quote:Op vrijdag 1 juni 2018 20:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Moet ik nou wat sturen?
Heb ik maar gedaan... Beetje jammer dit.
Nou hè, wat een gedoequote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien ligt het ook wel een beetje aan mij. Hij heeft nu al meerdere keren tijdens een gesprek gevraagd of k wil komen. Paar keer durfde ik dat niet zo a la minute p en laatste keer kon k niet.
Ik heb nog niet gereageerd op zijn laatste bericht. Wat een gedoe :p maar k denk toch wel dat het wel echt een leuke jongen is.
Lol je wordt zeker vaak geghost en pik je veel omdat je weinig keuzes hebtquote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:08 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ach een feit, alsjeblieft, als ik iedere vrouw aan hun "afspraak" of belofte moet / mag gaan houden, dan heb ik er nog een hoop tegoed.
Geduld is een schone zaak.
Dan moet je meer ballen kweken en gewoon gaan volgende keer als hij je vraagtquote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien ligt het ook wel een beetje aan mij. Hij heeft nu al meerdere keren tijdens een gesprek gevraagd of k wil komen. Paar keer durfde ik dat niet zo a la minute p en laatste keer kon k niet.
Ik heb nog niet gereageerd op zijn laatste bericht. Wat een gedoe :p maar k denk toch wel dat het wel echt een leuke jongen is.
Een vrouw wordt een keer geghost en de wereld is meteen te klein omdat hij een dag geen reactie geeftquote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Lol je wordt zeker vaak geghost en pik je veel omdat je weinig keuzes hebt
Vond die burn van AJ toch overtuigenderquote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Een vrouw wordt een keer geghost en de wereld is meteen te klein omdat hij een dag geen reactie geeft.
Ik pik zeker niet veel, dat laat ik aan de dames over. Maar er zou zomaar een goede reden kunnen zijn, waarom hij even geen reactie geeft..
Dus heb eens wat geduld, scheelt een berg.
Nu blijkt dat mevrouw al een paar uitnodigingen afgeslagen heeft, dus veranderd het hele verhaal.
Dit dus, het is dus niet eens zo dat hij helemaal niks laat weten maar het kwam dus gewoon niet uit waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan moet je meer ballen kweken en gewoon gaan volgende keer als hij je vraagt![]()
Wat kan er nou echt verkeerd gaan?
Je spreekt jezelf tegen, vrouw wordt geghost / een dag geen reactie? Ghosten betekent nooit meer contact hoor, niet slap hele dag niet reageren omdat ‘vergeten’ aka geen zin om te reageren. Dat jij alles graag door de vingers ziet is jouw dingquote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Een vrouw wordt een keer geghost en de wereld is meteen te klein omdat hij een dag geen reactie geeft.
Ik pik zeker niet veel, dat laat ik aan de dames over. Maar er zou zomaar een goede reden kunnen zijn, waarom hij even geen reactie geeft..
Nu blijkt dat mevrouw al een paar uitnodigingen afgeslagen heeft, dus veranderd het hele verhaal.
Ze wordt een dag geghost, zo goed?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen, vrouw wordt geghost / een dag geen reactie? Ghosten betekent nooit meer contact hoor, niet slap hele dag niet reageren omdat ‘vergeten’ aka geen zin om te reageren. Dat jij alles graag door de vingers ziet is jouw ding
Mja das niet zo goed hequote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:19 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ja denk niks maar dan zo totaal onvoorbereid. Ik weet het slaat nergens op:P Laatste uitnodiging wilde ik ook wel echt gaan maar het ging niet.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan moet je meer ballen kweken en gewoon gaan volgende keer als hij je vraagt![]()
Wat kan er nou echt verkeerd gaan?
Nee dat is de definitie niet van ghostenquote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ze wordt een dag geghost, zo goed?.
Nou je hebt het nu zelf door dat het nergens opslaat, dus volgende keer gewoon gaanquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja denk niks maar dan zo totaal onvoorbereid. Ik weet het slaat nergens op:P Laatste uitnodiging wilde ik ook wel echt gaan maar het ging niet.
Of ik ben al geblocktquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou je hebt het nu zelf door dat het nergens opslaat, dus volgende keer gewoon gaan
Had je hem alleen op tinder of ook nog ergens anders?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Of ik ben al geblocktZie nu dat ons tinder gesprek ook weg is.
Misschien was het wel een Fok!ert die zichzelf herkende in dit topiquequote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Of ik ben al geblocktZie nu dat ons tinder gesprek ook weg is.
Nee ook whatsapp. Hij reageert nu weer met excuses dat die zo laat reageerde.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Had je hem alleen op tinder of ook nog ergens anders?
quote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:55 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Misschien was het wel een Fok!ert die zichzelf herkende in dit topique
Nou geef het nog een kans. Go for itquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee ook whatsapp. Hij reageert nu weer met excuses dat die zo laat reageerde.
Ja is ook zo.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 14:00 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nou geef het nog een kans. Go for it
Als dat geen spetterende date wordt. Alle remmen kunnen los hoor. Zoveel begrip over en weerquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee ook whatsapp. Hij reageert nu weer met excuses dat die zo laat reageerde.
Leuk voor jequote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:55 schreef Angel-Joy het volgende:
Overigens spreek ik mijn strand date nog steeds, heel leuk elke dag. We gaan nog afspreken maar ik ben momenteel aan het verhuizen + examens voor mijn afstuderen. Dus wordt pas na 11 juni
Wat betekenen die afkortingen?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Aansturen op een date, maar afgescheept worden met wyd berichtjes...
Id say run for the hills als je niet dtf bent...
Oh das niet zo vriendelijk neequote:Op zondag 3 juni 2018 10:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
what you doing? en down to fuck?
Nog iets gehoord van je date?
Heb je wel ja gezegd?quote:Op zondag 3 juni 2018 10:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh das niet zo vriendelijk nee![]()
Hij vraagt net of ik volgende week tijd heb voor koffie
Al datum geprikt?quote:Op zondag 3 juni 2018 10:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb nog niks terug gestuurdMaar zal wel ja zeggen ja.
Dat je met die andere ging daten + dat je het jammer vond dat er geen chemie was, zegt dat niet al genoeg over meisje nr 1?quote:Op zondag 3 juni 2018 21:42 schreef Deuce92 het volgende:
Vrijdag vroeg op de avond uiteten geweest, date #4. Heb het niet te laat gemaakt omdat ik daarna nog naar vrienden ging. Erg gezellig, net als de vorige dates met haar, echter weet ik niet of ik verliefd op haar zou kunnen worden. 🤔
Daarna ook nog geheel onverwacht afgesproken met een andere jongedame waarmee ik al een paar weken aan de praat was. Wat gedronken, en even op een huisfeestje geweest. Leek érg goed te klikken, tijdens het drankje constant gepraat en gelachen, vrijwel geen stiltes gevallen. Een tweede date zag ze echter niet zitten. Hoewel ze mijn humor erg kon waarderen, voelde ze helaas geen chemie. 🤔
Volgende keer beter.
Jep. Denk dus ook niet dat daar een vervolg op zal komen.quote:Op maandag 4 juni 2018 09:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat je met die andere ging daten + dat je het jammer vond dat er geen chemie was, zegt dat niet al genoeg over meisje nr 1?
Deuce ben jij dat echt?quote:Op zondag 3 juni 2018 21:42 schreef Deuce92 het volgende:
Vrijdag vroeg op de avond uiteten geweest, date #4. Heb het niet te laat gemaakt omdat ik daarna nog naar vrienden ging. Erg gezellig, net als de vorige dates met haar, echter weet ik niet of ik verliefd op haar zou kunnen worden. 🤔
Daarna ook nog geheel onverwacht afgesproken met een andere jongedame waarmee ik al een paar weken aan de praat was. Wat gedronken, en even op een huisfeestje geweest. Leek érg goed te klikken, tijdens het drankje constant gepraat en gelachen, vrijwel geen stiltes gevallen. Een tweede date zag ze echter niet zitten. Hoewel ze mijn humor erg kon waarderen, voelde ze helaas geen chemie. 🤔
Volgende keer beter.
Ga je nog naar gym, lijkt alsof je van oestrogeen overloopt.quote:
Stoer.quote:Op maandag 4 juni 2018 21:47 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ga je nog naar gym, lijkt alsof je van oestrogeen overloopt.
Zie je nou welquote:Op woensdag 6 juni 2018 23:02 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb me druk gemaakt om niks![]()
Leuke jongen. Zijn uit eten geweest en hebben nog gechilld in een park.
Hoe komt dat toevallig zo uit dan?quote:Op donderdag 7 juni 2018 00:29 schreef KaBuf het volgende:
Date gehad vanavond. Eerste date naar de bios, niet direct mijn voorkeur voor een eerste date maar kwam toevallig zo uit.
Weet nog niet of ik nog een tweede date wil (en of zij dat überhaupt zou willen).
Even kijken hoe contact loopt verder.
"Hey wat voor 'n films vind jij leuk?"quote:
Ja johquote:
Wat voor slechte grappen heb je gemaakt?quote:Op woensdag 6 juni 2018 23:11 schreef Faxie het volgende:
Ik had een leuke match, maar ze deelt mijn humor blijkbaar niet
Lees jij mee met mijn whatsapp?quote:Op donderdag 7 juni 2018 02:08 schreef twiFight het volgende:
[..]
"Hey wat voor 'n films vind jij leuk?"
- "Superheldenfilms wel, jij?"
"Ohhh gaaf, ik ook. Hey heb jij Deadpool 2 al gezien?"
- "Nee man, mijn vrienden vinden dat geen leuke film..."
"Mijn vrienden hadden 'm al gezien zonder mij. Zullen wij samen gaan? Hebben we gelijk een date"
- "Is goed!"
...zo iets?
ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 7 juni 2018 06:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat voor slechte grappen heb je gemaakt?
Ze gaf aan een kattenmens en klein te zijn. Had een foto waar ze een grote zwarte hond droeg, dus ik vroeg of die kat nu zo groot was of zij zo kleinquote:Op donderdag 7 juni 2018 06:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat voor slechte grappen heb je gemaakt?
En een taalnazi en schreef je kat als kad, toch?quote:Op donderdag 7 juni 2018 07:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze gaf aan een kattenmens en klein te zijn. Had een foto waar ze een grote zwarte hond droeg, dus ik vroeg of die kat nu zo groot was of zij zo klein
Ja dat ookquote:Op donderdag 7 juni 2018 07:53 schreef STING het volgende:
[..]
En een taalnazi en schreef je kat als kad, toch?
quote:Op donderdag 7 juni 2018 07:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze gaf aan een kattenmens en klein te zijn. Had een foto waar ze een grote zwarte hond droeg, dus ik vroeg of die kat nu zo groot was of zij zo klein
Vind ik best een goeie grapquote:Op donderdag 7 juni 2018 07:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat gaat er 'mis' dan? Waar loop je tegenaan?quote:Op donderdag 7 juni 2018 09:43 schreef Debsterr het volgende:
Also, hi... I'm back!
Of ja, voorlopig ga ik echt eens even chill doen qua daten. Heb toch wel wat dingen waar ik structureel tegen aanloop waar ik mee aan de slag wil. Maar vind het toch wel gezellig hier (weer) mee te posten.
Dat ik elke keer de neiging heb mezelf direct ondergeschikt te maken aan de ander. Ik trek tot nu toe ook elke keer mannen aan met actuele bagage zeg maar, in de vorm van net verbroken relaties, bepaalde diagnoses en dat soort dingen. Ik schiet in zorgmodus en vergeet voor mezelf op te komen als iets me niet bevalt. Ik ben eigenlijk gewoon te lief zeg maarquote:Op donderdag 7 juni 2018 09:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat gaat er 'mis' dan? Waar loop je tegenaan?
Iets van rode vlagjes sneller opsporen, en/of jezelf minder wegcijferen. Moeilijk inderdaad.quote:Op donderdag 7 juni 2018 09:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat ik elke keer de neiging heb mezelf direct ondergeschikt te maken aan de ander. Ik trek tot nu toe ook elke keer mannen aan met actuele bagage zeg maar, in de vorm van net verbroken relaties, bepaalde diagnoses en dat soort dingen. Ik schiet in zorgmodus en vergeet voor mezelf op te komen als iets me niet bevalt. Ik ben eigenlijk gewoon te lief zeg maar.
Goed dat je weer terug op de markt bent.quote:Op donderdag 7 juni 2018 09:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat ik elke keer de neiging heb mezelf direct ondergeschikt te maken aan de ander. Ik trek tot nu toe ook elke keer mannen aan met actuele bagage zeg maar, in de vorm van net verbroken relaties, bepaalde diagnoses en dat soort dingen. Ik schiet in zorgmodus en vergeet voor mezelf op te komen als iets me niet bevalt. Ik ben eigenlijk gewoon te lief zeg maar.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 23:02 schreef Yasmin23 het volgende:
Heb me druk gemaakt om niks![]()
Leuke jongen. Zijn uit eten geweest en hebben nog gechilld in een park.
Lastige combi ja, maar besef is al het halve werk natuurlijk.quote:Op donderdag 7 juni 2018 09:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iets van rode vlagjes sneller opsporen, en/of jezelf minder wegcijferen. Moeilijk inderdaad.
Oei! Dat lijkt me inderdaad een hard pass haha.quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:00 schreef alpeko het volgende:
Wat leuk een topic met lotgenoten
Zondag een leuke date gehad. Totdat ze later op de dag meedeelde dat ze als maagd het huwelijk in wilde. Die zag ik niet aankomen bij haar. Dat kan ik dus niet
True. Dan nog is het een kwestie van hard voor jezelf zijn enzo. Is allemaal niet zo makkelijk. Maar wel belangrijk. Succesquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Lastige combi ja, maar besef is al het halve werk natuurlijk.
Zeker! Maar overweeg ook om eens met een professioneel iemand te gaan kletsen (ook voor wat andere zaken). Kijken of die gedragingen misschien ook een andere/diepere oorzaak hebben enzo.quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
True. Dan nog is het een kwestie van hard voor jezelf zijn enzo. Is allemaal niet zo makkelijk. Maar wel belangrijk. Succes
quote:Op donderdag 7 juni 2018 09:43 schreef Debsterr het volgende:
Also, hi... I'm back!
Of ja, voorlopig ga ik echt eens even chill doen qua daten. Heb toch wel wat dingen waar ik structureel tegen aanloop waar ik mee aan de slag wil. Maar vind het toch wel gezellig hier (weer) mee te posten.
Dan is het een slechte matchquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja...ik vond dat ook wel...alleen zij dus niet
Haha ja mag wel, maar gebeurd nietquote:
Gebeurdquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan is het een slechte match.
[..]
Haha ja mag wel, maar gebeurd niet.
Haha sorry, d'tjes en t'jes zijn echt niet m'n sterkste punt. Ik hou wel van kadden though.quote:
Nicequote:Op donderdag 7 juni 2018 10:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik heb iemand anders een profi foto van mij laten maken. Die op Tinder gezet, nog geen 5 minuten en de matches stroomden binnen![]()
.
Laat het filteren maar beginnen
Nu ben ik wel benieuwd naar een voor/na van je fotoquote:Op donderdag 7 juni 2018 10:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Ik heb iemand anders een profi foto van mij laten maken. Die op Tinder gezet, nog geen 5 minuten en de matches stroomden binnen![]()
.
Snel trouwen.quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:00 schreef alpeko het volgende:
Wat leuk een topic met lotgenoten
Zondag een leuke date gehad. Totdat ze later op de dag meedeelde dat ze als maagd het huwelijk in wilde. Die zag ik niet aankomen bij haar. Dat kan ik dus niet
quote:Op donderdag 7 juni 2018 10:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:
.
Vandaar al die snapfilters bij de dames.quote:Op donderdag 7 juni 2018 11:40 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
heel goede foto's, dat maakt echt veel verschil.
En al die kerels met vissen op de foto of in een groepquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:50 schreef rival het volgende:
[..]
Vandaar al die snapfilters bij de dames.
Vissen, motoren, groepsfoto's, foto's met je zus waarvan niet direct zichtbaar is dat het je zus is, met oma zodat je er echt heel sociaal en lief uitziet... allemaal een beetje jammerquote:Op donderdag 7 juni 2018 11:52 schreef Chai het volgende:
[..]
En al die kerels met vissen op de foto of in een groep
Ik sta er gewoon alleen op, zonder vis. Zelfs zonder zonnebril of snapfilter.quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:19 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vissen, motoren, groepsfoto's, foto's met je zus waarvan niet direct zichtbaar is dat het je zus is, met oma zodat je er echt heel sociaal en lief uitziet... allemaal een beetje jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |