Dan moeten we naar de schuilkederquote:
Dit is toch die famke grietquote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Code haags, zware nurks verwacht langs de kust
Famkuuuuuuh!quote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Code haags, zware nurks verwacht langs de kust
Ze is niet zo knap en slim he.quote:
Waarschijnlijk omdat ze te begrijpen is voor een groot publiek.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
En dat is populair onder de jeugd van tegenwoordig.
onbegrijpelijkquote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
En dat is populair onder de jeugd van tegenwoordig.
Ach ja is van aller tijden artiesten voor pubers die een paar jaar populair zijn.quote:
truequote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ach ja is van aller tijden artiesten voor pubers die een paar jaar populair zijn.
Zeker. Ben mijn tel aan het opladen en dan lekker weer naar buiten. Te mooi weer om thuis te blijvenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
verademing vergeleken met afgelopen maand
ow wow, het is hier allesbehalve mooiquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zeker. Ben mijn tel aan het opladen en dan lekker weer naar buiten. Te mooi weer om thuis te blijven
Hoe is het daar danquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ow wow, het is hier allesbehalve mooi
Eindelijk wat afgekoeldquote:
moet haast welquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:41 schreef markdeajaxfan het volgende:
Limoentjuh gaat dit seizoentjuh weer winnen
Nee ik ga niet echt voor de winst hoor.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:41 schreef markdeajaxfan het volgende:
Limoentjuh gaat dit seizoentjuh weer winnen
Dat is het hier gelukkig niet. Hele lichte regen af en toe maar niet iets waarvoor je een paraplu nodig hebtquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zwaar bewolkt en zo nu en dan regen
Maar je kan wel lekker naar buiten, dat is hier niet echt zo.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is het hier gelukkig niet. Hele lichte regen af en toe maar niet iets waarvoor je een paraplu nodig hebt
Mwah kon beter maar punten post rasio hou ik nog netjes.quote:
zekersquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah kon beter maar punten post rasio hou ik nog netjes.
Ja die lichte regen is juist lekker. Nog 36% laden en dan naar buiten. Maar jij bent aan het werk dus naar buiten gaan zit er dan sowieso niet inquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar je kan wel lekker naar buiten, dat is hier niet echt zo.
Ik ben het saaiste kutwerk ever aan het doen , maar als ik het niet doe dan doet niemand het komende weken.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja die lichte regen is juist lekker. Nog 36% laden en dan naar buiten. Maar jij bent aan het werk dus naar buiten gaan zit er dan sowieso niet in
Nog alleen vandaag en morgen en dan vakantiequote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben het saaiste kutwerk ever aan het doen , maar als ik het niet doe dan doet niemand het komende weken.
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nog alleen vandaag en morgen en dan vakantie
Eensquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat moet iemand eens doen winnen met minder posts dan punten dan ben je een echte koning.
gaat niet lukken, ben ik bangquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat moet iemand eens doen winnen met minder posts dan punten dan ben je een echte koning.
Ik kan nooit koning zijnquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Klopt vooral die bolk bolk idioten zorgen daar wel voor.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gaat niet lukken, ben ik bang
lolquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt vooral die bolk bolk idioten zorgen daar wel voor.
das knapquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:59 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik had 4850 Posts ongeveer en 6080 punten ofzo dus het kan wel
Neequote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:59 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik had 4850 Posts ongeveer en 6080 punten ofzo dus het kan wel
geldt dat ook voor de penis?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:00 schreef FlippingCoin het volgende:
In Amsterdam hebben mensen de kleinste huizen, in Gelderland de grootste.
Leuk om te horenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:00 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja huizen in Amsterdam zijn soms belachelijk. Kippenhokken lijken het welquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:00 schreef FlippingCoin het volgende:
Randstad hequote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja huizen in Amsterdam zijn soms belachelijk. Kippenhokken lijken het wel
je ne sais pasquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
geldt dat ook voor de penis?
bahquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja huizen in Amsterdam zijn soms belachelijk. Kippenhokken lijken het wel
is het geen fast charger ?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:14 schreef Limoentjuh het volgende:
Zou sneller gaan als ik hem alleen liet laden en er geen gebruik van maakte
Ow dat weet ik niet. Hij laadt snel genoeg meestal alleen hij gaat te snel leeg. Laatste tijd lijkt het nog sneller te gaan zelfsquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
snelle oplader. Binnen een uur je telefoon van 0 naar 100
batterij wordt oud hequote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow dat weet ik niet. Hij laadt snel genoeg meestal alleen hij gaat te snel leeg. Laatste tijd lijkt het nog sneller te gaan zelfs
Oké wat is de top 4 ?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:27 schreef Limoentjuh het volgende:
Moet vandaag proberen top 4 te halen met dagcijfers
Geen personeel daarvoor hebbenquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:26 schreef Limoentjuh het volgende:
Oke. Ik kap er even mee. Veel plezier hier verder en tot straks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
have funquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:29 schreef markdeajaxfan het volgende:
Haags aloa die telgast en jij dan ga ik voor plaats 5
quote:
quote:
Sp3ce moet je dat zien als space of spicequote:
oh zo. Denk spacequote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sp3ce moet je dat zien als space of spice
das knapquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
Mojo.jojo had vorige maand 81 punten met 2 posts
Respectquote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
Mojo.jojo had vorige maand 81 punten met 2 posts
quote:
Alweer een poosjequote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wakker om verder te gaan met je projecten
nu al weer terug?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En je komt niet even hallo zeggen !!
Druk druk drukquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
En je komt niet even hallo zeggen !!
tering nu nogquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee ik wacht even op iemand en dan ga ik weer. Sommige mensen slapen nog zo laat
maar jij hebt helemaal niet geslapenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:25 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha ja erg he. 30 minuten de tijd gegeven
Als ik nou zou gaan slapen dan ben 's nachts weer wakker. Straks kan ik rond 23uur zo al bed induikenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
maar jij hebt helemaal niet geslapen
verstandigquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Als ik nou zou gaan slapen dan ben 's nachts weer wakker. Straks kan ik rond 23uur zo al bed induiken
bijna klaarquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dank en jij ook met saaiste kutwerk
Nice, kan ik wel begrijpen.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jep, hard aan toe. Hoest met jou?
mooi zoquote:Op zaterdag 2 juni 2018 15:44 schreef I. het volgende:
[..]
Nice, kan ik wel begrijpen.
Prima! Gaat z'n gangetje hier.
op je eigen forum?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:30 schreef I. het volgende:
Lol.
Kom er nu pas achter dat al m'n topics opeens de zelfde comments hebben.
Dat gaat natuurlijk niet werken
Zat te testen met het posten van comments, werkte wel lekker maar kon ze bij sommige topics niet meer terugvinden.. totdat ik topic #1 opende en er daar 50+ zag staanquote:
lol xDquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:36 schreef I. het volgende:
[..]
Zat te testen met het posten van comments, werkte wel lekker maar kon ze bij sommige topics niet meer terugvinden.. totdat ik topic #1 opende en er daar 50+ zag staan
hahaquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:36 schreef I. het volgende:
[..]
Zat te testen met het posten van comments, werkte wel lekker maar kon ze bij sommige topics niet meer terugvinden.. totdat ik topic #1 opende en er daar 50+ zag staan
bij mij onder me toetsenbordquote:
diepvriespizzaquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:42 schreef hemarookworst het volgende:
Hele diepvriespizza op. Zit nu lekker vies vol. Zeker met een halve liter koffie erbij![]()
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:00 schreef I. het volgende:
Somebody somebody somebodyy somebody body some some some somebodyyy
oké hansquote:Op zaterdag 2 juni 2018 16:50 schreef devzero het volgende:
[..]
diepvriespizza
zelfgemaakte pizza
te veel tijd hebben
Geen idee, kom er nooitquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:01 schreef I. het volgende:
[..]
Dacht dat dat forum al lang en breed was opgedoekt
Deprimerend topicquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kwam te vaak voor in dit topic?
TTK / Originele taal- en spelfouten op FOK! #81
Ik heb vrij weinig met kunst. Fotografie daarentegen..quote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:14 schreef hemarookworst het volgende:
Kunst heb ik nog wel iets mee, bezoek graag musea en vind het vak kunstgeschiedenis wel interessant
Dat forum volg ik ook niet meerquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:16 schreef I. het volgende:
[..]
Ik heb vrij weinig met kunst. Fotografie daarentegen..
da's ook een kunstvormquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:16 schreef I. het volgende:
[..]
Ik heb vrij weinig met kunst. Fotografie daarentegen..
quote:Uitdrukking gezicht
Eisen aan de uitdrukking van het gezicht op de pasfoto:
• neutrale blik;
• recht in de camera kijken;
• mond gesloten.
foto van een paar terabyte plaatsenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je size-limits of iedere gewenste grootte kan?
"dan had je maar een beter telefoon abonnement moeten nemen zonder data limietquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
foto van een paar terabyte plaatsen
Nog niet, maar gaat er wel komen. Ben nu nog te druk bezig met comment-editsquote:Op zaterdag 2 juni 2018 17:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je size-limits of iedere gewenste grootte kan?
vbulletin en zo tochquote:Op zaterdag 2 juni 2018 18:10 schreef I. het volgende:
Er bestaan wel kant en klare forumpakketten, maar die zijn dus vrijwel niet aanpas- en uitbreidbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |