Een kennisje van me dacht dat Oostenrijk dit makkelijk ging winnen.quote:Op donderdag 26 september 2019 20:29 schreef chufi het volgende:
Gaat minder makkelijk dan verwacht ......
quote:Op donderdag 26 september 2019 20:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een kennisje van me dacht dat Oostenrijk dit makkelijk ging winnen.
Hoe opquote:Op donderdag 26 september 2019 20:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een kennisje van me dacht dat Oostenrijk dit makkelijk ging winnen.
Goed samengevat. De verdediging is echt dramatisch...quote:Op donderdag 26 september 2019 21:36 schreef wcborstel het volgende:
Matige wedstrijd. Verdediging stond niet. Alle wanhoopspogingen van oostenrijk gingen erin. Pas toen ze ademruimte kregen gingen ze handballen, en begon de aanval te lopen.
In ieder goed nieuws dat ze nu alweer aan het spelen is. Hopelijk raakt ze op tijd fit voor het WK, want Nederland kan op die positie wel versterking gebruiken.twitter:johnvolkers twitterde op zondag 06-10-2019 om 15:50:52Supersnelle comeback na kruisbandruptuur. Handbalinternational Delaila Amega maakte zaterdag zes goals in bekerwedstrijd van TuS Metzingen. Einduitslag 53-7. Grote vraag: gaat zij het WK van Japan halen ?? reageer retweet
Net als Qatar met een vreemdelingenlegioen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:23 schreef heywoodu het volgende:
Bahrein (mannen) verslaat Zuid-Korea en plaatst zich voor het eerst in de geschiedenis voor de Spelen.
Volgens mij niet, maar ik kan me vergissen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Net als Qatar met een vreemdelingenlegioen?
Op zich geen verrassingen.quote:Op maandag 4 november 2019 17:20 schreef TargaFlorio het volgende:
Achttien speelsters van Oranje voor WK handbal zijn bekend
Men mag dat toch wedstrijd voor wedstrijd veranderen?quote:Op maandag 4 november 2019 18:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op zich geen verrassingen.
Wel benieuwd welke 2 er op de tribune komen te zitten. Ik neem aan Lipman als 3de keepster en dan Kramer, Nüsser of Smits.
Dat wel. Ik neem ook aan dat dat wel zal gebeuren.quote:Op maandag 4 november 2019 20:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Men mag dat toch wedstrijd voor wedstrijd veranderen?
Binnen twee uur uitverkocht:quote:Op vrijdag 31 januari 2020 08:02 schreef gianni61 het volgende:
ben benieuwd of ze het gevuld krijgen.
Heb zelf zondagmiddag ook wedstrijd, dus ik ga er helaas niet bij zijn.
http://www.handbalinside.(...)e-uur-over-toonbank/quote:De Oranjedames spelen op 29 maart voor een recordaantal toeschouwers het EK-kwalificatieduel tegen Spanje. De partij in Ahoy is binnen twee uur helemaal uitverkocht.
Tienduizend kaarten zijn vanochtend binnen twee uur over de toonbank gegaan. Nederland tegen Spanje is een herhaling van de WK-finale in Japan. In Kumamoto pakte Oranje goud door met 30-29 te winnen.
De Oranjedames spelen voor het eerst in Ahoy in Rotterdam. In Eindhoven speelde de nationale ploeg meermaals voor zo’n zesduizend fans.
In de kwalificatiegroep gaan de aanstaande opponenten met vier punten uit twee duels aan kop. Het EK is aan het eind van het kalenderjaar in Denemarken en Noorwegen.
Overbelasting?quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:39 schreef TjjWester het volgende:
Tess met zware rugproblemen, clubarts heeft haar naar nederland gestuurd.
Veel kaarten waren al weg voor de verkoop begon. Wij hebben ook nog vooraf een verzoek voor 100 kaarten ingediend, maar schijnbaar net te laatquote:Op donderdag 6 februari 2020 20:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Binnen twee uur uitverkocht:
[..]
http://www.handbalinside.(...)e-uur-over-toonbank/
Ze missen nu alleen nog een Nederlandse op links hoek, dan kunnen ze een compleet Nederlands team op het veld zetten.quote:Op donderdag 6 februari 2020 20:42 schreef TargaFlorio het volgende:
Delaila Amega en Tessa van Zijl volgend seizoen naar Borussia Dortmund.
Momenteel zijn daar al vijf of zes Nederlandse speelsters actief.
Ze kunnen onderhand het gele shirt inwisselen voor een oranje shirt.
Iedereen kan wikipedia aanpassen.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 10:07 schreef Riofan83 het volgende:
Hopelijk valt de blessure van Tess mee. Op wikipedia heeft ze al zo'n ziekenboegkruisje achter haar naam staan (op de pagina van haar club), dat is alleen als iemand er lang uit is. Geen goed teken dus.
Nog 6 maanden tot Tokio ...
Ik moet toegeven dat ik buiten de BENE-League en Oranje het Nederlandse handbal niet zo volg.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:09 schreef Symphonic het volgende:
Toch jammer dat er in dit topic geen enkele aandacht is voor de Nederlandse clubs![]()
https://www.nhnieuws.nl/n(...)slaat-brixen-opnieuw
![]()
![]()
quote:Op zondag 9 februari 2020 13:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik buiten de BENE-League en Oranje het Nederlandse handbal niet zo volg.
Toch maar even een bericht op de frontpage aan gewijd:
Handbalsters VZV bereiken kwartfinales EHF Challenge Cup
VZV is verder wel goed bezig. Maken naast VOC en Handbal Venlo kansen op de landstitel.
Het WK is inmiddels gegroeid naar 32 landen.... Het artikel uit de VK klopt niet helemaal.quote:Het WK handbal voor vrouwen dat volgens de mondiale wedstrijdkalender altijd in de eerste twee weken van december wordt gespeeld bestaat in de voorronde uit vier poules met zes landenteams. De hoofdronde is tweemaal zes, waarna er kruisfinales worden gespeeld door de beste twee per poule. Die halve finales plus de grote en de troostfinale zijn in Nederland.
En gaan ze vandaag winnen tegen de Spaanse handbalsters?quote:Op zondag 9 februari 2020 14:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Ik ga naar iedere thuiswedstrijd . Worden leuke play offs dit seizoen.
Zekerquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En gaan ze vandaag winnen tegen de Spaanse handbalsters?
wowquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zeker![]()
https://www.nhnieuws.nl/n(...)ers-in-challenge-cup
Is wel verrassend, al zal winnen in Spanje niet eenvoudig zijn.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht....
Dat gaat waarschijnlijk ook niet lukken, maar dit is wel een mooie opstekerquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is wel verrassend, al zal winnen in Spanje niet eenvoudig zijn.
quote:Op zaterdag 7 maart 2020 16:20 schreef gianni61 het volgende:
De wedstrijd in Spanje van VZV is morgen vanaf 12:30 te volgen op ehftv.com
Dieser livestream is bereits beendedquote:Op zondag 8 maart 2020 12:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
https://www.ehftv.com/nl/(...)o-unirek-vzv/1932869
dan je duitse vpn uitzettenquote:Op zondag 8 maart 2020 12:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dieser livestream is bereits beended
Zoiets zal het zijn, vanwege werk heb ik momenteel een VPN actief al snap ik niet wat die met Duitsland te maken heeft.quote:
Wat was de uitslag?quote:Op zondag 8 maart 2020 13:55 schreef Symphonic het volgende:
Leuke wedstrijd, terechte uitslag.
Weinig op af te dingen
Jammer maar begrijpelijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:28 schreef mstx het volgende:
https://www.handbal.nl/bl(...)2019-2020-beeindigd/
Seizoen beëindigd, geen promotie/degradatie
Dat is echt kut, en einde carriere lijkt mequote:Op dinsdag 22 september 2020 22:57 schreef Meridiaan het volgende:
Delaila Amega heeft opnieuw haar knie fors geblesseerd
https://www.nu.nl/sport-o(...)dbal-met-oranje.html
Dank voor het meldenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 12:01 schreef borisz het volgende:
We gaan weer oefenen.
Duitsland - Nederland vanaf 18.15u bij Ziggy op 14.
Dan zet maar alvast in je agenda dat ze zaterdag nog eens tegen elkaar spelenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dank voor het melden
Al veel te lang geen handbal gezien.
Ehftv.com biedt genoeg!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 16:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dank voor het melden
Al veel te lang geen handbal gezien.
en toch he, het is de meest belachelijke spelregel die ik ooit heb gezien.quote:
Ik kijk nu via de nhv appquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 16:41 schreef gianni61 het volgende:
Vandaag niet op kanaal 14, maar op Ziggo sport extra of via de livestream van het nhv.
Ik kijk op 405.quote:
Het ziet er goed uit, en ook Tess keept een stuk beterquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 16:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik kijk op 405.
Nederland gaat in ieder geval een stuk beter van start.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |