quote:
Waarom opende jij niet?quote:
misluktequote:
Je was echt traag,sorry lieffie.quote:
Ah okquote:
is oke moppie ik open ook nooitquote:
Fijne vakantie gewenst.quote:Op zondag 3 juni 2018 07:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Over een uurtje rij ik naar schiphol. op weg zo naar kaap verdie
Ik was aan het wachten op je maar er gebeurde niks...quote:
Doe ikquote:Op zondag 3 juni 2018 07:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Fijne vakantie gewenst.![]()
Stuur even een kaartje.
quote:Op zondag 3 juni 2018 07:59 schreef mario390 het volgende:
als ik deze tt mak kreg ik weer op mijn kop
Ja duh jij hebt iets met poep en let op poep praat over poep denk aan poepquote:Op zondag 3 juni 2018 07:59 schreef mario390 het volgende:
Er moet gewoon ergens een waterleiding liggen....er zit niet voor niks een loodgieter bij <<Johnquote:Op zondag 3 juni 2018 07:55 schreef b_engeltje het volgende:
Ik denk dat het niet ok is dat ze geen water hebben
In de meeste dorpen steden heb je buiten wel zon gratis hardloop/honden kraan
Dus inprincipe hoef je nergens dorst te hebben behalve in utopia
heeft hij zijn wiggelroede niet bij zich dan ...quote:Op zondag 3 juni 2018 08:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er moet gewoon ergens een waterleiding liggen....er zit niet voor niks een loodgieter bij <<John
quote:Op zondag 3 juni 2018 07:59 schreef mario390 het volgende:
Vind ik ook...quote:Op zondag 3 juni 2018 07:59 schreef b_engeltje het volgende:
Had er dan een ouderwetse waterput of waterpomp neergezet
Dat er wel water beschikbaar was... maar er wel voor moet werken
Wiggelroede,quote:Op zondag 3 juni 2018 08:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
heeft hij zijn wiggelroede niet bij zich dan ...
Zoe v dikke dat water!!...zo worden jullie allemaal ziek
Mike en Chrissie hebben chemie...let maar op, wordt een stelletjequote:Op zondag 3 juni 2018 08:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Waarom zet ze zon rare stem op tegen Mike?
ja zelfs bij expeditie robbinson krijgen/hebben ze waterquote:
Snap ik wel...quote:
Nog steeds geen bockworst gehadquote:
klopt maar door te zeiken heb je niet meer eten en water. en neem je de rest mee in negativiteitquote:Op zondag 3 juni 2018 08:09 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Snap ik wel...
Sorry ik zeik ik weet het, maar met voldoende drinkbaar water..kan je je honger gevoel onderdrukken..
Maar dat water is er ook niet
quote:
Dat gaat een mooie running gag wordenquote:
ja hij moest t veranderen de betweterquote:Op zondag 3 juni 2018 08:08 schreef Rhosyn het volgende:
Ze hadden al een vuurplaats die werkte. John is die nu aan het veranderen...hoger maken want hij wilde niet de hele tijd bukken ofzo...maar hij is al zo lang bezig dat er nog geen vuur gemaakt kan worden....John dacht dat Mike daar geirriteerd over was.
foutje van de febo... water had er moeten zijn..in kleine mate ja dat welquote:Op zondag 3 juni 2018 08:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt maar door te zeiken heb je niet meer eten en water. en neem je de rest mee in negativiteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |