Alles is zinloosquote:
ik vond lul anders uiterst kwetsend. Ik zit daar echt mee, wetende dat ik hier met 34.5 cm zit en jij slecht 7 cm.quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom mag jij als mod racistische opmerkingen maken?
Nee zo praat je het niet goedquote:Op woensdag 30 mei 2018 17:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik vond lul anders uiterst kwetsend. Ik zit daar echt mee, wetende dat ik hier met 34.5 cm zit en jij slecht 7 cm.
ama den pama, bekoorlijke ark gevuld met heerlijkheden, een solide schip vol liefde en compassie op een woelige zee vol hatelijkheidquote:
ik las behoorlijke ark, moest lachenquote:Op woensdag 30 mei 2018 17:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ama den pama, bekoorlijke ark gevuld met heerlijkheden, een solide schip vol liefde en compassie op een woelige zee vol hatelijkheid
Hoe is het.
sowquote:Op woensdag 30 mei 2018 17:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
ik las behoorlijke ark, moest lachen
Heey, ja prima. Goed nieuws gehad vanmorgen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ama den pama, bekoorlijke ark gevuld met heerlijkheden, een solide schip vol liefde en compassie op een woelige zee vol hatelijkheid
Hoe is het.
gelukkig... dikke knufquote:Op woensdag 30 mei 2018 17:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heey, ja prima. Goed nieuws gehad vanmorgen.
Waarover? Gezondheid?quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heey, ja prima. Goed nieuws gehad vanmorgen.
Snap ik.quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik care vandaag nergens om, want heb m'n stageplek in de pocket.
waar ga je stage lopen?quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jawel. Als t het Belgische is heb ik er nog wat aan.quote:Op woensdag 30 mei 2018 16:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als hij zich daarna schaamt dan doet het er niet toe welke van de twee het is
Heb jij soms poep in je ogen?quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:14 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Al iets gehoord van die eventuele stageplek?
Ach, dan wordt er toch over me gesprokenquote:Op woensdag 30 mei 2018 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik zal wel weer een klacht over je krijgen per Whatsapp
haha echt hèquote:Op woensdag 30 mei 2018 17:15 schreef Ang3l het volgende:
Keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeneu kneu kneu..... gvd en bedankt he. Kutnummer
Fijn voor je, de functie van strijkplank was het toch?quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha erg leuk weer Ashquote:Op woensdag 30 mei 2018 17:17 schreef Otger het volgende:
Miniklacht
Verengelsing van het onderwijs.
kwam er net achter dat een motivatiebrief voor mijn gewenste master volledig in het Engels geschreven moet worden.
quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Fijn voor je, de functie van strijkplank was het toch?
weet wel zekerquote:Op woensdag 30 mei 2018 17:16 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ach, dan wordt er toch over me gesproken
Je zou haast zeggen dat het toeval was.quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:17 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Jezus beter doe jij normaal. Ik verstuurde het en toen werd het gepost.
Ik toonde oprecht interessequote:Op woensdag 30 mei 2018 17:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je zou haast zeggen dat het toeval was.
Wanneer is je proefverlof verlopen?quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:22 schreef ArtistA het volgende:
O jeetje, dan knalt die Zosk even zo'n mooie dame erin en dan hangt daarboven ook nog eens een banier met van die slapende lammetjes.
Rebus help me. Ze willen me vangen.
ehm, verder alles goed?quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:24 schreef ArtistA het volgende:
Gisteren zei iemand dat ik debiel was.
Even met m'n flippers wapperen...
Zo ja. Das beter.
Das ook braaf.
Ja, Das heel braaf. Weet je wel? Zo'n winkeltje waar je snoepjes kunt kopen.
Ben jij iemand met een lage suikerspiegel?quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:22 schreef ArtistA het volgende:
O jeetje, dan knalt die Zosk even zo'n mooie dame erin en dan hangt daarboven ook nog eens een banier met van die slapende lammetjes.
Rebus help me. Ze willen me vangen.
Let even goed op het duimpje, Professioneel Gezweer.quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wanneer is je proefverlof verlopen?
Je hoerenmoeder, Catkiller, je hoerenmoeder.quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:28 schreef Catkiller het volgende:
Jullie doen mij denken aan NoelGallagher
Nee, heb al een vrouw zo gek gekregen om seks met me te hebben dus ik heb daar geen behoefte meer aan.quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wil je ook meteen mijn adres en pincode weten?
Je gaat me toch niet vertellen dat je een kloontje bent van oppermongool Plukdester?quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:33 schreef ArtistA het volgende:
ok.
ik hoor het al.
ik ga weer braaf gitaren.
Probeer je mij nou jaloers te maken?quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, heb al een vrouw zo gek gekregen om seks met me te hebben dus ik heb daar geen behoefte meer aan.
JA NOU, DAT ZIJN ZIJN POSTS ANDERS OOK NIETquote:Op woensdag 30 mei 2018 17:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laten we het wel leuk houden!
Een halve saltoquote:
Wiequote:
Haha nu kan je niet in slaap vallen zekerquote:
Ama weet hoe hij er uit ziet, dus misschien kan je een foto regelenquote:Op woensdag 30 mei 2018 17:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ligt eraan of je een beetje lekker bent.
tering lekkerquote:Op woensdag 30 mei 2018 17:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ligt eraan of je een beetje lekker bent.
Doe normaal tegen de enkeling die je heeft gemist debielquote:
ben van de tough lovequote:Op woensdag 30 mei 2018 17:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe normaal tegen de enkeling die je heeft gemist debiel
tijd voor je medicijnenquote:Op woensdag 30 mei 2018 17:44 schreef JimmyDean het volgende:
Lovin' you is easy 'cause you're beautiful
Makin' love with you is all I wanna do
Lovin' you is more than just a dream come true
And everything that I do is out of lovin' you
La la la la la la la la la la la la la la la
Do do do do do
Wel als je een degelijke liefdevolle opvoeding hebt gehad.quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet je meteen een relatie hebben als je seks hebt?
We leven in een laatkapitalistische dystopie, niks is meer waar.quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wel als je een degelijke liefdevolle opvoeding hebt gehad.
Sorry Jimmy maar als je woorden gaat verzinnen om slim over te komen ga ik niet met je in discussie.quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
We leven in een laatkapitalistische distopie, niks is meer waar.
Dat jouw kennis onvoldoende toereikend is om mijn posts te snappen, is jouw probleem en niet het mijne.quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sorry Jimmy maar als je woorden gaat verzinnen om slim over te komen ga ik niet met je in discussie.
Blijkbaar schrijf je dat met een yquote:Op woensdag 30 mei 2018 17:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
laatkapitalistische distopie... zit iets in
Goeiequote:Op woensdag 30 mei 2018 17:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik zie het.. zijn we toch niet geniaal
Het waren vast de moffenquote:Op woensdag 30 mei 2018 18:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat krijg je met al die buut'nlanders in de omgeving.
Misschien de grens van wat weggeefwinkel is en wat niet wat duidelijk maken.quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2018 18:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Misschien de grens van wat weggeefwinkel is en wat niet wat duidelijk maken.
Het zijn vooral ouderen eigenlijk hier.quote:Op woensdag 30 mei 2018 18:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat krijg je met al die buut'nlanders in de omgeving.
Mij wel jaquote:Op woensdag 30 mei 2018 18:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zie ik jullie morgen bij de koffie boys? Laters
Jezus wat heb je veel berichtjes geplaatst.quote:Op woensdag 30 mei 2018 18:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zie ik jullie morgen bij de koffie boys? Laters
Wat super, geniet ervanquote:Op woensdag 30 mei 2018 18:37 schreef Samzz het volgende:
Hoi lieve schatjes. Ik ben vrij. En morgen ook. Jippie.
yoghurt met aardbeienquote:Op woensdag 30 mei 2018 18:39 schreef xcachet het volgende:
Ik eet gebakken aardappelen met kip en sla. En jullie?
Ik bijna hetzelfde zo meteen maar dan met een burgerquote:Op woensdag 30 mei 2018 18:39 schreef xcachet het volgende:
Ik eet gebakken aardappelen met kip en sla. En jullie?
Zo ga je toch nooit een man vinden als je je vrouwelijke taken niet volbrengt.quote:Op woensdag 30 mei 2018 18:37 schreef Samzz het volgende:
Oh en ik heb diepvriespizza in de oven omdat ik geen zin heb om te koken.
Nou als ze de pizza gewoon klaar heeft staan als ik binnenkom, dan zie ik het probleem nietquote:Op woensdag 30 mei 2018 18:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo ga je toch nooit een man vinden als je je vrouwelijke taken niet volbrengt.
Long hair, don't care.quote:Op woensdag 30 mei 2018 18:42 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo ga je toch nooit een man vinden als je je vrouwelijke taken niet volbrengt.
Echt hequote:Op woensdag 30 mei 2018 18:45 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nou als ze de pizza gewoon klaar heeft staan als ik binnenkom, dan zie ik het probleem niet
Zie je eigenlijk altijd wel bij incelsquote:
Ik mag hem nu alquote:Op woensdag 30 mei 2018 18:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn vader leerde mij bier pakken toen ik net kon lopen.
Jij eet wel erg vaak pizza hequote:Op woensdag 30 mei 2018 18:37 schreef Samzz het volgende:
Oh en ik heb diepvriespizza in de oven omdat ik geen zin heb om te koken.
Je hoopt hem binnenkort pa te mogen noemen? Of daddy, afhankelijk van hoe je in zijn leven komt.quote:
Nee, wel konthaar.quote:
Er is nu 15 cm af. Dus over een half jaartje hangt t tot m'n kont.quote:
Geilquote:Op woensdag 30 mei 2018 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er is nu 15 cm af. Dus over een half jaartje hangt t tot m'n kont.
Groot hart.quote:Op woensdag 30 mei 2018 19:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou ze dik zijn of gewoon zware botten?
Vanavond een nieuwe snap.quote:
Ik vind t prima. Lekker weertje zo.quote:Op woensdag 30 mei 2018 19:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik buienradar zo zie blijft het ook nog droog.
Nou nou, dat jij niet mee mocht lopen omdat je van je vader steeds bier moest halen, betekent niet dat andere kinderen dan maar onnodig moeten lijden.quote:Op woensdag 30 mei 2018 19:05 schreef xcachet het volgende:
Regenen die ondankbare kut kinderen lekker nat.
Oh laat maar danquote:
Tuurlijk wel. Duivelsgebroed.quote:Op woensdag 30 mei 2018 19:06 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nou nou, dat jij niet mee mocht lopen omdat je van je vader steeds bier moest halen, betekent niet dat andere kinderen dan maar onnodig moeten lijden.
Oh.quote:Op woensdag 30 mei 2018 19:07 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik bedoelde met jammer van: jammer dat je zelf vindt dat je kont te dik is.
Hahah man man manquote:Op woensdag 30 mei 2018 19:07 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik bedoelde met jammer van: jammer dat je zelf vindt dat je kont te dik is.
quote:
Sorryquote:
Nee ga door met je prachtige tactiekquote:Op woensdag 30 mei 2018 19:10 schreef LCMS het volgende:
nou ja, Prof, mijn kans na deze opmerking is gereduceerd tot 0, dus ga er voor
Denk je dat het werkt?quote:Op woensdag 30 mei 2018 19:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee ga door met je prachtige tactiek
Ik denk van niet maar misschien valt ze hier wel voor, dat zou jij rap genoeg moeten merken.quote:
Gewoon lekker in de koelkastquote:Op woensdag 30 mei 2018 19:18 schreef Amarantha het volgende:
Zo sneu, Kuroi weet niet waar of hoe ze moet liggen van de warmte.
ow ja, maar dit zal voor haar dan wel hebben gevoeld als een mes in een oogquote:Op woensdag 30 mei 2018 19:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk van niet maar misschien valt ze hier wel voor, dat zou jij rap genoeg moeten merken.
Maar ze is wel verliefd op je, dus dan kan er niet heel veel fout gaan.
Uit haren? Verharen?quote:Op woensdag 30 mei 2018 19:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze is heel erg aan het uit haren op dit moment.
Zeg het gewoon goed. Zo is tardis ook niet aan het uit haren, maar kalendequote:Op woensdag 30 mei 2018 19:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je weet schijnbaar prima wat ik bedoel.
Sorry Prof.quote:Op woensdag 30 mei 2018 19:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zeg het gewoon goed. Zo is tardis ook niet aan het uit haren, maar kalende
Ze drinkt veel bier dus denk wel dat ze wat kan hebbenquote:Op woensdag 30 mei 2018 19:21 schreef LCMS het volgende:
[..]
ow ja, maar dit zal voor haar dan wel hebben gevoeld als een mes in een oog
Samzz moet d'r ponem dichthouden tegen Ama ja.quote:Op woensdag 30 mei 2018 19:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zit niet zo te haten op de bewoording van ama
Zit zelf niet zo te haten.quote:Op woensdag 30 mei 2018 19:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zit niet zo te haten op de bewoording van ama
Hou zelfquote:Op woensdag 30 mei 2018 19:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Samzz moet d'r ponem dichthouden tegen Ama ja.
Waarom heb je dit moment niet aangegrepen om Chloro vrij te krijgen?quote:Op woensdag 30 mei 2018 19:36 schreef TARDIS. het volgende:
Tagliano DM gestuurd of hij de disclaimer van een hoofdletter wilde voorzien en hij doet het die ouwe gek wat een mad lad.
My heroquote:Op woensdag 30 mei 2018 19:36 schreef TARDIS. het volgende:
Tagliano DM gestuurd of hij de disclaimer van een hoofdletter wilde voorzien en hij doet het die ouwe gek wat een mad lad.
En Aber <3quote:Op woensdag 30 mei 2018 19:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom heb je dit moment niet aangegrepen om Chloro vrij te krijgen?
Je moet niet zo caren om wat een oude man met allemaal blauwtjes op FOK! zegtquote:
Ja, lijkt erop dat ik te ver ben gegaan, maar was bezig de fundering te leggen, en die palen moeten nou eenmaal goed diep om er wat moois op te kunnen bouwen.quote:
Welke blauwtjes dan en bij wie?quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je moet niet zo caren om wat een oude man met allemaal blauwtjes op FOK! zegt
Genoegen nemen met matige seks.quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel. Als t het Belgische is heb ik er nog wat aan.
Jonge lees nou eens de quotes terugquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe nou toch eens normaal denk je dat ik Sammz niet kan bevredigen?
Worthless without picsquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:11 schreef Anneloos het volgende:
Haartjes weer prachtig. Ik ga naar de kapper, want daar complimenteren ze mij altijd hoe gezond mijn haar is en hoe mooi, dik en lang het is![]()
![]()
Bij mij zeggen ze altijd lelijke dingen als "uitdunnen is niet echt meer nodig he?" en "wil je de inhammetjes een beetje bedekken?", en dan moet ik ook nog betalen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:11 schreef Anneloos het volgende:
Haartjes weer prachtig. Ik ga naar de kapper, want daar complimenteren ze mij altijd hoe gezond mijn haar is en hoe mooi, dik en lang het is![]()
![]()
Net door de stortregen gerendquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt he, alsof jij zo'n sneer uitdeelt.
Ik ben daar niet zo vanquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt he, alsof jij zo'n sneer uitdeelt.
Ik krijg ook altijd complimenten om mn volle bos, dik haarquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bij mij zeggen ze altijd lelijke dingen als "uitdunnen is niet echt meer nodig he?" en "wil je de inhammetjes een beetje bedekken?", en dan moet ik ook nog betalen.
FUCK jaquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat zeggen ze bij mij over iets anders
Ik heb een heel ander beeld van jouquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik krijg ook altijd complimenten om mn volle bos, dik haar
Oh, kies dan maar zelf een beter moment.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:14 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Het zit nu niet charmant ze heeft het ingevlochten
Ja ging echt heerlijk. Voel me echt goed.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Door de regen is heerlijk ja, zeker met dit weer. Ging het goed?
Jezus, wat een lijers. Alleen kan het wel begrijpenquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bij mij zeggen ze altijd lelijke dingen als "uitdunnen is niet echt meer nodig he?" en "wil je de inhammetjes een beetje bedekken?", en dan moet ik ook nog betalen.
Onze relatie is belangrijk voor mij.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:15 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja hallo mij maakt het verder niet uit ;s maar het was geen sneer
Hier klagen ze altijd dat ze last krijgt van haar vingers door het uitdunnen, wat een kutwerk moet dat ook zijn zeg.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik krijg ook altijd complimenten om mn volle bos, dik haar
Netjes, heb je de 5k al gelopen of nietquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ging echt heerlijk. Voel me echt goed.
Als je elke dag zou afwassen zou je nu niet met die grote stapel zitten. Dat is in jouw geval hooguit een bord, beker en pan.quote:
Ja het is ook niet veel.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:16 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Als je elke dag zou afwassen zou je nu niet met die grote stapel zitten. Dat is in jouw geval hooguit een bord, beker en pan.
Bij mij gebruiken ze daar gewoon een schaar voor, snap wel dat ze last van haar vingers krijgt als ze dat met haar handen doet hahaquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hier klagen ze altijd dat ze last krijgt van haar vingers door het uitdunnen, wat een kutwerk moet dat ook zijn zeg.
Nee nog niet, zit nu in mijn vierde week. Wel bijna volgens mij, moet ik even op m'n planning kijken.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Netjes, heb je de 5k al gelopen of niet
We hebben toch nog niet iets afgesproken? Man man man ik ben niet zo makkelijk te temmenquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:15 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat gaat dat makkelijk bij jouik dacht dat we iets moois aan het opbouwen waren.
Oh netjes, helemaal met een planning ook nog. Ik doe het altijd op gevoel.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:17 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee nog niet, zit nu in mijn vierde week. Wel bijna volgens mij, moet ik even op m'n planning kijken.
En lowkey iedereen haten. Maar jij bent niet zoals ik. In jou zit nog wat goedsquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:16 schreef TARDIS. het volgende:
Gadverdamme ik lijk Azpi wel met mijn pogingen om iedereen maar te vriend te houden.
Geloof er geen snars vanquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb volle bos haar dat zeg ik toch jeetje.
Ja ik heb zo'n app die helpt opbouwen tot 5K en daarna zie ik wel hoe ik het ga doen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh netjes, helemaal met een planning ook nog. Ik doe het altijd op gevoel.
Sof, Aber, cachetquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Welke blauwtjes dan en bij wie?
Het spijt me dat je deze lelijke woorden over jou moest lezen vriend. Dit ben ik niet van mij gewend.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:18 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
En lowkey iedereen haten. Maar jij bent niet zoals ik. In jou zit nog wat goeds
quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het spijt me dat je deze lelijke woorden over jou moest lezen vriend. Dit ben ik niet van mij gewend.
Maar spijt het me nu wat ik gezegd heb of spijt het me dat ik gepakt ben? Dat is het thema van mijn meditatiesessie vandaag.
Daaaaaaaamnquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is belangrijker dat het uit of in jouw mond komt maar ja
Ik ga naar de hoeren om zulk commentaar over mijn penis te krijgenquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:11 schreef Anneloos het volgende:
![]()
Wat heeft haar vader ermee te maken en waarom hebben jullie hem beiden gevingerd?quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:20 schreef TARDIS. het volgende:
Ooit wil ik eens met Prof gaan zitten en praten over wat er nou met Sof is gebeurd. We hebben daar volgens de verhalen allebei een vinger in de pap.
En ik alleen in de pap.
Ik ben erg makkelijk.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hahahha hij hapt ook gewoon nog he, geweldig.
Je hoeft je mening niet onder stoelen of banken te steken uit vrees mij te kwetsenquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het spijt me dat je deze lelijke woorden over jou moest lezen vriend. Dit ben ik niet van mij gewend.
Maar spijt het me nu wat ik gezegd heb of spijt het me dat ik gepakt ben? Dat is het thema van mijn meditatiesessie vandaag.
Nee, jij niet. Mozy heeft haar weggejaagd door lullig te doen met gegevens op Facebook, en toen was het klaar. Heeft hij zelf ook toegegeven.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:20 schreef TARDIS. het volgende:
Ooit wil ik eens met Prof gaan zitten en praten over wat er nou met Sof is gebeurd. We hebben daar volgens de verhalen allebei een vinger in de pap.
En ik alleen in de pap.
Was traditie in haar cultuur.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat heeft haar vader ermee te maken en waarom hebben jullie hem beiden gevingerd?
Herkenbaar.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, jij niet. Mozy heeft haar weggejaagd door lullig te doen met gegevens op Facebook, en toen was het klaar. Heeft hij zelf ook toegegeven.
Ik heb haar ook een paar keer gezien maar dat was snel weer voorbij. Jij ook? Of waren dat maar geruchten.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, jij niet. Mozy heeft haar weggejaagd door lullig te doen met gegevens op Facebook, en toen was het klaar. Heeft hij zelf ook toegegeven.
Volwassen haargrens natuurlijk.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is dat een inham of een volwassen haargrens
Hou je op of niet.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Valt weinig anders mee te doen, enorm dik en stug haar.
Nee, gelukkig nog niet. Maar ik heb ook zo'n vaag donkerblond haar waardoor grijze haren niet zo snel opvallen.quote:
Je kan er genoeg mee doen, je neemt het toch overal mee naartoe?quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Valt weinig anders mee te doen, enorm dik en stug haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |