Alles is zinloosquote:
ik vond lul anders uiterst kwetsend. Ik zit daar echt mee, wetende dat ik hier met 34.5 cm zit en jij slecht 7 cm.quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom mag jij als mod racistische opmerkingen maken?
Nee zo praat je het niet goedquote:Op woensdag 30 mei 2018 17:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik vond lul anders uiterst kwetsend. Ik zit daar echt mee, wetende dat ik hier met 34.5 cm zit en jij slecht 7 cm.
ama den pama, bekoorlijke ark gevuld met heerlijkheden, een solide schip vol liefde en compassie op een woelige zee vol hatelijkheidquote:
ik las behoorlijke ark, moest lachenquote:Op woensdag 30 mei 2018 17:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ama den pama, bekoorlijke ark gevuld met heerlijkheden, een solide schip vol liefde en compassie op een woelige zee vol hatelijkheid
Hoe is het.
sowquote:Op woensdag 30 mei 2018 17:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
ik las behoorlijke ark, moest lachen
Heey, ja prima. Goed nieuws gehad vanmorgen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ama den pama, bekoorlijke ark gevuld met heerlijkheden, een solide schip vol liefde en compassie op een woelige zee vol hatelijkheid
Hoe is het.
gelukkig... dikke knufquote:Op woensdag 30 mei 2018 17:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heey, ja prima. Goed nieuws gehad vanmorgen.
Waarover? Gezondheid?quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heey, ja prima. Goed nieuws gehad vanmorgen.
Snap ik.quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik care vandaag nergens om, want heb m'n stageplek in de pocket.
waar ga je stage lopen?quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jawel. Als t het Belgische is heb ik er nog wat aan.quote:Op woensdag 30 mei 2018 16:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als hij zich daarna schaamt dan doet het er niet toe welke van de twee het is
Heb jij soms poep in je ogen?quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:14 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Al iets gehoord van die eventuele stageplek?
Ach, dan wordt er toch over me gesprokenquote:Op woensdag 30 mei 2018 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik zal wel weer een klacht over je krijgen per Whatsapp
haha echt hèquote:Op woensdag 30 mei 2018 17:15 schreef Ang3l het volgende:
Keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeneu kneu kneu..... gvd en bedankt he. Kutnummer
Fijn voor je, de functie van strijkplank was het toch?quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha erg leuk weer Ashquote:Op woensdag 30 mei 2018 17:17 schreef Otger het volgende:
Miniklacht
Verengelsing van het onderwijs.
kwam er net achter dat een motivatiebrief voor mijn gewenste master volledig in het Engels geschreven moet worden.
quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Fijn voor je, de functie van strijkplank was het toch?
weet wel zekerquote:Op woensdag 30 mei 2018 17:16 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ach, dan wordt er toch over me gesproken
Je zou haast zeggen dat het toeval was.quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:17 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Jezus beter doe jij normaal. Ik verstuurde het en toen werd het gepost.
Ik toonde oprecht interessequote:Op woensdag 30 mei 2018 17:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je zou haast zeggen dat het toeval was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |