Als dat geen spetterende date wordt. Alle remmen kunnen los hoor. Zoveel begrip over en weerquote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:58 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee ook whatsapp. Hij reageert nu weer met excuses dat die zo laat reageerde.
Leuk voor jequote:Op zaterdag 2 juni 2018 13:55 schreef Angel-Joy het volgende:
Overigens spreek ik mijn strand date nog steeds, heel leuk elke dag. We gaan nog afspreken maar ik ben momenteel aan het verhuizen + examens voor mijn afstuderen. Dus wordt pas na 11 juni
Wat betekenen die afkortingen?quote:Op zaterdag 2 juni 2018 23:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Aansturen op een date, maar afgescheept worden met wyd berichtjes...
Id say run for the hills als je niet dtf bent...
Oh das niet zo vriendelijk neequote:Op zondag 3 juni 2018 10:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
what you doing? en down to fuck?
Nog iets gehoord van je date?
Heb je wel ja gezegd?quote:Op zondag 3 juni 2018 10:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh das niet zo vriendelijk nee![]()
Hij vraagt net of ik volgende week tijd heb voor koffie
Al datum geprikt?quote:Op zondag 3 juni 2018 10:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb nog niks terug gestuurdMaar zal wel ja zeggen ja.
Dat je met die andere ging daten + dat je het jammer vond dat er geen chemie was, zegt dat niet al genoeg over meisje nr 1?quote:Op zondag 3 juni 2018 21:42 schreef Deuce92 het volgende:
Vrijdag vroeg op de avond uiteten geweest, date #4. Heb het niet te laat gemaakt omdat ik daarna nog naar vrienden ging. Erg gezellig, net als de vorige dates met haar, echter weet ik niet of ik verliefd op haar zou kunnen worden. 🤔
Daarna ook nog geheel onverwacht afgesproken met een andere jongedame waarmee ik al een paar weken aan de praat was. Wat gedronken, en even op een huisfeestje geweest. Leek érg goed te klikken, tijdens het drankje constant gepraat en gelachen, vrijwel geen stiltes gevallen. Een tweede date zag ze echter niet zitten. Hoewel ze mijn humor erg kon waarderen, voelde ze helaas geen chemie. 🤔
Volgende keer beter.
Jep. Denk dus ook niet dat daar een vervolg op zal komen.quote:Op maandag 4 juni 2018 09:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat je met die andere ging daten + dat je het jammer vond dat er geen chemie was, zegt dat niet al genoeg over meisje nr 1?
Deuce ben jij dat echt?quote:Op zondag 3 juni 2018 21:42 schreef Deuce92 het volgende:
Vrijdag vroeg op de avond uiteten geweest, date #4. Heb het niet te laat gemaakt omdat ik daarna nog naar vrienden ging. Erg gezellig, net als de vorige dates met haar, echter weet ik niet of ik verliefd op haar zou kunnen worden. 🤔
Daarna ook nog geheel onverwacht afgesproken met een andere jongedame waarmee ik al een paar weken aan de praat was. Wat gedronken, en even op een huisfeestje geweest. Leek érg goed te klikken, tijdens het drankje constant gepraat en gelachen, vrijwel geen stiltes gevallen. Een tweede date zag ze echter niet zitten. Hoewel ze mijn humor erg kon waarderen, voelde ze helaas geen chemie. 🤔
Volgende keer beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |