ohquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:55 schreef ericahysterica het volgende:
jesse is de waterfles van chris kwijt. heeft ze ergens opgehangen..... wat een onnozel mokkel hahahahaa
Ongeveer de 4de keer vandaag.quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:55 schreef ericahysterica het volgende:
jesse is de waterfles van chris kwijt. heeft ze ergens opgehangen..... wat een onnozel mokkel hahahahaa
Hoe bestaat het? Hoezo raak je iets belangrijks kwijtquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:55 schreef houdjemond het volgende:
Wat een chaos kan je maken. Alles kwijt continue.
Ja geen idee. Geef een paar dingen een vaste plek ofzo. Maar ze pakt alles 20 keer op en verplaatst hetquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe bestaat het? Hoezo raak je iets belangrijks kwijt
Ach,ik heb er hier ook zo eentje thuis.quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze had er niet zoveel moeite mee. zo klaar.quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er water uit de kraan komtquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ach,ik heb er hier ook zo eentje thuis.
Als ik hun was zou ik gewoon lekker naar huis gaan.quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:57 schreef HiDiHo het volgende:
Als ik hun was zou ik dat water wel eerst koken
ze gaan het straks hebben over die 250 euro en 25 euro beltegoed......uh kan niet wachtenquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Ben benieuwd wie er morgen als eerste achter de pc zit..........
Tot nu toe de mijne ook. Helpt lekker mee, blijft rustig, hoeft niet op de voorgrond en een rustgevende stem.quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:56 schreef Stranger het volgende:
Ik ga hier vast spijt van krijgen maar ik denk dat lil kleine mijn favoriet is van deze 5.
Zat dat in die enveloppe?quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:59 schreef Soury het volgende:
De dames gaan al speculeren over het geld en bel tegoed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zat dat in die enveloppe?
Of is die nog niet geopend?
Gelukkig wel.quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er water uit de kraan komt
En de kikkertjes dan?quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:00 schreef Alocanda het volgende:
Gooi die tabletten gewoon in de vijver, scheelt een hoop werk.
Arme visjes.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:00 schreef Alocanda het volgende:
De vissen komen dan ook vanzelf bovendrijven, win win situatiequote:Op donderdag 31 mei 2018 18:00 schreef Alocanda het volgende:
quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Jammer dat La Paay ook geen bewoonster is. Dan was het probleem van het sanitair ook gelijk opgelost.nou geweldig grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:00 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zat dat in die enveloppe?
Of is die nog niet geopend?
Komen de vissen vanzelf boven drijvenquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:00 schreef Alocanda het volgende:
Komt die ene vis ook gelijk naar bovenquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:00 schreef Alocanda het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |