Alles is zinloosquote:
ik vond lul anders uiterst kwetsend. Ik zit daar echt mee, wetende dat ik hier met 34.5 cm zit en jij slecht 7 cm.quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Waarom mag jij als mod racistische opmerkingen maken?
Nee zo praat je het niet goedquote:Op woensdag 30 mei 2018 17:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik vond lul anders uiterst kwetsend. Ik zit daar echt mee, wetende dat ik hier met 34.5 cm zit en jij slecht 7 cm.
ama den pama, bekoorlijke ark gevuld met heerlijkheden, een solide schip vol liefde en compassie op een woelige zee vol hatelijkheidquote:
ik las behoorlijke ark, moest lachenquote:Op woensdag 30 mei 2018 17:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ama den pama, bekoorlijke ark gevuld met heerlijkheden, een solide schip vol liefde en compassie op een woelige zee vol hatelijkheid
Hoe is het.
sowquote:Op woensdag 30 mei 2018 17:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
ik las behoorlijke ark, moest lachen
Heey, ja prima. Goed nieuws gehad vanmorgen.quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ama den pama, bekoorlijke ark gevuld met heerlijkheden, een solide schip vol liefde en compassie op een woelige zee vol hatelijkheid
Hoe is het.
gelukkig... dikke knufquote:Op woensdag 30 mei 2018 17:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heey, ja prima. Goed nieuws gehad vanmorgen.
Waarover? Gezondheid?quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heey, ja prima. Goed nieuws gehad vanmorgen.
Snap ik.quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik care vandaag nergens om, want heb m'n stageplek in de pocket.
waar ga je stage lopen?quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jawel. Als t het Belgische is heb ik er nog wat aan.quote:Op woensdag 30 mei 2018 16:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als hij zich daarna schaamt dan doet het er niet toe welke van de twee het is
Heb jij soms poep in je ogen?quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:14 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Al iets gehoord van die eventuele stageplek?
Ach, dan wordt er toch over me gesprokenquote:Op woensdag 30 mei 2018 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik zal wel weer een klacht over je krijgen per Whatsapp
haha echt hèquote:Op woensdag 30 mei 2018 17:15 schreef Ang3l het volgende:
Keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeneu kneu kneu..... gvd en bedankt he. Kutnummer
Fijn voor je, de functie van strijkplank was het toch?quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha erg leuk weer Ashquote:Op woensdag 30 mei 2018 17:17 schreef Otger het volgende:
Miniklacht
Verengelsing van het onderwijs.
kwam er net achter dat een motivatiebrief voor mijn gewenste master volledig in het Engels geschreven moet worden.
quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Fijn voor je, de functie van strijkplank was het toch?
weet wel zekerquote:Op woensdag 30 mei 2018 17:16 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ach, dan wordt er toch over me gesproken
Je zou haast zeggen dat het toeval was.quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:17 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Jezus beter doe jij normaal. Ik verstuurde het en toen werd het gepost.
Ik toonde oprecht interessequote:Op woensdag 30 mei 2018 17:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je zou haast zeggen dat het toeval was.
Wanneer is je proefverlof verlopen?quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:22 schreef ArtistA het volgende:
O jeetje, dan knalt die Zosk even zo'n mooie dame erin en dan hangt daarboven ook nog eens een banier met van die slapende lammetjes.
Rebus help me. Ze willen me vangen.
ehm, verder alles goed?quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:24 schreef ArtistA het volgende:
Gisteren zei iemand dat ik debiel was.
Even met m'n flippers wapperen...
Zo ja. Das beter.
Das ook braaf.
Ja, Das heel braaf. Weet je wel? Zo'n winkeltje waar je snoepjes kunt kopen.
Ben jij iemand met een lage suikerspiegel?quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:22 schreef ArtistA het volgende:
O jeetje, dan knalt die Zosk even zo'n mooie dame erin en dan hangt daarboven ook nog eens een banier met van die slapende lammetjes.
Rebus help me. Ze willen me vangen.
Let even goed op het duimpje, Professioneel Gezweer.quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wanneer is je proefverlof verlopen?
Je hoerenmoeder, Catkiller, je hoerenmoeder.quote:Op woensdag 30 mei 2018 17:28 schreef Catkiller het volgende:
Jullie doen mij denken aan NoelGallagher
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |