Nu dat je het zegt, dat is wel waar jaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:48 schreef DerekB het volgende:
Wat mij ook altijd opvalt in reclame's is dat vrouwen altijd super en geweldig zijn en de mannen de grootste sukkels.
Let er maar eens op, het klopt elke keer weer.
Ben je ook nog een blanke man?quote:
Ook dat nog jaquote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:58 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ben je ook nog een blanke man?
Want dan ben je de meest gediscrimineerde bevolkingsgroep heb ik gehoord.
Klopt.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:43 schreef Plompzakker het volgende:
Beter maken ze slechte zelfbedachte grappen in reclames
Ik word er ongewild mee geconfronteerd.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:43 schreef Plompzakker het volgende:
Beter maken ze slechte zelfbedachte grappen in reclames
Ja, kennelijk had hij zich bekeerd nadat hij kinderen had gekregen.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:58 schreef MadJackthePirate het volgende:
Die reclame van die nieuwe vriend van je vader is wel
Als je pa door een bedrijf uitgescholden wordt voor homo...
Ach knul, teveel realisme voor je?quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:48 schreef DerekB het volgende:
Wat mij ook altijd opvalt in reclame's is dat vrouwen altijd super en geweldig zijn en de mannen de grootste sukkels.
Let er maar eens op, het klopt elke keer weer.
Van mij hoeft er soberso geen seksualiteit in.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:59 schreef Leandra het volgende:
Je had liever gehad dat ze in reclames geforceerd bleven doen alsof er alleen maar heteroseksualiteit bestaat?
Juist niet realistisch.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:01 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ach knul, teveel realisme voor je?
Lijkt mij wel beter, ja.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 15:59 schreef Leandra het volgende:
Je had liever gehad dat ze in reclames geforceerd bleven doen alsof er alleen maar heteroseksualiteit bestaat?
Dat ben ik niet met je eens.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Van mij hoeft er soberso geen seksualiteit in.
Op het moment dat je een gezin neerzet in een reclame krijg je een vorm van seksualiteit.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Van mij hoeft er soberso geen seksualiteit in.
Ja, die waren wel geslaagd.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:03 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens.
FA-reclames van vroeger..
Snap ik. Maar ik het erg het idee dat ze ermee willen scoren. Dat is wat me eraan stoort. Zo van "Kijk ons eens ruimdenkend zijn."quote:Op vrijdag 1 juni 2018 16:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op het moment dat je een gezin neerzet in een reclame krijg je een vorm van seksualiteit.
Of ga je erbij vertellen dat die twee vrouwen geen seksuele relatie met elkaar hebben maar zussen zijn van wie de man van de een is overleden en de man van de ander er met zijn secretaresse vandoor ging en ze nu samen de kinderen opvoeden, in het voormalig ouderlijk huis, waar opa en oma nog in een mantelzorgwoning op het erf wonen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |