Z?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:58 schreef pooh_bear_x het volgende:
[..]
Thiem, Zverev en Djokovic zitten toevallig allemaal aan dezelfde kant van het deelnemersveld. Denk dat Zverev de meeste kans maakt, ook al heeft hij nog nooit van Nadal gewonnen. Djokovic is al lange tijd niet zo veel meer.
Anderson verwacht ik echt heel weinig van op gravel. Fognini durf ik niet te zeggen.
Wie is er 1.73? Schwartzman bedoel je?quote:
Wil wel gaan kijken, maar mis toch drie kwart van het WK, dus weinig zin in.quote:
quote:
Nou, dan post ik toch gewoon niks meer.quote:
Als je even een goede tennisgrap post mag je vast wel blijven.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Nou, dan post ik toch gewoon niks meer.
Gewoon een Haase-show van makenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:56 schreef franklop het volgende:
Verdomme Kiek, nu al met rackets smijten
Juist niet. Deze drivevolley's slaat ze normaal blind binnen.quote:
Zo vaak mogelijk naar beneden laten komenquote:
madquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Nou, dan post ik toch gewoon niks meer.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:38 schreef franklop het volgende:
[..]
ik heb voor het eerst in 100 jaar eens vissticks
1. Anderen waren in klein schermpje te volgenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:03 schreef Szura het volgende:
Hoeveel punten hebben we al gemist door Eurosport-flauwekul?
Je ma is ook op een schermpje te volgen #myfreecams genotquote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:04 schreef franklop het volgende:
[..]
1. Anderen waren in klein schermpje te volgen
Meeste wedstrijden gewonnen van allemaal hoezo geen favorietequote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:06 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Eurosport doet mee aan de NOS-hype
Dit is een showcourt.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:38 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
dit had echt een showcourt verdiend
Gewoon weer Serena of Muruguza, u las het hier als eerst.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat zijn er bij de vrouwen nogal wat dit toernooi
Hoe zou ze aan Frodo’s ring zijn gekomen?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 19:09 schreef Poepz0r het volgende:
Kerbergodin ziet er wel goed uit voor een verrader trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |