dat is slim van je, fok!ers nemen alleen maar problemen meequote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:44 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Het is een grapje, natuurlijk! Ik ken jou toch helemaal nietdaarnaast ben ik niet van plan met een fokker iets te doen
Dat wil ik best geloven. Mag wel hopen dat ik hier binnen een jaar wel opgerot benquote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat is slim van je, fok!ers nemen alleen maar problemen mee
waarom zit je hier als je hoopt dat je hier weg gaat?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:50 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dat wil ik best geloven. Mag wel hopen dat ik hier binnen een jaar wel opgerot ben
Haha zit je in mijn slaapkamerquote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er gebeurt nog niks hier. Echt diep teleurgesteld nu
Vrouwenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom zit je hier als je hoopt dat je hier weg gaat?
Fok is mijn studieontwijkend gedrag..quote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarom zit je hier als je hoopt dat je hier weg gaat?
Hier moet het nog losgaan, nu is het alleen heel hard aan het waaien.quote:
geen code oranje daar toch?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hier moet het nog losgaan, nu is het alleen heel hard aan het waaien.
RTV Drenthe zei net dat het hier ook gaat regenen. En zo ziet het er ook wel uit.quote:
maar is leuk tochquote:Op dinsdag 29 mei 2018 18:58 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Fok is mijn studieontwijkend gedrag..
nicequote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
RTV Drenthe zei net dat het hier ook gaat regenen. En zo ziet het er ook wel uit.
Ja jaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:03 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Mwa. Fok is soms lollig. Maar ik doe liever andere dingen
Ik niet. FOK! = leven.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:03 schreef Anneloos het volgende:
[..]
zoals?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:03 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Dan moet jij in ieder geval de kamer verlatenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:08 schreef Amarantha het volgende:
Beter koelt het straks even een beetje af in mijn kamer.
Jeetje Prof.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan moet jij in ieder geval de kamer verlaten
wat een walgelijke flirtquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan moet jij in ieder geval de kamer verlaten
Naar de film gaan, koken, bakken, wandelen in de natuur, naar de kroeg gaan, shoppen, lezen, dansen, serietjes en films kijken,quote:
Ja hoor. Hoe laat?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik ga nu uitloggen en naar huis. Zie ik je morgen bij de koffie?
Ja dat ben ik.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:15 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Och ieder zo zijn dingals je maar gelukkig bent!
Ik ben hier.quote:
zin om samzz vol te proppen met lasagn.. ohquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben hier.
Ik zit te twijfelen of ik me verder volprop met lasagne.
Lasagne.. sowieso doen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben hier.
Ik zit te twijfelen of ik me verder volprop met lasagne.
Niks meer.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat ga je deze maand weer kopen van mijn geld?
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zin om samzz vol te proppen met lasagn.. oh
vind het moeilijk te geloven dat je überhaupt ooit iemand volgepropt hebt me je heerlijkheidquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
jee da's lang geleden, dat ik willekeurige klb'ers volpropte met saucijzenbrood en andere heerlijkheden
toh rd2d gekocht?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb wel weer genoeg geld uitgegeven.
Mijn saucijzenbrood is legendarisch, zoals jouw humeur.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind het moeilijk te geloven dat je überhaupt ooit iemand volgepropt hebt me je heerlijkheid
mij wilde je alleen maar volproppen met epoquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
jee da's lang geleden, dat ik willekeurige klb'ers volpropte met saucijzenbrood en andere heerlijkheden
vooruit maar weerquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mijn saucijzenbrood is legendarisch, zoals jouw humeur.
nee man, enkel met van die ranzige zoete snoephartjes met cliché woorden erop.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:42 schreef LCMS het volgende:
[..]
mij wilde je alleen maar volproppen met epo
Ik vind de hamkaascroissaints van de Hema echt to die forquote:
Hmm die heb ik denk ik nog niet gehad, ook maar keertje proberen.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de hamkaascroissaints van de Hema echt to die for.
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee man, enkel met van die ranzige zoete snoephartjes met cliché woorden erop.
mij ook maar pastte niet meer m'n ego zat in de wegquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:42 schreef LCMS het volgende:
[..]
mij wilde je alleen maar volproppen met epo
"kanjer"quote:
hilarischquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mij ook maar pastte niet meer m'n ego zat in de weg
Vooral warm zijn ze zooo lekkerquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm die heb ik denk ik nog niet gehad, ook maar keertje proberen.
Oh en ik dan?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin om sammz vol te proppen met ham/kaas croissants
Oh van de Lidl had ik laatst, die zijn wel lekker ja.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vooral warm zijn ze zooo lekker.
Oh kak, ik bedoel van de Lidl.
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jou ook, maar dan met een RD2D erbij als feeder
Ga je me daarna ook aan t werk zetten zodat ik nog wel in m'n jurken pasquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin om sammz vol te proppen met ham/kaas croissants
turkoois mantelpakjequote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga je me daarna ook aan t werk zetten zodat ik nog wel in m'n jurken pas?
Die gast had eigenlijk langer weg moeten zijn, maar heeft zich vast zitten in likken.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:48 schreef LCMS het volgende:
[..]
En niet geFOK!t, nu al mijn held van de dag
Etto is wel uit de negentiende eeuw, dus je mag zo de keuken in en het huishouden doen jaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ga je me daarna ook aan t werk zetten zodat ik nog wel in m'n jurken pas?
Heb 2 piercings erbij en elke keer als ik nu lach doet dat vet pijn.quote:
Watquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die gast had eigenlijk langer weg moeten zijn, maar heeft zich vast zitten in likken.
wat doe je naargeestigquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die gast had eigenlijk langer weg moeten zijn, maar heeft zich vast zitten in likken.
Dolletjes.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:49 schreef LCMS het volgende:
[..]
Etto is wel uit de negentiende eeuw, dus je mag zo de keuken in en het huishouden doen ja
aw...quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb 2 piercings erbij en elke keer als ik nu lach doet dat vet pijn.
Oooh fotoquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb 2 piercings erbij en elke keer als ik nu lach doet dat vet pijn.
Hij had een moeilijklange ban, ging alle perken te buiten, maar schijnbaar zijn ze coulant geweest.quote:
Jij hebt helemaal geen vrouwquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Anno 2018 nog steeds hoor
[ afbeelding ]
Zou ik helemaal in meegaan. Ik vind voetbal niet leuk.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Jammerquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zou ik helemaal in meegaan. Ik vind voetbal niet leuk.
Spanjequote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je nog een favo land dadelijk?
Belgiëquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je nog een favo land dadelijk?
Hoezo, heb je liever dat je klaarstaat om bier en hapjes te pakken, zo nu en dan een massage en een korte wip.quote:
zo blijven jullie maaagdquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo, heb je liever dat je klaarstaat om bier en hapjes te pakken, zo nu en dan een massage en een korte wip.
Helaas heb ik geen vrouw om weg te sturenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Maar je bulkt wel van de sturen ahahahahhaaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:56 schreef LCMS het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen vrouw om weg te sturen
Dit slaat echt nergens opquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar je bulkt wel van de sturen ahahahahhaa
goeiequote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar je bulkt wel van de sturen ahahahahhaa
vind ik nog knap... als je er maar een nodig hebt ahahaquote:
HAHAA EN JIJ LEEST NATUURLIJK ALLE BOEKEN TEGELIJK, MONGOOLquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vind ik nog knap... als je er maar een nodig hebt ahaha
touché, hans, touchéquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:59 schreef LCMS het volgende:
[..]
HAHAA EN JIJ LEEST NATUURLIJK ALLE BOEKEN TEGELIJK, MONGOOL
Of ik dat liever heb? Of jij?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo, heb je liever dat je klaarstaat om bier en hapjes te pakken, zo nu en dan een massage en een korte wip.
ja ik ook.. te veel gewerkt denk ik, echt tijd voor vakantie jwzquote:
Nou nee, ik snap je vraag gewoon niet.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja laat maar, heb het al verkloot zo te zien.
Welkom in mijn wereld. Wij horen eigenlijk ook wel in R&P hequote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja laat maar, heb het al verkloot zo te zien.
Daar zijn de mensen mij niet weerbaar genoeg.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:01 schreef LCMS het volgende:
[..]
Welkom in mijn wereld. Wij horen eigenlijk ook wel in R&P he
Ik ben ook van R&P.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Daar zijn de mensen mij niet weerbaar genoeg.
nu heb je hemquote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:59 schreef LCMS het volgende:
[..]
HAHAA EN JIJ LEEST NATUURLIJK ALLE BOEKEN TEGELIJK, MONGOOL
Heerlijk zo hard mogelijk gaan, kijken waar je top ligt. Je benen voelen janken.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:01 schreef LCMS het volgende:
[..]
zie daar eigenlijk niet echt het nut van in met wat ik doe
ik ben reeds diep door het stof gegaan maat... ik erken in hans mijn meerdere...quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
benieuwd na de reactie van etto na hplc zijn dis
goedzoquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik ben reeds diep door het stof gegaan maat... ik erken in hans mijn meerdere...
Ruim je troep eens op danquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
stof genoeg hier met die oude boeken ahahahahaha
selfdis
gelukkigquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je liefje uber heeft een ban, helaas.
Troep verpakt als antiek dat nodig afgestoft dient te worden.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik heb geen troep prof, enkel antiek
dat is vanaf 28 juni allemaal verleden tijd wanneer mijn handgemaakte vitrinekasten arriverenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Troep verpakt als antiek dat nodig afgestoft dient te worden.
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja da merk je wel, ineens veel meer ruimte ahah
hoezo danquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar dat kan op een opoefiets ook in principequote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heerlijk zo hard mogelijk gaan, kijken waar je top ligt. Je benen voelen janken.
Ze weet vast wel dat je zo over haar praat.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als ze er niet is dan durf ik wel
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
stof genoeg hier met die oude boeken ahahahahaha
selfdis
alweer?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja denk ook dat ze me elke dag mycroft ja zo verliefdquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze weet vast wel dat je zo over haar praat.
Dat is wel vertederend. Is ook een schat van een vrouw, natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja denk ook dat ze me elke dag mycroft ja zo verliefd
natuurlijkquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is wel vertederend. Is ook een schat van een vrouw, natuurlijk.
Werd tijdquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:13 schreef KREEFTx het volgende:
Zit deadprez nog op fok?
En is haywoodjablome al meer over bekend?
deadprez ripquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:13 schreef KREEFTx het volgende:
Zit deadprez nog op fok?
Deadprez vond het hier te links worden en is weggegaan.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:13 schreef KREEFTx het volgende:
Zit deadprez nog op fok?
Weet jij waar supersof is, als we toch terug in de tijd gaan?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:13 schreef KREEFTx het volgende:
Zit deadprez nog op fok?
Hahah valt nie tegen hequote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ah, jij kunt ook zinnige dingen posten dus
heb je nog je chickquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Zou ik wel willen maar ze speelt hard to get
Meelopertje, omdat jij de kar trekt hopt hij erop. Laffe schijtuser is het.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ah, jij kunt ook zinnige dingen posten dus
Altikd meteen weer zo laag. Strontvliegquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Meelopertje, omdat jij de kar trekt hopt hij erop. Laffe schijtuser is het.
van se snap ik wel zij is echt goalsquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hij zit naar iedereen te hengelen van se tot aber
wie aber haat is mijn vriendquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Meelopertje, omdat jij de kar trekt hopt hij erop. Laffe schijtuser is het.
Aber zet je eerder voor de goal iddquote:
Volgens prof is aber haten mijn obsessiequote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wie aber haat is mijn vriend
Waarom haat je haar zo danquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dit heb ik nooit gezegd, stuk onbenulquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:17 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Volgens prof is aber haten mijn obsessie
echt balenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja ze noemde je beetje een creep
heyquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit heb ik nooit gezegd, stuk onbenul
Waarom?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vertel haar dat een user haar privé gegevens loopt te verspreiden, ze smeert mij een ban aan.quote:
Heb het wel voorbij zien komen, maar volgens mij is iedereen het wel met die stelling eens. Of je vindt haar leuk, dat kan ook.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:18 schreef Pensylvania het volgende:
[..]nie zoveel zuipen is nie goed voor je geheugen
'doei'quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:18 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
wat heeft die gezegd dan dat die weg ging
zappaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:19 schreef KREEFTx het volgende:
En die andere oude man, kan niet op zijn naam komen.:.
En Der_mann ?
Oh dit is nog steeds van die dm banquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vertel haar dat een user haar privé gegevens loopt te verspreiden, ze smeert mij een ban aan.
weg met haar
Mooi gezegdquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vertel haar dat een user haar privé gegevens loopt te verspreiden, ze smeert mij een ban aan.
weg met haar
Frank zit in Canadaquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:19 schreef KREEFTx het volgende:
En Der_mann ?
Hahahahahahaha goeiequote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb het wel voorbij zien komen, maar volgens mij is iedereen het wel met die stelling eens. Of je vindt haar leuk, dat kan ook.
Frank?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:19 schreef KREEFTx het volgende:
En Der_mann ?
wat is er mis met aber danquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
Het is dat ik new and improved ben anders had ik nu even mijn ongezouten mening over aber gegeven
aber was ooit verliefd op mij maar kan met niet krijgen dus toen ze datquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh dit is nog steeds van die dm ban
Ja, snap wel dat dit tussen jullie in blijft staan.
Frank heeft voor het grootkapitaal gekozen en is in Canada gaan wonen wegens de lagere belastingenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:19 schreef KREEFTx het volgende:
En Der_mann ?
In Canada hebben ze toch internerquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Frank heeft voor het grootkapitaal gekozen en is in Canada gaan wonen wegens de lagere belastingen
frank: links lullen rechts vullenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Frank heeft voor het grootkapitaal gekozen en is in Canada gaan wonen wegens de lagere belastingen
Leuk dat je er weer bentquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:18 schreef Mortaxx het volgende:
Het is dat ik new and improved ben anders had ik nu even mijn ongezouten mening over aber gegeven
Die heeft tegen Opa Bakkebaard gezegd dat ie geen leven heeft buiten FOK! en toen was het overquote:
Echt he, net Ettoquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
frank: links lullen rechts vullen
Ik ben niet voor niets mod van R&P.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
beetje raar om te doen alsof je een overleden user bent
Opa bakkebaard had toch een tumor? Leeft die nogquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die heeft tegen Opa Bakkebaard gezegd dat ie geen leven heeft buiten FOK! en toen was het over
sowquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:22 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Opa bakkebaard had toch een tumor? Leeft die nog
haha ja etto, altijd links dit links dat opkomen voor ouderen en zwakkeren en wekelijks wat oud stoffig papier kopen voor paar honderd/duizend euroquote:
Ik wil hier op reageren maar ik doe het nietquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:22 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Dat doet me goedquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja maar las dat catkiller me mist dus maar een mailtje gestuurd
Volgens mij is hij wel vertrokken, dus kan niet zeggen of hij nog leeft.quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:22 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
echt hequote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha ja etto, altijd links dit links dat opkomen voor ouderen en zwakkeren en wekelijks wat oud stoffig papier kopen voor paar honderd/duizend euro
wil je dat echt wetenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waar heb je nog meer piercings en hoeveel heb je er nu
quote:
Voor hoeveel zou jij je arie dicht laten piercen?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waar heb je nog meer piercings en hoeveel heb je er nu
hee schat hoe is het met de kleinequote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:24 schreef Myrr het volgende:
[..]
En over een maand nog steeds haha rip. Mooi am
Opa B leeft nog op 29 mei 2018quote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij is hij wel vertrokken, dus kan niet zeggen of hij nog leeft.
zosk is er niet hoorquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:24 schreef LCMS het volgende:
inbefore weer een heel verhaal over 20 verschillende schaamlippiercings
Rare jongen. Kan ie beter in jurken voor mij investerenquote:Op dinsdag 29 mei 2018 20:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
haha ja etto, altijd links dit links dat opkomen voor ouderen en zwakkeren en wekelijks wat oud stoffig papier kopen voor paar honderd/duizend euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |