En Fedderer.quote:
Op jou nooit.quote:
Heerlijk, de kotsey is ook bruikbaar voor niet-tennisgerelateerde zaken.quote:
Ik heb nog een leuke anekdote.quote:
Dat is oprecht een leuke anekdote.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb nog een leuke anekdote.
Toen ik in Parijs tegen de taxichauffeur zei dat ik naar Rolan Kaaro moest, begreep hij me niet.
Wat een verhaal joh. Vind het wel gaar - dat horen ze daar toch de hele dag?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Toen ik in Parijs tegen de taxichauffeur zei dat ik naar Rolan Kaaro moest, begreep hij me niet.
Misschien had je het in het Frans moeten zeggen ipv het Nederlandsquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
In welke taal zei je dat? Want de Fransen vertikken het om Engels te praten.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:16 schreef Wereldgozer het volgende:
Als ze geld kunnen scoren kunnen ze wel ineens Engelsquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:18 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
In welke taal zei je dat? Want de Fransen vertikken het om Engels te praten.
Weer Hollands Gloriequote:
Ze verloor het eerste puntquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:26 schreef Federer-fan het volgende:
Ik snap het even niet. Bertens won toch de eerste twee punten en het vierde punt van de TB?
Nee, het eerste punt won Kerber op Kiki's service.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:26 schreef Federer-fan het volgende:
Ik snap het even niet. Bertens won toch de eerste twee punten en het vierde punt van de TB?
En een tegenstandster die echt veel terugbrengt.quote:
Oké, bedankt, en toen die netbal voor Bertens blijkbaar.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:26 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Nee, het eerste punt won Kerber op Kiki's service.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:29 schreef danos het volgende:
Als je geen winners maakt, word je vanzelf een loser
Tegeluitspraak deze.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:29 schreef danos het volgende:
Als je geen winners maakt, word je vanzelf een loser
Tennis analyserenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:30 schreef TheArt het volgende:
Dit zat er de hele set al aan te komen. Gek genoeg kon ze na die rebreak amper meer punten maken op de service van Kerber en dan lag toch vooral aan Kiek zelf. Eens kijken of ze de rug kan rechten.
Inderdaad, dat is alweer 2 Slams geleden!quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:31 schreef suus21 het volgende:
Heerlijk dat delpo ook weer wat verder komt in de slams
Lekker soppen meidquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:31 schreef suus21 het volgende:
Heerlijk dat delpo ook weer wat verder komt in de slams
Zeg, wil je niet suus21 gallen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |