quote:
quote:
quote:Led Zeppelin
Natte oogjes.quote:
Hij had godverdomme als een held onthaald moeten worden.quote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:32 schreef YokiKater het volgende:
De finale was echt treurig slecht maar het resultaat is wel top.
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:32 schreef Laysa het volgende:
wat een deceptie van een finale uitzending. Ivan is wel terechte winnaar maar wat een armoe aan beelden
Alsof ze dit programma al af hadden geschreven.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:32 schreef Injetta het volgende:
Nou daar hebben ze zich heel makkelijk vanaf gemaakt met zo’n ‘finale’.
Belooft veel goeds voor deel 2 ookquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:33 schreef Toverheks het volgende:
Nou poe poe dat was een grandiose finale afleveringzal nog lang over nagepraat worden bij de FEBO
Je maakte me nerveusquote:
ja, 1 mager flesje nepchampagne en that's it...treurigquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij had godverdomme als een held onthaald moeten worden.
kan die de boel daar weer verder zieken met zijn terreur.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:33 schreef MirrorArtist het volgende:
Ik hoop echt niet dat hij naar Utopia 2 komt
Wat een teleurstellingquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:34 schreef Prulke het volgende:
Toch jammer, geen streambeelden van de uitslag.. mis ik toch wel. En de echte reacties.... niet het knip en plakwerk
Nog niet, morgen misschien.. de laatste is een ZeikVegan, dus een Bassie zit er alquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:34 schreef zonnebloem83 het volgende:
Loopt Ivan al de poort binnen van Utopia 2?
ja afgeraffeld zooitje, chaotische terugblikkenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:34 schreef Prulke het volgende:
Toch jammer, geen streambeelden van de uitslag.. mis ik toch wel. En de echte reacties.... niet het knip en plakwerk
Ik was er ook bang voor, maar ze kwam gelukkig niet ver.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:34 schreef pullup het volgende:
Ik vreesde echt dat zo'n kuttwinnie alsnog zou winnen
Verder nu blij dat het klaar is, zeker na deze belabberd afgeraffelde finale
Ik was er ook bang voorquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:34 schreef pullup het volgende:
Ik vreesde echt dat zo'n kuttwinnie alsnog zou winnen
Verder nu blij dat het klaar is, zeker na deze belabberd afgeraffelde finale
Dat is heerlijkquote:
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
I'm so happy!!!!!!!!!!!!!!!!!! [ afbeelding ]
Gewoon ook niet blij kunnen zijn voor een ander hequote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:35 schreef Fritsie1960 het volgende:
Heerlijk die smoeltjes van de twins dat ze naast de pot pissen![]()
![]()
Nee bas was 2e tochquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:36 schreef lorrie03 het volgende:
jeez die kut werd tweede. snap er echt niets van dat mensen voor haar gingen bellen of smsen
quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:35 schreef magnaal het volgende:
IVAN !!! ik durfde niet te hopen..Ik ben heeeeeel blij voor hem !!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja dat dus, Mehmet hoopte ik, maar Ivan is ook goedquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:35 schreef Bblurker2 het volgende:
Ik kan ermee leven. Bas wilde ik absoluut niet als winnaar. En die heksen ook niet.
Wat denk je wel niet wat zo'n confettiebom of zo'n fles bubbels kost...... zeker toch wel 6 euroquote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:35 schreef Lavenderr het volgende:
Het is gewoon schandalig hoe armoedig dit 'gevierd' werd. Mocht niets kosten zeker.
Waarschijnlijk zit het gros van het personeel al bij Utopia2 achter de knoppen. Iets anders kan ik ook niet bedenken voor deze armoedige vertoning.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:35 schreef Lavenderr het volgende:
Het is gewoon schandalig hoe armoedig dit 'gevierd' werd. Mocht niets kosten zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |