Zwlfs een week had je het respect niet voor dus.quote:
for being awesome?quote:
is er een zaak?quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat zaakje stinkt aan alle kanten inderdaad.
Klonen van wat?quote:
nou, dat is fijn!quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:38 schreef hemarookworst het volgende:
Het zaakje tussen mijn benen ruikt nu wel fris
quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat zaakje stinkt aan alle kanten inderdaad.
Gefeliciteerd met je kampioenschap!quote:
Dank je wel grrrrrrrrrr. Volgend seizoen jij? Iedereen Bolkenquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je kampioenschap!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De echte prijs is natuurlijk Bolke&Bolkequote:Op donderdag 31 mei 2018 19:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je kampioenschap!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zijn nu een speciale aflevering voor de kampioen aan het voorbereiden. Komt er zo aanquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:51 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
De echte prijs is natuurlijk Bolke&Bolke
Haha gelukkig je bent het niet vergeten. ik wilde het niet zelf zeggenquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze zijn nu een speciale aflevering voor de kampioen aan het voorbereiden. Komt er zo aan
goedeavond utopia 2 isquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:57 schreef -sabine- het volgende:
Kloon?
Riekende zaak?
Samenwerkingsverband?
GA iig![]()
![]()
![]()
Bolke&Bolke willen even iets zeggenquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha gelukkig je bent het niet vergeten. ik wilde het niet zelf zeggen
Maakt mijn dag weer goedquote:Op donderdag 31 mei 2018 19:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bolke&Bolke willen even iets zeggen![]()
:"Dat was een tof seizoen hè Bolke!"
:"Ja! Het was helemaal jottem!"
![]()
:"Zullen we een rijmpje maken voor de winnares?"
:"Dat doen we!"
:"Het was een spannend seizoen!"
:"Zoiets kun je niet verzinnen!"
:"Het leek als elk ander seizoen te beginnen!"
:"Maar toen kwam er een citrusvrucht!"
:"Dat was een limoen!"
:"Die bolkte iedereen de moeder!"
:"En werd glansrijk kampioen!"
:"En ook al is de prijzenoogst van Ajax de laatste jaren wat schraal!"
:"Dankzij Limoentjuh, heeft nu ook Amsterdam weer een schaal! TJILP!"
+
:"GEFELICITEERD LIMOENTJUH!!11!!!1!
![]()
![]()
![]()
"
:"Moooooo!"
:"TJILP!"
Wij!quote:
Een kiwi die kan bolken, wie heeft daar nou ooit van gehoord?quote:
Hahaha ik mag kiwi's wel. Leuke vogeltjes ook en kiwi als fruit is ook lekkerquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een kiwi die kan bolken, wie heeft daar nou ooit van gehoord?
Woah, Bolke de koe is er zo van onder de indruk dat hij van slag is, hij roept "TJILP".quote:Op donderdag 31 mei 2018 19:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bolke&Bolke willen even iets zeggen![]()
:"Dat was een tof seizoen hè Bolke!"
:"Ja! Het was helemaal jottem!"
![]()
:"Zullen we een rijmpje maken voor de winnares?"
:"Dat doen we!"
:"Het was een spannend seizoen!"
:"Zoiets kun je niet verzinnen!"
:"Het leek als elk ander seizoen te beginnen!"
:"Maar toen kwam er een citrusvrucht!"
:"Dat was een limoen!"
:"Die bolkte iedereen de moeder!"
:"En werd glansrijk kampioen!"
:"En ook al is de prijzenoogst van Ajax de laatste jaren wat schraal!"
:"Dankzij Limoentjuh, heeft nu ook Amsterdam weer een schaal! TJILP!"
+
:"GEFELICITEERD LIMOENTJUH!!11!!!1!
![]()
![]()
![]()
"
:"Moooooo!"
:"TJILP!"
Zeker. We hebben gekkere dingen gezien dus wie weet.quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:08 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaha ik mag kiwi's wel. Leuke vogeltjes ook en kiwi als fruit is ook lekker
quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Woah, Bolke de koe is er zo van onder de indruk dat hij van slag is, hij roept "TJILP".
:"Ooooooh, ik wil ook! Even kijken: TJIL, eh, moooooooo! bedoel ik!"
Dat zou dan wel mijn kloon kunnen zijn. Een kiwiquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zeker. We hebben gekkere dingen gezien dus wie weet.
beter water als TT als je toch iets smakeloos doetquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:14 schreef hemarookworst het volgende:
Ik vind de topman van ProRail echt op een volkszanger lijken
[ afbeelding ]
eventjes, ik verlies altijd mijn aandachtquote:
Ja ik kap er ook zo mee denk ik. Moet alleen 2e of 3e staan dan is het goedquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
eventjes, ik verlies altijd mijn aandacht
quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:28 schreef hemarookworst het volgende:
ik had tellen als bijbaantje
betaald MEN'en
quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:28 schreef hemarookworst het volgende:
ik had tellen als bijbaantje
betaald MEN'en
quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Iedereen opblijven tot 00:00 en dan spammend het nieuwe seizoen in?
quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
dat opblijven noemen, dan begint mijn dag pas. Dan word ik pas net een beetje goed wakkerquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
en dan?quote:
helikopterenquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:42 schreef hemarookworst het volgende:
even slinger geven aam ijn rookworst
quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat opblijven noemen, dan begint mijn dag pas. Dan word ik pas net een beetje goed wakker
100quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:53 schreef hemarookworst het volgende:
Vandaag tot nu toe: 72
Deze maand tot nu toe: 2569
Dit jaar tot nu toe: 8807
Niet slecht
heb al zo vaak 100+ gehaald, krijg er nu geen harde plassertje meer van als ik vandaag de 100 haalquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb al zo vaak 100+ gehaald, krijg er nu geen harde plassertje meer van als ik vandaag de 100 haal
ja dat kan ookquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:57 schreef hemarookworst het volgende:
wil alleen nog eens de 20k+ keystrokes halen
quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:58 schreef Limoentjuh het volgende:
Vandaag tot nu toe: 553
Deze maand tot nu toe: 14237
Dit jaar tot nu toe: 14688
Misschien moet ik eens minder posten, maar meer tekst per post. Gewoon van die ziek lange saaie passages. Van die echte TL;DR weet je wel.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien moet ik eens minder posten, maar meer tekst per post. Gewoon van die ziek lange saaie passages. Van die echte TL;DR weet je wel.
nog een keerquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:03 schreef hemarookworst het volgende:
Het probleem is dat ik niet zo van die lange teksten ben. Bij essays heb ik altijd moeite met het benodigde woordenaantal te behalen.
Dat ik nu tegen de 12k woorden zit met mijn scriptie (ongeveer 80% af) is een wonder. Maar er zijn mensen die gewoon fucking bijna 100 pagina's schrijven bij hun scriptie, dan denk je wtf schrijven ze allemaal
Deze post is dus ook heel lang voor mijn doen![]()
Okay, hier heb je weer een wat langere tekst zonder inhoud. Je ziet alleen maar veel woorden. Of veel letters. Of beter gezegd: lettercombinaties die woorden vormen en woorden die zinnen vormen. Maar na het lezen denk je: wat heb ik nu weer gelezen? Want eigenlijk heb ik niet veel te melden op dit moment. Ben een beetje uitgeluld nu. Maar toch schrijf ik dit. Waarom? Omdat ik nu schrijf om het schrijven. Tot nu toe nog steeds weinig inhoud en veel tekst. Wat moet jij er mee na het lezen van dit? Niks, denk ik. En blablablablablablablabla.quote:
tot straksquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Okay, hier heb je weer een wat langere tekst zonder inhoud. Je ziet alleen maar veel woorden. Of veel letters. Of beter gezegd: lettercombinaties die woorden vormen en woorden die zinnen vormen. Maar na het lezen denk je: wat heb ik nu weer gelezen? Want eigenlijk heb ik niet veel te melden op dit moment. Ben een beetje uitgeluld nu. Maar toch schrijf ik dit. Waarom? Omdat ik nu schrijf om het schrijven. Tot nu toe nog steeds weinig inhoud en veel tekst. Wat moet jij er mee na het lezen van dit? Niks, denk ik. En blablablablablablablabla.
Oja, ik zou nog verder werken aan mijn conclusie, dat helpt ook wel. Nou dit was mijn inhoudsloze grote tekst. Doei en tot straks
Hahaha leuk ditquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Okay, hier heb je weer een wat langere tekst zonder inhoud. Je ziet alleen maar veel woorden. Of veel letters. Of beter gezegd: lettercombinaties die woorden vormen en woorden die zinnen vormen. Maar na het lezen denk je: wat heb ik nu weer gelezen? Want eigenlijk heb ik niet veel te melden op dit moment. Ben een beetje uitgeluld nu. Maar toch schrijf ik dit. Waarom? Omdat ik nu schrijf om het schrijven. Tot nu toe nog steeds weinig inhoud en veel tekst. Wat moet jij er mee na het lezen van dit? Niks, denk ik. En blablablablablablablabla.
Oja, ik zou nog verder werken aan mijn conclusie, dat helpt ook wel. Nou dit was mijn inhoudsloze grote tekst. Doei en tot straks
dat is primaquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:11 schreef hemarookworst het volgende:
En zo haal ik straks toch de 100 wellicht misschien ofzo
Kost wel meer tijd en energie als je telkens zulke lange teksten gaat plaatsen hequote:Op donderdag 31 mei 2018 21:11 schreef hemarookworst het volgende:
En zo haal ik straks toch de 100 wellicht misschien ofzo
Ik zei toch dat ik meer keystrokes per dag wil gaan halen ipv meer posts per dag.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kost wel meer tijd en energie als je telkens zulke lange teksten gaat plaatsen he
Ah oke. Nou dan ben je goed bezigquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik meer keystrokes per dag wil gaan halen ipv meer posts per dag.
hoeveel heb je ?quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:58 schreef Limoentjuh het volgende:
Vandaag tot nu toe: 553
Deze maand tot nu toe: 14237
Dit jaar tot nu toe: 14688
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ik let er niet meer opquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Volgens mij update de puntentelling al even niet meer of ben ik nou gek?
en als je pagina ververst? bij mij is die wel up to datequote:Op donderdag 31 mei 2018 21:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Volgens mij update de puntentelling al even niet meer of ben ik nou gek?
mooie tekstquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:29 schreef hemarookworst het volgende:
Van negen tot vijf, omdat je het anders niet redt
Je moet staan en gaan, voordat de wekker het zegt
Een keer of vijf, een week voorbij en dan weer naar bed
Geen gezeik op mij, want dat ben je gewend
Overal pijn, de rekening betaalt zich niet zelf
Huur en verzekering ademt in je nek
Daarom sta je in de file, of in het openbaar vervoer
Beladen met zombies op weg naar je werk
Vijf minuten te laat en dan wordt de baas boos
Blijf daar op je plaats, of ga loos (abort!)
Orders opvolgen, en hard doorwerken
Alles voor het kantoor ook al maakt het je kapot
Tik, tik, tik zo loopt de klok
Tik, tik, op het toetsenbord, totdat je er getikt en niet goed van wordt
Koffie en Cup-a-Soup kan de honger niet temmen
Tijd om op te staan, en de dorst te erkennen
Wij willen bier drinken, bier dat wil mij (Laat ons met rust!)
Wij willen bier drinken, bier dat wil mij (Bier aan het werk!)
Wij willen bier drinken, bier dat wil mij (Laat ons met rust!)
Wij willen bier, bier dat wil mij
aha. Vandaar.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lullig als je nog wat plekken wil stijgen, krijg je nooit te zien dus
als je lul maar stijgt hequote:Op donderdag 31 mei 2018 21:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lullig als je nog wat plekken wil stijgen, krijg je nooit te zien dus
watte?quote:
ja tochquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Lekker opnieuw beginnen in juni.punten zijn nou wel overbodig
voormalig winnaar, de troon is nu van een lady 👻💃quote:
De enige echte winnaar.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
voormalig winnaar, de troon is nu van een lady 👻💃
Hij is voor all the ladiesquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
voormalig winnaar, de troon is nu van een lady 👻💃
Goeden edit weer nattekatjesdansquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:54 schreef hemarookworst het volgende:
Jezelf kat noemen, maar een zeester als UI hebben
|
|
|
|
Grrrr? Klopt.quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
wel toegewijd dat moet ik je nageven
quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey l. Hoe vordert het met de forum
Harde werkerquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:07 schreef I. het volgende:
[..]
Goed! Post-preview afgerond, werkt als een trein. Vannacht nog ergens een mooi gifje van gepost hierNu nog zorgen dat posts doen ook soepel gaat, en dan weer even alles responsive (mobiel / tablet) netjes uitlijnen.
En daarna maar even zorgen dat mensen netjes kunnen registreren
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkt allemaal wel geinig![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:14 schreef markdeajaxfan het volgende:
Users hun eigen post laten verwijderen is ook handig
quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:12 schreef I. het volgende:
[..]Dat ziet er echt goed uit l.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkt allemaal wel geinig
Is mooi geworden![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:20 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat ziet er echt goed uit l.
Is mooi geworden
who runs the world GIRLS 👻🙌quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hij is voor all the ladies![]()
En voor Bolke&Bolke![]()
[..]fancySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkt allemaal wel geinigen als meer gebruikers posten loopt het dan ook zo smooth?
'' I am under no obligation to make sense to you.''
quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:27 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
fancyen als meer gebruikers posten loopt het dan ook zo smooth?
kwestie van testen wat het beste werkt toch?quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:30 schreef I. het volgende:
[..]Die post die je er boven tevoorschijn ziet komen is slechts een preview van je eigen post. Pas wanneer je hem daadwerkelijk post, wordt hij ook zichtbaar bij anderen.
Zit nog wel te twijfelen of ik posts realtime wil updaten (dus niet met een vertraging van 5 seconden zoals bijvoorbeeld hier op FOK! gedaan wordt), waardoor, zodra iemand iets post, het bericht geforceerd direct zichtbaar is op iedereens scherm die het betreffende topic open heeft staan.
Maar dat is het experimenteren waard.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
kwestie van testen wat het beste werkt toch?
[..]Lekker bezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkt allemaal wel geinigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
zie edit.quote:
Blok die kat!quote:
quote:
ja is nogal wennen aan Ionic.quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:53 schreef I. het volgende:
[..]Ook lekker bezig!
Styling blijft lastig. Voor apps helemaal.
Zeehondenfluisteraarquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja is nogal wennen aan Ionic.
leuk hoor de native knopjes maar alles is zo overgespecificeerd in de css dat je een uur bezig bent om een padding te wijzigen.
Ik schat... 2037. Duurt nog even en er gaat een bloedige strijd aan vooraf.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zeehondenfluisteraar
Wanneer komen de zeehonden aan de macht ?
quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wel opblijven om juni goed te beginnen he
nog 58 minutenquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wel opblijven om juni goed te beginnen he
Dat is te lang. Is er niks wat gedaan kan worden om de zaken beetje te versnellen?quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik schat... 2037. Duurt nog even en er gaat een bloedige strijd aan vooraf.
testosteron injecties voor de zeehonden.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is te lang. Is er niks wat gedaan kan worden om de zaken beetje te versnellen?
Ik dacht meer aan een samenwerking met bepaalde andere diersoorten. Maar zeehonden genetisch manipuleren kan ook. Soort van mutant zeehondenquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
testosteron injecties voor de zeehonden.
zeehonden laten samenwerken met welke dieren?quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een samenwerking met bepaalde andere diersoorten. Maar zeehonden genetisch manipuleren kan ook. Soort van mutant zeehonden
quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja is nogal wennen aan Ionic.
leuk hoor de native knopjes maar alles is zo overgespecificeerd in de css dat je een uur bezig bent om een padding te wijzigen.
Ja met bootstrap kan ik nu wel aardig overweg en is best nice, die documentatie is ook echtquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:09 schreef I. het volgende:
[..]Kan ik heel goed begrijpen.
Ik had dat forumpje dus eerst op bootstrap css gebouwd, heb ik er daarna uitgesloopt, en merk nu pas hoeveel overbodige styling daar in zit.. Gigantische overkill vaak, die frameworks
Tarantula's zijn wat te klein, katten misschien? Zijn er toch genoeg van en ook nog een vliegend dier.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zeehonden laten samenwerken met welke dieren?
hmmm roodborstjes dan.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Tarantula's zijn wat te klein, katten misschien? Zijn er toch genoeg van en ook nog een vliegend dier.
Land water lucht. Overal moeten er strijddieren aanwezig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |