Tok tokquote:Op donderdag 31 mei 2018 10:01 schreef Somberling het volgende:
Dan zeggen ze in die video `U wilt toch niet vroegtijdig overlijden?` Nou, eigenlijk wil ik dat wel. Laat ze oprotten met dat gedoe, ik rook geen sigaret minder en ik blijf doorroken tot mijn laatste adem.
Dit ja, als ik een vies dik iemand een hamburger zie wegbunkeren laat ik diegene ook lekker.quote:Op donderdag 31 mei 2018 10:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik rook zelf niet, maar mocht ik roken op straat en er komt iemand op me af met de mededeling hoe slecht het is, zou ik me daar aan irriteren. De brutaliteit. Ongetwijfeld goed bedoeld, maar dit lijkt me absoluut niet de manier, en dat zouden artsen zelf ook moeten weten. Verstokte rokers blijven roken, no matter what. Zonde van de tijd dit.
Het zal allemaal wel niet zo een vaart lopen.(hoop ik) Mocht het tot zover komen dan worden er een hoop bedrijven (en mensen) geschaad. Dus reken maar dat de Staat dan allerlei processen aan zijn broek krijgt.quote:Op donderdag 31 mei 2018 10:34 schreef BredeBroeder het volgende:
Gewoon afschaffen die handel of onbetaalbaar maken, maarja daar wordt al naar toe gewerkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |