ohquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:55 schreef ericahysterica het volgende:
jesse is de waterfles van chris kwijt. heeft ze ergens opgehangen..... wat een onnozel mokkel hahahahaa
Ongeveer de 4de keer vandaag.quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:55 schreef ericahysterica het volgende:
jesse is de waterfles van chris kwijt. heeft ze ergens opgehangen..... wat een onnozel mokkel hahahahaa
Hoe bestaat het? Hoezo raak je iets belangrijks kwijtquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:55 schreef houdjemond het volgende:
Wat een chaos kan je maken. Alles kwijt continue.
Ja geen idee. Geef een paar dingen een vaste plek ofzo. Maar ze pakt alles 20 keer op en verplaatst hetquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe bestaat het? Hoezo raak je iets belangrijks kwijt
Ach,ik heb er hier ook zo eentje thuis.quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze had er niet zoveel moeite mee. zo klaar.quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er water uit de kraan komtquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ach,ik heb er hier ook zo eentje thuis.
Als ik hun was zou ik gewoon lekker naar huis gaan.quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:57 schreef HiDiHo het volgende:
Als ik hun was zou ik dat water wel eerst koken
ze gaan het straks hebben over die 250 euro en 25 euro beltegoed......uh kan niet wachtenquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben benieuwd wie er morgen als eerste achter de pc zit..........
Tot nu toe de mijne ook. Helpt lekker mee, blijft rustig, hoeft niet op de voorgrond en een rustgevende stem.quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:56 schreef Stranger het volgende:
Ik ga hier vast spijt van krijgen maar ik denk dat lil kleine mijn favoriet is van deze 5.
Zat dat in die enveloppe?quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:59 schreef Soury het volgende:
De dames gaan al speculeren over het geld en bel tegoed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zat dat in die enveloppe?
Of is die nog niet geopend?
Gelukkig wel.quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er water uit de kraan komt
En de kikkertjes dan?quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:00 schreef Alocanda het volgende:
Gooi die tabletten gewoon in de vijver, scheelt een hoop werk.
Arme visjes.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:00 schreef Alocanda het volgende:
De vissen komen dan ook vanzelf bovendrijven, win win situatiequote:Op donderdag 31 mei 2018 18:00 schreef Alocanda het volgende:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Jammer dat La Paay ook geen bewoonster is. Dan was het probleem van het sanitair ook gelijk opgelost.nou geweldig grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zat dat in die enveloppe?
Of is die nog niet geopend?
Komen de vissen vanzelf boven drijvenquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:00 schreef Alocanda het volgende:
Komt die ene vis ook gelijk naar bovenquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:00 schreef Alocanda het volgende:
Even haar poes wassen.quote:
Daar hoef je alleen de pootjes vanaf te snijden. De rest gooi je terug.quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar hoef je alleen de pootjes vanaf te snijden. De rest gooi je terug.
Chloortabletje erbij,niets aan de hand.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En vervolgens lekker opdrinken, top.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:03 schreef Bumfuzzle het volgende:
Pleur alsjeblieft in het water![]()
Please....
Het is helaas de werkelijkheidquote:
Yep.quote:
Echt? Dat is dan wel sneu voor die beestjesquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Jammer dat La Paay ook geen bewoonster is. Dan was het probleem van het sanitair ook gelijk opgelost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
Geen tijd voorquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Echt? Dat is dan wel sneu voor die beestjes. Nu eet ik ze sowieso niet maar maak ze dan meteen dood.
quote:
quote:
Ik vermaak me prima.quote:
Ik vermaak me nog welquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben benieuwd wie er morgen als eerste achter de pc zit..........aan de racekak is?
![]()
Ja john is topquote:
Of kwijt.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:07 schreef houdjemond het volgende:
Ik gok dat het waterfilter vanavond al kapot is
Ja eens. Dit groepje gaat voor vermaak zorgenquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:07 schreef jasoe het volgende:
[..]
Ik vind het leuk. Deze vijf zijn leuker om naar te kijken dan het restje van Uto 1.
Ja en dan de nog ergere versie van Romy. Eentje die niet werkt.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:07 schreef Angel79 het volgende:
Pfff wat is die jessie vermoeiend zeg.Wil mij echt net iets teveel op romy lijken
Laten vallen en op de bodem tussen die mega-karper.quote:
Ze moet even wat te doen krijgen van iemand, want looptwaggelt overal alleen maar achteraanquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:07 schreef Angel79 het volgende:
Pfff wat is die jessie vermoeiend zeg.Wil mij echt net iets teveel op romy lijken
Oke dat is alvast een goed begin dan..quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:07 schreef jasoe het volgende:
[..]
Ik vind het leuk. Deze vijf zijn leuker om naar te kijken dan het restje van Uto 1.
Nu pas?quote:
Romy deed nog wat, dit doet niks.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:07 schreef Angel79 het volgende:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:08 schreef yaello het volgende:
[..]
Ja en dan de nog ergere versie van Romy. Eentje die niet werkt.
Ze is jarig . Een week langquote:
En nog dommere opmerkingen maakt. En dan ook alleen maar domme opmerkingen. Maar goed, ze is er pas net. Voordat we te voorbarig zijn met oordelen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:09 schreef Angel79 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Eentje die alleen maar wil feesten en zuipen
Een nachtmerriequote:Op donderdag 31 mei 2018 18:09 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat een dromenvangert op d'r arm?
komt ook gewoon vers water,. via een ietsjequote:Op donderdag 31 mei 2018 18:09 schreef Gladiolio het volgende:
[ afbeelding ]
Net echt dat watertje![]()
Plantjes keurig op een rijtje langs de oever geplant.
Ik vind het wel mooi.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:09 schreef Gladiolio het volgende:
[ afbeelding ]
Net echt dat watertje![]()
Plantjes keurig op een rijtje langs de oever geplant.
Verklappertquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
komt ook gewoon vers water,. via een ietsje
gelukkig zijn we achterlijk
Dat is niet helemaal waar , ik heb er 2 en schommel een beetje door een ietsie lengte verschil helaas .quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Met een kunstheup loop je juist weer recht
En lieffie.quote:
Dat wel. Dit hadden ze 4 jaar geleden moeten doen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi.
Veel mooier allemaal dan 1.0.
Muts wil wel graag een droog plekje.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:11 schreef yaello het volgende:
Christel wilt weer bij elkaar komen. Even time out
Ik hoop het ook, ik ben tot nu toe wel heel positief hierover.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:12 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Dat wel. Dit hadden ze 4 jaar geleden moeten doen.
Laten we hopen dat ze er van hebben geleerd
Iedereen is andersquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:12 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar , ik heb er 2 en schommel een beetje door een ietsie lengte verschil helaas .
Lijkt idd, of haar ene been korter is .quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:12 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar , ik heb er 2 en schommel een beetje door een ietsie lengte verschil helaas .
Tiny en Lauquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
sjon is van die video
kessemis
ophangen van de tering tyfes pleuris kerst verlichtin
Jetsie,quote:
Een ontsierend, smerig plakplaatje.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:09 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat een dromenvangert op d'r arm?
quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:14 schreef yaello het volgende:
[..]
Lieffie, lieverd, voor mij hetzelfde haha.
Mikequote:Op donderdag 31 mei 2018 18:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Jetsie,
lil Kleine,
Tim,
Chris,
En Brandon.
Tim klopt niet,vergeet steeds zijn echte naam.
Tiny en Lauquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
sjon is van die video
kessemis
ja ik hoor net iets over utopiaans waterquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:08 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nu pas?
Ik had dat eigenlijk al veel eerder verwacht.
Zal rondleidingen over het nieuwe terrein zo ook wel aan bod komen.
Dank je wel, its a hell of a job, but someone has to do it ….quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:09 schreef jopiebaco het volgende:
Haha net thuis lees ik dit forum; heerlijk dat het weer begonnen is. Iedereen die alles afzeikt en belachelijk maakt hahaha
Ik vind het leuk om te kijken.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, ik ben tot nu toe wel heel positief hierover.
ff ouderwets cosgevoelquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:09 schreef jopiebaco het volgende:
Haha net thuis lees ik dit forum; heerlijk dat het weer begonnen is. Iedereen die alles afzeikt en belachelijk maakt hahaha
quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
sjon is van die video
kessemis
Ik zeg het ook niet zo heel snel, maar lieffie klinkt helemaal zo klef.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:14 schreef IkFok het volgende:
[..]
Ze zitten er net en kennen elkaar nog niet eens
Hij heeft echt een Lau stem, Lau kwam ook uit omgeving Rotterdam toch? Misschien zijn het broersquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:15 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Heb net al 'schat' voorbij horen komen.
jesse noemde christel lieverd!quote:
Als iemand dat tegen me zegt ga ik (nog net niet) slaan. Denigrerendquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik zeg het ook niet zo heel snel, maar lieffie klinkt helemaal zo klef.
Van wat naar wat?quote:
Wat dat betreft ben ik blij dat het er nu maar 5 zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:16 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Ik moet altijd wennen, in het begin weet ik niet wat ik er mee moet
Zit er alquote:
een soort ivanquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:15 schreef utopia2.0 het volgende:
Begin die Cristel al minder leuk te vinden........
Net wie het zegt en hoe. Maar ik ben ook niet zo van het kleffe met mensen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Als iemand dat tegen me zegt ga ik (nog net niet) slaan. Denigrerend
Ik ook. Hoop ook dat het basic blijft en niet die ongein met electronica en gedoe om geld.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, ik ben tot nu toe wel heel positief hierover.
Heel strategisch voor de camera gebouwd lijkt mij eerderquote:
John is vuurwerkquote:
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:18 schreef Gladiolio het volgende:
[..]
Ik ook. Hoop ook dat het basic blijft en niet die ongein met electronica en gedoe om geld.
Idealisten met vernieuwende ideeen is leuk om naar te kijken.
Ik zou in het begin ook niet zo van de toren blazen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:18 schreef yaello het volgende:
Aanvoerder Mike is mij nog te stil. Christel en John daarentegen, die hoor je meer wel dan niet.
Die Mike is helemaal ondergesneeuwd door die anderen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:18 schreef yaello het volgende:
Aanvoerder Mike is mij nog te stil. Christel en John daarentegen, die hoor je meer wel dan niet.
Ik ga naar een overleveningskamp, en trek aan een lichtblauw overhemd, met een wit t shirt eronder, zal wel allemaal uit de mouw van de Febo komen, niets gaat daar maar zomaarquote:
Ik blijf Buurman & Buurman in hem horen. A je to.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:18 schreef Punkman het volgende:
John heeft havermout dingen bij zich.
"Als je daar 1 van neemt jonguh!"
quote:
Nee Mike. John is sceptisch eroverquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:19 schreef ericahysterica het volgende:
water uit de lucht opvangen met een zeil en dan filteren un ideetje van john
Dat hoeft niet he? In de Beau hut hing het er ook binnen no time.. We willen toch streams dus wees blijquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Heel strategisch voor de camera gebouwd lijkt mij eerder
Oh bedoelde het ook niet verkeerd, hoe meer camera's hoe beterquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hoeft niet he? In de Beau hut hing het er ook binnen no time.. We willen toch streams dus wees blij
quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij heeft echt een Lau stem, Lau kwam ook uit omgeving Rotterdam toch? Misschien zijn het broers
AAAAAHRHHHHHGGquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
Christel maakt haar eigen woorden,dat hebben we vanmiddag gehoord.
quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh bedoelde het ook niet verkeerd, hoe meer camera's hoe beter!
quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:22 schreef Bumfuzzle het volgende:
[..]
Dat is dan ook een eerste levensbehoefte.![]()
Is keus. Niets moetquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:15 schreef utopia2.0 het volgende:
Begin die Cristel al minder leuk te vinden........
Het is nog steeds niet duidelijk waar ze in doceert.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:23 schreef Stranger het volgende:
Een lerares met een hekel aan voorstelrondjes..
Dat zegt ze ook niet.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is nog steeds niet duidelijk waar ze in doceert.
Johan zit er nu niet.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
johan zegt ben super handig
En ze maakt "dingen".quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Viel mij ook al op.quote:
Even doorbijten. Gaat steeds leuker worden naar mate zij gaan ploeteren.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:16 schreef BirdsEyeView het volgende:
[..]
Ik moet altijd wennen, in het begin weet ik niet wat ik er mee moet
Ook vaag.quote:
Niks dus, pabo papiertjequote:
iets creatiefs mbo school zei ze volgens mijquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die onderste 2 lijkt me lastig .quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:26 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die onderste 2 lijkt me lastig .
quote:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
een tweeling.... zonen ...
.. dr is iets vreemdigs met die Docente
Johan?quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Johan tettert overal doorheen
Des te groter is het verschil als ze wat verder zijn, zal het idee hierachter zijn?quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:19 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Ik ga naar een overleveningskamp, en trek aan een lichtblauw overhemd, met een wit t shirt eronder, zal wel allemaal uit de mouw van de Febo komen, niets gaat daar maar zomaar
Doet ze expres.quote:
Genoeg vissen in de zee voor Mighty Mikequote:Op donderdag 31 mei 2018 18:27 schreef DKUp het volgende:
Mike heeft zijn vriendin gedumpt voor Utopia 2
Nee was foutjequote:
Dat is idd beterquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik blij dat het er nu maar 5 zijn.
Eerst deze namen maar onthouden.
Met een boel gratenquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:28 schreef yaello het volgende:
[..]
Genoeg vissen in de zee voor Mighty Mike
quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:26 schreef pollewop77 het volgende:
Wanneer zijn de stemmingen? Ben die John nu al zat
Ik ook. Loop met hoofdtelefoon door het huis en denk echt dat ik naar Buurman en Buurman luisterquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:19 schreef yaello het volgende:
[..]
Ik blijf Buurman & Buurman in hem horen. A je to.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |