met mbo kan je nog steeds niks hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:25 schreef Myrr het volgende: Morgen een na laatste examen. Dan 7 juni weer en daarna krijg ik eindelijk een a4tje waar op staat dat ik iets kan.
Verliefd op LCMS.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je blijft hier wel echt plakken, hoe komt dat zo?
Ach ja, je hebt alle tijdquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:26 schreef Amarantha het volgende:
Ja klopt Myrr, zal het hele jaar wel bezig zijn met genezen.
En met vmbo?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
met mbo kan je nog steeds niks hoor
Tuurlijk wel. Open relaties zijn in.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh echt? Dan heeft het ook geen zin voor me om echt meer met je in gesprek te gaan.
Ik heb deze nog in mijn andere oor:quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waar heb je nog meer piercings en hoeveel heb je er nu
picsquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb deze nog in mijn andere oor:
[ afbeelding ]
En dit door mijn lip:
[ afbeelding ]
Herkenbaarquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh echt? Dan heeft het ook geen zin voor me om echt meer met je in gesprek te gaan.
Oh. Dan ga ik me vanavond in slaap huilen.quote:
Ah tof, je bent er dus wel dol op.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb deze nog in mijn andere oor:
[ afbeelding ]
En dit door mijn lip:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah tof, je bent er dus wel dol op.
goed dat ik terug ben dusquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
sammz moet gewoon hier blijven... leuke users hebben we hard nodig
Heel apart, LCMS heeft je nog niet afgewezen ofwel? Je bent verliefd, zoek hem op.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Dan ga ik me vanavond in slaap huilen.
nou en... werk gewoon veelquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:29 schreef LCMS het volgende:
[..]
Je bent laatst nog naar de Ardennen geweest man
Nee niet apart. Jij bent niet van de open relaties daar mag ik best om huilen toch.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heel apart, LCMS heeft je nog niet afgewezen ofwel? Je bent verliefd, zoek hem op.
Was meer om 'm in te koppen, beetje dat nare trekje van mequote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt he, zit van ons geld beetje piercings te zetten gvd
Heb haar nummer nietquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga je daarom niet meer appen met Uber?
Oh ja, je moet doen wat je hart je ingeeft.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee niet apart. Jij bent niet van de open relaties daar mag ik best om huilen toch.
Je moet ook niet zo vaak gaan shoppen met je liefje, daar krijg je overspanningsverschijnselen van.quote:
Liefjequote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:32 schreef LCMS het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo vaak gaan shoppen met je liefje, daar krijg je overspanningsverschijnselen van.
Mijn vriend natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie is jouw liefje?
(Ik vraag dit voor een vriend)
Jammer dat ze alleen voor TARDIS. vaak komt, net zoals jij dat alleen deed voor dpquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het leuk dat Samzz hier ook vaker post.
oké dan met je fijne karakter we hebben meer nodig van jouquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
met mbo kan je nog steeds niks hoor
Wat liefquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:33 schreef Amarantha het volgende:
Dat mag jij best vindenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:33 schreef Amarantha het volgende:
Wowquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:34 schreef LCMS het volgende:
[..]
Jammer dat ze alleen voor TARDIS. vaak komt, net zoals jij dat alleen deed voor dp
Lees post 5 eensquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:34 schreef LCMS het volgende:
[..]
Jammer dat ze alleen voor TARDIS. vaak komt, net zoals jij dat alleen deed voor dp
Ja nee daar word je niet geil vanquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:33 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zoals we hier tegen elkaar doen, doen we ook met appen
Beetje doorposten.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Was het lastig om dat record in handen te krijgen? 4045 posts op een dag.
Nee, dat zeker nietquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja nee daar word je niet geil van
En vervolgens negeer je me, die postte je alleen maar om Prof van de kaart te brengen. Daar trap ik niet in.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden Ama
nee joh al sinds zomer geen seks feelszoskmanquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nog wat schoone deernes aan de haak geslagen?
Niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:35 schreef LCMS het volgende:
[..]
En vervolgens negeer je me, die postte je alleen maar om Prof van de kaart te brengen. Daar trap ik niet in.
Oh dat valt allemaal wel mee.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lief hoor, terwijl ik denk dat ik best irritant aanwezig ben
Je bent wel on fire vandaag hèquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:35 schreef LCMS het volgende:
[..]
En vervolgens negeer je me, die postte je alleen maar om Prof van de kaart te brengen. Daar trap ik niet in.
Ik ben er ook klaar mee hoor, wat denkt zij wel niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:35 schreef LCMS het volgende:
[..]
is gwn tip, ze vragen tegenwoordig toch hbo'ers voor mbo werk dus zou doorstuderen als je kans hebtquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
oké dan met je fijne karakter we hebben meer nodig van jou
sta je jaar droog? dacht dat je zo'n playboy wasquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee joh al sinds zomer geen seks feelszoskman
bedankt voor deze tip man daar was ik zelf nog helemaal niet op gekomen wat ben je toch slimquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is gwn tip, ze vragen tegenwoordig toch hbo'ers voor mbo werk dus zou doorstuderen als je kans hebt
Jammerquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:36 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ik vind jou een vervelend mannetje #janboskamp
Rtquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:33 schreef Amarantha het volgende:
Ben inmiddels wel wat gewend hier op FOK!.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat het meevalt komt meer over alsof het dragelijk is, niet heel erg positief.
Ik snap dat niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:37 schreef Samzz het volgende:
Le_Professeur is ook wel echt een aanwinst in mijn FOK!-leven. Net als LCMS en Pensy.
ohquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:37 schreef Samzz het volgende:
Le_Professeur is ook wel echt een aanwinst in mijn FOK!-leven. Net als LCMS en Pensy.
Pijnlijk, ditquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:37 schreef Samzz het volgende:
doe dan niet zo blij met je "ik heb een pakje boter gekocht"quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
bedankt voor deze tip man daar was ik zelf nog helemaal niet op gekomen wat ben je toch slim
En jijquote:
Hoor ik daar ook bij? Zo ja dan kan ik die PI wel gewoon weer gebruiken nml.quote:
Idemquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:38 schreef LCMS het volgende:
[..]
Vriend, jij staat bij mij overal bovenaan
Ik dacht dat je me niet meer lief vindt.quote:
Doe maar nietquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoor ik daar ook bij? Zo ja dan kan ik die PI wel gewoon weer gebruiken nml.
Nou ja, voor een 60-jarige ziet ze er nog best goed uitquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha heet omdat het zo warm is, op andere dagen is ze niet heet he.
Haha en het doet je niks.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:39 schreef Myrr het volgende:
Niet ook dat ik geen twee banen heb afgewezen verder maar echt bedankt voor je zeer zinnige advies vooral ook eind mei als alle inschrijvingen allang gesloten zijn
Lekker rijp, rijk aan ervaring.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:39 schreef LCMS het volgende:
[..]
Nou ja, voor een 60-jarige ziet ze er nog best goed uit
had een bod op ebay gedaan maar boek bleek kwijt... echt viesmad nuquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
En jij.
Recent nog mooie boeken gekocht.
Zelden zoveel onzin in één post gelezenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me niet meer lief vindt.
vulploegleider is geen baanquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:39 schreef Myrr het volgende:
Niet ook dat ik geen twee banen heb afgewezen verder maar echt bedankt voor je zeer zinnige advies vooral ook eind mei als alle inschrijvingen allang gesloten zijn
Kusje op je neus.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
had een bod op ebay gedaan maar boek bleek kwijt... echt viesmad nu
Ohquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zelden zoveel onzin in één post gelezen
Etto vijfde Graaf van België brenger van de steen der Wijsheidquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Myrr de Pyrr, saffier der sc, woeste gazelle die leven brengt op een verdorde savanne
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:43 schreef Myrr het volgende:
[..]
Etto vijfde Graaf van België brenger van de steen der Wijsheid
voltooi een echte studie en stop met drugs als je kinderen hebtquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh in dat geval laat maar je hebt gelijk.
Nog meer zinnig advies?
nee ik bedoel hoezo fout geschreven?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat er héél véél Star Wars spul te koop is.
NOU DAT ZAL IK JE EENS VERT......quote:
Is nu weg na de colaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:43 schreef LCMS het volgende:
[..]
Echt hoor, vanmiddag zat ie nog aan te stellen met zijn pijn in z'n buikieboehoe
Misschien kun je me ook nog vertellen dat water nat isquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
voltooi een echte studie en stop met drugs als je kinderen hebt
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
NOU DAT ZAL IK JE EENS VERT......
Oh,
HAHAHAHA. Zegt iemand uit 2013
okquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
NOU DAT ZAL IK JE EENS VERT......
Oh,
HAHAHAHA. Zegt iemand uit 2013
wat zijn dat?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nu weet ik weer wat de nadelen van jou zijn als je wat meer met jou gepraat hebt.
Oeiquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
voltooi een echte studie en stop met drugs als je kinderen hebt
Sowquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nu weet ik weer wat de nadelen van jou zijn als je wat meer met jou gepraat hebt.
Je blijft van etto af tyfushond ik sloop je de moederquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:43 schreef onlogisch het volgende:
Niks ontgaat mij. Forumbeest als ik ben pak ik EttovanBelgie snoeihard aan
nja beide doe je nog dus ja weeniequote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:44 schreef Myrr het volgende:
[..]
Misschien kun je me ook nog vertellen dat water nat is
Soms baal ik dat jij al bezet bentquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:44 schreef Myrr het volgende:
[..]
Misschien kun je me ook nog vertellen dat water nat is
Hier ook, de buurvrouw beneden ligt al op tafelquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sow, gaat lekker los hier. Figuurlijk en letterlijk
Sorry makker. Maar je weet dat ik zo'n kans niet laat liggenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:45 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Je blijft van etto af tyfushond ik sloop je de moeder
Hoor je dat prof. Stop met drugs als je kinderen hebt.quote:
Gezuig, op de huid zitten, jennen, zwartmaken, grappenmaker uithangen, over lijken gaan om een wit voetje te halen.quote:
Eigenlijk gewoon een irritante user?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gezuig, op de huid zitten, jennen, zwartmaken, grappenmaker uithangen, over lijken gaan om een wit voetje te halen.
klinkt als een aardige jongeman, over wie heb je het?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gezuig, op de huid zitten, jennen, zwartmaken, grappenmaker uithangen, over lijken gaan om een wit voetje te halen.
Lullige sneer naar de helft van de users in deze sc hahahaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja? Dus jij kan je hele leven gewoon verdovende middelen blijven gebruiken, bedoel je?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoor je dat prof. Stop met drugs als je kinderen hebt.
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lullige sneer naar de helft van de users in deze sc hahaha
rustaaaghquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:45 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Je blijft van etto af tyfushond ik sloop je de moeder
TR gezet voor doodsverwensingquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:46 schreef LCMS het volgende:
[..]
Ja, die grote maag van je mag inderdaad wel weggehaald worden
Is niet echt mijn ding.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja? Dus jij kan je hele leven gewoon verdovende middelen blijven gebruiken, bedoel je?
Jezusquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:48 schreef LCMS het volgende:
[..]
hoezo van die maag kunnen weer tientallen kinderen in Afrika eten
dat was ik alweer vergetenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jezus
Het gaat wel echt goed sinds onze herstart
Irritant, dat zijn types als haags. Dit is wel echt een actieve variant op irritant zijn, op een hoger niveau en met een doel.quote:
Ik ben in een goede bui dus ik vergeef je niet, in plaats daarvan kan je lekker de tering krijgen jochiequote:
Doen er niet heel veel hoor, zijn er maar een paar die scherp genoeg zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lullige sneer naar de helft van de users in deze sc hahaha
heb jij de topic pointer wel gelezen?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Irritant, dat zijn types als haags. Dit is wel echt een actieve variant op irritant zijn, op een hoger niveau en met een doel.
Haags heeft ook een doel hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Irritant, dat zijn types als haags. Dit is wel echt een actieve variant op irritant zijn, op een hoger niveau en met een doel.
sowquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben in een goede bui dus ik vergeef je niet, in plaats daarvan kan je lekker de tering krijgen jochie
Noem je de rest nou niet scherp?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Doen er niet heel veel hoor, zijn er maar een paar die scherp genoeg zijn.
sry SE zat weer op mijn accountquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
22 juni ga ik verhuizenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:50 schreef Amarantha het volgende:
22 juni heb ik een leuk feestje waar dat zou kunnen maar ik heb de dag erna een feest van mijn moeders vriend. Gvd kan daar moeilijk knetterbrak zijn.
Gvdquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
sry SE zat weer op mijn account
Maar lekker tijdens de bbq een krat bier leeg zuipen voor de neus van de kinders en schunnige moppen gaan tappen terwijl oom Jan zijn lul eruit slingert is uiteraard wel geoorloofd. Joe.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja? Dus jij kan je hele leven gewoon verdovende middelen blijven gebruiken, bedoel je?
Ge wit toch dak oe nòòt zou laten vallen moatquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Pensylvania, mèn bruur... kom in mèn èrreme
Ligt eraanquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja, dat kan toch ook niet ofwel.
kik, dè bedoel ikquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:51 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ge wit toch dak oe nòòt zou laten vallen moat
wtf met wat voor tokkies ga jij omquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:51 schreef Myrr het volgende:
[..]
Maar lekker tijdens de bbq een krat bier leeg zuipen voor de neus van de kinders en schunnige moppen gaan tappen terwijl oom Jan zijn lul eruit slingert is uiteraard wel geoorloofd. Joe.
Ik kan het tenminste nog opbrengen alleen te doen als hij een heel weekend weg is drie keer per jaar.
Dus ja nee sorry, kan er niet mee zitten.
gewoon bijpakkenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:50 schreef Amarantha het volgende:
22 juni heb ik een leuk feestje waar dat zou kunnen maar ik heb de dag erna een feest van mijn moeders vriend. Gvd kan daar moeilijk knetterbrak zijn.
Prioriteiten stellenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:50 schreef Amarantha het volgende:
slechts een paarquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:51 schreef Le_Professeur het volgende:
Vinden jullie wel dat iedereen hier scherp van geest is?
Mweh helemaal leip van de xtc daar zitten lijkt me niks. Maar doe het wel op feestje in augustus.quote:
Geen. Dat soort mensen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wtf met wat voor tokkies ga jij om
'Mama ik kom niet hoor want ik ga de nacht ervoor drugs gebruiken'quote:
Je hebt gelijk hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waar aan. Het moet wel constant gedrag zijn.
Ben jij ooit een junk geweest?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
krijg je met al die junks he
Precies.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
'Mama ik kom niet hoor want ik ga de nacht ervoor drugs gebruiken'
ik heb sterk het idee dat je zulke verhalen gwn verzint om je drugs goed te pratenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Geen. Dat soort mensen.
Ik ga alleen met drugsgebruikers om
Dit is mijn eigen moeder. Maand later feestje van mijn vriend zijn moeder.quote:
Wowquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hij heeft geen vrienden dus lijkt me niet
dacht altijd loners zijn stonersquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Hij heeft geen vrienden dus lijkt me niet
Ooohhhquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit is mijn eigen moeder. Maand later feestje van mijn vriend zijn moeder.
niet alleen op feestjes hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
volgens mij ben jij echt enorm saai op feestjes
Ja gebeurt echt nooit dat mensen dronken worden waar kinderen bij zijn.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb sterk het idee dat je zulke verhalen gwn verzint om je drugs goed te praten
Jeetje doe eens niet zo melodramatisch en maak er wat van samen, desnoods tegelijkquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik hoop dat je anders met de gevoelens van LCMS omgaat.
jij hebt het over lullen uit de broek en meerquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja gebeurt echt nooit dat mensen dronken worden waar kinderen bij zijn.
Geen idee ik blow gemiddeld 1 keer per 2 jaar.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dacht altijd loners zijn stoners
Hopen doe maar op de wc.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik hoop dat je anders met de gevoelens van LCMS omgaat.
Kan je er niet meer tegen?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jeetje doe eens niet zo melodramatisch en maak er wat van samen, desnoods tegelijk
Jammerquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Geen idee ik blow gemiddeld 1 keer per 2 jaar.
Gewoon aangedikt anekdotisch bewijs. Maar als je drogredenen nodig hebt moet je je sowieso eens achter de oren gaan krabben.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb sterk het idee dat je zulke verhalen gwn verzint om je drugs goed te praten
Als ik jou lief aankijk, wil je dan mijn benen masserenquote:
hey jij hierquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon aangedikt anekdotisch bewijs. Maar als je drogredenen nodig hebt moet je je sowieso eens achter de oren gaan krabben.
Heb nog geen kanker gezien.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dit voelt een beetje hetzelfde zoals aber en ik met elkaar omgaan
Tuttenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:56 schreef Amarantha het volgende:
Zin om een keer samen met Samzz te tutten.
/me unzipsquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik jou lief aankijk, wil je dan mijn benen masseren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |