met mbo kan je nog steeds niks hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:25 schreef Myrr het volgende: Morgen een na laatste examen. Dan 7 juni weer en daarna krijg ik eindelijk een a4tje waar op staat dat ik iets kan.
Verliefd op LCMS.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je blijft hier wel echt plakken, hoe komt dat zo?
Ach ja, je hebt alle tijdquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:26 schreef Amarantha het volgende:
Ja klopt Myrr, zal het hele jaar wel bezig zijn met genezen.
En met vmbo?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
met mbo kan je nog steeds niks hoor
Tuurlijk wel. Open relaties zijn in.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh echt? Dan heeft het ook geen zin voor me om echt meer met je in gesprek te gaan.
Ik heb deze nog in mijn andere oor:quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waar heb je nog meer piercings en hoeveel heb je er nu
picsquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb deze nog in mijn andere oor:
[ afbeelding ]
En dit door mijn lip:
[ afbeelding ]
Herkenbaarquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh echt? Dan heeft het ook geen zin voor me om echt meer met je in gesprek te gaan.
Oh. Dan ga ik me vanavond in slaap huilen.quote:
Ah tof, je bent er dus wel dol op.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb deze nog in mijn andere oor:
[ afbeelding ]
En dit door mijn lip:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah tof, je bent er dus wel dol op.
goed dat ik terug ben dusquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
sammz moet gewoon hier blijven... leuke users hebben we hard nodig
Heel apart, LCMS heeft je nog niet afgewezen ofwel? Je bent verliefd, zoek hem op.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Dan ga ik me vanavond in slaap huilen.
nou en... werk gewoon veelquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:29 schreef LCMS het volgende:
[..]
Je bent laatst nog naar de Ardennen geweest man
Nee niet apart. Jij bent niet van de open relaties daar mag ik best om huilen toch.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heel apart, LCMS heeft je nog niet afgewezen ofwel? Je bent verliefd, zoek hem op.
Was meer om 'm in te koppen, beetje dat nare trekje van mequote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
echt he, zit van ons geld beetje piercings te zetten gvd
Heb haar nummer nietquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga je daarom niet meer appen met Uber?
Oh ja, je moet doen wat je hart je ingeeft.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee niet apart. Jij bent niet van de open relaties daar mag ik best om huilen toch.
Je moet ook niet zo vaak gaan shoppen met je liefje, daar krijg je overspanningsverschijnselen van.quote:
Liefjequote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:32 schreef LCMS het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo vaak gaan shoppen met je liefje, daar krijg je overspanningsverschijnselen van.
Mijn vriend natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie is jouw liefje?
(Ik vraag dit voor een vriend)
Jammer dat ze alleen voor TARDIS. vaak komt, net zoals jij dat alleen deed voor dpquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het leuk dat Samzz hier ook vaker post.
oké dan met je fijne karakter we hebben meer nodig van jouquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
met mbo kan je nog steeds niks hoor
Wat liefquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:33 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het leuk dat Samzz hier ook vaker post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |