quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:12 schreef I. het volgende:
[..]Lekker bezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkt allemaal wel geinigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
zie edit.quote:
Blok die kat!quote:
quote:
ja is nogal wennen aan Ionic.quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:53 schreef I. het volgende:
[..]Ook lekker bezig!
Styling blijft lastig. Voor apps helemaal.
Zeehondenfluisteraarquote:Op donderdag 31 mei 2018 22:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja is nogal wennen aan Ionic.
leuk hoor de native knopjes maar alles is zo overgespecificeerd in de css dat je een uur bezig bent om een padding te wijzigen.
Ik schat... 2037. Duurt nog even en er gaat een bloedige strijd aan vooraf.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zeehondenfluisteraar
Wanneer komen de zeehonden aan de macht ?
quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wel opblijven om juni goed te beginnen he
nog 58 minutenquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wel opblijven om juni goed te beginnen he
Dat is te lang. Is er niks wat gedaan kan worden om de zaken beetje te versnellen?quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik schat... 2037. Duurt nog even en er gaat een bloedige strijd aan vooraf.
testosteron injecties voor de zeehonden.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat is te lang. Is er niks wat gedaan kan worden om de zaken beetje te versnellen?
Ik dacht meer aan een samenwerking met bepaalde andere diersoorten. Maar zeehonden genetisch manipuleren kan ook. Soort van mutant zeehondenquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
testosteron injecties voor de zeehonden.
zeehonden laten samenwerken met welke dieren?quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een samenwerking met bepaalde andere diersoorten. Maar zeehonden genetisch manipuleren kan ook. Soort van mutant zeehonden
quote:Op donderdag 31 mei 2018 22:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja is nogal wennen aan Ionic.
leuk hoor de native knopjes maar alles is zo overgespecificeerd in de css dat je een uur bezig bent om een padding te wijzigen.
Ja met bootstrap kan ik nu wel aardig overweg en is best nice, die documentatie is ook echtquote:Op donderdag 31 mei 2018 23:09 schreef I. het volgende:
[..]Kan ik heel goed begrijpen.
Ik had dat forumpje dus eerst op bootstrap css gebouwd, heb ik er daarna uitgesloopt, en merk nu pas hoeveel overbodige styling daar in zit.. Gigantische overkill vaak, die frameworks
Tarantula's zijn wat te klein, katten misschien? Zijn er toch genoeg van en ook nog een vliegend dier.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
zeehonden laten samenwerken met welke dieren?
hmmm roodborstjes dan.quote:Op donderdag 31 mei 2018 23:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Tarantula's zijn wat te klein, katten misschien? Zijn er toch genoeg van en ook nog een vliegend dier.
Land water lucht. Overal moeten er strijddieren aanwezig zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |