Ja die vond ik dus ook al leukquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Er was één eerste blik op die link nodig en mijn brein deed meteen FREEZE THE ARROW IN THE AIIIIIIR.
Niet om een partypooper te zijn maar ik gok dat hij sterker op foto's is dan op bewegend beeld. Enorm fotogeniekquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Maar de transformatie van deze jongeman..
[ afbeelding ]
Ja, nee, maar... Zo werkt dat niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maar nu was ik aanwezig, alleen met vertraging.
Ik weet niet hoe lang Beckham is?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet om een partypooper te zijn maar ik gok dat hij sterker op foto's is dan op bewegend beeld. Enorm fotogeniek
/zeikerd.
Als hij 24/7 kijkt zoals op die foto en minstens 1.85 is dan mag hij mij ook wel bellen.
1,83 volgens Google.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang Beckham is?
[ afbeelding ]
Doe dan Beckham maar.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang Beckham is?
[ afbeelding ]
Oh zeker leukquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:50 schreef Greys het volgende:
Oh de rooie is 1.91 zie ik op de site van z'n bureau.
En ook gewoon leuk als ie niet modelt. Vind ik
[ afbeelding ]
Jij hebt hem liever in het zwart wit en hoog contrast he?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh zeker leukalleen niet helemaal mijn ding.
Jaaaaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:54 schreef Greys het volgende:
Oh en die meneer die eigenlijk voor Portugal naar het ESF had zullen gaan dit jaar ben ik ook nog niet vergeten
Graag nog een transformatie, zonder baard.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Maar de transformatie van deze jongeman..
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:58 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Graag nog een transformatie, zonder baard.
Foto zo even zoeken. Die met die blinddoekquote:
Hmmm.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Nog niet, de harigste wezens daar zijn schapen.
Eigenlijk had hij het beste liedje.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 23:54 schreef Greys het volgende:
Oh en die meneer die eigenlijk voor Portugal naar het ESF had zullen gaan dit jaar ben ik ook nog niet vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |