ook wel wegblijven
Het is toch een duidelijk issue op de streams. Beetje overdreven imo.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:29 schreef Verida het volgende:
[..]
ze kan ook gewoon haar handen wassen als ze geplast heeft, of gewoon haar handen wassen omdat ze vieze handen heeft en straks gaat eten of wat dan ook
Ik ben die poepobsessie al weer zo zat. Je heb daar bij Utopia 1 ook al topics vol over geschreven.
nou zulke survivers zijn het niet,want kan me niet voorstellen dat er echt helemaal niks is.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klinkt simpel, waterleiding zoeken, opgraven en openzetten.. wie weet heeft iemand wel een kraan, snelkoppeling en een waterpomttang " bij"
Jup, dat in nou het hele dilemma.. wanneer gaat Regie de volgende stappen zettenquote:Op zondag 3 juni 2018 09:30 schreef krabje het volgende:
[..]
nou zulke survivers zijn het niet,want kan me niet voorstellen dat er echt helemaal niks is.
Al maakt het mij niet uit wat ze doen. Zolang ik het interessant vindt, kijk ik. Anders stop ik gewoon.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het gaat niet on "die mensen" maar of Regie bereid is om al na 4 dagen hun Show naar de kloten te helpen
we wachten af,maar er zal niks veranderd zijn ,net als in 1,regie bepaald.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, dat in nou het hele dilemma.. wanneer gaat Regie de volgende stappen zetten
Worden we opgelicht?quote:Op zondag 3 juni 2018 09:32 schreef Paule33 het volgende:
Natuurlijk ze kregen hulp ook,ik heb net gezien grote pannen, die waren er niet,
ze hebben nu pasta ook,ze kregen basis echt,ze laten mensen niet honger
kregen..straks komen langzaam de hand meer en meer..
dat hadden ze in de kistquote:Op zondag 3 juni 2018 09:32 schreef Paule33 het volgende:
Natuurlijk ze kregen hulp ook,ik heb net gezien grote pannen, die waren er niet,
ja juist,jammer hoor dat het zo moet gaan.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:32 schreef Paule33 het volgende:
Daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:33 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Al maakt het mij niet uit wat ze doen. Zolang ik het interessant vindt, kijk ik. Anders stop ik gewoon.
Maar de mening dat het de show om zeep helpt, deel ik niet. Door hulp te krijgen, laten ze zien dat overleven daar niet te doen is zonder hulp. Het zou mij niet storen.
ja dus dat,het is gewoon herhaling van zetten.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:34 schreef Sodeknetters het volgende:
Natuurlijk kunnen ze daar niet overleven zonder hulp.
Ze zitten op een afgesloten postzegel zonder voorzieningen waar ze niet vanaf kunnen. Ze moeten wel hulp van buiten / Febo krijgen.
Heb je het gevonden ?quote:Op zondag 3 juni 2018 09:29 schreef mario390 het volgende:
het is en oud vrouwtje die de oproep start
Dan zie ik liever de interactie met "fans" , dan de inmenging van de Febo.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:34 schreef Sodeknetters het volgende:
Natuurlijk kunnen ze daar niet overleven zonder hulp.
Ze zitten op een afgesloten postzegel zonder voorzieningen waar ze niet vanaf kunnen. Ze moeten wel hulp van buiten / Febo krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |