SPOILER: Zuipmeet. Utrecht. 9 juni.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Game- en vreetmeet. Zoetermeer. 30 juni.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag het weten
Je hebt gelijk, Budapest pest vd mooie vrouwen..maar het gaat om het innerlijk weet je..allemaal steenkoud die chicks.quote:
Hongaarse vrouwen zijn verre van steenkoud. Als ze zich tegen jou zo gedroegen, hebben ze daar vast een goede reden voor gehadquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, Budapest pest vd mooie vrouwen..maar het gaat om het innerlijk weet je..allemaal steenkoud die chicks.
Gaat niks boven de Hollandsche vrouw
Ja wij waren heel vermoeiendquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog aan het bijkomen van TaMieke en Mazakeen
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja wij waren heel vermoeiend![]()
Rare mensen in mn dm![]()
Je weet dat dit niet waar is hequote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hongaarse vrouwen zijn verre van steenkoud. Als ze zich tegen jou zo gedroegen, hebben ze daar vast een goede reden voor gehad
dickpics?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja wij waren heel vermoeiend![]()
Rare mensen in mn dm![]()
Ik.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Er wordt weleens verkondigd dat veel vrouwen dromen van een trio mmv. Maar dit eigenlijk nooit durven.
Wie durft toe te geven ?
woh. Iemand van hier?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee, nog niet!![]()
Als je als begroeting iemand een geile slet noemt, is dat nogal vreemd...
En dolgelukkig dat de Finse dame weer terug isquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog aan het bijkomen van TaMieke en Mazakeen
Ik niet. Anaalquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Er wordt weleens verkondigd dat veel vrouwen dromen van een trio mmv. Maar dit eigenlijk nooit durven.
Wie durft toe te geven ?
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee, nog niet!![]()
Walgelijkquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee, nog niet!![]()
of alle letters + 1quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatst letter van de naam vervangen door volgende letter van her alfabet. Dan mag het.
is dat je passie?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
als ik niet voor de maten voor lingerie vroeg dan was ik het zeker niet.
Dat hoeft toch niet gelijkquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik niet. Anaal
Owh, wacht, dat was een sandwich.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee, nog niet!![]()
Ow dacht dat je mij quotequote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb t toch niet tegen jou?!
Of geef je nu toe dat jij t bent???
Ingewikkeld dit
[/quote]quote:
Samzzquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:42 schreef TaMieke het volgende:
Het blijft verdacht stil nu...
Wie is er naar bed?!
quote:
Was je getrouwd dan?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Nederland scheidt er nooit iemand?
Nee, dat nietquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]![]()
Ik gok niet dat die gaat vragen of ik zin heb in een harde lul :’)
Ik verdenk 1 van die nieuwe....
Hoe gaat met met jou #1 t/m 3/4?
Nja om eerlijk te zijn heb ik nog nooit een Hongaarse gehad.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Nederland scheidt er nooit iemand?
Liever een harde dan een zachte toch?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]![]()
Ik heb wel een Hongaarse gehad en de rest van Europa niet. Op Nederland na dan.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nja om eerlijk te zijn heb ik nog nooit een Hongaarse gehad.
De rest van Europa wel zo'n beetje
Zaten jullie niet beide de zelfde gast te flirtenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]![]()
Nr 1 was hier gisteren. Nr 2 woont ver weg dus die zie ik niet zo vaak. Nr 3 nog verder en die telt eigenlijk niet. Die heb ik nooit live gezienquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]![]()
Mijn schatjes komen hier nietquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zaten jullie niet beide de zelfde gast te flirten
Ik niet hoor. Maar ik ben stokoudquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
Krijgen jullie echt van zo’n berichten. Dat is sneu.
Dus eigenlijk alleen nr 1.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nr 1 was hier gisteren. Nr 2 woont ver weg dus die zie ik niet zo vaak. Nr 3 nog verder en die telt eigenlijk niet. Die heb ik nooit live gezien
Je zou raar opkijken als de deurbel gaat en er staat een kerel met een harde lul voor de deur. Dan moet je er ook iets mee.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]true.
Kan natuurlijk wel even vragen of ie hem dan komt brengen 🤔
Nja Nederlands blijft het beste van het beste.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb wel een Hongaarse gehad en de rest van Europa niet. Op Nederland na dan.
Ik woon in een gat. Niemand komt hierquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je zou raar opkijken als de deurbel gaat en er staat een kerel met een harde lul voor de deur. Dan moet je er ook iets mee.
Ja. Andersom ook hoor. Hij belde mij gisterenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dus eigenlijk alleen nr 1.
Wel fijn, zo iemand op afroep
Ik kijk liever naar de persoonlijkheid dan naar de nationaliteit. Die doet er voor mij niet zoveel toe.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nja Nederlands blijft het beste van het beste.
Al heb ik erg goede herinneringen aan mijn Italiaanse vakantieliefde.
Alleen dat ze 5x per dag di mama belde
ik had in het buitenland altijd Nederlandse vriendinnetjequote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nja Nederlands blijft het beste van het beste.
Al heb ik erg goede herinneringen aan mijn Italiaanse vakantieliefde.
Alleen dat ze 5x per dag di mama belde
En waar moet een harde lul in? Juist!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:49 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik woon in een gat. Niemand komt hier
Same shitquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja. Andersom ook hoor. Hij belde mij gisteren
Ow oepsquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En waar moet een harde lul in? Juist!
Nr 2 telt wel hoor, maar die zie ik ergen tussen de 1x per maand en 1x per 3 mnd.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:48 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Dus eigenlijk alleen nr 1.
Wel fijn, zo iemand op afroep
Budaquote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En waar moet een harde lul in? Juist!
Ow dat is ook nog wel te doen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nr 2 telt wel hoor, maar die zie ik ergen tussen de 1x per maand en 1x per 3 mnd.
Sletjequote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nr 2 telt wel hoor, maar die zie ik ergen tussen de 1x per maand en 1x per 3 mnd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |