SPOILER: Een hoop info over dit toernooiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NL met MvG en Raymond van Barneveld. Het koppel won vorig jaar. Kunnen ze dat nu weer? Als eerste twee dagen koppelgenot. Best of 9 legs.What can change the nature of a man?
Madquote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:53 schreef Mani89 het volgende:
Einde carriere Petersen. Geen wildcard, straks geen tourkaart meer en kan er verder niks van. Doei.
Dat mag ook wel tegen deze gehandicaptenlanden.quote:
twitter:TheAsset180 twitterde op zaterdag 02-06-2018 om 20:43:46This England v Singapore game which is going to the deciding pairs is unreal. What a privilege to be commentating for @talkSPORT2 on this and all the rest of it. #WCoD2018 #DartsOnTheRadio 📻#darts 🎯 reageer retweet
Hoop het niet, dat zou nagenoeg het einde van het Zuid-Afrikaanse darten betekenen. Zonder Petersen overleefd professioneel darten het niet en wordt het nog verder in de marge gedrukt.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 22:53 schreef Mani89 het volgende:
Einde carriere Petersen. Geen wildcard, straks geen tourkaart meer en kan er verder niks van. Doei.
Alsof we daar iets aan missen? Altijd dat gegeil op vlaggetjes achter de namenquote:Op zondag 3 juni 2018 10:35 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Hoop het niet, dat zou nagenoeg het einde van het Zuid-Afrikaanse darten betekenen. Zonder Petersen overleefd professioneel darten het niet en wordt het nog verder in de marge gedrukt.
Als dartfan wil ik de sport zien groeien. Met wat nu in Duitsland gebeurd ben ik zeer gelukkig. Maar graag ook zou ik dit willen zien gebeuren in Zuid-Afrika en Japan. Jij ziet dus klaarblijkelijk liever dat de dartsport elders inkrimpt, want dat zal het resultaat zijn.quote:Op zondag 3 juni 2018 12:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof we daar iets aan missen? Altijd dat gegeil op vlaggetjes achter de namen
Als het niveau in een land niet goed genoeg is dan jammer. Zo’n Petersen erbij houden omdat hij een leuke kop heeft.... nah.
Klopt helemaal wat je zegt, maar het is onzin om zo’n land te blijven facilteren als er 0,0 uit komt qua niveau. Dan kan Barry Zuid-Afrika er wel bij willen, maar als het land het zelf niet wil/kan... jammer. Richt dan je pijlen meer op Azië, daar is veel meer potentiele markt. In Afrika zijn ze blij dat ze van hun centen vreten kunnen halen ipv een dartsbord.quote:Op zondag 3 juni 2018 12:51 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Als dartfan wil ik de sport zien groeien. Met wat nu in Duitsland gebeurd ben ik zeer gelukkig. Maar graag ook zou ik dit willen zien gebeuren in Zuid-Afrika en Japan. Jij ziet dus klaarblijkelijk liever dat de dartsport elders inkrimpt, want dat zal het resultaat zijn.
Ik zie Zuid-Afrika als voorloper voor potentieel succes elders in de Afrikaanse markt. Daar mee ophouden en stoppen met darten te laten groeien zal een negatief effect hebben op de naamsbekendheid van het darten.quote:Op zondag 3 juni 2018 12:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt helemaal wat je zegt, maar het is onzin om zo’n land te blijven facilteren als er 0,0 uit komt qua niveau. Dan kan Barry Zuid-Afrika er wel bij willen, maar als het land het zelf niet wil/kan... jammer. Richt dan je pijlen meer op Azië, daar is veel meer potentiele markt. In Afrika zijn ze blij dat ze van hun centen vreten kunnen halen ipv een dartsbord.
quote:
Goudenpijlkanaal is je beste vriendquote:Op zondag 3 juni 2018 13:23 schreef Germano het volgende:
Waar kan ik het ergens volgen? Kan niks vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |