SPOILER: Een hoop info over dit toernooiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NL met MvG en Raymond van Barneveld. Het koppel won vorig jaar. Kunnen ze dat nu weer? Als eerste twee dagen koppelgenot. Best of 9 legs.What can change the nature of a man?
Madquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:53 schreef Mani89 het volgende:
Einde carriere Petersen. Geen wildcard, straks geen tourkaart meer en kan er verder niks van. Doei.
Dat mag ook wel tegen deze gehandicaptenlanden.quote:
twitter:TheAsset180 twitterde op zaterdag 02-06-2018 om 20:43:46This England v Singapore game which is going to the deciding pairs is unreal. What a privilege to be commentating for @talkSPORT2 on this and all the rest of it. #WCoD2018 #DartsOnTheRadio 📻#darts 🎯 reageer retweet
Hoop het niet, dat zou nagenoeg het einde van het Zuid-Afrikaanse darten betekenen. Zonder Petersen overleefd professioneel darten het niet en wordt het nog verder in de marge gedrukt.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:53 schreef Mani89 het volgende:
Einde carriere Petersen. Geen wildcard, straks geen tourkaart meer en kan er verder niks van. Doei.
Alsof we daar iets aan missen? Altijd dat gegeil op vlaggetjes achter de namenquote:Op zondag 3 juni 2018 10:35 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Hoop het niet, dat zou nagenoeg het einde van het Zuid-Afrikaanse darten betekenen. Zonder Petersen overleefd professioneel darten het niet en wordt het nog verder in de marge gedrukt.
Als dartfan wil ik de sport zien groeien. Met wat nu in Duitsland gebeurd ben ik zeer gelukkig. Maar graag ook zou ik dit willen zien gebeuren in Zuid-Afrika en Japan. Jij ziet dus klaarblijkelijk liever dat de dartsport elders inkrimpt, want dat zal het resultaat zijn.quote:Op zondag 3 juni 2018 12:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof we daar iets aan missen? Altijd dat gegeil op vlaggetjes achter de namen
Als het niveau in een land niet goed genoeg is dan jammer. Zo’n Petersen erbij houden omdat hij een leuke kop heeft.... nah.
Klopt helemaal wat je zegt, maar het is onzin om zo’n land te blijven facilteren als er 0,0 uit komt qua niveau. Dan kan Barry Zuid-Afrika er wel bij willen, maar als het land het zelf niet wil/kan... jammer. Richt dan je pijlen meer op Azië, daar is veel meer potentiele markt. In Afrika zijn ze blij dat ze van hun centen vreten kunnen halen ipv een dartsbord.quote:Op zondag 3 juni 2018 12:51 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Als dartfan wil ik de sport zien groeien. Met wat nu in Duitsland gebeurd ben ik zeer gelukkig. Maar graag ook zou ik dit willen zien gebeuren in Zuid-Afrika en Japan. Jij ziet dus klaarblijkelijk liever dat de dartsport elders inkrimpt, want dat zal het resultaat zijn.
Ik zie Zuid-Afrika als voorloper voor potentieel succes elders in de Afrikaanse markt. Daar mee ophouden en stoppen met darten te laten groeien zal een negatief effect hebben op de naamsbekendheid van het darten.quote:Op zondag 3 juni 2018 12:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt helemaal wat je zegt, maar het is onzin om zo’n land te blijven facilteren als er 0,0 uit komt qua niveau. Dan kan Barry Zuid-Afrika er wel bij willen, maar als het land het zelf niet wil/kan... jammer. Richt dan je pijlen meer op Azië, daar is veel meer potentiele markt. In Afrika zijn ze blij dat ze van hun centen vreten kunnen halen ipv een dartsbord.
quote:
Goudenpijlkanaal is je beste vriendquote:Op zondag 3 juni 2018 13:23 schreef Germano het volgende:
Waar kan ik het ergens volgen? Kan niks vinden.
Werkt niet.quote:Op zondag 3 juni 2018 13:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Goudenpijlkanaal is je beste vriend
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whitlock staat hogerquote:Op zondag 3 juni 2018 14:35 schreef TserrofEnoch het volgende:
Is Australië favoriet ja qua ranking?
Had toch echt andersom verwacht. Is Kyle al zo hoog?
Price is hoger dan Whitlock lijkt mij.
Kyle staat dichterbij de rand top 32 dan bij de rand top 16.quote:Op zondag 3 juni 2018 14:35 schreef TserrofEnoch het volgende:
Whitlock dus 9de met Price als 12de.quote:Op zondag 3 juni 2018 14:35 schreef TserrofEnoch het volgende:
Uit welk ei kom je? Van Barneveld piekt al jaren alleen naar het WK en gooit zelden tot niet op de vloer.quote:Op zondag 3 juni 2018 14:38 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Whitlock dus 9de met Price als 12de.
Behoorlijke klim voor Whitlock dus.
Dat Whitlock boven Barney staat klopt op dit moment gevoelsmatig niet bepaald.
Wat vind jij van deze Whitlock dan?quote:Op zondag 3 juni 2018 14:39 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Uit welk ei kom je? Van Barneveld piekt al jaren alleen naar het WK en gooit zelden tot niet op de vloer.
Gemiddeld. Te zwak voor de top, te slecht voor buiten de top 13.quote:Op zondag 3 juni 2018 14:41 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Wat vind jij van deze Whitlock dan?
quote:
quote:Op zondag 3 juni 2018 14:41 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Wat vind jij van deze Whitlock dan?
Je bedoeld te sterk neem ik aan?quote:Op zondag 3 juni 2018 14:42 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Gemiddeld. Te zwak voor de top, te slecht voor buiten de top 13.
Op de TV-toernooien vooral. Op de Euro Tour is het wisselend tegen spelers die minstens gelijkwaardig aan hem zijn; ene keer wel, andere keer niet.quote:Op zondag 3 juni 2018 14:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Deze Whitlock is een genot om naar te kijken. Speert gewoon uitstekend dit jaar.
Ja, dat bedoel ik.quote:
Ik kijk op Hesgoal.comquote:
Er is nooit darts in de middag op RTL behalve bij het WK, volgens mij.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:12 schreef Coco. het volgende:
Ik kijk nu ook mee.
Waarom is dit trouwens niet op RTL?
Dit klopt helemaal.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:13 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Er is nooit darts in de middag op RTL behalve bij het WK, volgens mij.
Dat mag dan wel eens veranderen zeg man man man.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:13 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Er is nooit darts in de middag op RTL behalve bij het WK, volgens mij.
Voordat RTL7 de rechten had, moesten we bijna elk toernooi op een stream kijken; zelfs de WK-finale tenzij er een Nederlander inkwam. Ik ben sindsdien nederig als het op streams aankomt.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:14 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat mag dan wel eens veranderen zeg man man man.
Zit jij nou Edward van Cuilenborg en topanalist Dick van Dijk te dissen of wa?quote:Op zondag 3 juni 2018 15:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Voordat RTL7 de rechten had, moesten we bijna elk toernooi op een stream kijken; zelfs de WK-finale tenzij er een Nederlander inkwam. Ik ben sindsdien nederig als het op streams aankomt.
Niet perse op leeftijd maar op volgorde van 'kennismaken met'quote:Op zondag 3 juni 2018 15:08 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
En waar is de nummering op gebaseerd? Leeftijd?
Dat was het PDC WK 2007. Volgens mij ook echt een 'studio' met een tafel en een greenscreen.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zit jij nou Edward van Cuilenborg en topanalist Dick van Dijk te dissen of wa?
Dat niet alle toernooien op RTL zijn snap ik, maar dat halverwege stoppen met uitzenden slaat nergens op, zend dan niet uit. Voelt nu als voor het zingen de kerk uit gaan.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:16 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Voordat RTL7 de rechten had, moesten we bijna elk toernooi op een stream kijken; zelfs de WK-finale tenzij er een Nederlander inkwam. Ik ben sindsdien nederig als het op streams aankomt.
Hier gaat iets mis.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:20 schreef Coco. het volgende:
maar dat halverwege stoppen met uitzenden slaat nergens op, zend dan niet uit.
Ik kan me zo gauw niet herinneren dat dat gebeurd isquote:Op zondag 3 juni 2018 15:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat niet alle toernooien op RTL zijn snap ik, maar dat halverwege stoppen met uitzenden slaat nergens op, zend dan niet uit. Voelt nu als voor het zingen de kerk uit gaan.
Nuquote:Op zondag 3 juni 2018 15:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan me zo gauw niet herinneren dat dat gebeurd is
Ze gaan vanavond toch gewoon weer verderquote:
Darten haalt sowieso niet enorm veel kijkers buiten het WK.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ze gaan vanavond toch gewoon weer verderDe middagsessies doen ze inderdaad niet, zal wel niet interessant genoeg zijn oid
Gisteravond 236K, al is dat inclusief de samenvattingen van de middagsessiequote:Op zondag 3 juni 2018 15:22 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Darten haalt sowieso niet enorm veel kijkers buiten het WK.
Ja, maar SBS zond op een gegeven moment alle grote toernooien (van de toen nog meer aansprekende BDO) uit.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:19 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat was het PDC WK 2007. Volgens mij ook echt een 'studio' met een tafel en een greenscreen.
Kijk eens aan, niks mis mee.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gisteravond 236K, al is dat inclusief de samenvattingen van de middagsessie
Maar in 2009 moest je nog om 01:20 inschakelen in de nacht voor samenvattingen van het WK waarin Stompe, Klaasen en Van Barneveld in de schroeimodus stonden.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, maar SBS zond op een gegeven moment alle grote toernooien (van de toen nog meer aansprekende BDO) uit.
7/8.quote:
Geilquote:Op zondag 3 juni 2018 15:28 schreef de_boswachter het volgende:
Engeland is eigenlijk nergens goed in, behalve ranzige wijven die kennen veel zuipen.
jaquote:
Dat verschil tussen 1 en 2quote:Op zondag 3 juni 2018 15:29 schreef Masterminded het volgende:
Met nog een maand te gaan de top 16 richting de WMP.
1 Michael van Gerwen 1758750
2 Peter Wright 725750
3 Rob Cross 662750
4 Gary Anderson 548500
5 Daryl Gurney 428000
6 Mensur Suljovic 358250
7 Simon Whitlock 307750
8 Dave Chisnall 305250
9 Michael Smith 299750
10 James Wade 281000
11 Raymond van Barneveld 271000
12 Gerwyn Price 263750
13 Ian White 251750
14 Alan Norris 229000
15 Kim Huybrechts 228250
16 Darren Webster 227750
Het is broervanheftruckchauffeur of chizzy in de halve finale. Dat is kiezen tussen het krijgen van aids en ALS.quote:
Dat kan ik me niet zo herinneren, volgens mij was dat gewoon live 's avonds.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:25 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Maar in 2009 moest je nog om 01:20 inschakelen in de nacht voor samenvattingen van het WK waarin Stompe, Klaasen en Van Barneveld in de schroeimodus stonden.
aids lijkt me minder erg (tegenwoordig)quote:Op zondag 3 juni 2018 15:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is broervanheftruckchauffeur of chizzy in de halve finale. Dat is kiezen tussen het krijgen van aids en ALS.
Dat is van voor mijn tijd. Mijn referentiepunt is alles vanaf 2006.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet zo herinneren, volgens mij was dat gewoon live 's avonds.
RTL heeft overigens in de jaren voordat Van Barneveld en co. overstapten al wel PDC WK's (live) uitgezonden. Toen De Scholt de grote hoop was en Dennis Smis een grote naam was enzo.
Toen Sjon Part nog een pijltje kon gooien. En debielen als Shepherd of Dudbridge de finale konden halen.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat kan ik me niet zo herinneren, volgens mij was dat gewoon live 's avonds.
RTL heeft overigens in de jaren voordat Van Barneveld en co. overstapten al wel PDC WK's (live) uitgezonden. Toen De Scholt de grote hoop was en Dennis Smis een grote naam was enzo.
Shepherd won wel 'gewoon' van Mardel en Manley natuurlijk.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Toen Sjon Part nog een pijltje kon gooien. En debielen als Shepherd of Dudbridge de finale konden halen.
Even opgezocht en het WK van 2009 was in samenvatting en op stream bij SBS6 en live op Sport1.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:32 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Dat is van voor mijn tijd. Mijn referentiepunt is alles vanaf 2006.
twitter:ochepedia twitterde op zondag 03-06-2018 om 14:53:12Whitlock's average in the doubles match: 112.36 reageer retweet
Kurk gooide nog lagere gemiddeldes dan Klaasen tijdens diens walgelijke Lakeside-overwinning.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:35 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Shepherd won wel 'gewoon' van Mardel en Manley natuurlijk.
Las ergens dat hij even hard moet studeren.quote:Op zondag 3 juni 2018 15:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
@Masterminded; weet jij waar Burton Dewitt heen is, zijn oude twitterpagina bestaat niet meer?
Matig slecht waardeloosquote:Op zondag 3 juni 2018 15:49 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Las ergens dat hij even hard moet studeren.
Wat wil je weten?quote:
Niets bijzonders nu maar hij had altijd wel interessante statistieken. Gelukkig hebben we ochepedia nogquote:
Hopp pakt Raya in de tweede single en dan neukt Nederland ze net als vorig jaar keihard in de reet in de dubbel.quote:
Boswachters is dus Engelsquote:Op zondag 3 juni 2018 15:28 schreef de_boswachter het volgende:
Engeland is eigenlijk nergens goed in, behalve ranzige wijven die kennen veel zuipen.
Die staat gewoon in te gooien natuurlijk. Die weet ook wel dat de Duitsers de kaarten op deze pot zetten.quote:
Misschien eens een dubbel gooienquote:Op zondag 3 juni 2018 16:07 schreef Tagliano het volgende:
Tja, wat moet je dan doen om van MvG te winnen
Je dubbels rakenquote:Op zondag 3 juni 2018 16:07 schreef Tagliano het volgende:
Tja, wat moet je dan doen om van MvG te winnen
Doet hij ook netjes als Van Gerwen een vuistje geeft (lol).quote:
quote:Op zondag 3 juni 2018 16:12 schreef Szura het volgende:
Volksmenner Hopp gaat het publiek ophitsen tegen Raya. Altijd tegen mij.
twitter:KirkBevins180 twitterde op zondag 03-06-2018 om 16:39:09Wow! That's definitely the best Best of 7 match I've ever refereed in my life! Martin Schindler v @MvG180. 4-1 with both averaging 110! Schindler had 1/6 at doubles and still averaged 110 so that shows how good his scoring was. Oh and mvg had 7 percent darts. Super stuff reageer retweet
en hoeveel ronden geleden wisten we dat eigenlijk al?quote:Op zondag 3 juni 2018 17:49 schreef TserrofEnoch het volgende:
Dit gaat een toernooiwinst voor Nederland worden
Ik was eigenlijk al vanaf het begin overtuigd.quote:Op zondag 3 juni 2018 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en hoeveel ronden geleden wisten we dat eigenlijk al?
België is het gevaar ja.quote:Op zondag 3 juni 2018 18:04 schreef tja77 het volgende:
Barnes kan ook zomaar zijn single verliezen van Hamster of VDB#zoveel. MvG zie ik zijn single wel winnen. Maar koppel kan alle kanten op gaan. Dus Nederland wel favoriet maar ik geef die Belgen nog wel een reële kans.
En na z’n groeistuip moet ie z’n worp aanpassen en kan ie er helemaal niks meer vanquote:Op zondag 3 juni 2018 18:30 schreef Poepz0r het volgende:
Dit is 10 jaar. Wat een kwaliteit komt eraan de komende jaren. Zo constant nu al![]()
Mwa zal wel meevallen. Mannen als Brian Raman, Mike v Duivenbode etc gooien nog steeds hetzelfde als toen ze bij de jeugd al liepen te schroeien. Vooral knap dat het ventje geen zenuwen heeft.quote:Op zondag 3 juni 2018 18:31 schreef Szura het volgende:
[..]
En na z’n groeistuip moet ie z’n worp aanpassen en kan ie er helemaal niks meer van
Nee, ik weet wel dat de kutheuvelharsreclame langer duurt dan 4 samenvattingenquote:Op zondag 3 juni 2018 18:45 schreef wdn het volgende:
Vraagje. Heeft iemand hier al eens last gehad van jeukende ogen?
Ja ook zoiets. Welke idioot komt op het idee om zulke reclames uit te zenden tijdens darten? Doe dan iets van bier of vleesquote:Op zondag 3 juni 2018 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik weet wel dat de kutheuvelharsreclame langer duurt dan 4 samenvattingen
Vind ik ook, maar ja. Het idee is dat de dartskijkers dan gaan pissen en moeder de vrouw op de bank achterblijft. Njaquote:Op zondag 3 juni 2018 18:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja ook zoiets. Welke idioot komt op het idee om zulke reclames uit te zenden tijdens darten? Doe dan iets van bier of vlees
Doe gewoon eens rustig Stijn. Jij gaat het nog eens aan je hart krijgen.quote:Op zondag 3 juni 2018 19:05 schreef Masterminded het volgende:
Ik heb Niels de Ruiter en Marcel Maijer weer mensonterend veel onzin uit horen slaan.
Godverdomme, man. Wat een kutzender.
oh okeequote:Op zondag 3 juni 2018 19:06 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Andere jaren ook.
Alleen finale is afwijkend.
"Ja je moet een team zijn, maar toch ook weer niet" whutquote:
Die was indd vaag ja.quote:Op zondag 3 juni 2018 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Ja je moet een team zijn, maar toch ook weer niet" whut
Had natuurlijk uren vrij tussendoor, lekker aan Jack Daniels gezetenquote:Op zondag 3 juni 2018 19:13 schreef Tagliano het volgende:
Lang geleden dat ik Witlof zo op het podium gezien heb
Weet ie nietquote:
Die stond helemaal stomdronken op podium tijdens WK 201xquote:Op zondag 3 juni 2018 19:24 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Kennen mensen Mark Frost überhaupt of is hij té obscuur voor hier?
Bijnaam is 'Frosty the Throw Man'quote:Op zondag 3 juni 2018 19:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die stond helemaal stomdronken op podium tijdens WK 201x
stootbumper?quote:Op zondag 3 juni 2018 19:26 schreef Szura het volgende:
Ik zie de altijd sympathieke Stootbumper niet winnen van Gerrie, dus Hoerenloper mag wel eens gaan knallen nu.
Als ze het nou gedurende de hele partij bij zouden houden en niet per beurt zou het nog enigszins iets van nut hebbenquote:Op zondag 3 juni 2018 19:30 schreef TserrofEnoch het volgende:
Dat matchdarts-systeem is wel echt zwaar kut.
Wil iemand dat tegen die Yannick zeggen.
Je zit al hele tijd tegen jezelf te pratenquote:Op zondag 3 juni 2018 19:30 schreef TserrofEnoch het volgende:
Nou ja zwaar kut.. Het voegt gewoon niks toe.quote:Op zondag 3 juni 2018 19:30 schreef TserrofEnoch het volgende:
Je posts hier ook niet neefquote:Op zondag 3 juni 2018 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja zwaar kut.. Het voegt gewoon niks toe.
Als je er bent, mag jij ook best wat posten. Anders ook maar saai hiero.quote:Op zondag 3 juni 2018 19:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je zit al hele tijd tegen jezelf te praten
Ja precies, maar dan nog. Degene die meer dan 1 toernooi kijken weten wel wanneer iemand een dubbel uit kunnen gooien.quote:Op zondag 3 juni 2018 19:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als ze het nou gedurende de hele partij bij zouden houden en niet per beurt zou het nog enigszins iets van nut hebben
Feitelijk nog niet. De seizoenshelft van het darten zit er pas op als de WMP is geweest en de uitmelkweken in Oceanië bezig zijn.quote:Op zondag 3 juni 2018 19:40 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We zijn alweer gewoon halverwege het jaar joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |