SPOILER: Zuipmeet. Utrecht. 9 juni.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Game- en vreetmeet. Zoetermeer. 30 juni.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag het weten
Je hebt gelijk, Budapest pest vd mooie vrouwen..maar het gaat om het innerlijk weet je..allemaal steenkoud die chicks.quote:
Hongaarse vrouwen zijn verre van steenkoud. Als ze zich tegen jou zo gedroegen, hebben ze daar vast een goede reden voor gehadquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, Budapest pest vd mooie vrouwen..maar het gaat om het innerlijk weet je..allemaal steenkoud die chicks.
Gaat niks boven de Hollandsche vrouw
Ja wij waren heel vermoeiendquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog aan het bijkomen van TaMieke en Mazakeen
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja wij waren heel vermoeiend![]()
Rare mensen in mn dm![]()
Je weet dat dit niet waar is hequote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hongaarse vrouwen zijn verre van steenkoud. Als ze zich tegen jou zo gedroegen, hebben ze daar vast een goede reden voor gehad
dickpics?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja wij waren heel vermoeiend![]()
Rare mensen in mn dm![]()
Ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Er wordt weleens verkondigd dat veel vrouwen dromen van een trio mmv. Maar dit eigenlijk nooit durven.
Wie durft toe te geven ?
woh. Iemand van hier?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee, nog niet!![]()
Als je als begroeting iemand een geile slet noemt, is dat nogal vreemd...
En dolgelukkig dat de Finse dame weer terug isquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog aan het bijkomen van TaMieke en Mazakeen
Ik niet. Anaalquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Er wordt weleens verkondigd dat veel vrouwen dromen van een trio mmv. Maar dit eigenlijk nooit durven.
Wie durft toe te geven ?
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee, nog niet!![]()
Walgelijkquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee, nog niet!![]()
of alle letters + 1quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatst letter van de naam vervangen door volgende letter van her alfabet. Dan mag het.
is dat je passie?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
als ik niet voor de maten voor lingerie vroeg dan was ik het zeker niet.
Dat hoeft toch niet gelijkquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik niet. Anaal
Owh, wacht, dat was een sandwich.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee, nog niet!![]()
Ow dacht dat je mij quotequote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb t toch niet tegen jou?!
Of geef je nu toe dat jij t bent???
Ingewikkeld dit
[/quote]quote:
Samzzquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:42 schreef TaMieke het volgende:
Het blijft verdacht stil nu...
Wie is er naar bed?!
quote:
Was je getrouwd dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Nederland scheidt er nooit iemand?
Nee, dat nietquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]![]()
Ik gok niet dat die gaat vragen of ik zin heb in een harde lul :’)
Ik verdenk 1 van die nieuwe....
Hoe gaat met met jou #1 t/m 3/4?
Nja om eerlijk te zijn heb ik nog nooit een Hongaarse gehad.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Nederland scheidt er nooit iemand?
Liever een harde dan een zachte toch?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel een Hongaarse gehad en de rest van Europa niet. Op Nederland na dan.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nja om eerlijk te zijn heb ik nog nooit een Hongaarse gehad.
De rest van Europa wel zo'n beetje
Zaten jullie niet beide de zelfde gast te flirtenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]![]()
Nr 1 was hier gisteren. Nr 2 woont ver weg dus die zie ik niet zo vaak. Nr 3 nog verder en die telt eigenlijk niet. Die heb ik nooit live gezienquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]![]()
Mijn schatjes komen hier nietquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zaten jullie niet beide de zelfde gast te flirten
Ik niet hoor. Maar ik ben stokoudquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Krijgen jullie echt van zo’n berichten. Dat is sneu.
Dus eigenlijk alleen nr 1.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nr 1 was hier gisteren. Nr 2 woont ver weg dus die zie ik niet zo vaak. Nr 3 nog verder en die telt eigenlijk niet. Die heb ik nooit live gezien
Je zou raar opkijken als de deurbel gaat en er staat een kerel met een harde lul voor de deur. Dan moet je er ook iets mee.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]true.
Kan natuurlijk wel even vragen of ie hem dan komt brengen 🤔
Nja Nederlands blijft het beste van het beste.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb wel een Hongaarse gehad en de rest van Europa niet. Op Nederland na dan.
Ik woon in een gat. Niemand komt hierquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je zou raar opkijken als de deurbel gaat en er staat een kerel met een harde lul voor de deur. Dan moet je er ook iets mee.
Ja. Andersom ook hoor. Hij belde mij gisterenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dus eigenlijk alleen nr 1.
Wel fijn, zo iemand op afroep
Ik kijk liever naar de persoonlijkheid dan naar de nationaliteit. Die doet er voor mij niet zoveel toe.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nja Nederlands blijft het beste van het beste.
Al heb ik erg goede herinneringen aan mijn Italiaanse vakantieliefde.
Alleen dat ze 5x per dag di mama belde
ik had in het buitenland altijd Nederlandse vriendinnetjequote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nja Nederlands blijft het beste van het beste.
Al heb ik erg goede herinneringen aan mijn Italiaanse vakantieliefde.
Alleen dat ze 5x per dag di mama belde
En waar moet een harde lul in? Juist!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik woon in een gat. Niemand komt hier
Same shitquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja. Andersom ook hoor. Hij belde mij gisteren
Ow oepsquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En waar moet een harde lul in? Juist!
Nr 2 telt wel hoor, maar die zie ik ergen tussen de 1x per maand en 1x per 3 mnd.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dus eigenlijk alleen nr 1.
Wel fijn, zo iemand op afroep
Budaquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ow dat is ook nog wel te doen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nr 2 telt wel hoor, maar die zie ik ergen tussen de 1x per maand en 1x per 3 mnd.
Sletjequote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nr 2 telt wel hoor, maar die zie ik ergen tussen de 1x per maand en 1x per 3 mnd.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, preciesquote:
Gat.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik woon in een gat. Niemand komt hier
Postenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:58 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gat.
Komt.
Huehuehue.
Zo, verzameling aan foto's van Fortarock geselecteerd
Trustequote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:59 schreef TaMieke het volgende:
Jezus gaan jullie lekker allemaal?!?![]()
Ik ga maar slapen. Alleen en met de handjes boven de dekens enzo...![]()
Dit is Fok. Get used to itquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:59 schreef TaMieke het volgende:
Jezus gaan jullie lekker allemaal?!?![]()
Ik ga maar slapen. Alleen en met de handjes boven de dekens enzo...![]()
Ik ben de oudste hier denk ik dus waar heb je het over?quote:Op zondag 3 juni 2018 00:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Oma's en opa's geven jullie allemaal al op ?
39 hi3rquote:Op zondag 3 juni 2018 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben de oudste hier denk ik dus waar heb je het over?
Ik ben dus nog steeds de oudste.quote:
Dank voor het compliment, maar nee dusquote:Op zondag 3 juni 2018 00:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dacht altijd dat jij een jong fluitje was
quote:Op zondag 3 juni 2018 00:12 schreef Joosie200 het volgende:
Dag een:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dag twee:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet perse de beste foto's want gemaakt met mobiel. Maar het geeft je een indruk.quote:
Tof hoor! Echt superlang geleden dat ik naar concerten en festivals gingquote:Op zondag 3 juni 2018 00:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Niet perse de beste foto's want gemaakt met mobiel. Maar het geeft je een indruk.
Was wel nice dat de zon doorbrak vandaag. Gisteren regenen, en na regen komt? Juist!
Ok, dus?quote:
Ik ging eigenlijk alleen naar concerten. De festivals komen pas nu een beetje dat ik die op ga zoekenquote:Op zondag 3 juni 2018 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tof hoor! Echt superlang geleden dat ik naar concerten en festivals ging
Hij was toen te groot.quote:
Wie heeft er gekotst?quote:Op zondag 3 juni 2018 06:57 schreef Samzz het volgende:
'Good'morning. Lekker weer, woonkamer onder de kots.
quote:Op zondag 3 juni 2018 08:23 schreef MissMSX het volgende:
Wat zalig opstaan zo. Balkon, zonnetje, koffie, thee en ontbijtje, kat erbij, zoemende beestjes die van mijn plantjes genieten, kwetterende vogeltjes, ruziënde katten op straat, kraaien die zich luid met de ruziënde katten bemoeien (beetje aanmoedigen ofzo)...
de hooligans!quote:Op zondag 3 juni 2018 08:23 schreef MissMSX het volgende:
Wat zalig opstaan zo. Balkon, zonnetje, koffie, thee en ontbijtje, kat erbij, zoemende beestjes die van mijn plantjes genieten, kwetterende vogeltjes, ruziënde katten op straat, kraaien die zich luid met de ruziënde katten bemoeien (beetje aanmoedigen ofzo)...
Ze likken niet eens elkaars kots op?quote:Op zondag 3 juni 2018 06:57 schreef Samzz het volgende:
'Good'morning. Lekker weer, woonkamer onder de kots.
Nee, alleen als t vlees is. Smiechten.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze likken niet eens elkaars kots op?
Neh, heb t al weggehaald.quote:
Jammer dat het warm wordt. Vond het gisteren prima. Hoe is het met je kies?quote:Op zondag 3 juni 2018 09:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neh, heb t al weggehaald.
Dit gaat wel een meh dagje worden. Het wordt warm en ik voel me niet lekker.
Oorquote:Op zondag 3 juni 2018 09:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jammer dat het warm wordt. Vond het gisteren prima. Hoe is het met je kies?
Ow ja, oorquote:Op zondag 3 juni 2018 09:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oor. Voel ik niet. Ibu
.
Maar volgens mij krijg ik griep of zo, alles gaat zeer doen. Oor, neus, tanden, hoofd.
Zou wel fijn zijn, mijn werkgevers zijn vanaf morgen op vakantiequote:Op zondag 3 juni 2018 09:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ow ja, oor
He bah! Beterschap! Hopelijk zet het niet door en voel je je morgen beter.
Dan ben jij de baas?quote:Op zondag 3 juni 2018 09:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn, mijn werkgevers zijn vanaf morgen op vakantie.
Ik ga lekker niksen vandaag. Vanmiddag even naar de supermarkt voor aardbeien
.
Yesquote:Op zondag 3 juni 2018 09:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan ben jij de baas?
Ik heb ook aardbeien voor vanavondEerst vanmiddag even mijn omaatje bezoeken
Dat is een beste leeftijd. Ik kan me weinig van mijn opa’s en oma’s herinneren helaas.quote:Op zondag 3 juni 2018 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]98. Kopje thee drinken en even wat klusjes voor haar doen.
Hij moet es hier komenquote:
Nah, gewoon jelly dat ik gisteren Opeth heb gezienquote:
Dat ookquote:Op zondag 3 juni 2018 12:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nah, gewoon jelly dat ik gisteren Opeth heb gezien
Goede ideetjequote:Op zondag 3 juni 2018 12:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat ook
Maar volgende week zaterdag is de meet. Je moet even een tijd en meldpunt bedenken
Je komt nog wel toch?
aha, Hosti is de organisatie? Wordt inderdaad tijdquote:Op zondag 3 juni 2018 12:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat ook
Maar volgende week zaterdag is de meet. Je moet even een tijd en meldpunt bedenken
Je komt nog wel toch?
quote:Op zondag 3 juni 2018 12:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
aha, Hosti is de organisatie? Wordt inderdaad tijd
Jezus zeg je ook echt nu pas. Ik kan toch nooit op tijd meer bedenken welke trein ik moet en wat ik aan doe? Omg!!!!quote:
Niet al 2,5 maand weten wat je aandoetquote:Op zondag 3 juni 2018 12:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jezus zeg je ook echt nu pas. Ik kan toch nooit op tijd meer bedenken welke trein ik moet en wat ik aan doe? Omg!!!!
Ligt er toch aan wie er echt komen natuurlijk.quote:Op zondag 3 juni 2018 12:40 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet al 2,5 maand weten wat je aandoet
Vergeet de voordeelkaartjes niet.quote:Op zondag 3 juni 2018 12:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jezus zeg je ook echt nu pas. Ik kan toch nooit op tijd meer bedenken welke trein ik moet en wat ik aan doe? Omg!!!!
mijquote:Op zondag 3 juni 2018 12:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ligt er toch aan wie er echt komen natuurlijk.
Moet toch weten op wie ik indruk moet maken!
begrijpelijkquote:
Ik ben de ultieme tokkie dus je hebt vrij weinig te vrezenquote:
dat schept verwachtingquote:Op zondag 3 juni 2018 12:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben de ultieme tokkie dus je hebt vrij weinig te vrezen!
Ik ook hoorquote:Op zondag 3 juni 2018 12:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Denk dat ik ook goed met die titel overweg kan.quote:Op zondag 3 juni 2018 12:47 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij sowiesoquote:Op zondag 3 juni 2018 12:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Denk dat ik ook goed met die titel overweg kan.
Klopt. Witte haltertop aan, mosterdvlekken, alles.quote:
Ik kan niet beloven dat ik me kan inhoudenquote:Op zondag 3 juni 2018 12:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klopt. Witte haltertop aan, mosterdvlekken, alles.
Sterkte.quote:Op zondag 3 juni 2018 12:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Volgend weekend bijna m'n hele appartement ontdoen van behang.Zal vast weer 30 graden worden.
quote:
Kratje bier om op te zitten, klauwen onder de motorolie, etc.quote:Op zondag 3 juni 2018 12:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Klopt. Witte haltertop aan, mosterdvlekken, alles.
ach is nog ver weg, voorspelling kan nog 10x veranderenquote:Op zondag 3 juni 2018 12:59 schreef Californium het volgende:
Ze voorspellen wel regen zaterdag maar dat is vast in de avond
Ach dan stoomt het vanzelfquote:Op zondag 3 juni 2018 12:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Volgend weekend bijna m'n hele appartement ontdoen van behang.Zal vast weer 30 graden worden.
Ik begrijp dat toen je metgezellen uitstierven je gewend was aan kou, maar komt goed. Jij als koudbloedige moet een beetje warmte toch verwelkomenquote:
Zou je goed staan gayboiquote:Op zondag 3 juni 2018 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Krijg mobiel nu iedere keer reclame voor dit soort shirts:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Koop maar niet.quote:Op zondag 3 juni 2018 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 juni 2018 13:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 3 juni 2018 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit weer reacties op FB op iets te lezen. Weet niet waarom.
Iemand typt mislek. Ja, mislek. In plaats van misselijk, gok ik.
Zeker weer zo'n kort pittig mormel.quote:Op zondag 3 juni 2018 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben blij met je vertaling want ik zag eerst echt niet wat het zou moeten zijnquote:Op zondag 3 juni 2018 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Zeker.quote:
Wat is er mis mee?quote:
Rachel Riley lewdquote:Op zondag 3 juni 2018 13:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Wat heb jij gegoogled de laatste tijd?
wtf is dezequote:Op zondag 3 juni 2018 13:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[ afbeelding ]
De ultieme sexy praktische combinatie.
Holy crap on a crackerquote:Op zondag 3 juni 2018 13:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[ afbeelding ]
De ultieme sexy praktische combinatie.
Nah ik heb de contextquote:Op zondag 3 juni 2018 13:14 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik ben blij met je vertaling want ik zag eerst echt niet wat het zou moeten zijn
Ah, dat gejank.quote:Op zondag 3 juni 2018 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nah ik heb de contextGaat over een grap over kanker van Theo Maassen waarbij dyslectici elkaar verrot schelden.
Heette weer, hè. Ze doen dat soort dingen altijd net andersom.quote:Op zondag 3 juni 2018 13:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Greet die mislek wordt van het hete weer.
Wanneer je zo'n simpele grap niet snapt is het ook wel sneu gesteld met je.quote:Op zondag 3 juni 2018 13:25 schreef CherryLips het volgende:
Iemand legt de grap uit, kort pittig kapsel snapt het niet en "Wat is het punt snap het niet..
Ook zeker nooit iets met kanker te doen gehad.. Trut "
Heldin
Snap wel dat je dat opzoekt ja.quote:
Utreggggquote:
hier is de vistoko openquote:Op zondag 3 juni 2018 13:39 schreef CherryLips het volgende:
Zo jammer dat de kibbelingtoko's dicht zijn op zondag.
quote:
Duidelijk, maar waar in Utrecht?quote:
helaas nog onbekend, volg topic en je PM voor info I guessquote:
Ik denk dat we rond 15.00 ergens op centraal station afspreken en dan ergens een terrasje pakken op Neude...?quote:
Al genoeg die al van de lijst zijn hoor.quote:
quote:Op zondag 3 juni 2018 13:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
helaas nog onbekend, volg topic en je PM voor info I guess
Ok, ik hou mijn DM in de gaten en zorg dat ik om 15:00 op centraal staquote:Op zondag 3 juni 2018 13:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik denk dat we rond 15.00 ergens op centraal station afspreken en dan ergens een terrasje pakken op Neude...?
klopt de lijst krimpt al iets. Jij bent er ook al van afquote:Op zondag 3 juni 2018 13:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Al genoeg die al van de lijst zijn hoor.
Maar we wachten natuurlijk tot jij het startschot geeft.
Ah afzeggingquote:Op zondag 3 juni 2018 13:57 schreef Koen66 het volgende:
Kolere wat is dat OV duur zeg, Eur 10,44 enkele reis
En het parkeergeld...quote:Op zondag 3 juni 2018 14:00 schreef Koen66 het volgende:
Auto zou een stuk goedkoper zijn, maar ja dat zuipen he
alleen het parkeergeld (leaseauto betaal ik toch al)quote:
Ja ok, ik betaal wat meerquote:Op zondag 3 juni 2018 14:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alleen het parkeergeld (leaseauto betaal ik toch al)
Tientje ben je al snel kwijt in Utrecht.quote:Op zondag 3 juni 2018 14:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alleen het parkeergeld (leaseauto betaal ik toch al)
trein is enkele reisquote:Op zondag 3 juni 2018 14:08 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Tientje ben je al snel kwijt in Utrecht.
Nou, poe poe.quote:Op zondag 3 juni 2018 13:57 schreef Koen66 het volgende:
Mits bruin brood en pindakaas, ja.quote:
5 uur laterquote:Op zondag 3 juni 2018 14:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben al jaren dikke moneyz aan het verdienen
Sowieso bruin. Geen wit.quote:Op zondag 3 juni 2018 14:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mits bruin brood en pindakaas, ja.
[..]
5 uur later
Ik sliep nogquote:Op zondag 3 juni 2018 14:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mits bruin brood en pindakaas, ja.
[..]
5 uur later
Een tientje? Dat is fooi man. Ruim 21 euro enkele reis. Maar er is een Spoordeelwinkelding, retourtje Utrecht voor ¤ 20quote:Op zondag 3 juni 2018 13:57 schreef Koen66 het volgende:
quote:
Kutsmoes!quote:
Slapenquote:Op zondag 3 juni 2018 14:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Hele week al ontiegeluk moe [gaap]
Nog tips (behalve koffie ?)
voor jou heeft dat dan zeker nut, ik neem beter gewoon OV chip pas, ik moet ook met Randstadrail en dat valt weer niet onder zo'n kaartjequote:Op zondag 3 juni 2018 14:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Een tientje? Dat is fooi man. Ruim 21 euro enkele reis. Maar er is een Spoordeelwinkelding, retourtje Utrecht voor ¤ 20
Verliep die niet per 1 juni?quote:Op zondag 3 juni 2018 14:25 schreef gcjoel het volgende:
Heb nog een kortingscode voor de spoordeelwinkel eventueel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |