oh shit dan kan het topic wel dichtquote:Op woensdag 30 mei 2018 19:17 schreef Vanillekwark het volgende:
Ze heeft wel 'n 'outie'
[ afbeelding ]
eensquote:Op woensdag 30 mei 2018 19:35 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Die zie je niet achterlangs, wat is het probleem?
Lekker representatiefquote:
Een broek wil ook wel veel doen. Als ze haar broek uittrekt is de kans nogal hoog dat het tegenvalt. Het zakt allemaal wat naar beneden en je ziet cellulitis bijv.quote:Op woensdag 30 mei 2018 19:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
Wat een perfect goddelijke asser, nondeju.
Een topschaatster met cellulitis ja?quote:Op woensdag 30 mei 2018 19:50 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Lekker representatief
[ afbeelding ]
[..]
Een broek wil ook wel veel doen. Als ze haar broek uittrekt is de kans nogal hoog dat het tegenvalt. Het zakt allemaal wat naar beneden en je ziet cellulitis bijv.
Niks mis met haar onderstel.quote:Op woensdag 30 mei 2018 19:50 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Lekker representatief
[ afbeelding ]
[..]
Een broek wil ook wel veel doen. Als ze haar broek uittrekt is de kans nogal hoog dat het tegenvalt. Het zakt allemaal wat naar beneden en je ziet cellulitis bijv.
hmm, valt toch wat tegen zoquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niks mis met haar onderstel.
[ afbeelding ]
Sporterslichaam, dikke kans dat ze sterkere bovenbeenspieren heeft dan jij.quote:
Dat weet ik wel zeker. Dan lig ik gelijk in tweeën denk ikquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Sporterslichaam, dikke kans dat ze sterkere bovenbeenspieren heeft dan jij.
Maar in een cocktailjurkje met pumps eronder is er niks verkeerds aan.
Als je het niks vind mag je dat gewoon zeggen hoor, die vaginanijd bewaar je maar voor R&Pquote:Op woensdag 30 mei 2018 19:50 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Lekker representatief
[ afbeelding ]
[..]
LOL je bent in de war met een type als Kim Kardashian. Bij een topatleet is dat gewoon een al spieren dankzij de vele squats, deadlifts en powercleans.quote:Op woensdag 30 mei 2018 19:50 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Als ze haar broek uittrekt is de kans nogal hoog dat het tegenvalt. Het zakt allemaal wat naar beneden en je ziet cellulitis bijv.
Hee, een jaloerse vrouw.quote:Op woensdag 30 mei 2018 19:50 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Lekker representatief
[ afbeelding ]
[..]
15-jarige hebben dat zeker niet? En 20 jarige? Want zo oud is Schulting..quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:27 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hee, een jaloerse vrouw.
Cellulitis kan de beste overkomen dat is nou net een ding waar je echt weinig tegen kunt doen. En ja ook topsporters kunnen het hebben, en wereldsterren met miljoenen geld te besteden. Als je daar niet tegen kunt, moet je lekker een 15 jarige daten.
Mijn eerste onregelmatig kwam toen ik 19/ 20 was denk ik? Maar ja, ook sommige 15 jaren hebben het. Je kunt er ongeveer evenveel tegen doen als tegen geboren zijn met een kutkop. Er zijn (dure) behandelingen voor die een beetje kunnen helpen, je kunt het verminderen met trainen, maar als het in je genen zit, zit het in je genen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
15-jarige hebben dat zeker niet? En 20 jarige? Want zo oud is Schulting..
Kan de plastisch chirurg niet wat rechttrekken?quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Mijn eerste onregelmatig kwam toen ik 19/ 20 was denk ik? Maar ja, ook sommige 15 jaren hebben het. Je kunt er ongeveer evenveel tegen doen als tegen geboren zijn met een kutkop. Er zijn (dure) behandelingen voor die een beetje kunnen helpen, je kunt het verminderen met trainen, maar als het in je genen zit, zit het in je genen.
Zo is de leef. Doe je niets aan.
Als dat zo was, zou je denken dat Kim Kardashian en Rihanna dan cellulitis zouden hebben? Dacht het niet he?quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan de plastisch chirurg niet wat rechttrekken?
Cellulitis is toch puur bedrog. Denk je een mooie vrouw mee naar huis te nemen, tot je haar broek uittrekt.
[ afbeelding ]
Hebben ze dat dan? Hoe moet ik dat weten?quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:38 schreef Myrr het volgende:
[..]
Als dat zo was, zou je denken dat Kim Kardashian en Rihanna dan cellulitis zouden hebben? Dacht het niet he?
Dit gaat nou weer om het andere geslacht? Je maakt het onnodig complex.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:41 schreef Myrr het volgende:
Anyhow geen fokpener en een uithoudingsvermogen van maximaal 10 minuten zijn een grotere afknapper dan een paar bobbeltjes hoor na een veelbelovende date.
Fijne avond.
Zoals al gezegd is heb je vermoedelijk een beetje last van afgunst. Is niet erg, maar ontkennen dat deze asser bovengemiddeld is naar Nederlandse standaarden is slecht voor je geloofwaardigheid.quote:Op woensdag 30 mei 2018 19:50 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Lekker representatief
[ afbeelding ]
[..]
Ze zullen ons immer trachten te beflikkeren maat, blijf op je hoede.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kan de plastisch chirurg niet wat rechttrekken?
Cellulitis is toch puur bedrog. Denk je een mooie vrouw mee naar huis te nemen, tot je haar broek uittrekt.
[ afbeelding ]
Het verwijderen is lastig maar niet onmogelijk.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:33 schreef Myrr het volgende:
[..]
Mijn eerste onregelmatig kwam toen ik 19/ 20 was denk ik? Maar ja, ook sommige 15 jaren hebben het. Je kunt er ongeveer evenveel tegen doen als tegen geboren zijn met een kutkop. Er zijn (dure) behandelingen voor die een beetje kunnen helpen, je kunt het verminderen met trainen, maar als het in je genen zit, zit het in je genen.
Zo is de leef. Doe je niets aan. Zelfs geld lost het niet op.
Ik ken strakke mensen met maatje 32/34 Die het hebben. Het gebeurt gewoon. Was zelf ook skinny toen het kwam. Squatten vermindert het, soms zal het heus wel ook helemaal weg gaan hoor, soms ook niet. Het is maar waar je je druk kunt maken. Ben benieuwd wie van jullie minimaal een 8 is.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:45 schreef tailfox het volgende:
Is dat cellulitis niet te verkomen door niet als een varken te leven?dacht altijd dat van squats het weggaat
https://gezondr.nl/cellul(...)estrijden-voorkomen/quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik ken strakke mensen met maatje 32/34 Die het hebben. Het gebeurt gewoon. Was zelf ook skinny toen het kwam. Squatten vermindert het, soms zal het heus wel ook helemaal weg gaan hoor, soms ook niet. Het is maar waar je je druk kunt maken. Ben benieuwd wie van jullie minimaal een 8 is.
Mijn schoonmoeder is niet slank en 54. Zij heeft het niet. Je hebt het of je hebt het niet.
quote:1: Voorkomen werkt beter dan cellulite-behandeling
De typische blubberige structuur van cellulite wordt dus veroorzaakt door ophopingen van vocht, vet en afvalstoffen… In combinatie met een gebrekkige toevoer van voedingsstoffen. Voordat cellulite aan het oppervlak van je huid zichtbaar wordt, is er dus al heel wat in je lichaam gebeurd.
Een langdurig fysiologisch proces kan helaas niet zomaar worden teruggedraaid. Sterker nog: het is een enorme opgave om van cellulite af te komen als je er eenmaal last van hebt. Probeer cellulite daarom liever te voorkomen dan te genezen of behandelen met allerlei cellulite-zalfjes, sinaasappelhuid-crèmepjes en wonderapparaatjes.
2: Gezonder eten & meer bewegen ter voorkoming van cellulite
Cellulite zijn vetcellen die zichtbaar zijn aan het huidoppervlak. Hoe groter je vetcellen, des te onregelmatiger en blubberiger de structuur van jouw sinaasappelhuid. Veruit het grootste deel van ons lichaamsvet krijgen we binnen via onze voeding. Je kunt cellulite dan ook bestrijden en helpen voorkomen door gezond, gematigd, gevarieerd en uitgebalanceerd te eten.
Je kunt je vetcellen bovendien klein houden door voldoende te bewegen. Zowel cardiotraining (duursport) als krachttraining (gewicht & weerstand) zijn belangrijk. Lichaamsbeweging houdt je huid mooi, gezond en soepel en voorkomt een hoog vetpercentage en onderhuidse vetophopingen. Speciale anti cellulite behandeling en oefeningen werken overigens niet beter dan hardlopen, crosstrainer of buikspieroefeningen.
Ja en nu alle andere artikelen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
https://gezondr.nl/cellul(...)estrijden-voorkomen/
[..]
Hoezo op Fok nog niet tegengekomen? Hoe weet jij hoe wij eruit zien?quote:Op woensdag 30 mei 2018 21:00 schreef Myrr het volgende:
Alleen voor mannen met adonislijven, een scherpe kaak, witte rechte tanden en enkel een buikstreepje, been- en armhaar zijn dit soort hoge eisen acceptabel. Die ben ik hier op FOK nog niet tegen gekomen, in tegenstelling tot dit soort eisen. Vind het niet zo vreemd dat 80% hier nog maagd is.
Het komt er een beetje op neer dat:quote:
Eeuwige maagd hierroquote:Op woensdag 30 mei 2018 21:00 schreef Myrr het volgende:
Alleen voor mannen met adonislijven, een scherpe kaak, witte rechte tanden en enkel een buikstreepje, been- en armhaar zijn dit soort hoge eisen acceptabel. Die ben ik hier op FOK nog niet tegen gekomen, in tegenstelling tot dit soort eisen. Vind het niet zo vreemd dat 80% hier nog maagd is.
Ja, want meisjes in de puberteit zouden zich hier echt al druk om moeten maken ja.quote:Op woensdag 30 mei 2018 21:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het komt er een beetje op neer dat:
Als je het hebt, je er bijzonder lastig vanaf komt.
Maar dat je het kunt voorkomen dat je het krijgt door gezond te leven. Want het zijn vetophopingen onder de huid.
Precies, lekker redbull zuipen en chips vreten.quote:Op woensdag 30 mei 2018 21:10 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja, want meisjes in de puberteit zouden zich hier echt al druk om moeten maken ja.De tering.
Raak je een beetje gefrustreerd vrind?quote:Op woensdag 30 mei 2018 21:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Precies, lekker redbull zuipen en chips vreten.
Bergen aan koolydraten en verzadigde vetten naar binnen werken. Niet dik zijn maar wel cellulitis krijgen, om vervolgens jaren later op FOK! te droeftoeteren dat het in de genen zit.
Ja, dat zit het ook, maar je werkt er zelf net zo hard aan mee. Ik post 3 artikelen die mijn standpunt bevestigen. En jij?
? Waarom zou ik gefrustreerd moeten zijn?quote:
ik weet niet wat jij voor dikke zeugen neukt maar iemand die aan topsport doet heeft echt geen cellulitis.quote:Op woensdag 30 mei 2018 19:50 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Lekker representatief
[ afbeelding ]
[..]
Slanke mensen hebben er net zo goed last van.quote:Op woensdag 30 mei 2018 22:57 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij voor dikke zeugen neukt maar iemand die aan topsport doet heeft echt geen cellulitis.
quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2018 19:35 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Die zie je niet achterlangs, wat is het probleem?
ik heb niet over slanke mensen maar over topsporters.quote:Op donderdag 31 mei 2018 00:15 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Slanke mensen hebben er net zo goed last van.
[ afbeelding ]
Ja naja gelijk een hele rant over Red Bull en chips. Zijn geen dingen die je perse nuttigt als je cellulitis hebt.quote:Op woensdag 30 mei 2018 21:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
? Waarom zou ik gefrustreerd moeten zijn?
Ik heb geen cellulitis (en ook geen kutkop).
Ik zou er overigens geen problemen mee hebben als mijn vriendin cellulitis zou hebben. Ik accepteer haar zoals ze is. Het uitpoepen van een kind kan zo zijn sporen achterlaten.
Het schaatsen zelf haalt idd niks uitquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:24 schreef Gehrman het volgende:
[..]
LOL je bent in de war met een type als Kim Kardashian. Bij een topatleet is dat gewoon een al spieren dankzij de vele squats, deadlifts en powercleans.
Oh joh werkelijk?quote:Op donderdag 31 mei 2018 07:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Tegen cellulitis?
Sporten of lichaamsbeweging helpt wel degelijk.
Joh, misschien wel omdat ze voor die sport juist veel moet squaten/deadliften enz.?quote:Op donderdag 31 mei 2018 07:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh joh werkelijk?
Vond het gewoon grappig dat Gehrman de sport waarin ze topatleet is, niet noemde.
Joh echt? Wist je dat je dat ook kan noemen en dan óók nog schaatsen? Bijvoorbeeld zo:quote:Op donderdag 31 mei 2018 08:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Joh, misschien wel omdat ze voor die sport juist veel moet squaten/deadliften enz.?
quote:Bij een topatleet is dat gewoon een al spieren dankzij de vele squats, deadlifts en powercleans. En schaatsen zelf natuurlijk, in het geval van Suzanne.
No shit Sherlock! Wat vertel je me nou? Maak me gek!quote:Op donderdag 31 mei 2018 08:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Joh echt? Wist je dat je dat ook kan noemen en dan óók nog schaatsen? Bijvoorbeeld zo:
[..]
Jij bent ook een beetje een raar wijf he😂quote:Op donderdag 31 mei 2018 08:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Joh echt? Wist je dat je dat ook kan noemen en dan óók nog schaatsen? Bijvoorbeeld zo:
[..]
Dat ass.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 21:24 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]
Nog steeds niet ontmoet, nog steeds niet geneukt, nog steeds terechte klacht.
Godverdetering hey.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 21:24 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 21:24 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]
Zei?quote:Op donderdag 2 augustus 2018 22:23 schreef wollah het volgende:
Hoe zei bij VI blijft thuis aan tafel zat te wauwelenman man man echt op je handen voor de ogen te houden zo gênant
sowquote:Op donderdag 2 augustus 2018 21:24 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]
VIquote:Op donderdag 2 augustus 2018 22:23 schreef wollah het volgende:
Hoe zei bij VI blijft thuis aan tafel zat te wauwelenman man man echt op je handen voor de ogen te houden zo gênant
Zou idd wel raken hoor daar niet vanquote:
Je hebt iig wel zelfkennis, maatje. Dat siert je.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 00:27 schreef wollah het volgende:
[..]
Zou idd wel raken hoor daar niet van
Maar ze stond niet vooraan bij het uitdelen van hoge IQ’s, net als ik.
Is dat nou Ronnie flex op de 2e foto?quote:Op woensdag 30 mei 2018 19:12 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar ben ik dus niet mee getrouwd, en ik ga sowieso niet verder komen dan deze foto. Daar baal ik nu gewoon effe van, hoewel ik me ook wel een beetje voel als die gast links op de foto die zo ongegeneerd staat te staren.
Iets too much eigenlijk.quote:
Jij denkt dat sporters dat niet hebben?quote:Op woensdag 30 mei 2018 19:56 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Een topschaatster met cellulitis ja?.
Sow alsof Homer Simpson je pijpt als je em daarin steektquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:32 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heeft ze een micro-penis/megaclit?
Boooohquote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Sow alsof Homer Simpson je pijpt als je em daarin steekt
Hele dikke schaamlippen, dat krijg je wanneer je ze vacuüm zuigt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:32 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Gespierde vrouw, ik snap best dat je je daardoor een beetje beta gaat voelen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 09:07 schreef dagobertE6 het volgende:
[ afbeelding ]
Lengte 170 cm
Gewicht 64 kg
Doe maar niet, een dikkertje van 64 kg
Heb je haar inmiddels al wel gedaan?quote:Op maandag 13 april 2020 12:09 schreef Marsenal het volgende:
In deze tijden nog steeds een terechte klacht
En wat doet die loverboy rappert daar in zijn houthakkersshirt? Nog niet genoeg kinderen verwekt?quote:Op maandag 13 april 2020 14:40 schreef Nine. het volgende:
[..]
Waarom staat ze eigenlijk met Victor Reinier op de foto?
Nee, dit lijkt me eerder die Vledder... Van 'Lucky Letters' of zo.quote:Op maandag 13 april 2020 14:40 schreef Nine. het volgende:
[..]
Waarom staat ze eigenlijk met Victor Reinier op de foto?
Niet iedereen is blijkbaar geinteresseerd in vrouwen.... Ik zie ook alleen een dikke reetquote:Op maandag 13 april 2020 16:37 schreef tja77 het volgende:
Waar hebben jullie het over?
Ik zie alleen een reet.
Wat zou er buiten een prima asser nog kunnen zijn dan?quote:Op zondag 1 mei 2022 18:51 schreef Raw85 het volgende:
Prima asser natuurlijk maar verder is ze toch echt totaal niet boeiend?
@jigggy niet herkennen!quote:Op woensdag 30 mei 2018 19:12 schreef Marsenal het volgende:
hoewel ik me ook wel een beetje voel als die gast links op de foto die zo ongegeneerd staat te staren.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 15:08 schreef fathank het volgende:
[..]
Sow alsof Homer Simpson je pijpt als je em daarin steekt
quote:Op dinsdag 13 augustus 2019 14:32 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Absoluut, als ik Suzanne Schulting in mijn bedstee vond dan zou ze nooit meer kunnen schaatsen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:18 schreef Cockwhale het volgende:
Ze heeft een slapjanus van een vriend of fwb, als ze die al heeft, want hoe kun je die reet nou niet dagelijks zo kkr hard de tering spanken waarbij haar billen gaan lijken op een bakvorm voor je eigen handafdruk-cakejes?
Reageerde ze niet op je dm ofzo?quote:Op woensdag 30 mei 2018 19:50 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Lekker representatief
[ afbeelding ]
[..]
quote:Op maandag 1 augustus 2022 19:21 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Absoluut, als ik Suzanne Schulting in mijn bedstee vond dan zou ze nooit meer kunnen schaatsen.
Niks mis mee.quote:
Ohhh, dat houdt toch geen stand.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 08:43 schreef tong80 het volgende:
Ze doet het met de zoon van Heleen van Rooyen.
En zeer geile bovenbeenspierenquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 19:59 schreef spleeh het volgende:
Jutta Leerdam is weer vrijgezel.
Heeft ook een asser.
Wat is een outie?quote:
quote:
Ah, dankjewel voor de uitleg.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |