Een kennisje van me dacht dat Oostenrijk dit makkelijk ging winnen.quote:Op donderdag 26 september 2019 20:29 schreef chufi het volgende:
Gaat minder makkelijk dan verwacht ......
quote:Op donderdag 26 september 2019 20:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een kennisje van me dacht dat Oostenrijk dit makkelijk ging winnen.
Hoe opquote:Op donderdag 26 september 2019 20:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een kennisje van me dacht dat Oostenrijk dit makkelijk ging winnen.
Goed samengevat. De verdediging is echt dramatisch...quote:Op donderdag 26 september 2019 21:36 schreef wcborstel het volgende:
Matige wedstrijd. Verdediging stond niet. Alle wanhoopspogingen van oostenrijk gingen erin. Pas toen ze ademruimte kregen gingen ze handballen, en begon de aanval te lopen.
In ieder goed nieuws dat ze nu alweer aan het spelen is. Hopelijk raakt ze op tijd fit voor het WK, want Nederland kan op die positie wel versterking gebruiken.twitter:johnvolkers twitterde op zondag 06-10-2019 om 15:50:52Supersnelle comeback na kruisbandruptuur. Handbalinternational Delaila Amega maakte zaterdag zes goals in bekerwedstrijd van TuS Metzingen. Einduitslag 53-7. Grote vraag: gaat zij het WK van Japan halen ?? reageer retweet
Net als Qatar met een vreemdelingenlegioen?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:23 schreef heywoodu het volgende:
Bahrein (mannen) verslaat Zuid-Korea en plaatst zich voor het eerst in de geschiedenis voor de Spelen.
Volgens mij niet, maar ik kan me vergissen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Net als Qatar met een vreemdelingenlegioen?
Op zich geen verrassingen.quote:Op maandag 4 november 2019 17:20 schreef TargaFlorio het volgende:
Achttien speelsters van Oranje voor WK handbal zijn bekend
Men mag dat toch wedstrijd voor wedstrijd veranderen?quote:Op maandag 4 november 2019 18:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op zich geen verrassingen.
Wel benieuwd welke 2 er op de tribune komen te zitten. Ik neem aan Lipman als 3de keepster en dan Kramer, Nüsser of Smits.
Dat wel. Ik neem ook aan dat dat wel zal gebeuren.quote:Op maandag 4 november 2019 20:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Men mag dat toch wedstrijd voor wedstrijd veranderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |