100quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:53 schreef hemarookworst het volgende:
Vandaag tot nu toe: 72
Deze maand tot nu toe: 2569
Dit jaar tot nu toe: 8807
Niet slecht
heb al zo vaak 100+ gehaald, krijg er nu geen harde plassertje meer van als ik vandaag de 100 haalquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb al zo vaak 100+ gehaald, krijg er nu geen harde plassertje meer van als ik vandaag de 100 haal
ja dat kan ookquote:Op donderdag 31 mei 2018 20:57 schreef hemarookworst het volgende:
wil alleen nog eens de 20k+ keystrokes halen
quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:58 schreef Limoentjuh het volgende:
Vandaag tot nu toe: 553
Deze maand tot nu toe: 14237
Dit jaar tot nu toe: 14688
Misschien moet ik eens minder posten, maar meer tekst per post. Gewoon van die ziek lange saaie passages. Van die echte TL;DR weet je wel.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 20:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien moet ik eens minder posten, maar meer tekst per post. Gewoon van die ziek lange saaie passages. Van die echte TL;DR weet je wel.
nog een keerquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:03 schreef hemarookworst het volgende:
Het probleem is dat ik niet zo van die lange teksten ben. Bij essays heb ik altijd moeite met het benodigde woordenaantal te behalen.
Dat ik nu tegen de 12k woorden zit met mijn scriptie (ongeveer 80% af) is een wonder. Maar er zijn mensen die gewoon fucking bijna 100 pagina's schrijven bij hun scriptie, dan denk je wtf schrijven ze allemaal
Deze post is dus ook heel lang voor mijn doen![]()
Okay, hier heb je weer een wat langere tekst zonder inhoud. Je ziet alleen maar veel woorden. Of veel letters. Of beter gezegd: lettercombinaties die woorden vormen en woorden die zinnen vormen. Maar na het lezen denk je: wat heb ik nu weer gelezen? Want eigenlijk heb ik niet veel te melden op dit moment. Ben een beetje uitgeluld nu. Maar toch schrijf ik dit. Waarom? Omdat ik nu schrijf om het schrijven. Tot nu toe nog steeds weinig inhoud en veel tekst. Wat moet jij er mee na het lezen van dit? Niks, denk ik. En blablablablablablablabla.quote:
tot straksquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Okay, hier heb je weer een wat langere tekst zonder inhoud. Je ziet alleen maar veel woorden. Of veel letters. Of beter gezegd: lettercombinaties die woorden vormen en woorden die zinnen vormen. Maar na het lezen denk je: wat heb ik nu weer gelezen? Want eigenlijk heb ik niet veel te melden op dit moment. Ben een beetje uitgeluld nu. Maar toch schrijf ik dit. Waarom? Omdat ik nu schrijf om het schrijven. Tot nu toe nog steeds weinig inhoud en veel tekst. Wat moet jij er mee na het lezen van dit? Niks, denk ik. En blablablablablablablabla.
Oja, ik zou nog verder werken aan mijn conclusie, dat helpt ook wel. Nou dit was mijn inhoudsloze grote tekst. Doei en tot straks
Hahaha leuk ditquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Okay, hier heb je weer een wat langere tekst zonder inhoud. Je ziet alleen maar veel woorden. Of veel letters. Of beter gezegd: lettercombinaties die woorden vormen en woorden die zinnen vormen. Maar na het lezen denk je: wat heb ik nu weer gelezen? Want eigenlijk heb ik niet veel te melden op dit moment. Ben een beetje uitgeluld nu. Maar toch schrijf ik dit. Waarom? Omdat ik nu schrijf om het schrijven. Tot nu toe nog steeds weinig inhoud en veel tekst. Wat moet jij er mee na het lezen van dit? Niks, denk ik. En blablablablablablablabla.
Oja, ik zou nog verder werken aan mijn conclusie, dat helpt ook wel. Nou dit was mijn inhoudsloze grote tekst. Doei en tot straks
dat is primaquote:Op donderdag 31 mei 2018 21:11 schreef hemarookworst het volgende:
En zo haal ik straks toch de 100 wellicht misschien ofzo
Kost wel meer tijd en energie als je telkens zulke lange teksten gaat plaatsen hequote:Op donderdag 31 mei 2018 21:11 schreef hemarookworst het volgende:
En zo haal ik straks toch de 100 wellicht misschien ofzo
Ik zei toch dat ik meer keystrokes per dag wil gaan halen ipv meer posts per dag.quote:Op donderdag 31 mei 2018 21:12 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Kost wel meer tijd en energie als je telkens zulke lange teksten gaat plaatsen he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |