quote:
quote:
quote:Led Zeppelin
Natte oogjes.quote:
Hij had godverdomme als een held onthaald moeten worden.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:32 schreef YokiKater het volgende:
De finale was echt treurig slecht maar het resultaat is wel top.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:32 schreef Laysa het volgende:
wat een deceptie van een finale uitzending. Ivan is wel terechte winnaar maar wat een armoe aan beelden
Alsof ze dit programma al af hadden geschreven.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:32 schreef Injetta het volgende:
Nou daar hebben ze zich heel makkelijk vanaf gemaakt met zo’n ‘finale’.
Belooft veel goeds voor deel 2 ookquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:33 schreef Toverheks het volgende:
Nou poe poe dat was een grandiose finale afleveringzal nog lang over nagepraat worden bij de FEBO
Je maakte me nerveusquote:
ja, 1 mager flesje nepchampagne en that's it...treurigquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij had godverdomme als een held onthaald moeten worden.
kan die de boel daar weer verder zieken met zijn terreur.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:33 schreef MirrorArtist het volgende:
Ik hoop echt niet dat hij naar Utopia 2 komt
Wat een teleurstellingquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:34 schreef Prulke het volgende:
Toch jammer, geen streambeelden van de uitslag.. mis ik toch wel. En de echte reacties.... niet het knip en plakwerk
Nog niet, morgen misschien.. de laatste is een ZeikVegan, dus een Bassie zit er alquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:34 schreef zonnebloem83 het volgende:
Loopt Ivan al de poort binnen van Utopia 2?
ja afgeraffeld zooitje, chaotische terugblikkenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:34 schreef Prulke het volgende:
Toch jammer, geen streambeelden van de uitslag.. mis ik toch wel. En de echte reacties.... niet het knip en plakwerk
Ik was er ook bang voor, maar ze kwam gelukkig niet ver.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:34 schreef pullup het volgende:
Ik vreesde echt dat zo'n kuttwinnie alsnog zou winnen
Verder nu blij dat het klaar is, zeker na deze belabberd afgeraffelde finale
Ik was er ook bang voorquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:34 schreef pullup het volgende:
Ik vreesde echt dat zo'n kuttwinnie alsnog zou winnen
Verder nu blij dat het klaar is, zeker na deze belabberd afgeraffelde finale
Dat is heerlijkquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
I'm so happy!!!!!!!!!!!!!!!!!! [ afbeelding ]
Gewoon ook niet blij kunnen zijn voor een ander hequote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
Heerlijk die smoeltjes van de twins dat ze naast de pot pissen![]()
![]()
Nee bas was 2e tochquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:36 schreef lorrie03 het volgende:
jeez die kut werd tweede. snap er echt niets van dat mensen voor haar gingen bellen of smsen
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:35 schreef magnaal het volgende:
IVAN !!! ik durfde niet te hopen..Ik ben heeeeeel blij voor hem !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja dat dus, Mehmet hoopte ik, maar Ivan is ook goedquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:35 schreef Bblurker2 het volgende:
Ik kan ermee leven. Bas wilde ik absoluut niet als winnaar. En die heksen ook niet.
Wat denk je wel niet wat zo'n confettiebom of zo'n fles bubbels kost...... zeker toch wel 6 euroquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:35 schreef Lavenderr het volgende:
Het is gewoon schandalig hoe armoedig dit 'gevierd' werd. Mocht niets kosten zeker.
Waarschijnlijk zit het gros van het personeel al bij Utopia2 achter de knoppen. Iets anders kan ik ook niet bedenken voor deze armoedige vertoning.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:35 schreef Lavenderr het volgende:
Het is gewoon schandalig hoe armoedig dit 'gevierd' werd. Mocht niets kosten zeker.
nee joh, de kutjes staan onderaanquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:36 schreef lorrie03 het volgende:
jeez die kut werd tweede. snap er echt niets van dat mensen voor haar gingen bellen of smsen
vind hem een dictator maar dit verzacht mijn hart wel....de enige plek waar hij zich ooit thuis heeft gevoeld....arme manquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:31 schreef BirdsEyeView het volgende:
ENige plek waar hij zich ooit thuis heeft gevoeld
maar toch 4,5 jaar ene programma wat zo goed looptquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zit het gros van het personeel al bij Utopia2 achter de knoppen. Iets anders kan ik ook niet bedenken voor deze armoedige vertoning.
Nou, inderdaad zeg! Viel mij vies tegenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:36 schreef Joke43 het volgende:
Jammer, na 4,5 jaar zo’n spectaculair einde. Bah. Wat een feest.
Nog niet eens 1 lullig goedkoop vuurpijltje wou Talpa er aan besteden.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:36 schreef Joke43 het volgende:
Jammer, na 4,5 jaar zo’n spectaculair einde. Bah. Wat een feest.
Demi zei nog dat de streamers goed geluisterd hadden.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik was er ook bang voor, maar ze kwam gelukkig niet ver.
nee joh derde, bas was 2...nou ja in wezen is bas ook wel een kutquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:36 schreef lorrie03 het volgende:
ach ze hebben 'n zeecontainer met zeker wel voor 51.000 euro aan kleding mee naar huisquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:36 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Gewoon ook niet blij kunnen zijn voor een ander he
ja 2 x winnen.. waaromquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:38 schreef chufi het volgende:
Mensen die er voor een 2e keer in komen om dan weer mee te doen vind ik tegen de regels en met de 3 overgebleven anderen zat er echt geen winnaar bij..
Helemaal niets in arnhem😂🤣😂🤣Nu heeft ie nie meer zo'n grote bekquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:37 schreef Aggie46 het volgende:
Dag tweeling. Sjippie heeft jullie niet kunnen redden![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:37 schreef Aggie46 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ze namen het vrij rustig op maar dat moest natuurlijk voor de opname.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:36 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Gewoon ook niet blij kunnen zijn voor een ander he
Uhhhh vierdequote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee joh derde, bas was 2...nou ja in wezen is bas ook wel een kut
Als je wat maanden terug denkt zie je wat meer Utopianenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:35 schreef Lavenderr het volgende:
Bas is 2de geworden hoor dus wie bedoel je nu precies?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:36 schreef lorrie03 het volgende:
Zuure matteh & Huiliesquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:39 schreef rowan634 het volgende:
kijk deze toppers bij de poort
[ afbeelding ]
Bas is net zo'n kut als de twinsquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Bas is 2de geworden hoor dus wie bedoel je nu precies?
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:37 schreef Aggie46 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik herkende José even nietquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:39 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]
En gaan daarna door naar Blanesquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:42 schreef snetje het volgende:
Twins mogen nu eindelijk jankend naar hun moeder ...
Madilia ligt er uit, denk ikquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:39 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]
En weg is al zijn geld.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:37 schreef Prulke het volgende:
En nu is het wachten tot chip live gaat![]()
#hetisnieteerlijk
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:39 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]
Die heeft plaatjes zat.quote:
Zouden die dan aan de poort hebben staan wachten na deze nederlaag?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:37 schreef pollewop77 het volgende:
Allemaal gegil joh zeggen ze steeds
Dat zullen de twins wel zijn die hun vriendjes zien
Of PBquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:43 schreef pollewop77 het volgende:
die 1.37 voor demi waren vast van mario
Natrappen naar linda.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:43 schreef rowan634 het volgende:
hier gaat iemand live
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
bewoners komen zo naar buiten
waar?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:43 schreef rowan634 het volgende:
hier gaat iemand live
Hier hetzelfde!quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:37 schreef zodeju het volgende:
Mijn hart zat in mijn keel dat Fay maar niet genoemd werd.......zal toch niet..... maar nee de king heeft gewonnen....
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:44 schreef Ranah het volgende:
bas is niet zo beroerd als hier geschreven wordt
Waar?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:43 schreef rowan634 het volgende:
hier gaat iemand live
erg hequote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:45 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Natrappen naar linda.
Wat een zuur volk toch .
Jammer voor de voedselbankkids.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:38 schreef aimbotguru het volgende:
Alles beter dan dommie en faysses(stront)
Ik heb op Mehmet gestemd (waar ik later toch een beetje dubbel gevoel bij had) maar ben dolblij dat Iwan heeft gewonnen
'Altijd maar slecht praten over de twins, hand boven het hoofd gehouden'quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:45 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Natrappen naar linda.
Wat een zuur volk toch .
nee, geloof ik ook niet...sterker nog, denk echt dat ie wel van de diertjes gehouden heeft...quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:44 schreef Ranah het volgende:
die heeft toch een verplicht etentje vanavond?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:44 schreef Lavenderr het volgende:
Pearlbitch huilt nu de ogen uit haar hoofdDe deceptie
'Echt erg joh'quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:47 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb Brenda afgezet.
Linda praat slecht over de twins.
Parelhoen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
die heeft toch een verplicht etentje vanavond?
Wat leuk, dat korte koppie links. Opeens een heel andere vrouw.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:39 schreef rowan634 het volgende:
[ afbeelding ]
Staat haar goed dat korte koppiequote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:47 schreef Aggie46 het volgende:
Inderdaad, Jose ziet er heel goed uit.
[ afbeelding ]
En Linda stond te soppenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:47 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb Brenda afgezet.
Linda praat slecht over de twins.
doet het nietquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:46 schreef Toweler het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/
bdebeus/videos/1694428787260527/?hc_location=ufi
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:44 schreef Ranah het volgende:
niet juichen als iemand verdriet heeftquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Tis stil, aan de overkant. Tis stil...........
Kan je me een linkje sturen aub?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:47 schreef rowan634 het volgende:
dit linkje ging iemand live
ze staan gewoon bij de utopia poort
daar komen de bewoners straks uit
José ziet er als een pot uitquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:47 schreef Aggie46 het volgende:
Inderdaad, Jose ziet er heel goed uit.
[ afbeelding ]
Dank je welquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:46 schreef Toweler het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/
bdebeus/videos/1694428787260527/?hc_location=ufi
Wie is dat?quote:
ik dacht het nietquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:51 schreef spapaars het volgende:
Het land die de bewerkte afleveringen heeft gezien stemde voor Ivan.
De trouwe stream kijkers voor Mehmet.
Zuur schuimpje.quote:
Ik heb nog nooit 1 aflevering op t.v. gezien, en stemde zonder aarzelen op Ivan.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:51 schreef spapaars het volgende:
Het land die de bewerkte afleveringen heeft gezien stemde voor Ivan.
De trouwe stream kijkers voor Mehmet.
Ja zondequote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:52 schreef zonnebloem83 het volgende:
[..]
Dus? Heb je daar iets op tegen ofzo?
Als het dezelfde is als op de foto boven je antwoord laat dan maarquote:
Ze is nu even off linequote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:43 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Die heeft plaatjes zat.
Wat wil je?
Ivan naakt, halfnaakt, jeansshort, sportbroek, blote voeten, sokken, gympen, kisten, staat, knot
, kort haar, baard, sexy baard, geen baard, wit shirt, blauw overhemd enz enz.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Als het dezelfde is als op de foto boven je antwoord laat dan maar
Ja die, ze zegt nu dat ze niet meer op beeld wil ‘want daar houwt se nie so fan’. Dus durf je nu wel?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Als het dezelfde is als op de foto boven je antwoord laat dan maar
Juist heerlijk eh die schuimpjesquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:45 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Natrappen naar linda.
Wat een zuur volk toch .
Madillia aan de telefoon.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:43 schreef rowan634 het volgende:
hier gaat iemand live
ik wil zeggen dat dit niet waar is maarquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:43 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Die heeft plaatjes zat.
Wat wil je?
Ivan naakt, halfnaakt, jeansshort, sportbroek, blote voeten, sokken, gympen, kisten, staat, knot
, kort haar, baard, sexy baard, geen baard, wit shirt, blauw overhemd enz enz.
Dan is zuur schuimpje wel de perfecte omschrijvingquote:
ff zout gooi Tipquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:52 schreef YokiKater het volgende:
Die facebook stream van Brenda is leuker dan de "live" finale![]()
Echt wel.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:44 schreef Ranah het volgende:
vrouwelijkheid zit niet in de lengte van de haren.......quote:
Ik zou er niet eens van staan te kijken als ze hem straks nog eerder om de oren vliegt dat zn eigen familie.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:54 schreef rowan634 het volgende:
schuimpje: de familie van ivan is daar.. daar stond linda natuurlijk ook bij
geen team vide gok ikquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:55 schreef Gooddeal het volgende:
Die Brenda is wel het zuurste schuimpje ooit.
Wat dan?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:45 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Natrappen naar linda.
Wat een zuur volk toch .
helemaal eenschquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik gun het Ivan en zijn fans.En ben blij dat de twins en Bas met lege handjes staan.
Vind ik ook niet hoor. Hij had soms wat trekjes, maar dat viel over elke inwoners wel te zeggenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:44 schreef Ranah het volgende:
natrappen is leuk ?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Juist heerlijk eh die schuimpjes
Awardquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:55 schreef Gooddeal het volgende:
Die Brenda is wel het zuurste schuimpje ooit.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
linda zeek de twins af oke en brenda linda tig keer zie geen verschil
Lezen ik vind het tegen overgestelde juistquote:
oh geen idee dan moet ik nu toch echt even gaan kijkenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:57 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Ja sorry normaal ben ik niet zo maar das toch smerig hoe zij doet
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:57 schreef -Magica- het volgende:
[..]
Ja sorry normaal ben ik niet zo maar das toch smerig hoe zij doet
die is door rene vast pot gewordenquote:
Ze is inmiddels weer offlinequote:
Alles kun je terug kijken op internet.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:50 schreef Soury het volgende:
Wel jammer dat we die jank muilen niet meer zien
Daar krijg ik een orgasme vanquote:
liever de zure opmerkingen sparenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:59 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ze is inmiddels weer offline, moest haar batterij sparen togg
Zure achterbakse tyfes Hoerquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:57 schreef Gooddeal het volgende:
Zo enorm triest. Dat je klikt met iemand, en dan wat voor hem over hebt ( Linda-Ivan)
dat je dan meteen sopt, of verliefd bent.
Solly.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:50 schreef Ranah het volgende:
[..]
niet juichen als iemand verdriet heeft--------->
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kap een keer met die PIquote:
Staat er toch al bij (Facebook) is iemand aan het filmen. Nu ff gestopt omdat het nog ff kan duren voor ze buiten komen.quote:
Onuitstaanbaar.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze vindt zichzelf ook weer superbelangrijk. Wat vreselijk.
Schuimshow!quote:
Gaat dus toch niet na Blanes..quote:Op vrijdag 1 juni 2018 21:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze vindt zichzelf ook weer superbelangrijk. Wat vreselijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |