SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
Heer en meesteres!quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:40 schreef DeeBee het volgende:
Kiki op de brommer in de tweede set, 5-1!
8 aces genot.quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:47 schreef Norrage het volgende:
Kiki serveert echt als een malle, 10 aces ofzo
Als ze maar niet tegelijk met Nadal speelt.quote:
Da's wel heftig ja.quote:Op donderdag 31 mei 2018 17:49 schreef Norrage het volgende:
Nu begint de draw from hell: Kerber, Garcia, halep, Muguruza en wie de fuck van de onderste helft in de finale komt
2 uurquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:52 schreef Federer-fan het volgende:
GSM Nadal: 6-2 6-1 6-1 na 2 uur en 3 minuten.
Ja, de geruchten gaan dat hij vaak veel tijd neemt tussen de punten.quote:
dat wist ik nietquote:Op donderdag 31 mei 2018 17:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, de geruchten gaan dat hij vaak veel tijd neemt tussen de punten.
Ja, doet hij heel vaak. Vandaag kreeg hij er een waarschuwing voor. Heeft hij wel vaker gehad. En daar komt nog bij dat hij nog nooit een waarschuwing heeft gehad voor te weinig tijd nemen.quote:
ohquote:Op donderdag 31 mei 2018 18:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, doet hij heel vaak. Vandaag kreeg hij er een waarschuwing voor. Heeft hij wel vaker gehad. En daar komt nog bij dat hij nog nooit een waarschuwing heeft gehad voor te weinig tijd nemen.
Hij schijnt ook bepaalde tics te hebben...? Is mij nog niet opgevallen.quote:Op donderdag 31 mei 2018 18:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, doet hij heel vaak. Vandaag kreeg hij er een waarschuwing voor. Heeft hij wel vaker gehad. En daar komt nog bij dat hij nog nooit een waarschuwing heeft gehad voor te weinig tijd nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |