SPOILER: Zuipmeet. Utrecht. 9 juni.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Game- en vreetmeet. Zoetermeer. 30 juni.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik wil ook niet meer dan 25.quote:Op woensdag 30 mei 2018 19:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik betaalde toen 17,50; anders was ik ook niet geweest. Prijs van de kaarten was 40-50 euro toen.
Dat zijn leuke prijsjesquote:Op woensdag 30 mei 2018 19:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik wil ook niet meer dan 25.
Vorige week Rita ora voor 17 euro was ook leuk.
Als het kleine pizza's zijn dan kan dat bestquote:
Nee, ga t niet doen hoor. Maar heb echt debiel veel gelopen en gedaan vandaag, krijg daar altijd dubbel honger vanquote:Op woensdag 30 mei 2018 19:45 schreef Medusa-Cascade het volgende:
[..]
Als het kleine pizza's zijn dan kan dat best
Er zijn nu ook pizza's met een groentenbodem, die wil ik ook wel eens proberen.
Dat zijn geen pizza's, elvi.quote:Op woensdag 30 mei 2018 19:45 schreef Medusa-Cascade het volgende:
[..]
Als het kleine pizza's zijn dan kan dat best
Er zijn nu ook pizza's met een groentenbodem, die wil ik ook wel eens proberen.
Oh zo.quote:Op woensdag 30 mei 2018 19:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, die is van de bloemkoolrijst, bonenspaghetti en dat soort ongein.
Diegene ging zich spontaan uitkleden?quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Hier is het lekker heet. Er kwam iemand langs en die vond het duidelijk te warm
Moet ik m'n broek weer aantrekken?quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Hier is het lekker heet. Er kwam iemand langs en die vond het duidelijk te warm
Keertje naar Bush geweest voor 15quote:Op woensdag 30 mei 2018 19:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik wil ook niet meer dan 25.
Vorige week Rita ora voor 17 euro was ook leuk.
Nee hoorquote:
Nee maar zag aan z'n blik toen hij bovenaan de trap was dat hij toch liever weer terug wilde naar benedenquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Diegene ging zich spontaan uitkleden?
Daar kan je een keer voor naar een concertquote:
Zal ik vanavond met een vliegenmepper naast je bed komen staan?quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nog steeds geen tijd gehad om m'n muggenwering op te hangen dus wil niet alles open zetten
Ahhw dat zou wel ideaal zijn.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zal ik vanavond met een vliegenmepper naast je bed komen staan?
PETSquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zal ik vanavond met een vliegenmepper naast je bed komen staan?
Ik zie mezelf al staanquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ahhw dat zou wel ideaal zijn.
Nja het is inmiddels al onder de 30 graden dus gelukkig weer okay
Daar slaap ik niet doorheen hoorquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
PETS
'Sorry, hij zat op je bil, nogmaals sorry'
Natuurlijk mik ik voornamelijk op de bilmuggen, weet je niet hoe vervelend een jeukbil isquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
PETS
'Sorry, hij zat op je bil, nogmaals sorry'
quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Natuurlijk mik ik voornamelijk op de bilmuggen, weet je niet hoe vervelend een jeukbil is
Ben je niet zoet genoeg?quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Heb er niet zo'n last van gelukkig
Ze moeten altijd mijn zoon hebben
Uit ervaring kan ik zeggen, heel vervelend.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Natuurlijk mik ik voornamelijk op de bilmuggen, weet je niet hoe vervelend een jeukbil is
Vakantie voorbijquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:29 schreef Mazikeen het volgende:
En toen was het weer tijd voor het gewone leven.
Wiebelen en wrijven over je stoelquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik zeggen, heel vervelend.
Ik vind dit shockend. Maar wel fijn. Goede nachtrust is belangrijk. Altijd fijn wanneer je iemand gevonden hebt die lekkerder is dan jij en de muggen op zich neemtquote:
Klinkt fijn. En als hij er niet is dan kan je daarvoor ook wel bij ons terecht natuurlijkquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ja maar dankzij een inspirerende Barbpeptalk vind ik het nu niet zo erg.
Waarom shockend?quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik vind dit shockend. Maar wel fijn. Goede nachtrust is belangrijk. Altijd fijn wanneer je iemand gevonden hebt die lekkerder is dan jij en de muggen op zich neemt
Yes. 20 graden binnen, betonvloer is lekker koel. De ene ligt opgerold in de mand, de ander opgerold naast me.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Houden jouw mannen het een beetje uit?
Ik had jou wel zoet verwacht.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom shockend?
![]()
Vind het wel lullig dat hij altijd de sjaak is.
Geen lekker bloed dus.
Zou dat bloedgroep afhankelijk zijn?
Ja. Ken je ook die zwarte schaduw boven je bed, die een hand lijkt te zijn, maar eigenlijk een zwarte spin is zo dik als een knikker met grote, lange poten?quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:36 schreef Samzz het volgende:
Ken je dat, opeen een kriebel op je huid alsof er een spinnetje overheen loopt en dat t dan ook een spinnetje blijkt te zijn.
28 graden hierquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yes. 20 graden binnen, betonvloer is lekker koel. De ene ligt opgerold in de mand, de ander opgerold naast me.
Terug buienquote:Op woensdag 30 mei 2018 20:43 schreef gcjoel het volgende:
Had ik maar kaartje gekocht.
De buurman is weer in een bui
Hier inmiddels ook afgekoeld.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yes. 20 graden binnen, betonvloer is lekker koel. De ene ligt opgerold in de mand, de ander opgerold naast me.
Ga 9 juli naar GY!BE met me!quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:43 schreef gcjoel het volgende:
Had ik maar kaartje gekocht.
De buurman is weer in een bui
Ohw dat is niet lief.quote:Op woensdag 30 mei 2018 20:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee dan hebben mensen ook last van mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |